skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nwkt: neee...mám tu tři jetý,to by bylo aby nějaká neklapla)
-> Nwkt: Slovenu radeji mokrou.



-> myschaak AZNP K.Hora: Teď jsem měl nabídku ze Slovenska na suchou, chceš dohodit?
-> Nwkt: hmmm origo....mám,ale jen mokrou no... :-D
Napůl udělali a napůl vedlejší téma...
...ale jeden vůz je připraven na zimu
...ale jeden vůz je připraven na zimu

-> m8rinek 15.11.14 13:45:40: Ja mam druhovyrobni v kile spojkovej i brzdovej, ale abych jel 160km to fotit jen pro tvoje krasny oci, to zase ne 

Včera,jdu na údržbu a po otevření leží tatra na levém přednim kole,duše věkem K.O......takže zábava na dopoledne
-> Nwkt: od Vény: Jo klasický olezlý vzhled nepoužitý věci
Ono nový to není, je to pořád starý pár desítek let
Ale jo,už sem taky viděl. Bohužel asi skončila v peci,....zase co se 4Q. Dneska bych z toho vytrh aspoň nějaký ND. Nemůže mít člověk všechno,na co kdy narazil.....


-> Nwkt: od Vény: Tak to klidně přivez a taky záleží, kde se ten novej 4Q válel. Ale většinou byl zinek stříbrnej. Hlavně šrouby, ale s některýma věcma si už i tenkrát vyhráli
Ono asi taky záleží převodovka na lince a převodovka jako ND.

-> Šediváček: To by nebylo origo, mám novej 4q na G a takhle nevypadá
jinak do Rapida klidně přivezu dvě na repas 


-> Nwkt: od Vény: já ti jí taky takhle udělám, aspoň budu mit nějakej důkaz,že maš Škodovku a ne jenom Seaty 

-> Šediváček: Abrakadabra. Řekne(š) mi to? 

-> Urbi: od Vény: Jo je to čistej hliník,z barvení motorů,převodovek atd. je mě na blití.A si to vyzkoušej a uvidíš
Já se tě taky neptam,o kolik natahuješ pružinky v rozdělovačích.Nic proti,ale řikat se mě to nechce,to by si to mohl pak udělat každej a být chytrej a to se mě zrovna nelíbí.Kdyby si tam napsal kouzelný slovíčko,tak bych to možná i zvážil 


-> koště: od Vény: Jo a proto si tam budu dávat skládanej 4Q
Já už mam těch sráčů dost a škodovácký kupátka se mě moc nelíbí. (to v dílně neni moje).A kdyby to bylo na garde,tak na těch 40,5kw nepotřebuju silnej obal.

-> Šediváček: Že by začal dávat dohromady garde?

-> Šediváček: jak funglovka
-> Šediváček: Moc pěkný, klobouk dolů
To je čistý hliník nebo lak, jak bylo dosaženo rovnoměrně pěkného povrchu, pískování bolatinou či chemicky - čím ?

od Vény: Nechci dělat konkurenci Vrbovi,
ale myslím že to celekm ujde
Ve zkratce divný 4Q s divnýma kolečkama a silnym obalem.Ložiska,synchrony komplet nový + trochu aby to bylo hezký i z venku.


Dnes ne,ale včera jsem si načernil pneumatiky,to mi jako jediné k dodělání kompletního detailingu na voze chybělo.
-> škoda caddy 15.11.14 12:46:24: tak to nist ,jedinje kutrat v inzercii
-> Jozka: Juuj,ten pocit poznám.
Dneska jsem udělal.. sakra ještě skoro vůbec nic..

Mi někdo postněte obrázek druhovýrobního válce na kilo, to jsem totiž ještě neviděl...
-> Kocvin 15.11.14 13:27:43: prý přestal na Š100 dělat někdy začátkem roku 2012
-> Adam59: Fragokov už je nedělá?
-> škoda caddy: jediná možnost tak asi už jen p. Vančura v Brně a nebude to žádná láce ... tam jsem sehnal ale jen brzdový, spojkový leda použít ze 105/120 ... když tak SZ 

-> škoda caddy: to nikde...
zapomněl jsem podotknou že na škodu 100
to neumím hledat, nebo neni jediná stránka kde bych sehnal hlavní spojkovej a brzdovej válec ??? neporadí pls. někdo ? dík
-> MOLSO:
ale sak co aspon sa pochvalil 


-> castrol: jemu ked volas aspon 6 € kredit aby si mal 

-> Hurdis 10.11.14 21:06:00: V těch 3i a 4i jsem se pouze vozil. Nikdy jsem ani jedno z nich "nepilotoval". Přece jenom jsem si v tý době mohl nechat o ŘP pouze zdát. Svezl jsem se v tom, když to byly rok až 2 starý auta a s člověkem, co měl v tý době bydliště Berlín a bylo skoro trestný se s ním "kamarádit" (na stráni proti chatám stálo stále auto a v něm 2 pánové s dalekohledem. Nicméně co nám mohli. Byli jsme ještě prckové...) I když je fakt, že v době 4ky už to bylo tak nějak skoro jedno... Každopádně to (v kábru) byly krásný auta. Byť s tím monstrózním obloukem, mechanicky odjišťovanou střechou (u 4i už elektrickou, ale mechanický odjištění bylo stejně nutný), ale po stažení bočních oken se mi to dost líbilo. S těma (i když bezrámovejma) oknama to byl hnus...
S RS2000 jsem bohužel nejel ani jako spolujezdec, ale Siera s 2.0EFI (ghia) byla docela mazec a tu už se mi pilotovat povedlo. :-) Neskutečnej stroj (na svoji dobu), co i v automatu chodil skoro pořád bokem. :-D
S RS2000 jsem bohužel nejel ani jako spolujezdec, ale Siera s 2.0EFI (ghia) byla docela mazec a tu už se mi pilotovat povedlo. :-) Neskutečnej stroj (na svoji dobu), co i v automatu chodil skoro pořád bokem. :-D
-> alpin: sak to bola najvacsia sranda ,dojdem za pankom co tam zametal a ze hladam p. kolena a on ved to som ja
-> MOLSO: jj asi pol hodinu aby som sa dostal k slovu aj ja




-> castrol: aj si s ním pred návštevou telefonoval ? 

-> castrol: a pritom sranda je , že keď uvidíš pána Kolena tak si myslíš že to je len nejaký ujko čo ide okolo 

Od piatku večera mi bolel zub a len dneska som sa dostal k zubárovy.To bol ale dlhý výkend.Vytrhol to za sekundu,len doma som si čudoval že kam mi zmizol zub,ja som myslel že mi z toho len vyberie plombu.
A bol som si pozrieť na skodu 120 ls medzityp,dali by to za prepis ale nie je až v takom top stave aby som to zobral zadarmo ako piate auto.

A bol som si pozrieť na skodu 120 ls medzityp,dali by to za prepis ale nie je až v takom top stave aby som to zobral zadarmo ako piate auto.


tak ač nerad jsem se naposledy projel tak zas na jaře
nebo dříve


-> minno: ja viem, ja viem 

-> castrol: viem, poznám, srandujem 

-> minno: panko ma dielnu o akej sa malokomu len snivalo
www.motorservis-koleno.sk
/index.php?page=onas

-> castrol: ak všetko robí na kolene, ako má aj meno, tak to zaplať pánbúh za takú robotu

dnes som si sprijemnil den u p. KOLENA ,mazec co tentok pan vsetko opravuje 

-> alpin: Nj. a zadní nosníky z Rudého Práva...:-D, podlahu asi z víkendové přílohy.
-> Hurdis: pod tímto som už ležal a najprv som sa zlakol korózie okolo motora , po následnom omakaní plechov ma strach prešiel. Veď to auto je tank , to má celý predok asi z 2,5 mm plechu..
cosworthový escort je sierra s novšími plechmi
cosworthový escort je sierra s novšími plechmi
-> Syny: Já si dodneška vzpomínám na pár údajů - možná už ne úplně přesně, ale odhadnu: pojistková skříň od r.90 a dále má po odvodu 108-112 pinů, které potřeba oddělit na rozložení desky s tišťáky do rozbalení, dále má na ploše cca 300-320 strojově letovaných spojů (počítán součet z obou stran). Vše je potřeba pájkou prohřát a doplnit pájkou.
Pak byla konstrukční chyba západoněmeckých soudruhů odstraněna navždy.
Kde jsou ty časy, co jsme si s kamarádem na koleji v pondělí rozdělili pojistkovky a do pátku na patře na koleji ze dvou stran smrděla kalafuna. Zamačkávám slzu dojetí :-))
Pak stejně ještě jeden perfektní kus udělal Martin (Samanťák).
Dodnes si troufám říci, že po paměti najdu spoj, který při proklemování a vývodu jakéhokoliv vodiče přímo na plus baterie skrz A sloupek propojí přívod proudu přímo na spínačku. Nebo se napojí schovaný kabel od vývodu z pomocné AKU v kufru na zvýšení napětí.
Výměna celé pojistkové skříně s přeházením pojistek a relátek (při demontovaném krytu pod palubkou) na výbavě CLX trvala lehce přes tři minuty, na Ghii čtyři.
-> SepanFUN: Jo, ještě XR4i, nicméně tím jsem nikdy nejel. V RS2000 ano. A nejvíc eSek co jsem alespoň na chviličku navštívil zevnitř mělo paradoxně v papírech ten dvoulitr uložený podél.
Pak byla konstrukční chyba západoněmeckých soudruhů odstraněna navždy.
Kde jsou ty časy, co jsme si s kamarádem na koleji v pondělí rozdělili pojistkovky a do pátku na patře na koleji ze dvou stran smrděla kalafuna. Zamačkávám slzu dojetí :-))
Pak stejně ještě jeden perfektní kus udělal Martin (Samanťák).
Dodnes si troufám říci, že po paměti najdu spoj, který při proklemování a vývodu jakéhokoliv vodiče přímo na plus baterie skrz A sloupek propojí přívod proudu přímo na spínačku. Nebo se napojí schovaný kabel od vývodu z pomocné AKU v kufru na zvýšení napětí.
Výměna celé pojistkové skříně s přeházením pojistek a relátek (při demontovaném krytu pod palubkou) na výbavě CLX trvala lehce přes tři minuty, na Ghii čtyři.

-> SepanFUN: Jo, ještě XR4i, nicméně tím jsem nikdy nejel. V RS2000 ano. A nejvíc eSek co jsem alespoň na chviličku navštívil zevnitř mělo paradoxně v papírech ten dvoulitr uložený podél.
-> Syny: XR3i A XR4i (oboje v kabriu) jsme měl možnost si vyzkoušet. A byly to první auta v mým životě, ve kterejch jsem se vezl rychlostí přes 200km/hod... Takže na ně hodně rád vzpomínám...
-> Hurdis: Jo jo, se starym XR3i jsem stravil jeden vikend a jsem docela rad, ze jsem ho prezil 
