-> RoboSK 13.11.17 14:34:49: no rapid je na to lepsi, ale u feldy kdyz zatahnu rucku a chci projet zatacku bokem, tak mi to zabrzdi predek
-> palinator 13.11.17 14:35:00: mozne to je, ale divne, uz jen proto, ze u favorita mi za asi 175tis. km odesla jen jedna a u rapida za 250tis km tak cca 8ks
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
14:35:00
13.11.2017
13.11.2017
palinator
-> Jarda:
To se spíš mechanicky prošlehá izolace než aby to bylo nabouraný od napětí podle mě.
To se spíš mechanicky prošlehá izolace než aby to bylo nabouraný od napětí podle mě.
14:34:49
13.11.2017
13.11.2017
RoboSK
-> Jarda: driftovanie s feldou
14:30:23
13.11.2017
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 13.11.17 14:27:17: ntj, ale maji urcitou velikost, tak nejake zariznuti? Nevim, proc by jinak odchazela a jednou to bylo u vylozene prebijejiciho altiku. Mechanicke muze byt, ale ns to mi to prijde caste a zajimave, ze origo mi vydrzi min, nez china, ale ktera ma jaky odpor si uz nepamatuju, ted tam mam chinu a uz se blizi k 50 tis.km, jedna origo vydrzela jen 1500km, ale altiky menim jak ponozky:)
14:27:17
13.11.2017
13.11.2017
palinator
-> Jarda:
Ochránit snímací cívku proti špičkám? Vždyť je sama generuje a jsou nutný pro činnost ETZ. Nechápej to jako přepěťový špičky, ale jako snímací pulzy pro vstup ETZ. King to napsal podle mě trochu nešťastně. Ale fakt jen trochu :)
Ochránit snímací cívku proti špičkám? Vždyť je sama generuje a jsou nutný pro činnost ETZ. Nechápej to jako přepěťový špičky, ale jako snímací pulzy pro vstup ETZ. King to napsal podle mě trochu nešťastně. Ale fakt jen trochu :)
14:07:18
13.11.2017
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> King 13.11.17 13:27:48: no mas pravdu, ze mi to vlastne taky delalo nejakej problem a po prepajeni vseho v ETZ uz bylo po problemu, ja to mam v motoraku u rapida jeste tsk, ze mi na to prsi mrizkou kapoty :/ na zimu jsem tam daval zakrytovani...
Ochranit nejak snimaci civku proti spickam nevidis jako realne?
U Bukaje vidim nejrealneji teda problem, ze sr mu udrlal nejakej prechodak v napajeni, kdyz vse zkousel...
-> dragon_cb_cz 13.11.17 12:55:27: tak ja mam feldu se skoro max vybavou, chybi jen bocni pytle a kuze, kterou bych stejne nechtel a stresni okno taky nechci... EDS fungujici do 80kmh je docela fajn na zimu, obcas to i s ABS vypinam, nejde s tim treba driftovat, ESP bych nechtel, hrozim se toho, co rika ten znamy ucitel autoskoly, slapnete na brzdu, co mate sily a elektronoka udela vse za vas...
Ochranit nejak snimaci civku proti spickam nevidis jako realne?
U Bukaje vidim nejrealneji teda problem, ze sr mu udrlal nejakej prechodak v napajeni, kdyz vse zkousel...
-> dragon_cb_cz 13.11.17 12:55:27: tak ja mam feldu se skoro max vybavou, chybi jen bocni pytle a kuze, kterou bych stejne nechtel a stresni okno taky nechci... EDS fungujici do 80kmh je docela fajn na zimu, obcas to i s ABS vypinam, nejde s tim treba driftovat, ESP bych nechtel, hrozim se toho, co rika ten znamy ucitel autoskoly, slapnete na brzdu, co mate sily a elektronoka udela vse za vas...
13:27:48
13.11.2017
13.11.2017
King
-> Bukaj: Ty snimaci civky mely snad puvodne 7kohm, potom 3,5kohm. Resit jejich kompatibilitu s ETZ je blbost - nevim, jestli pri ty modernizaci ubrali počet zavitu nebo zvetsili prurez dratu, ale spolehlive to musi slapat s obema civkama. Jedinej zadrhel muze nastat pri extremne nizkejch otackach otackach pri startu v hlubokym mrazu, kdy by napetovy spicky pri mijeni polovych nastavcu nedokazaly otevrit vstupni trand v ETZ, ale to neni tvuj pripad. A originalni ETZ taky neni zadnej zazrak elektroniky a navic provozovany v prostredi extremniho stridani teplot a vibraci. Na plynivce jsem taky jedno ETZ musel dat do rezervy kvuli skubani v otackach a poridit jiny. Rezervy jsou i v napajeni ETZ - jestli civku a ETZ napajis klasicky nesmyslne dlouhym dratem od baterky k pojistlkovce a pak zpatky k zapalovani, nemusi to delat dobrotu - ty proudovy stouchy pri krmeni ETZ civky jsou nekde jinde, nez s kontaktem a nedelamto dobrotu. Lip to fungovalo, kdyz jsem mel Etz napajeny rovnou od baterky pres extra rele, 2,5mm2 kablik.
12:55:27
13.11.2017
13.11.2017
dragon_cb_cz
-> palinator 12.11.17 23:49:15: Jo, myslel jsem přesně ty "některý prvky výbav" a trochu rozumnou motorizaci. Jinak jsem v tom seděl někdy ukrutně dávno, kdy jsem ještě ani neměl papíry a ani si je neplánoval dělat
12:53:14
13.11.2017
13.11.2017
dragon_cb_cz
-> saskyn2 12.11.17 23:10:19: Jo, vím že to je cesta - v základu bych se pod 4 litry dostal (bez spoluúčasti teda). Ale já naopak chtěl fakt maximální krytí, za těch pár stovek ročně navíc mi ten klid duše stojí, ty základní limity jsou fakt hodně nízký. Speciálně když vyjedeš za hranice. Na 900NG (která má podobný parametry jako píšeš - taky dvoulitr, výkon 136kW) jsem v základu byl asi na 3400?
Jinak pokud mi seženeš nový čelní sklo na 9-5 kombi rok 2003 za trojku, tak ti za ten tip milerád zaplatím Mám ho už docela dorasený... výhřev nemá, jen dešťák.
Jinak pokud mi seženeš nový čelní sklo na 9-5 kombi rok 2003 za trojku, tak ti za ten tip milerád zaplatím Mám ho už docela dorasený... výhřev nemá, jen dešťák.
07:56:30
13.11.2017
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 13.11.17 07:18:20: jo ruzne odpory byly, ale nikdy jsem to neresil, nevim, jestli to nemuze mit vliv na zivotnost, ale nikdy mi to v zadne konfiguraci necukalo kvuli tomu...
07:18:20
13.11.2017
13.11.2017
Bukaj
-> Jarda: Tak altík snad nepřebíjí, to bych poznal na světlech. Samozřejmě, že jsem testoval, jestli to není palcem, víčkem, cívkou, nebo zapalovacím modulem a nebylo - vždy to byla cívka v rozdělovači.
Ještě mne napadá, jestli nebylo víc typů ETZ pro Favorita - tedy různé varianty, že by si nějak cívečka nesedla s modulem, nebo s cívkou?
Soudím tak podle toho, že u různých funkčních cíveček jsem naměřil různé hodnoty odporu a také, že bylo několik barevných variant cívek (oranžová, šedá, zelená, černá) i cíveček (zelená, černá, šedá)...
...tedy jestli ta první cívečka neodešla stářím (jen v mé škodovce měla najeto cca 150 tisíc a kdoví, kolik najela ve Favoritu, ze kterého byla vymontována) a následující dvě nevhodnou kombinací s modulem, nebo cívkou?
Ještě mne napadá, jestli nebylo víc typů ETZ pro Favorita - tedy různé varianty, že by si nějak cívečka nesedla s modulem, nebo s cívkou?
Soudím tak podle toho, že u různých funkčních cíveček jsem naměřil různé hodnoty odporu a také, že bylo několik barevných variant cívek (oranžová, šedá, zelená, černá) i cíveček (zelená, černá, šedá)...
...tedy jestli ta první cívečka neodešla stářím (jen v mé škodovce měla najeto cca 150 tisíc a kdoví, kolik najela ve Favoritu, ze kterého byla vymontována) a následující dvě nevhodnou kombinací s modulem, nebo cívkou?
02:16:15
13.11.2017
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 12.11.17 23:17:35: litani rucky - klasika, spravne jsi vymenil tu civku - halluv senzor, za chvilku by to prestalo jet, vlastne jednou mi to delal prebijejici altik, po vymene altiku rucka nelitala
fungl novej rozdelovac hanart 880 s vickem a palcem- skubalo to, dal jsem cinskej palec bez odporu a bylo po skubani, pak samozrejme muze byt problem v kabelech nebo civce, jednou mi to skubalo, nekolik dni jsem nemohl prijit na to proc a pak jsem to zkousel po tme a pritelkyne rika, to svetylko na tom valecku je pekne, rikam co?, no a mel jsem mikroskopickou trhlinu na viku indukcky, ktera nebyla videt
snimaci civka v rozdelovaci mi vydrzela vzdy mezi 1500km-50 000km a dost casto za jeji zanik mohl prebijejici pal altik, kde mi v podobnem intervalu odchazeji diody a resim to vymenou spatne diody, potom je loterie, jak dlouho to zas vydrzi, pak to treba neco odpali a tak porad dokola :), takze bez altiku a rozdelovace bych nikam dal rapidem nejel, tak me napadla otazka pro Kinga jestli by nesla udelat nejaka ochrana te snimaci civky? mysli, ze me by se to uz i vyplatilo, ikdyz u rapida uz tachometr nepretacim po 2 letech
-> dragon_cb_cz 12.11.17 22:53:28: proc bych jezdil ve spanelskym nedodelku, kdyz muzu jezdit ve skodovce ja tady ty nazory nechapu, mam Ti ukazat toledo srazeny s nivou? ikdyz felda by asi nedopadla lip...
-> U-Geen 13.11.17 00:09:42:
fungl novej rozdelovac hanart 880 s vickem a palcem- skubalo to, dal jsem cinskej palec bez odporu a bylo po skubani, pak samozrejme muze byt problem v kabelech nebo civce, jednou mi to skubalo, nekolik dni jsem nemohl prijit na to proc a pak jsem to zkousel po tme a pritelkyne rika, to svetylko na tom valecku je pekne, rikam co?, no a mel jsem mikroskopickou trhlinu na viku indukcky, ktera nebyla videt
snimaci civka v rozdelovaci mi vydrzela vzdy mezi 1500km-50 000km a dost casto za jeji zanik mohl prebijejici pal altik, kde mi v podobnem intervalu odchazeji diody a resim to vymenou spatne diody, potom je loterie, jak dlouho to zas vydrzi, pak to treba neco odpali a tak porad dokola :), takze bez altiku a rozdelovace bych nikam dal rapidem nejel, tak me napadla otazka pro Kinga jestli by nesla udelat nejaka ochrana te snimaci civky? mysli, ze me by se to uz i vyplatilo, ikdyz u rapida uz tachometr nepretacim po 2 letech
-> dragon_cb_cz 12.11.17 22:53:28: proc bych jezdil ve spanelskym nedodelku, kdyz muzu jezdit ve skodovce ja tady ty nazory nechapu, mam Ti ukazat toledo srazeny s nivou? ikdyz felda by asi nedopadla lip...
-> U-Geen 13.11.17 00:09:42:
00:22:18
13.11.2017
13.11.2017
U-Geen
-> palinator: no jasne, a co teprv v 98
00:20:26
13.11.2017
13.11.2017
palinator
-> U-Geen:
To že je z roku 91 moc neznamená. Toledo bylo oproti konkurenci zastaralý už v době vzniku.
To že je z roku 91 moc neznamená. Toledo bylo oproti konkurenci zastaralý už v době vzniku.
00:09:42
13.11.2017
13.11.2017
U-Geen
-> palinator: tak hlavne 1L Toledo je z roku 91 a moc inovaci se mu nedostalo, Felda je v tomhle defacto modernejsi. 1.9TDi 81kW uz pak byla takova labuti pisen, relativne silnej motor na ten zbytek.
23:49:15
12.11.2017
12.11.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 12.11.17 22:53:28:
Nevim jestlis nějaký Toledo zevnitř viděl nebo ses v něm dokonce svez, ale o nějaký moderně vůči Feldě bych hrubě pochyboval. To, že to má nějaký prvky výbavy a patří do nižší střední třídy, místo do malejch aut neznamená, že je dohromady nějak modernější. V lecčems je Felda míň hampolácká (vypínače, přístrojovej štít, elektrickej centrál), zkrátka Toledo byť z roku 1998 nemůže popřít svůj základ v dvojkovým Golfu. To, že TDI díky provozním nákladům a výkonu celý auto katapultovalo z naprostýho automobilovýho dna do kategorie aut, který se šrotujou nesnadno, je věc jiná.
Nevim jestlis nějaký Toledo zevnitř viděl nebo ses v něm dokonce svez, ale o nějaký moderně vůči Feldě bych hrubě pochyboval. To, že to má nějaký prvky výbavy a patří do nižší střední třídy, místo do malejch aut neznamená, že je dohromady nějak modernější. V lecčems je Felda míň hampolácká (vypínače, přístrojovej štít, elektrickej centrál), zkrátka Toledo byť z roku 1998 nemůže popřít svůj základ v dvojkovým Golfu. To, že TDI díky provozním nákladům a výkonu celý auto katapultovalo z naprostýho automobilovýho dna do kategorie aut, který se šrotujou nesnadno, je věc jiná.
23:45:45
12.11.2017
12.11.2017
saskyn2
-> Bukaj 12.11.17 23:19:53: Já na 136ku platím 1481 Kč, ale dlouho jsem to nenechal přepočítat a samozřejmě to každý rok nenápadně zdražujou. Na litra platím 270 Kč Tchán má v garáži stát 1golfa se kterým nejezdí, zdražili mu povinné na 4200 Kč, tak se rozhoupal že tohle už fakt ne a vzhledem k tomu že je to rok 77 tak u ČPP ted platí 370 Kč
23:20:25
12.11.2017
12.11.2017
U-Geen
-> saskyn2: jj, kdybych navic jezdil nejakym uzemim znacek zakazu nakladnich vozidel, tak o tom premejslim 100% :) zaitm si radsi za 1500+ koupim plnou nadrz :)
23:19:53
12.11.2017
12.11.2017
Bukaj
-> saskyn2 12.11.17 23:10:19: 2300 platím na 130L včetně plného bonusu... (a totéž i na druhou 130L, která už 3 roky nevyjela z garáže)
23:17:43
12.11.2017
12.11.2017
saskyn2
-> U-Geen: Aha, to jsou teda novinky, mě se nikdy nestalo že by pojištovák řešil jestli je to M1/N1. Na druhou stranu ta zpětná přestavba vyjde do 1500, pak důvod navíc to přestavět. Já měl taky původně nákladák s kterým jezdil řiditel Lidl ČR
23:17:35
12.11.2017
12.11.2017
Bukaj
Dneska jsem po dlouhé době downgradoval zapalovací soustavu na 130LPG - z bezkontaktního Fa zapalování zpět na klasický kladívkový rozdělovač a jsem spokojen...
...ač jsem mnoho let na několika škodovkách měl ETZ z Favorita bez problémů, tak poslední dobou se problémy záhadně začaly projevovat - nejprve nepravidelné cukání, lítání otáčkoměru...
...vyřešeno výměnou snímací cívky v rozdělovači. Po pár tisících kilometrů opět cukání, tentokráte bez lítání ručky otáčkoměru - výměna rozdělovače za komplet zrepasovaný (včetně nové originální snímací cívky), nové kabely. Po týdnu opět začalo cukat
Tak uvidíme, jak se to bude chovat teď s kontaktním zapalováním - dnešní první jízda (cca 50 Km) zatím paráda
Také jsem po dvou letech dysfunkce cyklovače (fungoval jen za tepla a to ještě jen občas, jinak cvakal naprázdno) očistil kontakty jeho relátka pro bezchybnou funkčnost za jakéhokoli počasí (po celé dva roky jsem s tím jezdil, ale nikdy jsem si nevzpomněl, když jsem byl doma, že to zlobí a že bych to měl opravit
Jen by mne zajímalo, proč mi začalo zlobit to ETZ - po celých více, než 10 let jsem s ním na několika autech najel několik set tisíc Km bez jediného problému (pokud nepočítám občasné vymezení vůlí rozdělovače) a teď během dvou měsíců tři závady...
...ač jsem mnoho let na několika škodovkách měl ETZ z Favorita bez problémů, tak poslední dobou se problémy záhadně začaly projevovat - nejprve nepravidelné cukání, lítání otáčkoměru...
...vyřešeno výměnou snímací cívky v rozdělovači. Po pár tisících kilometrů opět cukání, tentokráte bez lítání ručky otáčkoměru - výměna rozdělovače za komplet zrepasovaný (včetně nové originální snímací cívky), nové kabely. Po týdnu opět začalo cukat
Tak uvidíme, jak se to bude chovat teď s kontaktním zapalováním - dnešní první jízda (cca 50 Km) zatím paráda
Také jsem po dvou letech dysfunkce cyklovače (fungoval jen za tepla a to ještě jen občas, jinak cvakal naprázdno) očistil kontakty jeho relátka pro bezchybnou funkčnost za jakéhokoli počasí (po celé dva roky jsem s tím jezdil, ale nikdy jsem si nevzpomněl, když jsem byl doma, že to zlobí a že bych to měl opravit
Jen by mne zajímalo, proč mi začalo zlobit to ETZ - po celých více, než 10 let jsem s ním na několika autech najel několik set tisíc Km bez jediného problému (pokud nepočítám občasné vymezení vůlí rozdělovače) a teď během dvou měsíců tři závady...
23:13:46
12.11.2017
12.11.2017
U-Geen
-> saskyn2: N1/M1 zalezi asi na pojistovne
23:10:19
12.11.2017
12.11.2017
saskyn2
-> dragon_cb_cz 12.11.17 23:02:54: Hrozná cena, jí platil na 125kw 2.0 ted myslím 2.300. Taky Praha, ale snažil jsem se to oškubat co to šlo, spoluúčast v zahraničí, bez skel atd. Konec konců ty skla stejně nemaj efekt, pokud je to normální auto a nemá to výhřev tak se člověk vejde do 3000 za okno a ty kurvy stejně dneska už většinou mají ve smlouvě smluvní servis, což pak pro mě úplně ztrácí smysl.
23:05:51
12.11.2017
12.11.2017
saskyn2
-> King 12.11.17 22:59:37: Od kdy je povinné na N1 jiné než na M1? Podle mě to nemá vůbec žádný vliv. Jinak máš naprostou pravdu, je to nastavené tak, že pokud se zajímáš o to kolik platíš, tak najednou není problém udělat povinné na 3.0tdi za cenu kterou má jiný na 1.2. Holt když se nechá někdo oškubat, tak ho pojištovna oholí jak stromeček na vánoce
23:02:54
12.11.2017
12.11.2017
dragon_cb_cz
-> King: Lokalita (Praha), objem (2.3) a výkon (250 kobyl)... základ bych asi dokázal stlačit pod 4000, ale trochu připlácím za nejvyšší limity plnění (protože 35 mega škody už dneska není zas tak těžký udělat), něco za skla a snad tam mám i nějaký živly či co... takže asi 6800 ročně? Bonus mám plnej.
22:59:37
12.11.2017
12.11.2017
King
-> dragon_cb_cz: Aha, tak to je asi dany lokalitou, dobou bezeskodniho prubehu PR a nesmyslnym zohlednovanim obsahu motoru (?) Mne to letos po motivacni vypovedi smlouvy PR (z duvodu razantniho navyseni pojistnyho aneb proc to nezkusit) najednou dokazali nabidnout za 3400 (vc. pojisteni vsech skel) a to je to jeste predrazeny kvuli tomu, ze je to papirove nakladak (N1).
22:54:25
12.11.2017
12.11.2017
Milan 136
-> OTA-MTX 12.11.17 12:04:08: dva kablíky do motoráku? Jaká octavia?
22:53:28
12.11.2017
12.11.2017
dragon_cb_cz
-> palinator: Jj, zrovna tvoje Toledo jsem chtěl dát jako příklad auta, který je oproti feldě až ukrutně "moderní" a přitom nákladama asi nebude o moc horší - a nemusíš v něm vozit nádrž na plyn.
Mě ty náklady dost zvedla ta jediná skutečná oprava, kterou jsem na tom dělal - tekla mi hadice serva a po dvou marných pokusech o opravu nakonec došlo na novou z autorizáku - 8.5 tisíce Což do celkových nákladů promluví při mým mrzkým nájezdu docela výrazně. Ale pořád ještě jsem s ekonomikou provozu toho auta celkem spokojenej.
Mě ty náklady dost zvedla ta jediná skutečná oprava, kterou jsem na tom dělal - tekla mi hadice serva a po dvou marných pokusech o opravu nakonec došlo na novou z autorizáku - 8.5 tisíce Což do celkových nákladů promluví při mým mrzkým nájezdu docela výrazně. Ale pořád ještě jsem s ekonomikou provozu toho auta celkem spokojenej.
22:47:26
12.11.2017
12.11.2017
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Kdyby byla nějaká rozumně dostupná škodovka elektro, tak bych o ní uvažoval, ale když kdysi byla sem tam na prodej Eltra, tak jsem byl švorc a vyrábět elektro MBčko - to si ještě pár let počkám, než mi zakážou benzín...
22:39:07
12.11.2017
12.11.2017
dragon_cb_cz
-> Bukaj 12.11.17 08:18:36: Nejen s ním, ale ano, ty nejvíc... ale kolik máme na virtu elektromobilistů, že?
22:36:46
12.11.2017
12.11.2017
dragon_cb_cz
-> King 11.11.17 23:58:13: Ručení + nějaký příplatky. Havarijko na auto s papírovou hodnotou okolo 100 tisíc je nesmysl.
21:21:38
12.11.2017
12.11.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 11.11.17 19:16:20:
Vidiš, u Toleda dělám pořád něco, aktuálně jsem palivo+servis na 2,30 Kč/km. Každopádně nepopírám, že na 100 km denně je to už nevyhovující auto. Ale čistě ekonomicky se furt hrubě nevyplatí kupovat něco jinýho, i blbou relativně levnou TDI OI. Aneb fáze provozu do naprostýho rozpadu.
Vidiš, u Toleda dělám pořád něco, aktuálně jsem palivo+servis na 2,30 Kč/km. Každopádně nepopírám, že na 100 km denně je to už nevyhovující auto. Ale čistě ekonomicky se furt hrubě nevyplatí kupovat něco jinýho, i blbou relativně levnou TDI OI. Aneb fáze provozu do naprostýho rozpadu.
17:49:43
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> m8rinek 12.11.17 17:25:24: tak ja na to nespechal a rikal jsem, ze se nekdy stavim o coz jsem se i parkrat pokousel (3x?), doted mam tu napravu rozebranou , tak nic no, tak dam nazinkovane, jinak pisu SZ
17:25:24
12.11.2017
12.11.2017
m8rinek
-> Jarda: Pošli mi adresu, já Ti je pošlu jak jsem Ti jistě psal. Bohužel přes týden nejsem doma a opravdu si nebudu kvůli předání brát dovolenou..
E: tak adresu nepiš, misky nemohu najít a obávám se, že další už dělat nebudu... Pošli Ti zpět peníze účtem..
PS: Misky byly vyrobeny 20.3.2014, kdy jsi je i zaplatil, 1.3.2015 jsem Tě naposledy urgoval, že tu máš misky a tvá urgence kterou jsem přehlédl (za což se omlouvám) a údajně přestal reagovat přišla 28.12.2016. Taky bych Tě mohl se ctí poslat do patřičných mezí, nemyslíš?
E2:Napiš mi číslo účtu, transakci ze 14.4.2014!!! už fakt nejsem schopen dohledat
E: tak adresu nepiš, misky nemohu najít a obávám se, že další už dělat nebudu... Pošli Ti zpět peníze účtem..
PS: Misky byly vyrobeny 20.3.2014, kdy jsi je i zaplatil, 1.3.2015 jsem Tě naposledy urgoval, že tu máš misky a tvá urgence kterou jsem přehlédl (za což se omlouvám) a údajně přestal reagovat přišla 28.12.2016. Taky bych Tě mohl se ctí poslat do patřičných mezí, nemyslíš?
E2:Napiš mi číslo účtu, transakci ze 14.4.2014!!! už fakt nejsem schopen dohledat
16:02:28
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> suri 12.11.17 14:46:57: takhle ja se teda tesim vzdycky na rapida na feldu jsem se naposled opravdu tesil, kdyz jsem jel z Afriky s nivou ale to hucely zadni loziska, diferak, prevodovka a kamarad rikal, ze brzy uz predcim i V3S
peter mel problem podle me v tom, ze ji delal celou a zrejme ne vsechny dily, ktere pouzil byly kvalitou srovnatelne s temi prvovyrobnimi, o kvalite provedene prace nepochybuji
Kolega rikal, ze by se mrknul do Transylvanie na dusicky, tak rikam: no problem pojedeme, tak on: jasne a cim, rikam: ja bych jel feldou a das mi pulku nakladu, a on: to jsi se zblaznil s tim nikam nejedeu pojedeme mojim, rikam dobre, ale dam Ti to, co ja bych chtel kdyz bychom jeli feldou a on: to jsi se zblaznil ne? :)))
On ma todle: st.motortrend.com/uploads /.../2017-Mazda-CX-5-front -three-quarter-02-1.jpg rika, ze kvuli bezpecnosti a pak jde litat nejakym rogalem :)))
peter mel problem podle me v tom, ze ji delal celou a zrejme ne vsechny dily, ktere pouzil byly kvalitou srovnatelne s temi prvovyrobnimi, o kvalite provedene prace nepochybuji
Kolega rikal, ze by se mrknul do Transylvanie na dusicky, tak rikam: no problem pojedeme, tak on: jasne a cim, rikam: ja bych jel feldou a das mi pulku nakladu, a on: to jsi se zblaznil s tim nikam nejedeu pojedeme mojim, rikam dobre, ale dam Ti to, co ja bych chtel kdyz bychom jeli feldou a on: to jsi se zblaznil ne? :)))
On ma todle: st.motortrend.com/uploads /.../2017-Mazda-CX-5-front -three-quarter-02-1.jpg rika, ze kvuli bezpecnosti a pak jde litat nejakym rogalem :)))
14:46:57
12.11.2017
12.11.2017
suri
-> peter13789: neviem,ja presadám denne do kadečoho a aj tak sa teším keď feldu doskladám a vyrazím na cesty ...
14:12:29
12.11.2017
12.11.2017
11mAjA11
-> OTA-MTX: u TDi me stacilo odklopit dekel na pruchodu z motoraku do kabiny, napinovat kabelaz od packy do patice a bylo.
Na tomhle benzinu modelovy rok 2002 chybely kabely od RJ takze zader, ale snad to bude chodit ja tu elektriku neovladam jak bych si predstavoval..
Na tomhle benzinu modelovy rok 2002 chybely kabely od RJ takze zader, ale snad to bude chodit ja tu elektriku neovladam jak bych si predstavoval..
12:25:40
12.11.2017
12.11.2017
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.17 11:19:46: tys byl teda tuner :-D
Nojo je to tak.. na fávu je všechno tak jednoduchý že než na novým autě odděláš oplastování, tady máš závadu vyřešenou a auto hotový :D
Nojo je to tak.. na fávu je všechno tak jednoduchý že než na novým autě odděláš oplastování, tady máš závadu vyřešenou a auto hotový :D
12:05:40
12.11.2017
12.11.2017
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.17 11:34:50: mohol som ho mat uz teraz. koncila mu STK a bolo potreba trochu kamuflaze na predku. Tak som to za 30min zrepasol aby to este raz preslo na STK.
Auticko nasi mechanici udrzuju na paradu a karoseria nieje v zlom stave.
O 2roky ho bud odhlasia na mna alebo na trvalo. S cisto praktickeho hladiska ho vezmem.
Do kombika nenalozim vsetko a ak ano chce to davat pozor na interier...
Idea je nalozit nato motorku...
Auticko nasi mechanici udrzuju na paradu a karoseria nieje v zlom stave.
O 2roky ho bud odhlasia na mna alebo na trvalo. S cisto praktickeho hladiska ho vezmem.
Do kombika nenalozim vsetko a ak ano chce to davat pozor na interier...
Idea je nalozit nato motorku...
12:04:08
12.11.2017
12.11.2017
OTA-MTX
-> 11mAjA11: takového sraní, mě o octavie stacilo akorát natáhnout dva kabílky do motoráku
11:52:16
12.11.2017
12.11.2017
isti
-> Jarda: Ani u mňa to nebude vyzerať ináč lebo skôr vozím na plyn.Jedine ak by som v zime radšej zhuntoval túto.
11:46:36
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> isti 12.11.17 11:41:15: jj, tak todle jinak resit neslo, pokud bys nechtel rozebrat spodek, jsem zvedav, jak dlouho to bude drzet, ale spouste lidi to funguje, ale vetsinou znam takove popojizdece, kteri rocne najedou do 5-10tis. km, co vim...
11:41:15
12.11.2017
12.11.2017
isti
-> Jarda - zrušená registrace 11.11.17 22:25:50: Krajné boli 0,10 a do stredu som dal 0,10 podložky.
11:37:33
12.11.2017
12.11.2017
11mAjA11
Jedna montaz tempomatu na Cerneho Loudu 1.6 16v..nedelam elektriku a nemam ji rad, ale slo to v pohode az sem cumel..
11:34:50
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 12.11.17 11:20:47: ve firme byl 1.3 mpi pickup, najeto 70tis. km, chtel jsem ho koupit pro kamarada, slibovali a pak ho hodili do srotu, ze se to prodavat nevyplati :)
11:20:47
12.11.2017
12.11.2017
SO545
-> Bukaj 12.11.17 10:09:38: suhlas. ale len pre cloveka co sa v tom vie a chce vrtat. nie zeby sa to jebabralo nejako moc ale predsa uz to je len starsi werk.
nic proti feldam sam si jednu o 2roky odoptujem od sefa , ale nie klasiku ale pickupa mam to dohodnute za 100e a potom tu bude fakt za pusu.
nic proti feldam sam si jednu o 2roky odoptujem od sefa , ale nie klasiku ale pickupa mam to dohodnute za 100e a potom tu bude fakt za pusu.
11:19:46
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 12.11.17 10:58:20: vidis a 1.6 bere jeste o litr vic, jo prvni favorit je jeste vic ekonomicke auto, nez felda, ale ta bezpecnost a komfort, ale zase ma lepsi servisovatelnost, prvni favorit je nejlip servisovatelne auto, ktere kdy skodovka vyrobila
Najezdil jsem s favem r.1988 cca 175tis. km a na to, ze to bylo uz pri koupi naprosto odjety auto, tak dal tyto km samo s dost opravama, ktere fungovaly - taky jsem kupoval origo dily v aute tri tecky za nehorazny penize a pak jsem ho prodal a jeste jezdil dal, ten co ho koupil, tak si liboval, ze oproti nejakemu oplu (ktereho mel predtim) to je fakt drzak.
Zde jsem ani tenkrat nezrusil ty stranky na prodej... cumim, to plato bylo hrozny :))) favorit136.wz.cz/
Najezdil jsem s favem r.1988 cca 175tis. km a na to, ze to bylo uz pri koupi naprosto odjety auto, tak dal tyto km samo s dost opravama, ktere fungovaly - taky jsem kupoval origo dily v aute tri tecky za nehorazny penize a pak jsem ho prodal a jeste jezdil dal, ten co ho koupil, tak si liboval, ze oproti nejakemu oplu (ktereho mel predtim) to je fakt drzak.
Zde jsem ani tenkrat nezrusil ty stranky na prodej... cumim, to plato bylo hrozny :))) favorit136.wz.cz/
10:58:20
12.11.2017
12.11.2017
Tomaso435
-> Jarda: jiží je jiží :-D Kdyby ta felda žrala o 3 litry mín tak ji taky budu mít rád :-D
10:55:31
12.11.2017
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 12.11.17 10:52:05: jerik tvrdi neco jineho a oznacuje me za kokota