skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovky - jak šel čas
19:28:44
18.02.2011
18.02.2011
afro100
-> Hurdis: Konkrétne v 74. len na eR, 75-76 na sedany a na eR už nie.
18:55:12
18.02.2011
18.02.2011
Hurdis
Sahara byla, konkrétně písková Sahara č. 2030, ale ta patřila na řadu 722 někdy mezi 74-77 rokem.
18:53:04
18.02.2011
18.02.2011
Viliam - zrušená registrace
-> VeTeV: Ja zase poznám zlatohnedú 6520.
-> Ladasss: Nadávalo sa jej rôzne, no vo všetkých prípadoch ide o 6520.
-> Ladasss: Nadávalo sa jej rôzne, no vo všetkých prípadoch ide o 6520.
18:50:39
18.02.2011
18.02.2011
VeTeV
-> Ladasss: znám jen žluť safari 6520
12:28:10
18.02.2011
18.02.2011
Ladasss
Kucí,chci se jenom zeptat,mám užovku 105s,r.v.77,barva ta tmavší žlutá,přesný název je žlut´sahara.Nevíte někdo číslo té barvy.Dík.
16:07:11
22.01.2011
22.01.2011
ondie
-> kamikaze: však to všechno dává smysl,to sou všechno mezitypový úžovky 82´-83´ jak píšu,ty ho mívaly standartně (GL/GLS)..laicky by se dalo říci,že ty co měly z výroby prepreg,měly i toto lízátko..ale neplatí to samozřejmě vždy.
15:38:49
22.01.2011
22.01.2011
kamikaze
-> ondie: Já že jsem dnes narazil na tohle img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/7829_2011-01-22_
11-07-59_58.jpg a tahle 08.01.11 18:53:03 ho má taky, ale ta je si myslím trochu jiná liga
15:29:26
22.01.2011
22.01.2011
ondie
-> kamikaze: myslíš jako z výroby ? ..mám dojem že mezitypy 120GLS a 105GL ty Kvasinský lízátka měly standartně,jinak si to spousta lidí dokoupila jako doplňek ať už originál s Káčkem anebo alternativu z Plzeňského Díla..byl tam znáček PD a to lízo bylo z trošku jinýho materiálu a bylo vyšší a robustnější.
13:35:53
22.01.2011
22.01.2011
kamikaze
Měly lízátka jenom Garde nebo i některý GLS-ky?
11:06:46
20.01.2011
20.01.2011
ondie
-> Athlonek: Tak sem se teďka opravdu setkal se zástěrkama,co tam ten zalisovanej plech nemaj...je to hodně nepovedená druhoška,zástěrka na autě plandá jak vrata od chlíva a i guma je nekvalitní a po velmi krátkém čase se sype (jako kdybys jí každej den koupal v oleji)..
Font písma měla ale stejnej jako origo (pak je ještě druhovýroba,co má ty písmena trochu jiný,to de poznat na první pohled)..tak bacha na ty druhošky,ať to má v sobě aspoň ten plech,jinak nebrat..
Font písma měla ale stejnej jako origo (pak je ještě druhovýroba,co má ty písmena trochu jiný,to de poznat na první pohled)..tak bacha na ty druhošky,ať to má v sobě aspoň ten plech,jinak nebrat..
14:05:16
09.01.2011
09.01.2011
Pivodak
-> petr s: nejspíš to bylo pružinama
14:04:44
09.01.2011
09.01.2011
ondie
-> David.: A jo,máš pravdu..to s těma 185kama byl zkrat.
12:59:28
09.01.2011
09.01.2011
kamikaze
-> Pivodak: Kostrukce nápravy
12:41:12
09.01.2011
09.01.2011
petr s
-> Gryzly: Origo nové auta byli taky trochu do V
12:40:04
09.01.2011
09.01.2011
Gryzly
-> petr s: A co Š100?
12:38:28
09.01.2011
09.01.2011
petr s
-> Gryzly: První měli delší pružiny do 79
12:36:13
09.01.2011
09.01.2011
Gryzly
-> Pivodak: Všechna auta měla od výroby kola rovně nebo mírně do A.
12:11:11
09.01.2011
09.01.2011
David.
aby jezdily i po roce 2000
11:32:37
09.01.2011
09.01.2011
Pivodak
Zdarec hošani,trochu odbočím od zástěrek tak mě napadlo proč vozidla škoda 100 až 120 ouža mají na zadní nápravě kola tzv.do v sice lehce ale maj a emka už měly kola rovně důvod?
11:28:53
09.01.2011
09.01.2011
David.
-> Athlonek: díval jsem se teď do knížky a tam je psáno, použítí pneu 185/70 R13 a disků 5Jx13H2 o 8/84 pro 130L,GL a rapid, od 8/85 pro všechny ostatní modely
11:04:27
09.01.2011
09.01.2011
Athlonek
-> David.: Mám Š 120 L modelovej rok 87 a v TP mám jenom 165 R 13
11:00:57
09.01.2011
09.01.2011
Athlonek
-> ondie: Já nevim se jenom ptám.
10:16:34
09.01.2011
09.01.2011
David.
-> myschaak AZNP K.Hora: právě si taky myslím že ne, 130tky to mají a rapid asi taky,možná i ty 120tky od modelu 85
09:59:32
09.01.2011
09.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> David.: 185/70 jsem opravdu na žádný ouže v tp neměl
09:17:21
09.01.2011
09.01.2011
David.
-> ondie: základ to byl,ale až od modelu 81,do té doby pouze 155/80 R14. Užovka ale snad nemá psaný v techničáku 185/70 R13 nebo ano?to mají snad od modelu MII (130tky a rapid určitě) možná 120tky
00:42:02
09.01.2011
09.01.2011
ondie
-> Athlonek: Počkej trošku mě rozhazuješ,ale já mám dojem že snad všechny ne ?
-> David.: Já bych to možná právě nehrál ani na úroveň gum (viz regulérní úžovky 105L na 13kách a 165SR13 Barum Rudý Řijen :) majíc úzké zástěry..spíš bych ten důvod hledal v potenciálu Alu kol.. ("širší origo pneu" přece byly 185/70 a ne 165-to byl základ)
-> kamikaze: vyloženě vývoz skandinávie,to tady nepotkáš ;) (proto třeba existujou tyhle divný kombinace výbavy GLS s oválnými "Garde" světlomety,protože se skandinávcům dávaly stěrače (což byl jejich požadavek) třeba na 4očko poněkud blbě
-> David.: Já bych to možná právě nehrál ani na úroveň gum (viz regulérní úžovky 105L na 13kách a 165SR13 Barum Rudý Řijen :) majíc úzké zástěry..spíš bych ten důvod hledal v potenciálu Alu kol.. ("širší origo pneu" přece byly 185/70 a ne 165-to byl základ)
-> kamikaze: vyloženě vývoz skandinávie,to tady nepotkáš ;) (proto třeba existujou tyhle divný kombinace výbavy GLS s oválnými "Garde" světlomety,protože se skandinávcům dávaly stěrače (což byl jejich požadavek) třeba na 4očko poněkud blbě
23:33:25
08.01.2011
08.01.2011
kamikaze
Ty stěrače světel vypadají zajímavě
21:33:05
08.01.2011
08.01.2011
Athlonek
-> ondie: A které pak zástěrky mají v upevňovacím místě zalitý plech?
21:20:02
08.01.2011
08.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> David.: je to nejspíš jak říkáš...
21:14:28
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> myschaak AZNP K.Hora: garde určitě mělo ty širší protože tam už od výroby byly 165tky pneu a u těch GLS je to tak můj úsudek zda to nebylo kvůli tomu vývozu na širších pneu ale jestli je to opravdu tak to nevím
20:53:03
08.01.2011
08.01.2011
myschaak AZNP K.Hora
s těma širšíma zástěrkama je to tak,širší měly gls a asi jak říkáte to garde
19:26:30
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> ondie: vím že to tak bylo, měl jsem asi 3 páry nových originálů na emko a právě měly bílá písmena(teda za ty roky už trochu dožluta)
19:24:17
08.01.2011
08.01.2011
ondie
-> David.: upss..už je tomu déle,že skoro ani nevím jak to bylo předtím..možná že tam nebyly,ale asi se mi spíš nelíbilo jak je ta bílá už vyžloutlá..no paměť mizerná..
19:20:34
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> Viliam: díky
19:17:48
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> ondie: ano měla by být provýrobní, ale to nebyly ty písmena bílý?co vím tak všechny zástěrky měly v originále bílé písmena,právě že pak už začaly dělat zásterky bez bílých jako náhradní
19:13:20
08.01.2011
08.01.2011
ondie
-> David.: A dole jak mám vyfocenou tu eMkovou..pokládám ji správně (viz.znak) za prvovýrobní ? (když zapomeneš na ten můj bílej tuning :)
19:09:33
08.01.2011
08.01.2011
Viliam - zrušená registrace
Bratia, sestry nedalo mi to, tak som zbehol do garáže zmerať to a na GLSke 79 mám 23cm zásterky takže-> David.: dobrý postreh.
19:09:28
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> ondie: po tom co ses mě zeptal zprávou tak napověděl katalog ND, tam jsou pod stejným číslem pro kupé82-84 a 120GLS 76-83 takže pak stačilo projet pár fotek a ověřit si to
19:02:55
08.01.2011
08.01.2011
ondie
-> David.: Jak si na to vůbec přišel ? (dobrá práce!)
19:02:22
08.01.2011
08.01.2011
ondie
-> David.: Sám sem si teďka projel pár aut tady na virtu,který pokládám za původní stav a musim uznat,že máš asi pravdu..vychází to jak říkáš..
Takže ten důvod mohl být tedy ten,že u výbavově lepších modelů (čímž GLS i Garde bylo) se dávaly širší zástěrky z důvodu možnosti montáže Alu kol,které bývaly klidně o palec širší.. ;)
Takže ten důvod mohl být tedy ten,že u výbavově lepších modelů (čímž GLS i Garde bylo) se dávaly širší zástěrky z důvodu možnosti montáže Alu kol,které bývaly klidně o palec širší.. ;)
18:53:03
08.01.2011
08.01.2011
David.
tady je další 120GLs -vše jsou dobové fotky - taky patrná široká zástěrka
18:48:54
08.01.2011
08.01.2011
David.
tady je obrázek 120GLS
vzadu je docela dobře vidět že má tu zástěrku širokou jako emka
vzadu je docela dobře vidět že má tu zástěrku širokou jako emka
18:42:56
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> ondie: těžko říct, možná se už od začátku počítalo že GLS půjdou hlavně na vývoz s hliníkama a 165tkama...což tak i bylo pokud se nepletu
18:34:24
08.01.2011
08.01.2011
ondie
-> David.: Díky..od tebe mám tu nejužší,to jest S/L/LS..
Napadá tě co vedlo konstruktéry udělat širší zástěrku třeba u GLS oproti LS ? ..nedává mi to moc logiku.
Od všeho mám teda pár+ta tvoje lichá ;)
Napadá tě co vedlo konstruktéry udělat širší zástěrku třeba u GLS oproti LS ? ..nedává mi to moc logiku.
Od všeho mám teda pár+ta tvoje lichá ;)
18:30:56
08.01.2011
08.01.2011
David.
-> ondie: takže je to následovně :
jeden typ měly užovky 76-83
druhý typ měly GLS+Garde
třetí typ jsou na eMko+Rapid
takže ode mě máš užovku (S,L,LS) nebo užovku (GLS)+Garde?
jeden typ měly užovky 76-83
druhý typ měly GLS+Garde
třetí typ jsou na eMko+Rapid
takže ode mě máš užovku (S,L,LS) nebo užovku (GLS)+Garde?
13:15:04
08.01.2011
08.01.2011
ondie
No a mám několik teorií proč co a jak..
Jestli třeba ta širší hladká nemá patřit na model M1,než přišly vroubky ..jestli se s tim někdo setkal ?
Anebo třeba že ty 2 hladký jsou obě na úžovky a měnili šířku zástěrky při přechodu ze 14´tek kol na 13´ky ?
Když by někdo věděl poradit ať napoví,či osvětlí a ani různejm teoriím meze nekladu.
Díky.
Jestli třeba ta širší hladká nemá patřit na model M1,než přišly vroubky ..jestli se s tim někdo setkal ?
Anebo třeba že ty 2 hladký jsou obě na úžovky a měnili šířku zástěrky při přechodu ze 14´tek kol na 13´ky ?
Když by někdo věděl poradit ať napoví,či osvětlí a ani různejm teoriím meze nekladu.
Díky.