skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Lukyn Fakír: Já kola vyleštil začátkem června a zatím jsou pořád pěký,ale zase toho tolik nenajedu,cca 5000km.
-> Borin - Král tuzerů: pokud se nic nezmění tak na autě budou celou sezonu, auto stojí venku takže tak a je to na každý den není to leštěnka vid takže tak, takze nelakovat

-> Klubko_ 20.11.14 14:03:32: Moje hrubost v příspěvcích tady na virtu je vyhlášená a nebudu na tom nic měnit
-> Lukyn Fakír: čím kvalitněji vyleštěné, tím méně údržby...když jsou kola vyleštěná dokonale, tak je stačí omýt vodou, když ne, tak mléční, oxidujou a vypadá to debilně...


-> Lukyn Fakír: čím kvalitněji vyleštěné, tím méně údržby...když jsou kola vyleštěná dokonale, tak je stačí omýt vodou, když ne, tak mléční, oxidujou a vypadá to debilně...
-> Lukyn Fakír: jj nelakovat, len cas od casu prelestit 

PROSBA:
Kdo by byl ochoten vyzvednout jeden díl v Jindřichově Hradci???
Poštou to nelze,jen osobně
Neni to extra velký ale nepošle to....
Odměna jistá a stačí to dopravit do Č.Budějovic,víc SZ Díky
Kdo by byl ochoten vyzvednout jeden díl v Jindřichově Hradci???
Poštou to nelze,jen osobně
Neni to extra velký ale nepošle to....
Odměna jistá a stačí to dopravit do Č.Budějovic,víc SZ Díky
-> castrol: -> Borin - Král tuzerů: takže se mám na lakování vysrat? dobrá dám na vaše rady a koupim pořádnou pastu s leštícím kotoučem a nebudu to lakovat, akorád to pak bude chtít každej měsíc opečovávat aby se to nezměnilo k horšímu 

Díky moc
Dnes byli konečně suché silnice,tak jsem dnes protáhl svůj nový přírustek a musím konstatovat,že to fakt docela jede...
-> malybobicek: 10 imbus. ale není to dělaný na čínský klíče kterej zlomíš nebo ukroutíš. www.strejda-google.cz/
" Pro 135-136 a favorita utáhněte šrouby silou 20Nm, poté o 90° a znovu o 90°. Pokud utahujete hlavu přímo na vozu, lze u některých šroubů těžko určit oněch 90° protože nelze požadovaná část otáčky provést jedním tahem. Dá se to udělat tak, že v první fázi utáhnete šrouby na 30Nm, v druhé na 60Nm a nakonec na 70Nm."
" Pro 135-136 a favorita utáhněte šrouby silou 20Nm, poté o 90° a znovu o 90°. Pokud utahujete hlavu přímo na vozu, lze u některých šroubů těžko určit oněch 90° protože nelze požadovaná část otáčky provést jedním tahem. Dá se to udělat tak, že v první fázi utáhnete šrouby na 30Nm, v druhé na 60Nm a nakonec na 70Nm."
-> malybobicek: Imbus 10 jestli si to dobře pamatuju. Postup je v každý knížce.
Zdravím, jenom rychlej dotaz.
Jakej imbus je na šroubech hlavy na fáčko, a druhý dotaz na utahovací postup hlavy motoru na fáčko. Díky
Jakej imbus je na šroubech hlavy na fáčko, a druhý dotaz na utahovací postup hlavy motoru na fáčko. Díky
a nelepší jsou odborníci, kteří dokážou jen říct "to je pičovina", ale neřeknou proč. Asi proto, že to někde slyšeli, ale sami nevím proč
takovy mám nejradši
Ještě,že se tady najdou jiní, kteří pak dokážou tu jejich "pičovinu" vysvětlit, případně vyvrátit.
Na druhou stranu musím říct, že mě milě překvapil Borin, kterej svůj názor nebo poznatek i přes jistou hrubost v příspěvku vysvětlil.

takovy mám nejradši

Ještě,že se tady najdou jiní, kteří pak dokážou tu jejich "pičovinu" vysvětlit, případně vyvrátit.
Na druhou stranu musím říct, že mě milě překvapil Borin, kterej svůj názor nebo poznatek i přes jistou hrubost v příspěvku vysvětlil.
-> MATTESS: K tomu jsem se vyjadřovat nechtěl, neb do leštěných kol nedělám
Ale už jsem nějaký i viděl, přitom to většinou to "moc nedopadlo" (snad krom pár profi provedených kousků se speciálním nástřikem kvůli ulpívaní brzdovýho prachu)..

-> Jozka: i celoleštěná kola se lakují, ale ne v domácích podmínkách a běžnými laky. Jasně, že lesk trochu ztratí, ale zase pro denní používání je snažší údržba u takových kol.
-> exwrcteam: / -> Borin - Král tuzerů: Nejste oba úplně vedle ? Jsem ten příspěvek -> Lukyn Fakír 19.11.14 14:12:10: pochopil tak, že dotyčnej jemně dobrušuje už nalakovaný plochy - a po tomhle finiši chce dát navrch ještě bezbarvej lak, což je úplně normální postup.. Anebo jsem vedle já ? 

Právě proto, že tu je odborníků na všechno jak sraček, tak moje příspěvky za poslední asi 2-3 roky by se dali počítat na prstech...chodím se sem do cca 3 témat podívat párkrát do týdne...jak by řekl klasik : poslední (delší) dobou to tu je řádně f piči
Ale jo vyleštit mastnou pastou kola, pak pořádně odmastit a naflákat bezbarvákem...Dokonalý výsledek zaručen 


-> Borin - Král tuzerů: jako kdyby si nevedel ze tady je odborniku dost nema vyznam nekomu neco rikat:))
jinak lesteny kola zalakovat je pekna picovina...
jinak lesteny kola zalakovat je pekna picovina...

-> Lukyn Fakír: ako pise-> Borin - Král tuzerů: nelakovat ,lak nebude na lestenej ploche drzat
-> charon: stejně nejvetsi frajeri je nechají pochromovat :D
Taky Nechapu proč lakovat zakonzervovány hliník ... To je jak dat cirej lak pres vosk ....
Taky Nechapu proč lakovat zakonzervovány hliník ... To je jak dat cirej lak pres vosk ....
-> Borin - Král tuzerů 19.11.14 19:38:26: Proč ne? Většina továrně leštěných kol se lakuje, sice to trochu zredukuje lesk, ale zase to výrazně dýl vydrží.
-> dragon_cb_cz 19.11.14 19:58:51: To jeho blbosť to bola aj u mňa ale tie pocity sú celkom iné a už by som to zažiť nechcel ...
-> suri: Tak pokud vše dobře dopadlo... jinak byla to jeho blbost, vjel na přechod z ničeho nic, ještě že jsem ho periferně chytnul a začal brzdit.
-> Pavel P..: No jo, GLSa žádnejma asistenčníma vyfikundacema nedisponuje
-> Pavel P..: No jo, GLSa žádnejma asistenčníma vyfikundacema nedisponuje

-> dragon_cb_cz 19.11.14 19:46:55: ja to poznám lepšie , akurát nemal ani 30cm a mal len 6 rokov ...24 hod na nohách
-> dragon_cb_cz: Tak já dneska ráno taky prudce brzdil kvůli nějakejm cigošům ve vrakovym nabouranym Escortu, kterejm nic neřikalo dávat přednost na hlavní... a brzdilo to krásně, mokro a listí bylo a nic neklouzalo.

Tak na téma klouzání - dneska jsem měl co dělat abych nepřejel malýho (8-10 let možná?) kluka, co mi na koloběžce prakticky vjel pod kola... chybělo tak 30 centimetrů a byl jsem až po uši v průseru. Při tom brždění to klouzalo dost nechutně 

-> Lukyn Fakír: Leštěný kola se nelakujou 

V sobotu kotúče, desky, manžety, čapy a drobnosti. Vyriešiť prečo auto vynecháva keď ma cca 80C voda a niekedy zhasne a bude to celkom slušné vozítko.
včera nechal nalakovat a dnes sem hladil(leštil) takovou jakoby houbičkou a chtěl bych skusit více leštit, ale na to už potřebuju pastu ale zároveň to pak polejt bezbarvym lakem ale když to bude jakoby mastné(vyleštěné) ta aby to na tom drželo 

-> dragon_cb_cz: mě taky mrtě klouzaly letní pač už tam nebyl žádnej vzorek a byly starý, ale to už když sem je dostal
jinak na zimních mě lítá zase strašně prdel


-> Jirik_Tuňák1983: Nevím - mě klouzaly i letňáky, ale tam jsem to přičítal jejich stáří... u těch zimáků mě to právě trochu překvapilo.
-> dragon_cb_cz 18.11.14 22:10:43: Je to tak. Jakmile začne opadávat listí ze stromů a do toho pršet, listí začne zahnívat a udělá se z něho taková mazlavá kašička, která se roztahá po silnici. Dokonce i tramvaje, jak jsem psal, které jsou poblíž stromů, tak musely častěji používat přísyp pískem při brždění ve stanicích.
Když to tak vezmeš, jaký by byl jiný rozdíl oproti běžnému dešti v létě a na podzim?

-> m8rinek 18.11.14 22:10:29: oprava prahů, z toho levej byl dost shnilej, takže z toho i oprava levyho A sloupku, LZ podběhu, výměna předních blatníků, oprava přední hrany kapoty, novy čelní sklo, oprava-vyrovnání střechy, vyrovnání promáčklých PP dveří, lak, ošetření dutin, cena 20 000,-
Párkárt jsem klempíru navštívil v průběhu prací a řekl bych, že co se týče vyřezání rezavých částí tomu dopřál co to potřebovalo, takže po čase zase udělám dutiny a mám zas na hodnou chvíli vystaráno. Doufám, že už je to zase aspoň trochu bezpečny auto.
Párkárt jsem klempíru navštívil v průběhu prací a řekl bych, že co se týče vyřezání rezavých částí tomu dopřál co to potřebovalo, takže po čase zase udělám dutiny a mám zas na hodnou chvíli vystaráno. Doufám, že už je to zase aspoň trochu bezpečny auto.
-> Bukaj 18.11.14 22:53:59: Přesně tak, vždycky když zamrholí po delším suchým období, tak to funguje přesně takhle. Chce to lijavec a po řádnýmu oplachu to bude OK.
-> Pavel P..: Jsem si zrovna na tvou někdejší zmínku o monitorech včera večer vzpomněl.. Nějakých 17" tak za 3 kila i s poštou bych dočasně akorát potřeboval..
-> Pavel P..: Jsem si zrovna na tvou někdejší zmínku o monitorech včera večer vzpomněl.. Nějakých 17" tak za 3 kila i s poštou bych dočasně akorát potřeboval..

-> Bukaj: Prej domácí kino... ale tak kdo si hraje, nezlobí
Já mimochodem budu možná jeden funkční 20" navíc... a jeden polofunkční mám určitě, už jsi se tvářil, že si ho odvezeš - nechceš svůj zájem obnovit? Ať ho nemusím stěhovat....

-> Pavel P..: Když k týhle 24" mám citový vztah... :-D
A funkční bude, jen co mi dorazí LED páska
A funkční bude, jen co mi dorazí LED páska

-> Bukaj: nechce radši funkční monitor? máme jich teď na skladě dost... 17-19" v ceně kolem 200-400/kus...

-> dragon_cb_cz 18.11.14 18:57:19: No, v tom je právě ten problém - že nebylo moc vody, a to cca poslední dva měsíce. Takže prach, co si sedal na silnice, teď hezky navlhnul a sliz je na světě
Ale po dnešním celodenním dešti by to už klouzat nemuselo.
Mně to klouzalo ráno cestou do práce a odpoledne cestou na vysočinu už ne
Ale třeba by na to u mne mohly mít vliv gumy, které do dnešního rána měly 8 měsíců voraz a tvrdly za barákem
Jinak včera večer jsem si z monitoru s vadným podsvícením udělal "domácí kino", abych zkouknul jeden film

Ale po dnešním celodenním dešti by to už klouzat nemuselo.
Mně to klouzalo ráno cestou do práce a odpoledne cestou na vysočinu už ne

Ale třeba by na to u mne mohly mít vliv gumy, které do dnešního rána měly 8 měsíců voraz a tvrdly za barákem

Jinak včera večer jsem si z monitoru s vadným podsvícením udělal "domácí kino", abych zkouknul jeden film

-> Jirik_Tuňák1983: Doufám, že je tvoje teorie správná - abych nepředával auto v sobotu novýmu majiteli se špatným svědomím, že gumy kloužou jak namydlený jen co trochu zaprší 

-> Klubko_: Co to nakonec vyšlo a jak moc důkladně oprava proběhla?
-> Lukyn Fakír 18.11.14 21:17:48: Ty jsi taky dobráček. 

-> Klubko_: 

-> dragon_cb_cz 18.11.14 18:57:19: To je ten mrd z opadanýho listí.
Roztahá se to po silnicích a je to. Bacha i na trambaye, těm pak kloužou i kouleje.

-> dragon_cb_cz: Taky sem dnes klouzal ve predu nove Vraniky a vzadu Matador mp55 a ty klouzou moc ty Matadorky
-> Zeke-ten šestý: Taky jsem jich dneska v Praze na kruháčích pár měl... zvlášť teď večer když jsem jel z práce, ale i ráno bylo kluzko jako prase... by mě zajímalo, čím to - zas tak moc vody nebylo.
-> Zeke-ten šestý, Nwkt, Lukyn Fakír: a já se dnes natáhl pěšky na zámkové dlažbě. Šel jsem s papírama z STK kolem octávky a u LZ dveří jsem sim vzpomněl, že bych mohl zkontroloavt, jestli je správně známka. Chtěl jsem zastavit, jale najednou jsem byl na zemi 
Jinak teda octa už je po po opravě u karosáře a dnes na STK jen lehká závada "5.3.4.2.1 Prachovka na hnací hřídeli kola (poloose) je prasklá, avšak nedochází k úniku maziva." Takže paráda

Jinak teda octa už je po po opravě u karosáře a dnes na STK jen lehká závada "5.3.4.2.1 Prachovka na hnací hřídeli kola (poloose) je prasklá, avšak nedochází k úniku maziva." Takže paráda

-> Zeke-ten šestý: já též driftil, ráno sem spěchal do školy formem a zatáčku bokem sem s nim ještě nejel



-> Zeke-ten šestý: Já zase všude hrabal. Silnice jsou opět hezky osliznutý
Dnes nechtěný drift se škodovkou při nájezdu na Magistrálu u Muzea 
