-> škoda caddy: no neřekl bych, je to spíš tuzerská záležitost, ten větrák hnanej řemenem má otáčky daný otáčkama motoru (což u elektriky teoritecky lze taky ale neřekl bych že efektivně) a ta vrtule je poměrně brutální a slušně dimenzovaná na to co má obstarávat,, elektrickej větrák taky žere výkon (a pokud má být stejně dimenzovaný tak HODNĚ), takže tahle výmluva konverguje k nule + elektrickej větrák žere elektriku, takže šidíš akumulátor na dobíjení (tuplem pokud tam chceš nechat dynamo) a dáváš mu na prdel hned jak nahodíš zapalování (nehledě na vyšší nároky na CCA proud při startování - dnešní CaMF akumulátory to maj sice u prdele těch pár ampér co potřebuje škodovka, ale --)
a kdyby ti chtěl někdo nakukat že ten mechanickej větrák je hlučnej, tak poslechni nejednoho motoristu, kterýmu cestou prdnul klíňák --- na zvuku to není poznat ani za prd, teprve teploměr za rohem odhalí zradu

(naproti tomu jak nezaměnitelně řve elektrickej větrák co je na chladičích vepředu)
takže hlasuji pro origo vrtuli
