Dělají z nás už úplné idioty?

prohledat
222 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.01.2008 do 19.02.2008, založil/a Labros
řadit dle data
21:17:46
04.02.2008
Slavek
-> Milan 136: Tyhle ekokabely,který hnijou a taky se jim ještě navíc drolí izolace,jsem viděl na nekolika Fordech Mondeo první generace no a taky teda i na Mercedesu...8
21:11:38
04.02.2008
Slavek
-> David29: Soukromník,kterej nejni dotovanej továrnou a autodílna je jeho živnost si dá bacha.Ale "soukromník-melouchá ř",kterému já řikám "stodolář",tako vej taky dokáže pěkný zvěrstva8 A vzpoměl jsem si na veselej případ.Přitáhli k nám do dílny zákazníka s felicií na laně.A že prej vypnul motor a už to nešlo pak nastartovat.A protože od začatku jezdil do "autorizovaného servisu",tak se tam nechal dotáhnout.A tam napíchli wag a prej "bez závad"..A naúčtovali 1200,- a poslali pryč!!!!9Tak se nechal dotáhnout k nám a tam jsme vyměnili svíčky(!)-byly tam zřejmě 102000 km,tedy od výroby!(no-pán jezdil od začátku do autorizovaného servisu..) No a pak už auto jezdilo..
20:53:52
04.02.2008
Slavek
-> King: Němečtí řidiči mají takové přísloví:"Fordem tam,vlakem zpět"3 3 3 3 3 3
20:51:59
04.02.2008
David29
-> Slavek: Stejný prasata...at už soukromník nebo autorizovanej...
20:47:17
04.02.2008
Slavek
-> David29: Tak tak.Znám několik případů nevyměněných,ale naúčtovaných svíček u aut servisovaných v autorizovaném servisu Škoda.. A tzv."originální náhradní díly Škoda"?Často potkávam nákupčího z firmy Verold v prodejně autodílů a bere tam náruče polských a čínských dílů..3
19:49:20
04.02.2008
David29
-> Milan 136: Hele, jak funguje autorizovanej servis u škodovky..neřešil bych.

V Ben caru v Praze to chodí tak, že když přijedeš že ti nesvítí třeba světla (prostě elektrika), tak autorizovanej servis to pošle k soukromníkovi, ten to spraví a vráti jim to zpět...ty si vozidlo převezmeš s tim, že si to měl v autorizovanym...

Netvrdim že to tak chodíš všude, ale případ to nebude jediný...
19:38:32
04.02.2008
Milan 136
To s tím svazkem je pravda. Inženýři tam dali ekologický kabely, ale oni hnijou už v autě3 Byl na to přípis a při jákékoliv návštěvě servisu se svazek rozbalil...Na garanci se ty svazky i měnily. Ale jen tem motorovej stál 50 tisíc. Ale tohle zvládne opravit každej. prostě v tom místě po jednom vystřihat a opravit. I teď jsou ještě případy. Buď se na to nějakej servis vysr.. nebo nejezdili do autorizovanýho...
15:39:13
04.02.2008
sep
-> Don Carlos: :u nás se pár kabelů údajně i měnilo,je fakt že oproti 40000,- za celý svazek to na kulanci vzali a cena byla tuším 3000,- což nic nemění na tom že si dovedu představit dost nepříjemné situace za volantem za které může právě tohle.
15:29:30
04.02.2008
Labros
na téma nefungující posilovač u fábky byl článek na autopress.cz, ale už ho neumim najít..
15:22:55
04.02.2008
Don Carlos
-> sep: No já bych neřekl díky prodření, ale díky zkratu. Svazek je omotaný a zatéká do něj voda. Tak pak dělá "srandičky". Jednoduché řešení bylo odmotání svazku. Což dělala škodovka na kulanci.
14:44:39
04.02.2008
King
-> Slavek: "...A kdo zná trochu fyziku,tak hydraulický převod buď funguje,nebo v případě netěsnosti nefunguje.Ale to by pedál šel do koberce a ne že je tuhý....."

Hele na to jsem si vzpomněl, když jsem převzal mondeo po garančce 80tkm. Sice jsem čekal, že brzdy budou po výměně kotoučů vlažnější, ale těch prvních pár kiláků to bylo fakt občas o hubu, protože to brzdilo jen o malinko líp, než "švédský" fóbie :) Ale co chci říct - mondeo se nějak vymyká klasickejm modelům chování posilovače brzd, protože i v případě, že všechno je ok, je brzdovej pedál "gumovej" a jde zamáčknout až "do koberce"....
10:32:14
04.02.2008
COL
Ja jsem si tedy na fabii rozdil brzdeni s a bez posilovace vyzkousel pri pojizdeni v kolone a malem to odnesl ten prede mnou. To prekvapko, kdy se slapne na tvrdej pedal a nic se nestane, je pomerne velke a mam pocit, ze na nejake intenzivnejsi brzdeni bych potreboval nejaky pridavny pakostroj nebo hmotnost sumo zapasnika.
10:31:24
04.02.2008
sep
-> Labros: :specialita fábií I.generace ze začátku výroby,díky prodření svazku dochází ke spoustě možných legrací a vypnutí serva je jedna z variant (zažito na vlastní ruce),těžko říct jak taková taškařice pobaví třeba paní v důchodovém věku.
10:16:57
04.02.2008
Labros
Slavek 02.02.08 14:27:50 napsal: -> Labros: I když dojde k porušení posilovače,tak hydraulický okruh dál funguje a auto normálně brzdí,pouze ale s vznaložením větší fyzické síly.Tak pokud se "testovací řidič" z nějakého švédského plátku "málem zabije" v autě kterému možná přestal fungovat posilovač brzd..Tak to si potom o jeho řidičských kvalitách myslim svý..To by mne zajímalo co by tedy dělal za volantem Š100

viz King - zkus si zabrzdit embéro, a pak fábku se stojícím motorem. Kór když posilovač přestane najednou fungovat, viz Ugeen. Ono je to vůbec průser, když něco najednou přestane fungovat, i když dřív to auta vůbec neměly. Bratránek mi vyprávěl, jakej to byl průser, když mu za jízdy přestalo fungovat na octávce servo.
10:12:26
04.02.2008
Labros
David29 03.02.08 20:41:12 napsal: -> Gryzly: Tak dle mě je blbost aby airbag nebyl vystřelenj díky tomu že neni proud....
Vem si že v době, kdy ty padáš do vaku, se už ve skutečnosti vyfukuje..tzn, že je dávno nafouklej....
A příde mi nerealný, aby kabel byl dřív přešmiklej než ty praštíš hlavou o volant (respektive do vaku..)...


Dle tebe je to blbost, ale bohužel je to fakt. I ten kondenzátor uchovávající energii pro vystřelení airbagu.
21:45:56
03.02.2008
David29
-> Mr.Lumpy: Tušim že někde v řídíci jendotce airbagu, ale nechtěl sem kecat...
21:12:34
03.02.2008
Mr.Lumpy
-> David29: někde tam je kondenzátor kterej uchovává napětí potřebné k odpálení

-> rsvancara: jj myslel jsem si že to tak nějak bylo
20:49:51
03.02.2008
rsvancara
Pripad Titanic mam nasprtanej :

Konstrukteri rekli ze, Titanic je prakticky nepotopitelny

Novinari vypustili jen slovo "prakticky" ...
20:41:12
03.02.2008
David29
-> Gryzly: Tak dle mě je blbost aby airbag nebyl vystřelenj díky tomu že neni proud....

Vem si že v době, kdy ty padáš do vaku, se už ve skutečnosti vyfukuje..tzn, že je dávno nafouklej....

A příde mi nerealný, aby kabel byl dřív přešmiklej než ty praštíš hlavou o volant (respektive do vaku..)...
18:40:35
03.02.2008
Eqqus - zrušená registrace
A čo volvo malo ten istý problém len bohužial v praxi -žena zabila male deti, lebo jej nefungovali brzdy -automobilka sa zatiaľ nevyjadrila
12:59:21
03.02.2008
Mr.Lumpy
-> King: njn jenže nebylo jasný o koho se jedná jestli o novinářský krysy nebo o konstruktéry 4
12:39:57
03.02.2008
King
-> Slavek: Nevěřil bych ani jedný variantě 4
12:23:33
03.02.2008
Slavek
-> King: Když by za tebou přijel zákazník s jakymkoliv autem a povídal by ti,že mu "auto přestalo úplně brzdit",tedy že mu selhaly brzdy..a že pedál při tom byl "tvrdej"..Čím to je?Věříš snad na ucpané potrubí do všech 4 kol najednou nebo na zmrznutí brzdové kapaliny? 4
12:21:47
03.02.2008
Slavek
-> King: Když by za tebou přijel zákazník s jakymkoliv autem a povídal by ti,že mu "auto přestalo úplně brzdit",tedy že mu selhaly brzdy..a že pedál při tom byl "tvrdej"..Čím to je?Věříš snad na ucpané potrubí do všech 4 kol najednou nebo na zmrznutí brzdové kapaliny? 4
12:06:29
03.02.2008
King
-> Mr.Lumpy: Ale kde píšu, že to řekli konstruktéři?4 Stejně tak vyjádření škodovky by asi konstruktér z huby nevypustil4
11:48:28
03.02.2008
Mr.Lumpy
-> King: tak o Titanicu bych řekl že konstruktéři nikdy neřekli že je nepotopitelný, to z něj udělali nějaký novinářští pisálci
11:36:16
03.02.2008
King
-> Slavek: Ale všechny ty poudačky o námraze či bordelu na brzdičích nám sugeruje ve svým prohlášení automobilka.

Stejně tak jako je "technicky nemožný", aby selhaly brzdy v autě, považovali tenkrát za nemožný, aby se Titanik potopil po srážce s ledovou krou, ale.... 4
10:09:11
03.02.2008
Gryzly
-> Labros: protože testem prošli dvě auta jedno OK a jedno ne.



-> Max: A nevystřelení airbagu bylo zapříčiněno tím přestřižením svazku, nebo to bylo něčím jiným?
04:05:34
03.02.2008
Slavek
-> King: Titanic je něco jiného,ten se poškodil při havárii s ledovou krou.Ale brzdy u novýho auta?A že by zrivna škoda fabia II mela problém s námrazou nebo nečistotama na kotoučích až by z toho ty brzdy selhali??9Vždyť princip kotoučových brzd je na celé zeměkouli u všech aut stejnej a zrovna fabii by meli selhat? Námraza na kotoučích po delší jízdě..to mimochodem slyšim poprvé..Celý jedoucí automobil vyzařuje tolik tepla..A náboje kol se taky zahřívaj,cele kolo je po delší jízdě na dotek ohřátý,i bez brzdění..A nečistoty?Jaké?bláto?To jsou ty vůle mezi brzdovou deskou a kotoučem tak velký,že se mezi to dostane nečistota?Nebo slaná voda?A ta se na tom roztočenén kotouči u auta které uhání vysokou rychlostí po dálnici udrží?Zkrátka nevim jak můžou "selhat brzdy".Jediná okolnost kdy můžou dle mého názoru selhat brzdy je ta,když dojde k porušení těsnosti hydraulických prvků a to u obou okruhů najednou..A to se v tomto případě nestalo.
01:18:48
03.02.2008
King
-> Syny: No bodejď, s těma fóbijema to byly taky jenom testovací jízdy :)
01:09:22
03.02.2008
Syny
-> King: To prej byla testovaci plavba 40
01:07:04
03.02.2008
King
-> Syny: Myslím, že konstatování o

tom, že Titanic je technicky nemožný potopit díky konstrukci s vodotěsnýma přepázkama v trupu, je už dneska klasikou v oboru "never say never" :)
00:59:10
03.02.2008
Syny
-> King: A co bylo na Titancu technicky nemoznyho? 1
16:48:33
02.02.2008
King
-> Slavek: Na hundrtce jsem si při šlapání na brzdu slušně namakal pravou nohu, ale oproti libovolnýmu autu s momentálně nefunkčním posilovačem brzdí stovice luxusně4

"Technicky nemožných" situací je plná historie, namátkou Titanic 4
14:42:29
02.02.2008
U-Geen
-> Slavek: jenze kdyz je to bez posilovace tak to prekvapive funguje a ne, kdyz je posilovac mrtvej... pak je to o hubu. kor s jendopistkama...
14:27:50
02.02.2008
Slavek
-> Labros: I když dojde k porušení posilovače,tak hydraulický okruh dál funguje a auto normálně brzdí,pouze ale s vznaložením větší fyzické síly.Tak pokud se "testovací řidič" z nějakého švédského plátku "málem zabije" v autě kterému možná přestal fungovat posilovač brzd..Tak to si potom o jeho řidičských kvalitách myslim svý..To by mne zajímalo co by tedy dělal za volantem Š1003
14:20:46
02.02.2008
Slavek
-> Milan 136: Souhlasim.52 52 52
14:18:19
02.02.2008
Slavek
-> Syny: Jo,má stejný.A primcip brzd,tzn.hydraulický válec,potrubí,válečky atd.,je stejnej asi tak 60 let po celém světě.A kdo zná trochu fyziku,tak hydraulický převod buď funguje,nebo v případě netěsnosti nefunguje.Ale to by pedál šel do koberce a ne že je tuhý..Taky neobhajuju fabii,nikdy bych si takovej křáp nekoupil,ale takové "selhání"brzd je technicky nemožné a je to výmysl těch švédských"pisálků&qu ot;.
16:28:13
01.02.2008
Honza "Bobr"
No mě to napadlo v souvislosti s těma nečistotama . . . na tak už mlčim, no1
16:23:43
01.02.2008
p.b.
-> Honza "Bobr": WRCčka bych sem teda natahal, tam jsou brzdy trochu o něčem jiným a taky mají naprosto odlišný podmínky než nějaká fábka co jede 100km po dálnici.



Něco o nich třeba tady:

rally-irc.cz/rally/jak-je -to-s-wrc-brzdami-3.html

Na googlu je toho spousta.
16:14:53
01.02.2008
Labros
-> Honza "Bobr": ale jinak docela dobrá poznámka, možná právě od hliníkových kol se odvíjely neúspěchy Fabií ve WRC... 3 Možná jim měl Ford včas napsat upozornění, že pro účely WRC doporučují používat zásadně ocelová kola 4
16:03:21
01.02.2008
Labros
respektive z vnitřní strany je chráněnej plechem, ale kolem něj toho jde určitě pořád spousta..
16:02:14
01.02.2008
Labros
Honza "Bobr" 01.02.08 15:55:31 napsal: Hele já se zeptám možná blbě, ale když už teda kecaj něco o hliníkách a bordelu, tak teda čistě hypoteticky, jak je to zařízený u WRCek? Tam lítá víc než hodně bordelu a pominu-li "dimenzizaci" brzd jako takových (brzdný výkon), tak konstrukčně/principem je to snad stejný, ne? Jen snad že WRCka maj asi pístky z každý strany kotouče a fóbka má plovoucí třmeny . . . ?

nevim, ale zrovna to jestli je brzdič jednopístkovej či dvoupístkovej nehraje v tomhle žádnou roli. Jednopístkovej je možná o něco choulostivější na zatuhnutí toho plovoucího třmenu... U těch hliníků mělo jít spíš o vlkost kotoučů, ne třmenů. Ale ani mi nepřipadá, že by ta voda tam šla hlavně z vnější strany kola, podle mě tam jde hlavně z vnitřní, kde ten kotouč není chráněnej vůbec ničím, a ještě na něj při blbý shodě náhod cáká opačný kolo..
15:55:39
01.02.2008
Mr.Lumpy
-> Labros: jinak ty vlákna jsou občas jak u blbejch na dvorku když vidíš na jedné stránce čtyři nové témata se stejným významem. 51
15:55:31
01.02.2008
Honza "Bobr"
Hele já se zeptám možná blbě, ale když už teda kecaj něco o hliníkách a bordelu, tak teda čistě hypoteticky, jak je to zařízený u WRCek? Tam lítá víc než hodně bordelu a pominu-li "dimenzizaci" brzd jako takových (brzdný výkon), tak konstrukčně/principem je to snad stejný, ne? Jen snad že WRCka maj asi pístky z každý strany kotouče a fóbka má plovoucí třmeny . . . ?
15:51:33
01.02.2008
Mr.Lumpy
-> Labros: nj jenže u nových aut a zrovna brzdy. Vždyť to je to úplně nejdůležitější, i kdyby se všechno posra.o tak brzdy musí fungovat.
15:47:24
01.02.2008
Labros
-> Mr.Lumpy: stejná závada na dvou autech? Hehe, to já tady vidím každý týden několik témat Nejde nastartovat nebo Voda na víčku :))
15:45:31
01.02.2008
Mr.Lumpy
-> Honza "Bobr": 3 3



-> King: -> Labros: já si prostě nemůžu pomoct ale přijde mi velice nepravděpodobný aby byla stejná závada na dvou autech ve stejnou dobu. Jde akorát o to kdo dělá z koho úplné idioty... 7 Na to vyjádření Škody - určitě na to mají profesionální mluvčí kteří řekli asi to nejlepší co mohli, vždyť jde o ně a snad nejsou blbí aby sami šli proti sobě. A pokud ano pak jsou to idioti a pak nevidím jedinej důvod se jimi zabývat.
15:44:29
01.02.2008
Labros
-> Honza "Bobr": 3 3
15:07:39
01.02.2008
Honza "Bobr"
A nepíše tam taky že poprvé řídil škodofku? To by mnohé vysvětlilo . . . 1 1 1
Extreme Tyres