Fabia Iii - motory Tsi

prohledat
395 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 13.05.2015 do 11.02.2019, založil/a JoseA
řadit dle data
21:04:39
06.02.2019
Shader
-> Mexican: Záleží na váze.



Jak je to s automatickým stíráním čelního skla? Reaguje to na sníh? Se mi zdá, že moc ne 3
20:54:22
06.02.2019
Mexican
-> saskyn2 06.02.19 18:50:09: senzory na tašku nereagují, to by mi celou cestu do práce řvalo, že nemam připoutaný batoh 3

A znovu, i kdybych někoho zamknul, tak se snad kličkou odemkne a pokud to nezvládne, je žádoucí aby zůstal zamčený :D

A ono už je jedno, jestli někoho zamknu klíčkem (což jde) nebo by ho to zamklo samo.



Edit 3: aktuálně může dojít k situaci, že přijedu, vystoupím a ručně zamknu. Uvědomím si ale, že v autě někdo je, tak odemknu, ale již neotevřu dveře a auto po 1min samo zamkne (odzkoušeno).
upraveno 3x, naposled 06.02.2019 21:33:59
20:08:31
06.02.2019
castrol
-> suri 06.02.19 18:52:26: asi tak -> MerHanz: tak to ja davam za 6-6,5 a to nejazdim na spotrebu
19:37:22
06.02.2019
suri
-> MerHanz: chvália to aj v Karoqoch a Atecách , že aj spotreba rozumná , ktovie ako v Octavii , tam by sa mi to celkom páčilo ... V Rapidoch a Fab robia naozaj nízke reálne spotreby
19:33:56
06.02.2019
MerHanz
-> palinator 06.02.19 16:15:39: hele drcacky v zimě s tím dám kolem 7 až 7.5. A dál kolem 5ti plus mínus půl litru. Dálnice jde mimo mě. A když bych s tím letěl jako kokot tak by si to vzalo víc, ale to jsem nijak nezkoušel. Každopádně co vím od kámoše tak se dá i za 9 jak nic, když s tím letíš pilu po horách.
19:09:19
06.02.2019
saskyn2
-> suri 06.02.19 18:52:26: Však já vím že to nemá např I30, ale přesně jak píše Milan, koupit si novější auto který bude takhle ošizený tak budu hodně nasranej, resp si takový auto nekoupím, protože to vždycky chci měnit za lepší, ne opačně.

Edit: A FL to má, takže asi někdo ví, že něco udělal špatně.
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 19:17:02
19:06:02
06.02.2019
suri
-> Milan 136: ono zase koľko s tými oknami bolo reálne problémov ? doteraz toho zase tak extra veľa nie je , uvidíme pri tom istom veku či im to bude fungovať , ja tú funkciu mám rád , v lete vetrám kľučom čo je super vec , pri daždi si to samé zavrie čo je super vec a celkove to pohodle jedného stlačenia je návykové , a pritom to vedela aj felicia bez riadiacich jednotiek a iných vecí a fungovala aj 10min po vypnutí kľuča
19:03:43
06.02.2019
Milan 136
-> saskyn2 06.02.19 18:50:09: ja jsem za servis rad, ze to nema3

Nesekaji se, nereverzuji skla. Jednoduche zapojeni spinacu a motorku. Ale kazdopadne prejit na to z F2, tak me to sere
18:52:26
06.02.2019
suri
-> saskyn2: ad dojazdy , polovička áut dnes aj nových to nemá doteraz ani v triedach za 30tis euro tak prečo by to mali dávať do 12000eur fábie
18:50:09
06.02.2019
saskyn2
-> Mexican 06.02.19 16:17:41: Proč no to je blbá otázka, kvůli bezpečnosti. Aby se ti nestalo že někoho v autě zamkneš. Senzor zatížení ti zase zareaguje např na tašku položenou na sedačce, to by bylo případů kdy by někdo odešel s klíčkem od nezamčeného auta. Není to tak jednoduchý jak si představuješ. Jo s dojezdy souhlas, jsem asi nepochopil proboha kterýho dementa to napadlo tam nedat.
18:12:36
06.02.2019
palinator
-> Mexican:

To nedělám i když můžu. Netrápim auto ledový zbytečně dlouho. To radši napnu ručičky a oškrábu to. Ale uznávám, že zafuněný okno hned po vyjetí rád nemám. Chce to dávat nějakej kryt na sklo. Ale na to jsem línej. 3
17:56:35
06.02.2019
Mexican
-> palinator: taky mi to až tak nechybí, kdyby jo, lze dokódovat. Ale hodilo by se to když jdu ve 22h z práce a vidím, že je auto zamrzlý, tak bych si nastartoval, zamknul, šel se osprchovat a nemusel se zdržovat škrabáním 2
16:25:38
06.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Mexican 06.02.19 16:17:41: To nemá autom. dojezdy oken? 9

-> palinator 06.02.19 16:22:17: To dělají řidiči dodávek a cargovejch aut. 1
16:22:17
06.02.2019
palinator
-> Mexican:

No já to taky moc nechápu proč potřebuješ mít natočený auto zamčený.
16:17:41
06.02.2019
Mexican
-> saskyn2 05.02.19 20:58:46: Není to nic co by mi nějak chybělo, jen jsem uvedl jak to je. Víc mi na před FL chybí dojezdy všech oken a tím i nemožnost ovládat stahování dálkově, nebo např. voltmetr na maxidotu by se hodil, jelikož chytré dobíjení baterku akorát mrví ;)

Btw. proč by auto mělo hlídat jestli v autě někdo sedí? A i kdyby, tak v sedačkach už zátěžové senzory jsou, pač to hlídá jestli je posádka připoutána. A stejně by to šlo normálně odemknout kličkou zevnitř. Je i funkce, že se auto po rozjezdu samo zamkne.
16:15:39
06.02.2019
palinator
-> MerHanz:

Teď kolik to žere doopravdy a pak si to koupim taky. 3
15:59:53
06.02.2019
Shader
Člověk se tady zeptá proč má auto nelogicky svítit 30min a oni už tady montují pod rádio tiskárnu 3 .
01:45:02
06.02.2019
MerHanz
Takže menší zamyšlení, nebo spíš jak to vidím já. Něco jsem najel ve Fabii III především s 1.0 tsi 70kw s tím 5tikvaltem si to rozumí a když se jede na cit není to až tak tragický. Snad jen neuvěřitelně opožděná odezva na plyn v malých obrátkách z nuly do malyho zrychlení. Na to bylo 1.2tsi jinej dravec i celkově šmrnc to mělo o level jinde. Teď jsem chvilku sedlal rapida spacebag 1.0 tsi 81KW, se 6ti kvaltem si to až tak nerozumí. Neustále se řádí i při menším naklonění silnice v obci je nutna 3ka. Mimo obec zase 5ka. Ta 6ka je až tak od 110ti vejš a v kopci je v 90ti třeba i 4ka. Takže za mě drobet zklamání. Ovšem spotřeba když se jede na lehko je zajímavá. Klidně 4.5 na 100 a to nejsem brzda. Jen neustále kvedlam šaltklackem. Takže rapid by mi dom moh, ale jen klasika a poslední 1.2tsi.
22:59:36
05.02.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: a hlavne rekuperovat inac to nevytlacis 3
22:55:51
05.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 05.02.19 22:47:04: A protokol z toho všeho by mohl lézt z barevné inkoustové tiskárny zabudované v přístrojové desce pod autorádiem. 3 Pro výměnu cartridgí s ekologickou náplní z přírodních barviv bys musel sundat stěrače, torpédo a výfuk. 3
upraveno 1x, naposled 05.02.2019 22:56:38
22:47:04
05.02.2019
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: a kazdu neparnu minutu merat ekg3
22:39:52
05.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 05.02.19 21:27:27: Já bych tam doplnil ještě nějaké biosenzory, laserová čidla, senzory zatížení vozu, senzory dechu a srdečních ozev a pak by se to klidně mohlo samo zamykat. 3
21:27:27
05.02.2019
castrol
-> saskyn2: no jednoducho to pozna, nesvieti kontrolka priputania sa 1
20:58:46
05.02.2019
saskyn2
-> Mexican: A jak to auto pozná že v něm nikdo nesedí? Kvůli bezpečnosti ti tohle nikdo do provozu neschválí. Na jednu stranu tady brečíte jak jsou nový auta složitý a přetechnizovaný(ve skutečnosti jsou vychytaný) a na druhou stranu vymejšlíte takovýhle nesmysly.
10:54:52
05.02.2019
Mexican
-> Milan 136: Třeba aby se to opravdu umělo zamknout samo, když se s klíčkem vzdálím a zapomenu. Jinak aby to šlo zamknout nastartované jde dokódovat ;)
19:52:07
04.02.2019
Milan 136
-> Mexican 04.02.19 18:41:32: to je blokované schvalně...Nevím, co bys na tom chtěl dohánět.
18:41:32
04.02.2019
Mexican
-> Bukaj: Ano, Škodovqa má bohužel do Hurvínka co dohánět ;)

Nastartované auto zamknout nejde, po zmáčknutí zámku se nic nestane a nestane se nic ani když se vzdálíš. Samo se umí zamknout pouze v případě, žes odemkl a neotevřel dveře, ty se pak po asi 1 min. zamknou.
10:02:44
03.02.2019
Milan 136
-> Shader: ano, se zapnutým zapalováním nejde auto zamknout pred DO uz od Octavie 1
09:57:33
03.02.2019
Shader
-> Bukaj: S nastartovaným motorem ano, ale bez? To mi logické nepřijde. To je tady předmětem debaty, podle všeho když ti SS zhasne motor a ty vystoupíš a zamkneš auto, tak ti budou 30 minut svítit světla! Pokud od auta odejdeš tak se auto nezamkne (teď jsem to zkoušel), možná se ale vypnou nějaké systémy při ztrátě signálu klíče.
23:08:44
02.02.2019
Bukaj
-> Shader: Tak zamknout auto a nechat zapnuté zapalování třeba v zimě s běžícím motorem a topením logické je (třeba než se vyhřeje a rozmrznou skla), ale předpokládám, že když motor neběží, tak po zamknutí auto zapalování vypne, ne? A taky žiju v domnění, že když od takového "bezklíčkového" auta odejdu na určitou vzdálenost (kdy ztratí signál, vysílaný "klíčem"), tak se auto "uspí" (vypne a zamkne), nebo si to představuju jako Hurvínek válku?1
20:01:16
02.02.2019
Shader
-> Milan 136: Nepochopitelného? Celá ta logika třeba!? Pokud zamknu auto, tak by auto mohlo vyhodnotit situaci a vypnout zapalování. Proč bych zamykal auto a nechal si zapnuté zapalování?
19:47:35
02.02.2019
Milan 136
-> Shader 02.02.19 19:14:15: start stop vypne motor, ale ne zapalovani. Co je na tom nepochopitelneho? To je stejny, jako kdybys chcipnul pres kvalt a divil se, ze zustalo zapnuty zapalovani...
19:14:15
02.02.2019
Shader
-> suri: -> Milan 136: Takže pokud to vypne SS, vylezu z auta, zamknu, odejdu tak auto bude svítit půl hodiny? Nějak mi uniká smysl?!
18:00:02
02.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 02.02.19 15:43:57: Já to blbě napsal. Myslel jsem to tak, zda u bezklíčku to dělá taky a když to zdechneš tlačítkem, tak ne.
15:43:57
02.02.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 02.02.19 15:40:59: Logicky ano. Když to chcípne na start stop, tak odejdeš a necháš zapnutý zapalování? Vypneš ho, než odejdeš z auta ne?
15:40:59
02.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 02.02.19 15:32:17: A jak to funguje u bezklíčku, stejně? Taky musíš zdechnout tlačítkem?
15:32:17
02.02.2019
suri
-> Shader: nič ak nevypneš kľúč tak to signalizuje že bude pol hodinu svietiť
10:54:54
02.02.2019
Shader
-> Petrson: -> Milan 136: -> suri: Ano, motor chcípl SS. Co je to ale za kravinu?
06:50:45
02.02.2019
suri
-> Milan 136: tiež si myslím že to chcípol SS a po otvorení dverí napísal toto
19:52:03
01.02.2019
Milan 136
-> Shader 01.02.19 16:53:58: a vypn ten motor on, nebo start stop?
19:42:01
01.02.2019
Petrson
-> Shader: mi to napíše jen když zastavím a hned se přepne do S/S a otevřu dveře.
17:30:23
01.02.2019
Shader
-> bouchy: Ano, přepínač je v poloze "auto". V tom nastavení už jsem brouzdal a nepřišlo mi tam nic "divného". Coming/Leaving je nastaven na 10s. Táta tvrdí, že po té co vyskočila hláška o 30 minutách, vystoupil s auta a svítily i potkávací světla. Když potom zase sedl do auta, tak svítila hláška "vypněte světla". Hláška 30min se objevila jen jednou po otevření dveří.
17:15:08
01.02.2019
bouchy
-> Shader: Předpokládám, že má přepínač natočenej na "auto"...mno pak ale ještě někde bude asi další nastavení (nevim zda to nazvat infotainmentem), ale někde v nastavení by něco mělo být - např. automatický denní svícení, autom. zapnutí tlumených za snížený vid., autom. zapnutí světel při dešti. Plus minus se tomu říká Light Assist. Jo a ještě aby toho nebylo málo, tak ještě Coming/Leaving Home. Když by v tom autě seděl, tak se asi za 30 min. vypnou (bez klíčku, bez otevření dveří, což by aktivovalo C.H.). Počítám, že takle svítěj jen obyrysovky (LED?)
16:53:58
01.02.2019
Shader
Zdravím. Nejedná se sice o dotaz k motorizaci, ale jedná se o Rapida 1.0 TSi. Můj táta si koupil Rapida 1.0TSi, má ho dva týdny. Už 2x se mu stalo, že když dojel domů, zhasl motor, otevřel dveře počítač ho upozornil na vypnutí světel (i když to má v automatu). Zůstal ve voze a zavřel dveře, na Dotu vyskočila hláška, že se světla automaticky vypnou za 30 minut. Co je tohle za kravinu? Setkal se s tím někdo?
12:44:53
25.12.2018
MerHanz
-> Jirik_Tuňák1983: jak říkáš na moje duratecu 1.8 by šestka nebyla marná, ale těžko říct, jak by to odstupnovali. Aby pak nebyl taky problém s neustálým řazením.
12:28:15
25.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 25.12.18 12:20:29: To jo, ale třeba u Karkule je to taková záchrana. Benzínová 1.4 66 kw a tam je ta šestka prostě fajn. Dobré odstupy a jak říkám, krouťák není nejvyšší, takže se dobře rozprostře a nemusíš navíc furt řadit jak kokot. 1
12:20:29
25.12.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Sice je pěkný, že můžeš říct, že to na poslední kvalt dobře jede, protože je krátkej. Ale podle mě není ostuda jezdit na nižší kvalt, když potřebuješ mít dostupnou dobrou axeleratsi. Problém je, když ty rozestupy jsou moc velký.
11:09:09
25.12.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 25.12.18 10:47:27: Třeba Italové dělají u slabších atmo Fiatů taky kratší rozestupy, ale díky tomu se podařilo rozprostřít menší krouťák mezi 6 kvaltů a ta šestka je pořád dobře použitelná na dálnici a oproti standardu u 5q (svého času 130 = běžně 3700 - 4000 rpm) i znatelně klesnou otáčky.

Mno a pak jsou auta, která by tu šestku snesla a nebylo jim přáno. 3
upraveno 1x, naposled 25.12.2018 11:14:35
10:47:27
25.12.2018
palinator
-> MVM:

Na druhou stranu je dost 6q (zejména francouzi to tak dělaj), kde je šestka pomalu kratší, než pětka u 5q VW. To je pak celej 6q k prdu když jsou malinký rozestupy. U 1,4 TSI bych klidně ještě delší šestku uvítal. Mezi pětkou a šestkou je rozestup malej, tak ze čtyřky řadim šestku rovnou.
Extreme Tyres