Co jste dnes udělali...

prohledat
123496 příspěvků (zobrazeno 9251 až 9300) od 06.12.2007 do 02.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
12:47:14
27.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 27.01.19 12:32:13: takže kvůli UK značkám? To se pak co dva roky musí ale na TK k nim ne?
12:32:13
27.01.2019
MISCHO
-> Tuner#2: v pondelok atest. skuska ak prejdeme tak v utorok TK. V pripade nedostatkov sme dohodnuty u jedneho znameho co upravuje GTR k poskytnutiu dielne.
12:23:09
27.01.2019
Matsoft
-> Jarda - zrušená registrace 25.01.19 16:48:16: mel jsem ji na 3 dny pujcenou... a kupodivu tojede slusne... mozna bych i rekl, ze lip ja 1.6 55kW. Asi lip zprevodovany....
11:14:38
27.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz 25.01.19 21:58:07:

Tak já bych viděl přínos v životním cyklu novýho auta tak, že si fyzická osoba koupí nový vůz, ten (ať už hodně nebo málo) ojezdí a pak to buď hodí do šrotu, že je auto už na kaši a nebo když je to pořád pěkný, tak někomu známýmu prodá.

Kdyby všichni měli přístup takovej (a k tomu i ty peníze), že koupit auto a po záruce prodat, tak je ekologická katastrofa na světě. Tenhle přístup mě sere u mobilů a notebooků, tak nějak jsem začínal doufat, že se výrobky ve jménu ekologie zase začnou dělat kvalitnější, aby déle vydržely, případně se bude opět opravovat. Pokud lidi začnou mít čim dál víc pocit, že když maj udělat poprvý za život auta brzdy, tak že se už auto začíná srát a je potřeba dát pryč, nechci vidět co se stane. Už takhle mě výroba aut přijde naprosto nadbytečná. S elektromobilama ale sranda končit nebude (navzdory očekávání, že se auto zbaví toho zlýho, opotřebovatelnýho a nespolehlivýho spalováku), naopak začne. Až si rodinka, kde tatínek jezdí do práce 2 km na kole a maminka pracuje naproti přes ulici, koupí elektromobil, najedou s ním 5000 km ročně, a za 10 let tomu odejdou baterky kvůli stáří (nikoliv kvůli opotřebení cyklama), který pochopitelně kvůli efektivní technologii výroby ani nepůjdou vyměnit nebo budou stát polovinu ceny auta novýho.



Už jen chybí, aby EU konečně rozjela nějaký pobídky, aby transformace do této doby na zeblití byla co nejrychlejší. K tomu samozřejmě zavřeme jaderné elektrárny, zlé uhlí vzápětí a obnovitelné zdroje vše nahradí, protože kvóta na energetický zdroje už rozhodnutím EK bla bla už platí a protože to už přece máme vytisknuté na tom pěkném barevném zeleném letáčku o energii, který lidem rozdáváme.
13:10:56
26.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: asi tak 4
12:48:54
26.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MISCHO 26.01.19 07:12:35: A co se s tím bude v UK dít?
12:45:19
26.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol 26.01.19 10:10:15: Chápu... tohle nemá univerzální odpověď, každý je v jiné situaci, něco jiného se mu vyplatí a něco jiného chce/může zaplatit bez ohledu, na to jestli to ekonomicky vyjde dobře nebo ne. Plus teda u malých aut je ten pokles ceny daleko pomalejší...
12:30:39
26.01.2019
MISCHO
-> MATTESS: prave teraz sme 80 km pred prahou 1
11:55:15
26.01.2019
MATTESS
11:54:56
26.01.2019
MATTESS
-> MISCHO 26.01.19 08:12:13: v roce 2016 byl na Legendách v Praze
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od MATTESS vložen 26.01.2019 11:54:56
11:50:54
26.01.2019
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 26.01.19 10:59:34: Ale jo v poho.Já tyhle individuální maloseriový stavby v podstatě chápu. Má to svúj okruh lidí kteří to vlastní a další,kterým se to líbí. (Naštěstí mezi ně nepatřím). Na Radicalech jsem pracoval několik let, z trubek a laminátu už mi bylo zle.. Je to levný,konstrukčně pevný dejme tomu, a s pořádným motorem i poměrně rychlý.Na výrobu karbonových samonosných konstrukcí je to na kusovku v ČR moc drahý. Ale slovo drahý je zase nutný posuzovat s nadhledem - jak pro koho. Tim padem jsou i ty Pragy R1 celkem raritky na cestách, na závodech pro to není ta správná kategorie atd ..
10:59:34
26.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 26.01.19 10:34:18: no ten ram, kdyz jsem videl u 14ky, tak to je docela tragedie - z jekliku, skoro jak trubicky velorex :), ale tak ja jen, ze to jde... ale tak ta 57 s 1.8t alespon pojede4
10:34:18
26.01.2019
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 26.01.19 10:17:07: Když slyšim Kaipan zvracim dva dny 3
10:22:27
26.01.2019
MVM
-> StepaNoFUN: Třeba závodní CN prototypy se monokoky posílaly na crash testy .. Myslím že dva nebo tři rozflákali při testech.Proto se individuální stavba nevyplatila. Nevim jak má být tahle stavba pojata. Nicméně bourat v trubkovým rámu obecně bych v životě nechtěl ..

Jasný,podobnou trubkovou konstrukci má i Radical .. takže to třeba na cesty pustí. Musel bych se zeptat jestli má barierový zkoušky protože je i civilní verze. 8
10:17:07
26.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 26.01.19 09:48:55: kaipan dela crash testy? na vetsinu jde udelit vyjimka, mimo emisi teda, pres ty nejede vlak8
10:12:50
26.01.2019
StepaNoFUN
-> MVM: Pri maloseriovce se crash testy nedelaj ne?
10:10:15
26.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: tak to ja som mal felu +- 10r ale pravdu povediac tiez som sa novemu vyhybal a terat by som uz ine nechcel
09:48:55
26.01.2019
MVM
-> MISCHO 26.01.19 08:12:13: Na domácí stavbu zajimavý. Určitě nejvic uznání má ten konstruktér, pro něhož jsou to roky práce. Ovšem pochybuju že to dostane schválení a homologace na crash testy. Kolik vyrobili už kusů který jim při bariérových zkouškách zničili? .. Na Slovensku už kdysi dávno vznikl takhle K1 Attack, jestli se nepletu tak z toho vzešla potom R1 Praga -která je diametrálně jinde než toto.

Nevim,ale v dnešní době trubkový rám je šest kroků vzad,palivová nádrž první na raně, konstrukce přední nápravy žádný zázrak bez přepákování,kdežto stabík ano … Jasně dynamika těží z motoru Subaru a téměř nic to neváží.. Tim co píšu to nepomlouvám, spíš to vídím mým úhlem pohledu. Samozřejmě majitel má poměrně hezkou hračku na blbnutí .. 6
08:12:13
26.01.2019
MISCHO
-> T: www.brutal.sk
08:01:58
26.01.2019
-> MISCHO: co to je ? 131
07:12:35
26.01.2019
MISCHO
Nalozene,zagurtnovane , predok nahodeny a mozeme vyrazit do UK.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od MISCHO vložen 26.01.2019 07:12:35
00:02:18
26.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Já právě taky moc nenajedu a Soba jsem teď prodal po skoro 4 letech, za tu dobu některý kamarádi mají možná šestý auto.... a právě proto na nový zatím nemám odvahu 4
22:54:31
25.01.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: tak ja niesom honic kilometrov a ani nestriedam auta jak fusekle 1
21:58:07
25.01.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Tohle hrozně záleží na nájezdu. Pokud jezdíš hodně, tak ten pokles ceny tolik nebolí a klidně nové. Při našem nájezdu 10-15 tisíc km ročně na jedno auto už to bolí docela dost - dám za nové 500-600 tisíc Kč, abych ho za 8 let prodával za 200? To mě 1 km vyjde na 3-4 Kč jen v pořizovací ceně... v ojetině mě vyšel na 1.50 Kč a to jsem ještě prodával celkem levno... takový srandy jako havarijko nepočítám vůbec...
21:22:17
25.01.2019
David29
-> Jarda: A k čemu mi to bude, když většina neumí těch 100kW a více využít?

Na světlech stejně hned všem ujedu
21:20:44
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> David29 25.01.19 21:04:08: asi 55, ale ten kroutak teda nic moc, to fabie 1.4mpi je na to lip... auta5p.eu/vystavy/.../ami _785.php
21:04:08
25.01.2019
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já nevím kolik mám kW, a je mi to úplně jedno 3 Ale je to 1.4 MPI, takže to bude okolo 60kW?

A jezdím za 9l 1
20:45:36
25.01.2019
castrol
-> suri: to ne ,nove auta zas niesu take drahe
20:38:35
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 25.01.19 20:18:44: jj, ja si hlavne nedovedu predstavit jezdit s autem bez LPG, tak s feldou 1.3mpi by to jeste slo, ikdyz pod 6 jsem se dostat nedokazal, tata umel i pod 59
20:30:14
25.01.2019
suri
-> castrol: dnes už sa to neoplatí vôbec , záleží čo človek chce a očakáva, ja mám oct od nova a som spokojny
20:24:05
25.01.2019
castrol
-> suri: 4 to je jedna vec a druha je co za to slovac pyta
20:21:06
25.01.2019
suri
-> castrol: to je hlavne o tom že sa nič rozumné jazdené kúpiť nedá , videl som kopu áut pred predajom a všetko sú to kurínyy , väčšie alebo menšie, ja tiež už jedine nové alebo predvádzacie
20:19:44
25.01.2019
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ja nemam az tak silne auto ale zistil som ze uz by som nechcel ziadne stare- jazdene auto
20:18:44
25.01.2019
suri
-> Jarda: ja ako šetrím a nikde nechodím tak to toľko nebude ...hlavne mám toho veľa na striedanie , časy kedy som na felde dal 27-30tis km ročne a 12-15tis ešte na octavii sú dávno preč ...
20:16:45
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 25.01.19 20:05:04: to jsme na tom podobne, ja tech 100km/den + nejakej vylet a je to okolo 50tis.km/rok (predloni s asii skoro 70), kdyz jsem jezdil jen rapidem, tak jsem za 2 roky udelal 101tis.km a technik mi na STK rikal, ze jestli jsem za ty dva roky najel jen 1tis.km3

Tak si rikam, ze z nostalgie ted (od jara) s rapidem muzu najet tak 15-20tis.km 1 (a vyjde to levneji, nez s octou, pokud teda nebudou odchazet ty dnes silene drahy dily :)
upraveno 1x, naposled 25.01.2019 20:42:41
20:05:04
25.01.2019
suri
-> palinator: ja tých 800 za týždeň a pol až dva
19:31:49
25.01.2019
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono ve výsledku prostě stejně neexistuje žádnej dokonalej univerzál - malý slabý auto na dálnici mě štve podobně jako velký silnější ve městě. Vždycky je to nějakej kompromis a člověk musí volit podle toho, k čemu ho používá nejvíc. Nám se třeba aktuálně změnila dojížděcí situace a od ženy jsem převzal SX4 a v zásadě jsem skoro spojenější než před tím s 9-5 - na dojezdy do práce. Ale když pak jedeme "na víkend k babičce", tak ze Soba se mi v cíli skoro nechtělo vylézt, jak pohodlný sesle měl... z tý SX4 sice nejsem vyloženě rozlámananej, ale že bych měl tendenci zůstat v něm sedět ještě hodinu, to teda ne. A na dálku už ten rozdíl spotřeby zas tak propastnej nebyl... Jen to potvrzuje mojí teorii, že ideálně by člověk potřeboval alespoň tři auta aby mohl volit podle potřeby - ale to je ekonomická sebevražda 3
19:23:56
25.01.2019
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak já mam 160kW, ale taky to musí rozhejbávat 2,2t, takže to prostě bere 10+ ať chceš nebo ne :D.
18:24:14
25.01.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
Většinou jak si člověk čuchne k silnýmu autu, tak už slabý nechce... A jestli si mam vybrat mezi feldou, co žere 7-8 litrů a má 50 kW nebo obstarožnim volvem co žere 7-8 litrů a má 120 kW, tak je to asi jasný :-)



A kvůli bezpečnosti je silný auto taky lepší. Hlavně když člověk narazí na nějakýho závodníka co brání v předjíždění atd... Toho času na TechWebu (asi 10 let zpět :-D) někdo razil myšlenku, že je v pohodě předjíždět na okresce s jednim pruhem v každym směru tak, že má člověk odstup od auta který chce předjet, pak když je místo pomalu přidává (resp max. co auto dovolí) a pak dotyčnýho předjede. Dle mě je to píčovina a je lepší mít silný auto, držet se v bezpečný vzdálenosti za autem, který chci předjet a když je volno tak na to šlápnout...



Hlavně dneska už to není o tom, že silný auto je drahý a žravý...
upraveno 2x, naposled 25.01.2019 18:29:04
17:39:51
25.01.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Kdybych měl absolutní jistotu, že to auto nikdy nebudu muset vzít do dálničního provozu, tak třeba klidně. Ale na dálnici, speciálně tej džungli na prvních 10km D1, bych s tím jezdit fakt nechtěl... tam si i s těma 88kW ve svém momentálním postrkovadle připadám dost nepatřičně. Svojí roli v tom určitě hraje i převodovka, ale stejně...
17:32:49
25.01.2019
palinator
-> suri 25.01.19 15:56:45:

Jo mladým, jo? 3 Jinak za měsíc a půl jsem autem najezdil asi 500 km. A bude hůř, koupil jsem si za 300 Kč měsíční jízdenku na vlak. 3 Čili silnici přenechávám lepším řidičům, pyráti musej z cest pryč.



-> Tomaso435:

No, rozumnýmu člověku přišla 105 zoufale špatná už tenkrát. 3 Kdyby tomu tak nebylo, tak by lepšolidi neměli potřebu kupovat Žiguly, Polský Fiaty nebo smradlavý Wartburgy.
upraveno 2x, naposled 25.01.2019 17:34:13
17:05:30
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 25.01.19 16:54:50: podle me to pojede asi jak niva a s tou ja i octavky predjizdel4 1 ta ma teda 60kW a je lehci, ale ty prevody ten motor uplne zabijou...
16:54:50
25.01.2019
Tomaso435
-> Jarda: já s tim problém neměl. ale jako jasný s oturbeným čímkoliv se jezdí uplně jinak.

No ale ber to tak že se 105kou lidi odjezdili celej život a nepřišlo jim na tom nic špatnýho.
16:48:16
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
16:46:32
25.01.2019
Tomaso435
-> Jarda: jede to s tim kupodivu uplně normálně :-D ještě o kousek lip než felicie :)
16:40:52
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 25.01.19 16:36:56: jj, myslel jsem si, ze do o2 se uz skodovacka klasika nedavala... Ale ta o1 s tim ohv teda vubec nemuze jet
16:36:56
25.01.2019
suri
-> Jarda: normálny 16V vw
16:33:24
25.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 25.01.19 15:56:45: ale to je ohc? ohv se davalo jen do o1? Jsem daval na rapida tesneni pod hlavu a bylo na nem napsano octavia 1.4 mpi
15:56:45
25.01.2019
suri
-> palinator: ak by som to mal tak po 107tis km zhrnúť tak to asi také strašné nebude keď som s tým čo to pojazdil a ešte som to neroztrepal ani pri obiehaní , robenie debilín na ceste nechám vám mladým
15:11:04
25.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Jsem nejdřív myslel, že to "1.4 MPI" je překlep a oni to tam fakt dávali 21



A tak radikální rozhodně nejsem, většinu km teď stejně najedeme po městě nebo blízkém okolí, kde ty koně nejsou to nejpodstatnější, ale tohle bych teda asi úplně nedal. Máme teď vyhlídnuté jedno docela hezké auto (a hlavně s těma nejlepšíma referencema), ale dost se bojím, že to celé padne na tom, že ta atmosférická 1.8 bude málo. Čert vem těch 122 koní, ale 167Nm se mi zdá poněkud málo a to, že bych je našel až pomalu při 4k rpm, se mi líbí ještě míň... ale třeba to ženě bude stačit.
upraveno 2x, naposled 25.01.2019 15:11:36
Extreme Tyres