skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dělají z nás už úplné idioty?
-> Milan 136: souhlasim, buh vi co se stalo doopravdy, do novin atd si kazdy vymysli co potrebuje. nemyslim si ze by VW group pustila na cestu nebrzdici auta...
Milan 136 29.01.08 18:21:06 napsal: -> Tampajs: asi tak. nechápu to co tím chtějí dokázat. a hlavně je to prostě blbost.
Možná jeli 10 km v dešti v mrazu a pak to opravdu nebrzdilo....Ale to není autem
Co tím chtějí Milane dokázat? Možná to, že možná by Škodovka měla něco udělat s klíčovým podsystémem auta, které se chystá brzo prodávat, aby se v něm nezabilo větší množství lidí.
Možná jeli 10 km v dešti v mrazu a pak to opravdu nebrzdilo....Ale to není autem
Co tím chtějí Milane dokázat? Možná to, že možná by Škodovka měla něco udělat s klíčovým podsystémem auta, které se chystá brzo prodávat, aby se v něm nezabilo větší množství lidí.
-> Milan 136: Tak to je mi pak všechno jasné. Takže podle tebe Švéd přijel ke křižovatce na sněhu a břečce rychlostí 100kmh, šlápnul na brzdu, nebrzdilo to pořádně. Proto, logicky, místo aby brzdu víc přišlápnul, ji pustil a znovu sešlápnul. Toto opakoval několikrát. Potom zjistil, že pedál je tuhý a na přístrojovce svítí kontrolka - porucha motoru, a řekl si, vida, řekneme, že Fabii nešlo při zabrždění sešlápnout brzdový pedál.
Je vidět, že k sobě patříte
Vrtalo mi hlavou, jestli se tak jako Škodovka může chovat ještě někdo jiný, do té doby, než jsi napsal, že jsi ze Škodovky.
Je vidět, že k sobě patříte

-> Milan 136: tak brzdy jsou zrovna věc, která se jen tak nepřehlíží. To, že fungovaly neznamená, že musí fungovat, mohli tam něco posrat. to se může stát, ale měli to co já vím nějak zkontrolovat a nevymlouvat se na disky totál hovadina
Radsi si prectete tu diskusi podtim
U tech diskusi se vzdycky pobavim





-> Karel.: ale co bys na tom chtěl opravovat? Tam jsou brzdy na chlup stejné jako na fabii r.99. Nic tomu není jen pomluvy....A co by k tomu škodovka měla říct? 10 let ty brzdy fungujou tak je kvůli švédovi vyměníme?
-> Labros: Já jsem laik??
Já dělám ve značkovým Škoda servisu ty vševěde.
A tvrdej pedál je samozřejmě když vyšlapeš vzduch. To by ale okamžitě rozsvítilo CHECK protože by byl únik tlaku v sání
Jinak je to prostě blbost chtějí pomluvit fabii.
Stejně jako logan v losím testu když šel na boudu. A pak prasklo že podhustili gumu a chytlo to ráfkem...
Prostě to co švédi popisujou je zhovadilost. škodovka do švédska celkem prodává a zžejmě to tam někomu vadí...

A tvrdej pedál je samozřejmě když vyšlapeš vzduch. To by ale okamžitě rozsvítilo CHECK protože by byl únik tlaku v sání

Jinak je to prostě blbost chtějí pomluvit fabii.
Stejně jako logan v losím testu když šel na boudu. A pak prasklo že podhustili gumu a chytlo to ráfkem...
Prostě to co švédi popisujou je zhovadilost. škodovka do švédska celkem prodává a zžejmě to tam někomu vadí...
Jak můžete říct, že za to můžou švédi? Jako, že chtějí pošpinit fábii nebo co? Tohle si asi člověk nevycucá z prstu!!
Spíš mě udivuje přístup škodovky, jak říká Labros, něco tutlaj a pak to uděla jak ford a všechny svolej a opraví

Spíš mě udivuje přístup škodovky, jak říká Labros, něco tutlaj a pak to uděla jak ford a všechny svolej a opraví
-> Milan 136: Pokusím se Ti to jako laikovi vysvětlit. Pokud se jedná o mokré kotouče, potom chování brzdového pedálu bude stejné jako vždy, jen bude snížené tření, proto bude delší brzdová dráha. Pokud bude pedál tuhý a nepůjde sešlápnout, nemůže být problém v mokrém koutouči. Chápu, že o funkci brzd na autě nemusíš nic vědět, ale pak bys sem neměl přispívat.
Nebo si nakoupili v Krusty Burgeru jako Homer a pak se jim postavička Krustyho zablokovala pod pedál

-> Tampajs: Můžeš jen lehce naznačit, kde mohli soudruzi ze Švédska udělat chybu? A vážně si myslíš, že by si tohle mohli dovolit?
-> Tampajs: asi tak. nechápu to co tím chtějí dokázat. a hlavně je to prostě blbost.
Možná jeli 10 km v dešti v mrazu a pak to opravdu nebrzdilo....Ale to není autem
Možná jeli 10 km v dešti v mrazu a pak to opravdu nebrzdilo....Ale to není autem
-> Milan 136: A ses si jistejze i ta nova Fabie ma komplet cely brzdovy ustroji stejny jako predchozi "bezproblemove" modely?
Nebudu bránit škodovku ale v tomhle případě bych viděl vadu ve švédech
Podle mě nějaká blbost to si zas někdo vymysel....
Někdo komu se nelíbí úspěch fabie...Ty brzdy jsou pořád stejný na všech fabiích od začátku výroby, stejný třmeny používá i OI, II prostě blbost
Někdo komu se nelíbí úspěch fabie...Ty brzdy jsou pořád stejný na všech fabiích od začátku výroby, stejný třmeny používá i OI, II prostě blbost
-> Labros: Ono vubec Mlada Boleslav ma zajimavy pristup k vic vecem... 

-> Mr.Lumpy: Nebo třeba nikdy nejezdil v tak extrémních nulových podmínkách 

-> Syny: Přesně tak..
-> Mr.Lumpy: Podle mě to vypadá na nějaký problém posilovače brzd, může to být vadný díl, oni se to snaží zatlouct a doufají, že na to brzy přijdou a udělají svolávačku.
-> Mr.Lumpy: Podle mě to vypadá na nějaký problém posilovače brzd, může to být vadný díl, oni se to snaží zatlouct a doufají, že na to brzy přijdou a udělají svolávačku.
-> Labros: já ti nevim ale je to nějaký divný, táta má sice starou fabii ale nikdy takový problémy neměl 

-> Labros: Je to sem resil pred chvili s Nwktm... Ja to rikam furt ze ty fabie to je horsi jak ta shade
Ne vazne - docela me zarazi pristup automobilky k tomu a jako svest to na alu kola... To je fakt mazec 


Ještě bych si dovolil citovat z článku, "Škoda Auto s brzdami podle vyjádření svého švédského mluvčího ovšem nic podnikat nebude" a "Švédští novináři, kteří problémy s brzdami popsali, však uvedli, že jejich "extrémními podmínkami" byly teploty kolem nuly. Aluminiové disky na testované vozy instalovala automobilka sama. "
Četli jste tohle? www.novinky.cz/clanek/131
915-pri-testech-ve-svedsku
-selhavaly-skode-fabia-brz
dy.html sorry, jestli to tu už proběhlo.
Podle toho článku se stalo, že byl brzdový pedál úplně tuhý, testovací jezdec se kvůli tomu málem zabil. Škodovka se vymlouvá na to, že brzdy byly příliš znečištěné kvůli použití ALU disků. Dále uvedla, že se jedná o klasický případ mokrých kotoučů, a že stačí při vyjetí trochu prošlápnout pedálek, aby se kotouč osušil.
Je tohle vůbec možné?
Nebo nás považují za naprosté idioty, schopné jim uvěřit jakoukoliv hovadinu?
Podle toho článku se stalo, že byl brzdový pedál úplně tuhý, testovací jezdec se kvůli tomu málem zabil. Škodovka se vymlouvá na to, že brzdy byly příliš znečištěné kvůli použití ALU disků. Dále uvedla, že se jedná o klasický případ mokrých kotoučů, a že stačí při vyjetí trochu prošlápnout pedálek, aby se kotouč osušil.
Je tohle vůbec možné?

Nebo nás považují za naprosté idioty, schopné jim uvěřit jakoukoliv hovadinu?
