Užovky - jak šel čas

prohledat
347 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 26.10.2010 do 26.01.2020, založil/a kamikaze
řadit dle data
19:28:44
18.02.2011
afro100
-> Hurdis: Konkrétne v 74. len na eR, 75-76 na sedany a na eR už nie.
18:55:12
18.02.2011
Hurdis
Sahara byla, konkrétně písková Sahara č. 2030, ale ta patřila na řadu 722 někdy mezi 74-77 rokem.
18:53:04
18.02.2011
Viliam - zrušená registrace
-> VeTeV: Ja zase poznám zlatohnedú 6520.

-> Ladasss: Nadávalo sa jej rôzne, no vo všetkých prípadoch ide o 6520.
18:50:39
18.02.2011
VeTeV
-> Ladasss: znám jen žluť safari 6520
12:28:10
18.02.2011
Ladasss
Kucí,chci se jenom zeptat,mám užovku 105s,r.v.77,barva ta tmavší žlutá,přesný název je žlut´sahara.Nevíte někdo číslo té barvy.Dík.
16:07:11
22.01.2011
ondie
-> kamikaze: však to všechno dává smysl,to sou všechno mezitypový úžovky 82´-83´ jak píšu,ty ho mívaly standartně (GL/GLS)..laicky by se dalo říci,že ty co měly z výroby prepreg,měly i toto lízátko..ale neplatí to samozřejmě vždy.
15:38:49
22.01.2011
kamikaze
-> ondie: Já že jsem dnes narazil na tohle img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/7829_2011-01-22_ 11-07-59_58.jpg a tahle 08.01.11 18:53:03 ho má taky, ale ta je si myslím trochu jiná liga4
15:29:26
22.01.2011
ondie
-> kamikaze: myslíš jako z výroby ? ..mám dojem že mezitypy 120GLS a 105GL ty Kvasinský lízátka měly standartně,jinak si to spousta lidí dokoupila jako doplňek ať už originál s Káčkem anebo alternativu z Plzeňského Díla..byl tam znáček PD a to lízo bylo z trošku jinýho materiálu a bylo vyšší a robustnější.
13:35:53
22.01.2011
kamikaze
Měly lízátka jenom Garde nebo i některý GLS-ky?
11:06:46
20.01.2011
ondie
-> Athlonek: Tak sem se teďka opravdu setkal se zástěrkama,co tam ten zalisovanej plech nemaj...je to hodně nepovedená druhoška,zástěrka na autě plandá jak vrata od chlíva a i guma je nekvalitní a po velmi krátkém čase se sype (jako kdybys jí každej den koupal v oleji)..

Font písma měla ale stejnej jako origo (pak je ještě druhovýroba,co má ty písmena trochu jiný,to de poznat na první pohled)..tak bacha na ty druhošky,ať to má v sobě aspoň ten plech,jinak nebrat..
14:05:16
09.01.2011
Pivodak
-> petr s: nejspíš to bylo pružinama
14:04:44
09.01.2011
ondie
-> David.: A jo,máš pravdu..to s těma 185kama byl zkrat.
12:59:28
09.01.2011
kamikaze
-> Pivodak: Kostrukce nápravy
12:41:12
09.01.2011
petr s
-> Gryzly: Origo nové auta byli taky trochu do V
12:40:04
09.01.2011
Gryzly
-> petr s: A co Š100?
12:38:28
09.01.2011
petr s
-> Gryzly: První měli delší pružiny do 79
12:36:13
09.01.2011
Gryzly
-> Pivodak: Všechna auta měla od výroby kola rovně nebo mírně do A.
12:11:11
09.01.2011
David.
aby jezdily i po roce 2000
11:41:05
09.01.2011
Athlonek
-> David.: Co pak je to za knížku?
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Athlonek vložen 09.01.2011 11:41:05
11:32:37
09.01.2011
Pivodak
Zdarec hošani,trochu odbočím od zástěrek tak mě napadlo proč vozidla škoda 100 až 120 ouža mají na zadní nápravě kola tzv.do v sice lehce ale maj a emka už měly kola rovně důvod?
11:28:53
09.01.2011
David.
-> Athlonek: díval jsem se teď do knížky a tam je psáno, použítí pneu 185/70 R13 a disků 5Jx13H2 o 8/84 pro 130L,GL a rapid, od 8/85 pro všechny ostatní modely
11:20:30
09.01.2011
Athlonek
Vyjádření
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od Athlonek vložen 09.01.2011 11:20:30
11:04:27
09.01.2011
Athlonek
-> David.: Mám Š 120 L modelovej rok 87 a v TP mám jenom 165 R 13
11:00:57
09.01.2011
Athlonek
-> ondie: Já nevim se jenom ptám.
10:16:34
09.01.2011
David.
-> myschaak AZNP K.Hora: právě si taky myslím že ne, 130tky to mají a rapid asi taky,možná i ty 120tky od modelu 85
09:59:32
09.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> David.: 185/70 jsem opravdu na žádný ouže v tp neměl
09:17:21
09.01.2011
David.
-> ondie: základ to byl,ale až od modelu 81,do té doby pouze 155/80 R14. Užovka ale snad nemá psaný v techničáku 185/70 R13 nebo ano?to mají snad od modelu MII (130tky a rapid určitě) možná 120tky
00:42:02
09.01.2011
ondie
-> Athlonek: Počkej trošku mě rozhazuješ,ale já mám dojem že snad všechny ne ?

-> David.: Já bych to možná právě nehrál ani na úroveň gum (viz regulérní úžovky 105L na 13kách a 165SR13 Barum Rudý Řijen :) majíc úzké zástěry..spíš bych ten důvod hledal v potenciálu Alu kol.. ("širší origo pneu" přece byly 185/70 a ne 165-to byl základ)

-> kamikaze: vyloženě vývoz skandinávie,to tady nepotkáš ;) (proto třeba existujou tyhle divný kombinace výbavy GLS s oválnými "Garde" světlomety,protože se skandinávcům dávaly stěrače (což byl jejich požadavek) třeba na 4očko poněkud blbě 3
23:33:25
08.01.2011
kamikaze
Ty stěrače světel vypadají zajímavě9
21:33:05
08.01.2011
Athlonek
-> ondie: A které pak zástěrky mají v upevňovacím místě zalitý plech?
21:20:02
08.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> David.: je to nejspíš jak říkáš...
21:14:28
08.01.2011
David.
-> myschaak AZNP K.Hora: garde určitě mělo ty širší protože tam už od výroby byly 165tky pneu a u těch GLS je to tak můj úsudek zda to nebylo kvůli tomu vývozu na širších pneu ale jestli je to opravdu tak to nevím
20:53:03
08.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
s těma širšíma zástěrkama je to tak,širší měly gls a asi jak říkáte to garde
19:26:30
08.01.2011
David.
-> ondie: vím že to tak bylo, měl jsem asi 3 páry nových originálů na emko a právě měly bílá písmena(teda za ty roky už trochu dožluta)
19:24:17
08.01.2011
ondie
-> David.: upss..už je tomu déle,že skoro ani nevím jak to bylo předtím..možná že tam nebyly,ale asi se mi spíš nelíbilo jak je ta bílá už vyžloutlá..no paměť mizerná..
19:20:34
08.01.2011
David.
-> Viliam: díky4
19:17:48
08.01.2011
David.
-> ondie: ano měla by být provýrobní, ale to nebyly ty písmena bílý?co vím tak všechny zástěrky měly v originále bílé písmena,právě že pak už začaly dělat zásterky bez bílých jako náhradní
19:13:20
08.01.2011
ondie
-> David.: A dole jak mám vyfocenou tu eMkovou..pokládám ji správně (viz.znak) za prvovýrobní ? (když zapomeneš na ten můj bílej tuning :)
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od ondie vložen 08.01.2011 19:13:20
19:09:33
08.01.2011
Viliam - zrušená registrace
Bratia, sestry nedalo mi to, tak som zbehol do garáže zmerať to a na GLSke 79 mám 23cm zásterky takže-> David.: 157 dobrý postreh.
19:09:28
08.01.2011
David.
-> ondie: po tom co ses mě zeptal zprávou tak napověděl katalog ND, tam jsou pod stejným číslem pro kupé82-84 a 120GLS 76-83 takže pak stačilo projet pár fotek a ověřit si to4
19:02:55
08.01.2011
ondie
-> David.: Jak si na to vůbec přišel ? (dobrá práce!)
19:02:22
08.01.2011
ondie
-> David.: Sám sem si teďka projel pár aut tady na virtu,který pokládám za původní stav a musim uznat,že máš asi pravdu..vychází to jak říkáš..

Takže ten důvod mohl být tedy ten,že u výbavově lepších modelů (čímž GLS i Garde bylo) se dávaly širší zástěrky z důvodu možnosti montáže Alu kol,které bývaly klidně o palec širší.. ;)
18:55:58
08.01.2011
David.
a tady pro porovnání uzké (prototyp Garde)
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od David. vložen 08.01.2011 18:55:58
18:53:37
08.01.2011
David.
a ještě jedna
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od David. vložen 08.01.2011 18:53:37
18:53:03
08.01.2011
David.
tady je další 120GLs -vše jsou dobové fotky - taky patrná široká zástěrka
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od David. vložen 08.01.2011 18:53:03
18:48:54
08.01.2011
David.
tady je obrázek 120GLS

vzadu je docela dobře vidět že má tu zástěrku širokou jako emka
zvětšit Užovky - jak šel čas - obrázek od David. vložen 08.01.2011 18:48:54
upraveno 1x, naposled 08.01.2011 18:49:25
18:42:56
08.01.2011
David.
-> ondie: těžko říct, možná se už od začátku počítalo že GLS půjdou hlavně na vývoz s hliníkama a 165tkama...což tak i bylo pokud se nepletu
18:34:24
08.01.2011
ondie
-> David.: Díky..od tebe mám tu nejužší,to jest S/L/LS..

Napadá tě co vedlo konstruktéry udělat širší zástěrku třeba u GLS oproti LS ? ..nedává mi to moc logiku.



Od všeho mám teda pár+ta tvoje lichá ;)
upraveno 1x, naposled 08.01.2011 18:35:22
18:30:56
08.01.2011
David.
-> ondie: takže je to následovně :

jeden typ měly užovky 76-83

druhý typ měly GLS+Garde

třetí typ jsou na eMko+Rapid

takže ode mě máš užovku (S,L,LS) nebo užovku (GLS)+Garde?
13:15:04
08.01.2011
ondie
No a mám několik teorií proč co a jak..

Jestli třeba ta širší hladká nemá patřit na model M1,než přišly vroubky ..jestli se s tim někdo setkal ?

Anebo třeba že ty 2 hladký jsou obě na úžovky a měnili šířku zástěrky při přechodu ze 14´tek kol na 13´ky ?



Když by někdo věděl poradit ať napoví,či osvětlí a ani různejm teoriím meze nekladu.

Díky.
Extreme Tyres