skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> minno: ako píše Haso je to Chevrolet Aveo ...
-> minno: chevrolet aveo
-> Placko 27.08.14 21:36:06: možno by bolo dobré napísať o aké auto sa jedná.
-> stepan: uz si vzpomínám, ze jsem se pozastavoval nad tímto resenim u jedny 106ky...
-> Bagrr- máma mele Emu: www.heureka.cz/?h%5Bfraze
%...
-> stepan: fakt? Tak Ja jedu střední třídu
-> Bagrr- máma mele Emu: Na těch malejch sráčích je lisovanej.
Citroen AX, Saxo, Peugeot 106.
Citroen AX, Saxo, Peugeot 106.
-> stepan: omyl, neni lisovany, ale sroubovany... Na picu při demontazi, jediná výhoda je v tom, ze se nerozhodi geometrie...
-> ZdeněkH: Jj, už sem viděl na francouzech spodní čep lisovanej do ramene.
-> palinator: Jo jo, já co jsem teď začal GLSou jezdit pravidelně do práce tak se ve mě mlátí snaha ušetřit se snahou naučit ten motor jezdit
-> Bukaj: Štestí v neštěstí? Alespoň něco...

-> Bukaj: Štestí v neštěstí? Alespoň něco...
-> Bukaj: s kooperativou mam taky výborné zkušenosti, v mém případě plnila ikdyž nemusela, proto u ní mám pojištěno všechny povozy, je dobře, že ti to pokryje celou opravu, tak hlavně ať to máš brzo v cajku 

Já ani tak nic moc, ale musím smeknout před pojišťovnou Kooperativa.
V neděli jsem přes web nahlásil škodní událost, v pondělí ráno se mi ozval likvidátor, po poledni přijel, ofotil, sepsal atd, a dnes mi přišel mail, že šetření skončeno a zasílají částku na účet.
Vypadá to, že pokud to není omyl, tak by mi částka měla pokrýt celou opravu včetně dílů a laku...
V neděli jsem přes web nahlásil škodní událost, v pondělí ráno se mi ozval likvidátor, po poledni přijel, ofotil, sepsal atd, a dnes mi přišel mail, že šetření skončeno a zasílají částku na účet.
Vypadá to, že pokud to není omyl, tak by mi částka měla pokrýt celou opravu včetně dílů a laku...

-> dragon_cb_cz 27.08.14 06:45:28:
U mě je hlavní složka "pocitu rychlosti" požadovaná spotřeba. U mýho spotřebáka to znamená pomyslně vyšroubovanej doraz akcelerátoru co to jde.
U cizích aut pak roli "pocitu rychlosti" přebírá právě setrvačnost. 
U mě je hlavní složka "pocitu rychlosti" požadovaná spotřeba. U mýho spotřebáka to znamená pomyslně vyšroubovanej doraz akcelerátoru co to jde.


-> stepan: Tak pak je to v pořádku pokud v tom máš i čas na návštěvy
Kosti a řezání to je snad klasika. Na žádném autě jsem ještě starou kost nesundal bez řezání. A urvané šrouby a matičky pokud nemluvíme o velikosti M12 a víc jsou taky podle mě v pohodě hlavně, že to člověk dostane ven. Hlavně buď rád za takový spodní čep.

-> ZdeněkH: Tak ono to bylo volnějšim tempem včetně návštěvy spojovacích materiálů, ale ne že by to šlo nějak dobře povolovat, tyčky stabilizátoru sem musel řezat flexou a pár šroubů sem přerval, naštěstí ne žádnej do díry na autě, jen šrouby s matkama.
-> stepan: 6 hodin na jednu stranu? To byl asi pěkný dáreček to auto. A nebo bylo moje tam bych takovou dobu taky čekal.
dneska vymenil zadné brzdy na spotrebáku...... inak treba tie brzdy nejako dodatočne nastavovať ? alebo sa oni nastavia samé ? ....pretože ručna teraz brzí dosť biedne... vedel by mi niekto poradiť ? 

Dneska sem 6 hodin měnil čepy a manžetu na fiestě, jednu stranu mám hotovou.
-> darklord: No jo, ale setrvačnost je jen jedna ze složek toho "pocitu rychlosti". Spotřebně teď jezdím GLSou a když pak náhodou jedu třeba mámy Accordem, tak se pak taky na dálnici občas divím, když se kouknu na tachometr...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to bude mat nejaky problem s vnimanim okoliteho priestoru, pretoze to celkom citit je, zotrvacnost je svina
-> darklord: Ale on je zvyklej tak jezdit se vsim. Pak kdyz sedne do neceho silnyho, tak si to neuvedomi a leti pres 200



-> Matthes, záškodník z TechWebu: preco si konecne nekupi poriadne auto na ktorom nemusi imrvere na dialnici drzat podlahu?

-> suri: Jde o Semika... Casto i origo chladic ma problemy u nej... ale netlakuje, nevari, termostat ok, cerpadlo novy... nevime :(
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.08.14 22:13:45: jazdím dialnice denne a no problém , akurát v meste je to ešte skorej zohriate a spína ... mala to origo 1,3 s klímou prakticky rovnako
-> tunerlada 26.08.14 20:29:51: No sem zvedavej jak pochodis, kamos to daval na svoji hyjenku a kdyz to drtil po dalnici, tak teplota sla dost nahoru.
-> tunerlada 26.08.14 21:33:22: 208000km , jazdím denne , od 1.7 do 1.8 som mal 3000km ...
-> suri: kolik na tom máš najeto a jak často jezdíš? Vypadá ten motorák luxusně
-> tunerlada 26.08.14 20:48:05: mám to a nič extra to nie je , akurát som to dával cez relé
-> francomk: jj tohle bude dostačující bohatě
na uchlazení mi stačil i původní větrák a to to bylo pár hodinových stání v kolonách v chorvatsku a spodek mám zakrytovaný origo plechy a tou největší policejní ližinou ale s tímhle to de ohodně rychleji dolů, jen teda altík dostává při zapnutí zabrat :D

-> tunerlada: Sahara z 1.6 ? Plánujem na povodny chladič 1.3 nahodiť saharu 1.9 

tak po dlouhé době sem měl konečně chvilku dát konečně do Feldy nový chladič a dlouho nachystaný velký větrák s oplechováním
-> Vojťas: já jednou pomáhal s převozem koncertního křídla. Nikdy více!
Si tak sedim na hajzlu a konam dobro pro sva streva, a slysim na chodbe panelaku nejaky velky rachot. Tak pozdeji vykouknu a vidim tri strizliky jak se pokousi ze sedmeho patra vystehovat piano
Tak jsem si vydělal na pivo, ale ruce mam vytahany az na zem 


Napravil tuhle babičku. Po rozpadu spojky se do boku vykrouhala díra. Takže nová spojka a opravenej kryt, snad to vydrží...
-> Jozka, MOLSO: 

jojo je to hliník taky sem to teď byl zkusit..takže se bude leštit :)
-> krtik: jop img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../2073_2012-04
-01_20-41-09_58.jpg
je to trosku vidiet ....
je to trosku vidiet ....
-> krtik: Bych dokonce řekl, že "čeřínková" - když odprejskne, je podklad hladkej..
-> MOLSO: takže ten dezén na povrchu je jen jakože ,,kladívková" barva?
-> tunerlada: to bude daky hlinik .... haso ho hodil do acetonu, ciernava zliezla a rozlestil ho ... 

nojo, to vnitřní bude z nějakýho fujtajblu
-> tunerlada: jo tohle...
Já myslel venkovní
. U toho vnitřího jsem myslel, že to je hlína...teda hliník
, ale fakt nevim.
Já myslel venkovní


-> tunerlada: Pokud neberou slitiny na klasickej chrom, zkus to nechat napařit chromovou vrstvou (technologie jakou se chromujou plasty).
-> krtik: jojo totok www.iautodily.cz/zrcatko-
zpetne-vnitrni-skoda-120-n
d100055022.html
-> tunerlada: který vnitřní kryt myslíš? To v čem je vsazeno samotné zrcadlo/sklo?
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): vidíš to mě nenapadlo s tím magnetem 

-> tunerlada: co na to magnet?
mám jedno zrDCátko z nějaký motorky co má stejnej tvar jako ty stovkový chromy, ale podle všeho je ze slitiny (a NENÍ chromované) ,, nicméně vzhledem k faktu že na auta se dělaly chromovaný tak bych řek že budou zeželezný, už si teda úplně nepamatuju postup chromování, ale prvně se musí zeželezo pomědit a na to se teprve galvanicky de chromem,,
opravte mě zda si to pletu :)) ale i na lacných špatně chromovaných věcech ti prvně vyleze měď a až potom rezavý železo


opravte mě zda si to pletu :)) ale i na lacných špatně chromovaných věcech ti prvně vyleze měď a až potom rezavý železo
potřebuji se ujistit.. vnitřní kryt plechového zrdcátka na škodu 742 je plechový výlisek že ? Není to žádná slitina,hliník atd ? Chci to nechat nachromovat a slitiny neberou
-> minno: do 136-tiek už od 88-eho je o tom článok v Automobile,neviem presne číslo teraz