Fabia Iii - motory Tsi

prohledat
395 příspěvků (zobrazeno 351 až 395) od 13.05.2015 do 11.02.2019, založil/a JoseA
řadit dle data
12:52:34
07.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 07.07.15 12:46:47: A nemá ta nová už i nějaké to variabilní časování ventilů?
12:46:47
07.07.2015
vhml
Ja ted jezdim s FII 63kW a jsem překvapenej jak moc to nejede oproti FIII 66kW která má 16V hlavu. Hlavně pružnost toho motoru ve všech otáčkách je úplně jinde.
10:41:18
07.07.2015
palinator
-> Klubko_:

Tak ono tam toho na výběr moc není. Buď turbo nebo neturbo nebo TDI.
10:39:40
07.07.2015
Klubko_
borci, vypadá to, že ženuška dostane v práci novou fábku. Jakej motor (asi benzínovej) si má vydupat, ať to trochu jede?
23:15:39
11.06.2015
Alenka
1.2 TSI 81 kW EA211 najeto 11500 km a už začíná po startu něco z motoru rachtat.

Projevuje se to jako vylítané hydroštely, ale vzhledem k tomu, že ta sračka klasické hydroštely nemá, tipnul bych to na štelovák sací vačky.

Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.
14:10:09
11.06.2015
Fifa
-> Jirik_Tuňák1983: Praxe 4
10:57:03
11.06.2015
Jirik_Tuňák1983
Reklama? 40
01:07:18
11.06.2015
MerHanz
-> Fifa: Konečně někdo jaksi silně povolanější 4
18:18:21
10.06.2015
suri
-> Fifa 10.06.15 13:06:40: v česane asi nesedíš :-D
13:06:40
10.06.2015
Fifa
Nějaké informace o životnosti řemenů na typech motorů EA 211 bych měl. Řemen skutečně vydrží a to bez problémů.

Podle zkušeností z ježdění s Octavií III s 1.2 TSI 77kW to utáhne kolem komína i takovýhle velký auto. Ve vyšších rychlostech a na dálnici je to už slabota.

Ve Fabii s 81kW si nemyslím že to je úplněj žebrák. Vyzkouším a popíšu.

Nějakou tu mušku TSI přece jen má ale o tom nesmím mluvit ;-) Jinak je to oproti předchozím typům o dost lepší co se týká spolehlivosti. Provoz na plyn u těchto motorů nedoporučuju, sedla ventilů na to nejsou dimenzovaná a na 90% to výfuková odnesou. A to říkám jako příznivce a dlouholetý provozovatel aut na plyn.

Kdo ví co dělám uzná, že vím o čem mluvím.
17:36:09
15.05.2015
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Já vím, ale to rýpnutí jsem si odpusit nemohl 4



-> U-Geen: Ono stále je, jen Švédové nesmí prodávat na EU trhu, protože už 2nd gen 9-3 nesplňuje normy na ochranu chodců 8
09:23:44
15.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> mira76 15.05.15 08:58:05: A co dělá ten řetěz třeba trojku v kopci, když prudčeji přidáš? Neozve se taky?
08:58:05
15.05.2015
mira76
1,2Ts vw polo-77kw jak píše Alenka je to zdechlina, když člověk nespěchá jede fakt hezky, ale jak zatlačí na pilu tak to po 4-4,5tis.ot/min chcípa, prostě vw motor....dochází tomu dech.

Kdysi v minulosti jsem měl hondu 1,8vti, to bylo jiný kafe(jasně nesrovnávat nebe a dudy...).

Jinak klasika-studený při startu dělá řetěz kravál.

Olej měním po 15tis.

Motor má naj.90tis. zatím bez problému.

Mira
08:40:15
15.05.2015
Milan 136
-> U-Geen: 3
08:40:01
15.05.2015
Milan 136
-> dragon_cb_cz: kdyby to bylo na motorarich, tak by to bylo dozajista jinak.

Tady jde o to, ze se to musi co nejlevneji a ve finale jeste zmenit material na blato....

neverim tomu, ze nedokazou udelat poradnej rozvod, kterej by vydrzel dve kila
00:54:30
15.05.2015
U-Geen
-> dragon_cb_cz: kdyby bylo kam :))
23:24:23
14.05.2015
dragon_cb_cz
-> MerHanz: -> Milan 136: Zase sem budu tahat Soba, ale je divny, ze uz pred 30ti lety sel vyrobit oturbenej benzinovej 4valec s retezovym rozvodem co zvladne bez zasahu 300 tisic km... asi by koncernovi motorari meli jet na sever na exkurzi ;)
20:48:53
14.05.2015
Milan 136
-> MerHanz: i 1.2 je v octavce s remenem.

jinak o retezech bych radsi nemluvil.

Tech jsme vymenili...
20:46:30
14.05.2015
MerHanz
-> Milan 136: to je jasný, ale řemenáče se dávaj do OIII konkrétně 1,4TSI 103KW a ty zatím držej. A řetězy cvakaj už po pár tic. km. Ty starší to dělali dokonce i ohřátý a to je už o hubu, aby to nepřeskočilo. Ale spolehlivost ukáže čas. Zlatý větší benály bez šneka.
20:30:51
14.05.2015
Milan 136
-> MerHanz: v současný době ano, uvidí se časem, jak budou řemenáče držet
20:27:07
14.05.2015
MerHanz
Každopádně už bych nešel do TSI s řetězem. Ty napínáky jsou průser. Kluci to tu maj napůjčovaný přez fabriku ( i po tý udajný opravě problému ) a jak je to studený cvaká to jak dehet s hydroštělama v hajzlu. Každopádně bych šel spíš do toho novějšího s řemenem.
16:34:29
14.05.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: To jako až budeš spěchat abys ve frontě na výměnu motoru v záruce nebyl na chvostu? 3
16:20:39
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.05.15 15:31:39: Jj, žmoulat ležérně párek v rohlíku a řvát na něj z okna dělej pojeď. 3
15:31:39
14.05.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Už se těšim až Vítka pojedu s tříválcem. 3

www.autorevue.cz/vw-pripr avuje-motory-10-tsi-272-k- 60-tsi-608-k-a-20-tdi-300- k
14:14:59
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.15 14:07:39: To už budeš moct hrát v Rychle a zběsile 8. 3
14:07:39
14.05.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: 184kW, 370Nm... ale už kuš, nebo dostanu vynadáno, že všude tahám Soby.
13:52:04
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> JoseA 14.05.15 11:29:56: 38 000 km, mám to tady přesně v tabulkách. 3
11:29:56
14.05.2015
JoseA
-> Jirik_Tuňák1983: Po přestavbě na LPG bude jiříku jaká životnost motoru? 3
11:22:38
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 14.05.15 11:06:57: Ta ne, myslím jeho Sobola. 3
11:06:57
14.05.2015
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: -> Alenka 13.05.15 18:43:27:
11:03:30
14.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.15 10:07:43: Kolik že to má těch kilowatůch a ňůtnůch? 1
10:07:43
14.05.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 13.05.15 19:52:16: Není cesty zpět 1



-> Milan 136: Neseděl jsem v tom, takže se nebudu pouštět do soudů, ale ty čísla mě prostě nadějí, že by to měla být nějaká střela, úplně nenaplňujou.
21:16:48
13.05.2015
Milan 136
-> Alenka: 3
20:36:40
13.05.2015
Alenka
-> Milan 136: ideální by bylo, kdyby měl parametry 2.0 TSI v poslední generaci Octavie RS, takže 165k kW a 350 Nm?

V kombinaci se samosvorem nebo 4x4 by to mohlo být tak akorát na ježdění kolem komína a člověk by předjíždění nemusel plánovat na dva kilometry dopředu.

Tohle jsi chtěl slyšet? 1

Prostě je to nákupní taška do města a nejede to :)
20:14:18
13.05.2015
JoseA
-> Milan 136: dle prodejce je ta predvadecka 63kw. Vyrobena 11/2014. Trojkova v dobre vybave.
19:52:16
13.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 13.05.15 19:10:59: Nesmíš přepočítávat na sobíky. 3
19:13:28
13.05.2015
Milan 136
-> dragon_cb_cz: no jasně, ale jako zdechlina mi nepřijde
upraveno 1x, naposled 13.05.2015 19:13:38
19:10:59
13.05.2015
dragon_cb_cz
-> Milan 136: 81kW z 1.2 není špatně, to neznamená, že ten celek je dobře...
18:58:08
13.05.2015
Milan 136
-> JoseA: ve trojce je jen 66 a 81 ne?

63kW má dvojka



-> Alenka: 81kW z 1.2 je zdechlina?

kolik by to mělo mít?
18:43:27
13.05.2015
Alenka
TSI 81 kW (ve VW Polo) jsem měl na brzdě a reálně má 85 kW a 195 Nm, ale stejně je to auto v sérii zdechlina.

Aspoň spotřeba docela ujde, dá se s tím jezdit za 5 - 5,5 l, když se to moc nehoní.
18:16:25
13.05.2015
JoseA
Ne je to vsechno trojkova fab. Dvojku ani zadarmo
13:55:45
13.05.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 13.05.15 13:41:43: 3

63 kW - 150 000 km

90 kW - 80 000 km
13:41:43
13.05.2015
vhml
63kW obratem načipuješ na cca 90 :-)
13:35:22
13.05.2015
Milan 136
-> JoseA: ta predvadecka 63 kW je dvojka predpokladam? Tak tak je retez a je to osmiventil.

trojka ma remen a 16V
12:51:23
13.05.2015
JoseA
Ať hledám jak hledám, nic moc o nové fabii jsem tu nenašel. Jaký motor vybrat do nové fabie? V podstatě asi jde jen o to, kterou verzi 1,2 TSi. Máme možnost vzít předváděčku v plné palbě, ale ještě s motorem 63kW nebo si 12 týdnů počkat na novou s 66kW. Až na nějaké strohé testy VW pola jsem nic o těch motorech nenašel. Novější 66kW by měl mít snad jen nižší emise, ale jestli je tam i jiný rozdíl nevím. Celkem pozitivně psali o 77kw, kterou však do nových fabii nedávají a připlácet za šestikvalt s 81kw se nám nechce. Je to ale asi trochu naivní chtít zkušenosti na nové motory.
Extreme Tyres