Užovky - jak šel čas

prohledat
347 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 26.10.2010 do 26.01.2020, založil/a kamikaze
řadit dle data
22:37:41
29.03.2019
Enggik
Model 80" na fotce zvýrazněny odlišnosti ve výztuze oproti předchozí 77"-79" existuje ve verzích 36, nebo 34děr, vždy 10cm dlouhé. 36dírová je starší.
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Enggik vložen 29.03.2019 22:37:41
22:34:50
29.03.2019
Enggik
Model 77"-79" 38 děr dlouhých 10cm
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Enggik vložen 29.03.2019 22:34:50
22:19:17
29.03.2019
stepan
-> Enggik: A jaký teda na fotkách nemám? 1
upraveno 1x, naposled 29.03.2019 22:19:42
22:06:46
29.03.2019
Enggik
-> stepan: Jen těch s ,,pavoukem" je minimálně 5 verzí 3 3 4

Liší se jak počtem těch děr přívodu vzduchu k topení, tak i jejich délkou. A liší se i samotná ta výztuha 4

Zatím mám zmapováno, že jedna verze je na modelech 77-79, na modelu 80 jsou dvě verze

, a na modelu 82 se lámali další dvě verze. Od modelu 82 až do eMka 85 už je pavouk nejspíš stejnej.





-> stepan 28.03.19 22:35:18: Model 80" cca 15. série

-> stepan 28.03.19 22:36:42: Model 82" - eMko

-> stepan 28.03.19 22:37:41: Model 77-79"
22:37:41
28.03.2019
stepan
Pavouk 19+19:
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od stepan vložen 28.03.2019 22:37:41
22:36:42
28.03.2019
stepan
Pavouk 18+18:
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od stepan vložen 28.03.2019 22:36:42
22:35:18
28.03.2019
stepan
Pavouk 17+17:
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od stepan vložen 28.03.2019 22:35:18
22:28:07
28.03.2019
stepan
A předních kapot existují 3 druhy?

1. 17+17 děr pavouk

2. 18+18 děr pavouk

3. 18+18 děr podelný výztuhy



Edit: Tak houby, moje zelená má pavouka 19+19.
upraveno 2x, naposled 28.03.2019 22:32:21
22:04:56
28.03.2019
stepan
Věděl by někdo, do kdy se na užovky dávalo přední čelo s 5 řadama děr a od kdy se čtyřma?
17:24:03
28.03.2019
peter13789
-> Enggik: urcite sa to davalo, na 100% som to videl na modeli 83, ale vzdy len s plastovym znakom
09:25:40
28.03.2019
Danster
-> Enggik 27.03.19 19:08:09: Tuhle divnou masku si pamatuju, že měl děda na svojí 120(S) 78" s nerez znakem.4
20:01:14
27.03.2019
Tomaso435
-> Enggik: to nevadí ale vypadalo to hustodémonskykrutopřísně :-D
19:56:20
27.03.2019
Enggik
-> Tomaso435: Nooo, tam asi moc ,,funkční" nejsou 3 3 3
19:14:43
27.03.2019
Tomaso435
-> Enggik: čoveče já viděl jednou i u kulatých předních světel funkční mřížky i v tech rámečkách světel :-D
19:10:19
27.03.2019
Enggik
Standartní maska má označení: 441-9.6296-083.6 , 01 02 111156
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Enggik vložen 27.03.2019 19:10:19
upraveno 1x, naposled 27.03.2019 19:11:43
19:08:09
27.03.2019
Enggik
Tak schválně, jestli bude někdo něco vědět 5 Vím že už se to tu někde řešilo, ale nevím zda se k něčemu dopátralo. Něco o týhle ,,divný" masce (ta horní 3 ) ?? Zařadit do kategorie zmetků, nebo se to fakt někdy dávalo. Ale vzhledem k tomu že má odlišný ,,výrobní/katalogový" ; číslo tak to na zmetek nevidím.3
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Enggik vložen 27.03.2019 19:08:09
17:16:00
04.02.2019
Kocvin
-> palinator: M1 GLS měla lišty pod okny a kolem prdele, LS pak jen pod okny..
07:51:30
04.02.2019
john simple
22:59:59
03.02.2019
palinator
-> Enggik:

A jak to bylo u M1 GLS? Ty taky nerezový lišty kolem oken měly nebo ne?
22:29:28
03.02.2019
Enggik
-> Tom Troll: Nerezový lišty se přestali dávat od modelového roku 83, z důvodu montáže nových sametek oken (alá eMko), tudíž lišty už nešli namontovat 4
17:06:48
03.02.2019
FrantaM
trošku retro vzpomínka - Únor a AZNP. Fotka z titulní strany časopisu Svět motorů č. 8/1978...
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od FrantaM vložen 03.02.2019 17:06:48
12:20:47
28.10.2017
Tom Troll
Zeptám se. Jak to bylo s chromovýma okenníma lištama u 120 GLS a 105 GL mezitypky, podle obrázků mají některé jen lišty ze spodní strany oken a některé po celém obvodu, jak GL tak GLS.

Taky některé mají stěrače na černo a některé na stříbrno, ale to se s lištama nepřekrývá.

Druh nárazníků a zadního čela se taky nezdá že by na to měl vliv.
18:43:16
20.10.2017
FrantaM
-> Enggik: díky, nebyl jsem si zcela jistý, a ohledně úzkého 105 SP jsem měl jen informace a foto ze Světa motorů č. 3/1983, kde jej představili jako novinku z Vrchlabí. Trochu mimo téma: v č. 1/1983 zase představili jako novinku Škoda 120 LE.
20:27:37
19.10.2017
Enggik
-> FrantaM: Asi jediná známá fotka. Jeden ze dvou funkčních vzorků. Podle všeho by měli mít všechny užovkový SPčka černý nárazníky, dvě zrcátka a masku alá eSko. ale jak to bylo na sériových autech těžko říct. Tohle třeba zas má i prahový lišty 1
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Enggik vložen 19.10.2017 20:27:37
13:45:34
19.10.2017
FrantaM
Zdravím, zajímalo by mne, jak to vlastně bylo u prvních vozů Škoda 105 SP (zajímá mne provedení vyráběné od 10/1982 do 7/1983).

1. přední maska odpovídala provedení 105 S?

2. jaké byly nárazníky? V chromu nebo černě lakované?

Díky za odpovědi.
19:24:59
01.10.2017
Enggik
-> ondie: Nu vida 4 157
22:50:02
28.09.2017
ondie
-> Enggik: No je to jakoby taková pravostranná LS 18 a není teda moje.

Tak se s majitelem dohadujem jestli je taková konfigurace origo. Šedivý klínky+hřebínek. Fotky určitě časem budou,tak zkusím pak ukázat. Nejdřív trochu napulírujem. 4
21:56:20
28.09.2017
Enggik
-> ondie: Teď už zas nevím, kde jsem na tuhle poznámku o montáži hřebenu do pravostranných oužích sedanů narazil (budu muset zas dohledat 1 ). Spíš jsem to objevil někde náhodou, ale samotnýho mě to zajímalo po tom co jsem přitáh tu mojí ,,hromádku" 40

Vzhledem k okyslosti nápravnice i kastle, to vypadalo že ty dva díly k sobě opravdu původně patří 40



Co jsi zas kde objevil 5 Nějaká ,,GLS" nebo něco obyčejnějšího.
10:43:25
28.09.2017
ondie
-> Enggik: měl jsem v tvoje poznatky naději a nezklamal jsi,díky moc 1

Úža s hřebenem,kterou mám na mysli,je samozřejmě pravostranná s první registrací 6/83,ražbu nad pravým světlem nemá.
22:15:36
27.09.2017
Enggik
-> ondie: Noo, fakt budu sledovat, to s tím šedá vs. lesklá i mne zajímá. 4



ano, bavíme se o užovkách. emkovejch bylo z Vrchlabí a Kvasin o něco více. Ale taky né moc.



Ad hřeben 5 viděl, jednu mám doma 40 3



ale to je tím , že je to,,anglán".



Praváci měli údajně hřeben od 82" standartně i v sedanu. Ale to ty asi budeš vědět, tušit.

V leváku jsem se s tím nesetkal. I když mám pocit že tu někdo měl béžový GLSo s hřebenem údajně už z výroby.



-> ondie 26.09.17 18:26:26: 47 47
18:26:26
26.09.2017
ondie
-> Tom Troll: Tomuhle už vážně nevěřim,ale já nevěřil ani v hřebínek a viděl jsem ho,tak kdo ví 3
17:37:09
26.09.2017
Tom Troll
-> ondie: Některý GLS 83 prej měli i úzkou vlečku. Je to možný?
12:23:48
26.09.2017
ondie
-> Enggik: Tak nějak mi to právě taky přijde,tak dík alespoň za utvrzení,že to neni úplná kravina. Budem studovat dál.

Jinak tvá věta o Kvasinskejch a Vrchlabskejch LS,bavíme se furt o úžovkách ?



A poslední věc :-)

Viděl jsi někdy na úzkejch sedanech LS/GLS z konce výroby hřebenový řízení ?

Žil sem v dojmu,že to byla jen otázka Garde,nicméně takovýho úzkýho sedana sem teď viděl.

Tak moc nevim,co si o tom mám myslet.
19:34:28
25.09.2017
Enggik
-> David.: Noo-> ondie: to teď trochu nabořil 3 ale minimálně do konce modelu 79 měli i všechna LS lesklej klínek v okně i lemovku masky. 80ka na 99% také.



U dalších ročníků si za to teda teď ruku do ohně nedám 3 Ale pokud se přešlo na šedou lemovku, tak podle aut co si tak vybavuji, taki na 81-82 jsem se setkal s lesklým. Takže možná 83ky?? Ale to fakt vařím z vody. No budu sledovat. 5



On i ten odklon od lesklých doplňků by byl celkem logickej, někde od toho roku 82-83, když i většina jinej lesklých věcí byla pryč. stěrače, kliky, zrcátko.



-> ondie: Drtivá většina LSek je Mladoboleslavských, a pár ks (cca 2500) bylo z Vrchlabí a Kvasin



-> FrantaM: Ano, může být 4
18:45:46
25.09.2017
FrantaM
Zdravím, možná blbý dotaz, ale mohlo být tato kombinace už ze série? Jedná se o nerez kliky a zadní spoiler kapoty, údajně má jít o vůz vyrobený v lednu 1980
02:14:24
25.09.2017
ondie
-> Enggik: pouze odpozorováno,ale celkem s pravidelnou pravděpodobností,že si myslim,že to nemůže být náhoda
02:11:52
25.09.2017
ondie
No právě.. 24

Já zas myslim,že i LS mělo lesklý klínky,ale jen do určitýho roku (třeba do chromovejch klik?) ,ke konci úžovek ale většina (např. prepregovejch) LS měla určitě šeď..



Ať tak či tak maska vždycky ruku v ruce s oknem.

Jenom k tomu hledám trošku konkrétnější klíč.



A jakýkoliv LS je vždycky z Boleslavi ?
22:05:28
24.09.2017
David.
-> Enggik: v masce co vím byly u LS šedé klínky, u GLS a garde byl lesklý
20:43:32
24.09.2017
Enggik
-> ondie: Jak jsi na tuhle myšlenku přišel???



Popravdě jsi mě teď dost nahlodal, protože žiju v tom, že LS vždy lesklý doplňky. Ale teď jsem si projel nějaký dobový fotky a minimálně klínek v mase je opravdu někdy šedej 4 9
15:37:14
24.09.2017
ondie
Může mi nějakej znalec potvrdit/vyvrátit myšlenku ohledně lesklejch/šedivejch klínků v masce a okenní gumě ?



Že byly lesklé klínky v plastové masce a okenní gumě u modelu GLS (stejně tak u Garde) až do konce výroby vím,poté ještě určitě u GLS M1 a i u několika prvních Rapidů 120 jsem to viděl (okenní guma).



Jak to bylo ale u úzkého modelu 120LS ?

Nejdřív byly lesklé,pak šedé (maska i okno).

Kdy přesně od kterého modelového roku se přešlo ?
upraveno 1x, naposled 24.09.2017 15:38:25
00:10:52
14.12.2013
Enggik
Jak píše -> myschaak AZNP K.Hora: Mám za taky za to že byli na užovkách jen dvě. Delší skoro po celé délce prahu a pak ty kratší. A jestli se nepletu, tak kratší začali od modelu 79"
21:46:04
10.12.2013
oppik
-> myschaak AZNP K.Hora: já ti to můžu jen potvrdit s tou delší lištou že jde až kousek k blatníku,tak je mi to právě divné.protože jsem našel v garáži 2ks kratších
13:52:27
10.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
hliník a černý mě nezajímaj...jen nerezový byly dva druhy,první 105/120 měli tu delší co šla až přes přední blatníky skoro k lemu,pak už byly rochu kratší že přelezla na blatník jen kousíček....a kámoš mi tvrdí že úplně první glsa měle ještě delší....já si to nemyslim ale nemám 77ku tak nevim
00:25:22
10.12.2013
Bukaj
-> oppik: Lišty na prahy byly minimálně tři druhy na Mko, myslím, že první a nejdéle vyráběná nerezová byla stejná od užovek až po M model 86.

Poslední modely Mka měly hliníkovou lakovanou s uřízlými konci (kryly je plastové koncovky).

Mezi těmito typy byly ještě klasické nerezové, ale také lakované na černo (určitě na modelu 87) opatřené koncovkami...9
22:18:36
09.12.2013
oppik
-> myschaak AZNP K.Hora: nevím jaký tam má být správně
21:51:01
09.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: min dvě,znám člověka co tvrdí že tři ae to nemůžu zaručit
20:54:23
09.12.2013
oppik
-> Nwkt: já právě nevím jestli byli i jiné než mám na autě 8
20:38:05
09.12.2013
oppik
-> Nwkt: fakt?no já ti nevím teda
20:35:27
09.12.2013
Nwkt
-> oppik: Dýlka byla snad jenom jedna ne
Extreme Tyres