Co jste dnes udělali...

prohledat
123532 příspěvků (zobrazeno 24201 až 24250) od 06.12.2007 do 10.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
10:19:35
30.08.2014
Bohyn
Včera založení první vrstvy ztraceného bednění na základ garáže a jámy6
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bohyn vložen 30.08.2014 10:19:35
23:42:36
29.08.2014
Jozka
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Jo, je to slyšet celkem výrazně - ale asi jak u čeho - zažil jsem 3x, u MB a kila výraznej zvuk úderu i přes nějakých 4000 ot/min, u užovky (pravda, bez odhlučňovacích výplní Z kapoty) trošku tlumenej, ale po předchozích zkušenostech bylo hned jasný, o co jde..
23:25:25
29.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Jozka: jo? mně se to stalo jednou a slyšet nebylo nic 47
23:12:02
29.08.2014
Jozka
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Náhodou, v tom "děsným hukotu" větráku je plesknutí prasklýho řemene o rub kapoty slyšet velmi výrazně..5

-> koště 29.08.14 11:30:43: Kámoš má teďka už oboje jako koníček, ale situaci u něj to nezměnilo.. A že těším (2x, máme někdy v září další poslední termín ostrého náběhu systému)..5
21:55:55
29.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda caddy: no neřekl bych, je to spíš tuzerská záležitost, ten větrák hnanej řemenem má otáčky daný otáčkama motoru (což u elektriky teoritecky lze taky ale neřekl bych že efektivně) a ta vrtule je poměrně brutální a slušně dimenzovaná na to co má obstarávat,, elektrickej větrák taky žere výkon (a pokud má být stejně dimenzovaný tak HODNĚ), takže tahle výmluva konverguje k nule + elektrickej větrák žere elektriku, takže šidíš akumulátor na dobíjení (tuplem pokud tam chceš nechat dynamo) a dáváš mu na prdel hned jak nahodíš zapalování (nehledě na vyšší nároky na CCA proud při startování - dnešní CaMF akumulátory to maj sice u prdele těch pár ampér co potřebuje škodovka, ale --)



a kdyby ti chtěl někdo nakukat že ten mechanickej větrák je hlučnej, tak poslechni nejednoho motoristu, kterýmu cestou prdnul klíňák --- na zvuku to není poznat ani za prd, teprve teploměr za rohem odhalí zradu 4 (naproti tomu jak nezaměnitelně řve elektrickej větrák co je na chladičích vepředu)



takže hlasuji pro origo vrtuli 4
upraveno 1x, naposled 29.08.2014 21:57:22
21:44:01
29.08.2014
vhml
21:36:58
29.08.2014
škoda caddy
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): budu dávat upravenej motor ze šáde, a někdo mi řikal že elektrika je lepší
21:32:17
29.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škoda caddy: důvod?
21:18:24
29.08.2014
castrol
21:18:07
29.08.2014
škoda caddy
-> vhml: proč ? mechanika je lepší ?
21:07:08
29.08.2014
vhml
-> škoda caddy 29.08.14 21:03:55: pokud jako náhrada mechaniky tak žádnej :-D
21:03:55
29.08.2014
škoda caddy
nějaká rada z čeho je vhodnej el. větrák ke chladiči na kilo ?
20:40:05
29.08.2014
Vojtisek
jel po dlouhé době Favoritem...pravěk!1
20:39:31
29.08.2014
krup
Dveře opět dveřují, povysávany a vůbec dovychystany na "inzerátpvé foto": lukr.rajce.idnes.cz/Focus _99
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od krup vložen 29.08.2014 20:39:31
18:36:29
29.08.2014
Strycek Marty
Ze staré rozstřihané manžety(posloužila jako šablona pro koženou) jsem vytvořil sešitím jednotlivých dílů k sobě sešívačkou zcela jedinečnou punkovou verzi :D
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Strycek Marty vložen 29.08.2014 18:36:29
14:32:48
29.08.2014
stepan
Tak druhou stranu fiesty sem zvládnul za 2 hodiny, když sem si všechny momenty pamatoval, nemusel nic hledat v knize, nikam jezdit a tyčku stabilizátoru sem měl uříznutou už od středy, tak to šlo dobře.
upraveno 2x, naposled 29.08.2014 14:33:33
11:30:43
29.08.2014
koště
-> Jozka: To je důsledek toho, že mam na práci i koníček jedno místo. Jak sme měli na jře tu rozpravu o Autocontu, tak když se poštěstí, tak ti přivezu dárkovej balíček. 40
10:42:22
29.08.2014
Jozka
-> koště: Tobě by se určo líbilo u jednoho mýho kámoše... u něj panuje v dílně (no, vlastně všude..) obdobná směs škodováckých zbytků a roztodivných počítačových komponent..4
00:23:08
29.08.2014
koště
dežodemont3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od koště vložen 29.08.2014 00:23:08
21:59:12
28.08.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 28.08.14 20:47:20: já taky začal s nápravou, chtěl sem vyměnit silentbloky v ramenou a končil u výměny nápravnice
20:47:20
28.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: No no zase tolik si nestěžuju 3 A rozpadla se jen ráčna. Zase mám ji už kolik let a už hodně udělala a na to, že celá sada stála ani ne litr si myslím slušný. A to jsem nepopisoval na jaké zemi jsem to dělal. Na blátoštěrku v parku 1 a hezky vše nasáklé vodou po deštíku
20:46:40
28.08.2014
Pavel P@nkáč
-> stepan: ja si spletl tvuj nick se zdenkovím, omluva
20:41:52
28.08.2014
stepan
-> Pavel P@nkáč: Dělám v garáži a nářadí mám řekl bych slušný.
20:33:45
28.08.2014
Pavel P@nkáč
-> stepan: ja o tve kvalite prace nepochybuju ale dokazu si predstavit jak to delas na zemi s rozpadajicím se naradím3 potom tu je hroznej roman jak to slo vse na hovno...
20:31:46
28.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> stepan: přesně. Jo a čas jsem stáhl jen na 3 hodiny na stranu, ale zase bez odskočení na kafe nebo do obchodu 1
20:30:45
28.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: Optimisto. Kromě toho, že hodně servisů do auta s hydraulikou nechce sahat tak jsem se ptal jednoho servisu kam jsem už dřív s jiným autem zajel a cena 2000kč když to dobře půjde což kdybych nesháněl jiné těhlice a ramena tak by snadno nešlo. Těhlice je ok tam se moc věcí posrat nemůže, ale třeba rameno. Pokud by měli měnit silentbloky tak je tam jeden co je dost náchylný na polohu vůči rameni kvůli zdvihu auta. Tento silentblok co jsem četl při výměně posral nejeden origo servis Citroen a ti mají k dispozici origo příručky. A to nepočítám jak by si s tím mákli a o kolik by se to zvedlo kdyby to nešlo. A další věcí je to, že i když mám takové spisovatelské střevo tak mě to i baví. Odreaguju se u toho.
20:29:46
28.08.2014
U-Geen
-> stepan: asi tak :) i kdyz uz jsem nasel servis, kterymu duveruju... bohuzel 50km od baraku :-)
upraveno 1x, naposled 28.08.2014 20:29:59
20:29:02
28.08.2014
stepan
-> Pavel P@nkáč: Ono dát auto do servisu není taková výhra, radši si to udělám sám, a sem klidnej, že je to udělaný dobře.
20:25:05
28.08.2014
Pavel P@nkáč
-> ZdeněkH: ja se divým že se stim tak peres na ulici vymenit cep, silenblok a remen by stalo v servisu tak hodinu prace cca 300kc? to bych se na to mohl...3
17:39:49
28.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> stepan: Tak jsem se dnes pustil do podobné práce jako ty na té fiestě. U spolujezdce jsem potřeboval vyměnit spodní čep a klíňák.

Výměnu spodního čepu jsem vyřešil velice šalamounsky a to tak, že jsem vyměnil těhlici 3 Přímo na autě se mi nedařilo ani rozpojit spoj rameno-těhlice jak to drželo na čepu. A hlavně jsem potřeboval vyměnit už i silentbloky na rameni. Auto dokázalo měnit geometrii při jízdě, brzdění i rozjíždění (poznáno podle polohy volantu).



Přípravy byly veliké a dlouhodobější. Sehnat jinou těhlici, rameno, samozřejmě čep, ořech na poloosu 36.

Z dřívějška už byli vyměněn čep řízení a kostička.

Povolení matice poloosy bylo zajímavé ořech veliky, ale po nasazení ráčny a trubky jsem zjistil, že je to jaksi docela blízko gumě a blatníku. No poradil jsem si a vše povolil. Pak povolit čep řízení, sundat kostičku, sundat brzdič a vedení brzdové kapaliny a lanovodu ručky, kotouč a pak povolit rameno a spoj těhlice s pístnicí. Toho jsem se obával, že nepůjde sundat, ale vše šlo díky unikajícímu mazivu hladce 3 Vybouchat poloosu z ramene taky. Sundat těhlici i s ramenem a zahodit daleko.

Pro montáž jsem nejdřív musel veškeré nářadí uklidit (práce na ulici) a zajít dom do sklepa pro náhradní rameno. Pak zase vše vyskládat jako kokot. Namontovat nové rameno, do ramene nasadit těhlici a nasadit pístnici. Problém. Nejde to. Po pár pokusech jsem vzal WD40 nastříkal a už to šlo líp. V knize Jak na to se píše, že pro snadnější sundání pístnice z těhlice se má sundat šroub a do mezery zezadu se má nasadit imbus 8(? asi nebo 10) a následně pootočit a tím rozevřít těhlici. Imbus jsem nasadil, ale nepovedlo se mi rozevřít. Hrubé násilí pomohlo.

Po nasazení pístnice to všechno šlo jako na drátkách.

Nasazení poloosy, nasazení a přišroubování spodního čepu, čepu řízení, držáky pro lanovod a hadici. Průser se objevil když jsem chtěl namontovat kotouč. Doma mě to nenapadlo zkontrolovat, ale někomu se povedlo při demontáži urvat šrouby držící kotouč. No nic šup do kufru pro šrouby kola a pokračovat. Sice mě to nasralo, ale co nadělám prodejci to o hlavu už neomlátím. Panenkou jsem zvedl za rameno celý komplet pro nasazení kosti a když už jsem to měl přizvedlé jako v normální jízdní poloze tak jsem pořádně dotáhl i šrouby ramene.



Pak jen rychle vyměnit klíňák jen abych zjistil, že je pořád podle mě moc dlouhý. Auto má jednu kladku co má kmitat při jízdě (napínák) a jednu, kterou se dopne řemen při výměně. Kladku na dopnutí jsem dal na max a přesto klíňákem mezi nejdelší rovinou (mezi klikovkou a klimakompresorem) to v pohodě prstem zvednu o víc jak 1cm a při běhu motoru to lítá jak prase. Do prasa furt.



Nasadit kolo, postavit na zem, dotáhnout matici poloosy a hotovo. Jen v jednu chvíli jsem si málem nadělal do trenek. Nasazena ráčna s ořechem a na ráčně dlouhá trubka. Tlačím abych to dotáhl pro zajištění závlačkou a najednou rup. Krve by se ve mně nedořezal v první chvíli mě totiž napadlo kurva já jsem snad první co urval kus poloosy. Protože jak to odpadlo tak se to otočilo a viděl jsem jen zoubky jakoby od poloosy. Kouknu blíž a pohoda jen ráčna se rozpadla.



Pak už jen poklidit, auto nechat zacvičit nahoru a dolů a šup pryč.

Bohužel jsem fotku žádnou neudělal, protože jak jsem měl zasrané ruce tak jsem na nic jiného nechtěl šahat. Kluci mechanici jak děláte? V rukavicích? Mně se to nedaří. Gumové ty se mi po chvilce rozpadnou, roztrhají a kožené v těch nemám potřebný (dle mě) cit. Navíc jsem vždycky zasraný až minimálně po lokte v horším až po ramena.



Ale ještě mě čeká druhá strana. Uvidím jestli se mi zítra do toho bude chtít.
13:55:39
28.08.2014
palinator
-> dragon_cb_cz 28.08.14 06:37:13:

Já od doby co začal učit Škóda jezdit i v druhý půli otáčkoměru, akorát pociťuju ještě větší vůle na klice a všechno tak nějak víc rozvolněný, jinak nic.3
12:22:36
28.08.2014
Placko
-> minno: ako píše Haso je to Chevrolet Aveo ...
09:52:19
28.08.2014
haso
-> minno: chevrolet aveo
09:48:41
28.08.2014
minno
-> Placko 27.08.14 21:36:06: možno by bolo dobré napísať o aké auto sa jedná.
09:02:12
28.08.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> stepan: uz si vzpomínám, ze jsem se pozastavoval nad tímto resenim u jedny 106ky...
08:45:16
28.08.2014
stepan
-> Bagrr- máma mele Emu: www.heureka.cz/?h%5Bfraze %...
08:43:48
28.08.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> stepan: fakt? Tak Ja jedu střední třídu
08:40:54
28.08.2014
stepan
-> Bagrr- máma mele Emu: Na těch malejch sráčích je lisovanej.

Citroen AX, Saxo, Peugeot 106.
upraveno 1x, naposled 28.08.2014 08:43:26
08:38:47
28.08.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> stepan: omyl, neni lisovany, ale sroubovany... Na picu při demontazi, jediná výhoda je v tom, ze se nerozhodi geometrie...
08:24:30
28.08.2014
stepan
-> ZdeněkH: Jj, už sem viděl na francouzech spodní čep lisovanej do ramene.
06:37:13
28.08.2014
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo jo, já co jsem teď začal GLSou jezdit pravidelně do práce tak se ve mě mlátí snaha ušetřit se snahou naučit ten motor jezdit 1



-> Bukaj: Štestí v neštěstí? Alespoň něco...
06:33:41
28.08.2014
mexican
-> Bukaj: s kooperativou mam taky výborné zkušenosti, v mém případě plnila ikdyž nemusela, proto u ní mám pojištěno všechny povozy, je dobře, že ti to pokryje celou opravu, tak hlavně ať to máš brzo v cajku 4
00:58:10
28.08.2014
Bukaj
Já ani tak nic moc, ale musím smeknout před pojišťovnou Kooperativa.

V neděli jsem přes web nahlásil škodní událost, v pondělí ráno se mi ozval likvidátor, po poledni přijel, ofotil, sepsal atd, a dnes mi přišel mail, že šetření skončeno a zasílají částku na účet.

Vypadá to, že pokud to není omyl, tak by mi částka měla pokrýt celou opravu včetně dílů a laku...4
00:05:47
28.08.2014
palinator
-> dragon_cb_cz 27.08.14 06:45:28:

U mě je hlavní složka "pocitu rychlosti" požadovaná spotřeba. U mýho spotřebáka to znamená pomyslně vyšroubovanej doraz akcelerátoru co to jde. 3 U cizích aut pak roli "pocitu rychlosti" přebírá právě setrvačnost. 40
22:33:32
27.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> stepan: Tak pak je to v pořádku pokud v tom máš i čas na návštěvy 1 Kosti a řezání to je snad klasika. Na žádném autě jsem ještě starou kost nesundal bez řezání. A urvané šrouby a matičky pokud nemluvíme o velikosti M12 a víc jsou taky podle mě v pohodě hlavně, že to člověk dostane ven. Hlavně buď rád za takový spodní čep.
22:24:47
27.08.2014
stepan
-> ZdeněkH: Tak ono to bylo volnějšim tempem včetně návštěvy spojovacích materiálů, ale ne že by to šlo nějak dobře povolovat, tyčky stabilizátoru sem musel řezat flexou a pár šroubů sem přerval, naštěstí ne žádnej do díry na autě, jen šrouby s matkama.
upraveno 1x, naposled 27.08.2014 22:25:21
22:14:13
27.08.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> stepan: 6 hodin na jednu stranu? To byl asi pěkný dáreček to auto. A nebo bylo moje tam bych takovou dobu taky čekal.
21:36:06
27.08.2014
Placko
dneska vymenil zadné brzdy na spotrebáku...... inak treba tie brzdy nejako dodatočne nastavovať ? alebo sa oni nastavia samé ? ....pretože ručna teraz brzí dosť biedne... vedel by mi niekto poradiť ? 6
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Placko vložen 27.08.2014 21:36:06
21:35:40
27.08.2014
stepan
Stahovák za 570, díly bez pár korun 2000. 8
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od stepan vložen 27.08.2014 21:35:40
21:33:49
27.08.2014
stepan
Dneska sem 6 hodin měnil čepy a manžetu na fiestě, jednu stranu mám hotovou.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od stepan vložen 27.08.2014 21:33:49
Extreme Tyres