Dneska sem neudělal ještě vůbec nic .. měl sem v plánu dát auto do garáže a zvednout předek na podpěry, pak sundat vanu a okouknout spodek motoru.. ale nevím, nějak se mi nechce navíc v 5h už jedu do práce makat na noční. Asi chytám "synyho syndrom" a brzo se na to vyseru a rozprodám to
Tak jsem se byl právě kouknout co si přivez soused za novou hračku.Je to Panther Kallista 2.8L s hliníkovou karoserií s technikou od Fordu takže motor z Granady např.
Včera, cca po šesti letech v zapomnění vytažená z garáže. už jsme ani nedoufali že naskočí, ale povedlo se. Vyměnit prasklej chladič, udělat brzdy, spojku, podvozek by mněl být OK, zajet na STK a hurá do ,,provozu".
neviděl, že jsou obouchaný a zohejbaný ? Takoví ja posílám do šrotu
i když nemaj díry. Jak je rovná tak nevidím problém ji opravit, všechno
je cca 3ka plech. to jsem samo viděl, nak jsem to neřešil a prostě hodil opiskovat a pak že se uvidí , ta co je děrava zespoda tak ma fajnovej vršek a ta druha ma zase vršek total, tak nejspíš vemu tu první, odbrousim spodek, hodim znova do pisku aby se očistila zevnitř a hodim novej spodek, už takhle byl problem sehnat aspon nakou
tak dneska skoro cely motor sa podaril zlozit, pre tych co ma chcu podpichovat ze nieje na 100% cisty tak ma to nezaujima staci to a nejdem ani farbickovat cas je drahy a ja to potrebujem mat hotove cim skor
-> Jan Kubíček: Mi neřikej že si před pískováním neviděl, že jsou obouchaný a zohejbaný ? Takoví ja posílám do šrotu i když nemaj díry. Jak je rovná tak nevidím problém ji opravit, všechno je cca 3ka plech.
-> T: vijde to viac ako molcan, a nie malo je to prave o hodne viac i materialne, co sa tyka toho vijde/ nevijde ci oplati neoplati ? u mna sa oplati kazda uspora i mala ktora s sebou prinasa mnoho prace a investicii ale mam to tak rad a rad na tom praujem, u mna je ptinos nesmierne velky kazdy sam si musi povedat ci to chce alebo nechce. sam som este doposial neocenil vsetko to o mi bolo na vyobu potreba i kolko vysiel samostatny par ramien . v blyzkej dobe snad ale predpoklad ci odhad je 300E
-> T: No popravde, nevazil som to nakolko som nemal presnu vahu, co som vazil predtym tak to je 3kg kus ale ako pisem presna hodnota nie je nakolko som nemal vahu a nechcelo sa mi cakat. Ale je to vyrazne myslim aj keby to bola uspora ln 2kg/kus je tu slucte na tom aute ubrat 4kg uz moc nie je kde ..teda rezanim asi uz nikde.
tady jsem si dovolil z vlastni zahradky oprava oderek a orezlin po zime, novej lak kol, vymena manzet hrebenu, pouzdra hrebunu, vymena svislaku, pac byly ohnuty a...
-> Klubko_: o olejovém čerpadle mi ani nemluv... Letí velkým obloukem do šrotu.. Díky tomu ten motor zařval... Jak to má zatracený oilmaster přimazávání, tak čerpadlo se rozhodlo že nebude spolupracovat... Tudíž motor nebyl mazán... Ponaučení pro příště: čerpadlo vyřadit a mazat směsí jako fichtla... Jinak překvapilo mě že ojnice například pasuje z yamahy rd250/350, pist z yamahy dt125lc... A to je to motor z prakticky z elefantu... Kdyby to byl vodník, tak je z mita atd... Prostě se to liší jen způsobem chlazení, karburací a tím jestli to má nebo nemá přívěru... Tenhle je nejslabší verze bez přívěry, malou karburací, tudíž má jen 13kw... Ale na to ježdění to stačí až kam... Tak doufám že mi vydrží teď déle.. Už totiž byl jednou dělanej... Akorát tenkrát pouze vršek... A nechalo se čerpadlo... Po první opravě vydržel ani ne 250km... Nyní je kompletně udělanej a bude jezdit přímo na směs, tak snad něco vydrží...