Fabia Iii - motory Tsi

prohledat
395 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.05.2015 do 11.02.2019, založil/a JoseA
řadit dle data
12:14:37
11.02.2019
castrol
09:22:40
11.02.2019
suri
-> palinator: no okrem vodných púmp a na starších kusoch KO chladiacej kvapaliny a s tým spojenými problémami iné dokopy nie sú
09:15:11
11.02.2019
palinator
-> bouchy:
Ta norma pro 0W20 je VW 508.00/509.00.

-> suri:
Já nevim, ale otec už komentoval několikrát, že jim padaj firemní diesely na vodní čerpadla a několik Superbů 2,0 TDI zmiňuje na spotřebu oleje. Ne, že by byla nějaká vysoká, ale už jen nutnost dolejt mezi výměnama dřív byla zejm. u dieselů prakticky nemyslitelná. Otec s 1,4 TDI-CR krom sežraný hadice od aktuatoru bez závad. Olej zatím žádnej nedolejval, asi se tam mrknu jestli tam ještě nějakej je. 47
08:25:03
11.02.2019
suri
-> bouchy: 0W16 už existuje , k zbytku no coment , nejak sa tie autá zatiaľ neserú , po prúseroch na reťazových TSI čkách skoro vôbec
08:07:11
11.02.2019
bouchy
-> suri: Tak pokud mluvíš o mně, tak s tím jezdím a myslím si, že praxe mezi lidem je. Je to všechno o "eko" přístupu (přestože fail motoru a jeho výměna je daleko míň eko než emise ušetřený řídkým olejem, malou náplní, SS a rekuperací), bohužel důsledky jsou celkem jasně vidět. Co 2 roky nová baterka, DPF/GPF apod. Já osobně jezdím se značnou rezervou, takže nejsem jeden z těch, co to utaví na dálnici a pak olej při 110-120°C nechaj jen tak stát a chcípnou motor. Myslím, že trocha volnější jízdy na začátku a konci je prodloužením životnosti jak oleje, tak motoru. Jezdím LL dle záruky ovšem jen cca 15 tkm. Pak přejdu asi na obyč 5W40 VW502.00. Výrobce dovoluje. Dokonce mi bylo doporučeno v AS, že někteří jezdí na 10W50 apod., ale tam nejsou oleje s touto normou (možná jsem 1 našel) a přijde mi to jako overkill pro auto na denní ježdění, které má po novu z výroby 0W20 VW 507/8.00 (!!) - z hlediska spotřeby a tak. Ještěže (asi) není možné jít u těch viskozit do záporných hodnot, za chvíli by byly oleje minus 5W0 a podobně. 0W10, 0W5 je otázkou času imho.
07:56:26
11.02.2019
suri
-> bouchy: Zaujímavé na tomto všetkom je že podobné sračky riešia len ľudia čo si to auto nekúpia z nejakého dôvodu nikdy , prípadne ľudia čo si ho kúpia a jazdia s ním 2000km ročne a skôr im zhrdzavie ... Nikto iný kto jazdí denne a normálne toto nerieši a sú to zbytočné diskusie o tom čo je , čo bude a či to bude ... A krčmové predpovede sú úplne najlepšie ...
upraveno 1x, naposled 11.02.2019 07:56:34
07:43:48
11.02.2019
bouchy
-> suri: Ups moje chyba. Olej teda jedině volnoběhem. Jsem si to poplet s výměníkem (jen některé motory) a tím neslavným regulátorem tlaku dle otáček (plus tuším víc před ujetím 1000km).
07:15:57
11.02.2019
suri
-> bouchy: ja som ešte elektrické olejové čerpadlo teda nikdy nevidel , ale asi som toho videl málo ...

elektrické obehové vodné sú tu už roky , v škodovke možno niekedy od prvej 1,2TSI v 2009
07:06:42
11.02.2019
bouchy
-> MerHanz: Šetřim sklo. Typicky se to zblázní, když jedu ve špinavý tříšti, kdy by stačil cyklovač. Nechci to hoblovat na r. dvojku bez ostřiku.
-> Shader 10.02.19 08:56:54: Takhle "shora" s teplotou nevim. Nový koncerny (zřejmě krom úplně prvních OIII, zřejmě i SIII a FIII - bod zlomu nevim) už maj všechny el. olejový případně i vodní čerpadlo, takže i náhlý chcípnutí kvůli SS je řešený průtokem přes turbo, takže aspoň něco (aspoň se tam nepálí necirkulující olej). Dochlazení po takový jízdě je najisto. Osobně jsem na dálnici stavěl jen párkrát a vždy tam těch pár sekund na rotaci "chladnějšího" oleje bylo. Pak vrčí el. čerpadlo. Jo a zvláště za děště se z kapoty pěkně kouří3
13:14:03
10.02.2019
Chali
-> Jirik_Tuňák1983: Ano seru se do tebe, ale jen díky tomu jak se tady chováš ty 4
12:04:18
10.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.02.19 11:39:02: Naprostý souhlas, běda tomu, kdo sáhne na italského Trabanta a nedej bože na Volvo. 4
11:39:02
10.02.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 10.02.19 11:25:19: pořád? A oč jde tobě s těma kecama? Ono jednou to možná bylo vtipný, ale je to spíš trapný už. Každej tvůj druhej příspěvek je nejakej hejt a vysmívání se Škodovce. Ale běda tomu, kdo udělá to samé na adresu tvých model.
Nevšiml jsem si, že by Syny, King a podobní dělali něco podobného.
11:25:19
10.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Chali: Protože jsem Škodovku přes 20 let měl, stejně jako jiní, kteří ji už nemají a pořád zde jsou. Syny, King a hromada jiných. A probírají se tady i jiné věci.
Vy dva se do mne taky pořád serete, takže nevím, oč vám jde.
upraveno 1x, naposled 10.02.2019 11:37:23
10:48:17
10.02.2019
Chali
-> Milan 136: Nechápu proč tady vůbec je. Škodovku nemá, jen na ně nadává a má rádoby vtípky. Měl by mít koule aspoň na to aby zrušil registraci.
10:43:43
10.02.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 10.02.19 10:23:22: Mě to nerozrušuje, jen si o daném člověku jen něco pomyslím... Akorát ze sebe deláš debila hodného diskuzí na iDnes atd.
upraveno 1x, naposled 10.02.2019 11:23:46
10:23:22
10.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 10.02.19 09:55:47: Takhle tomu říká každej druhej, tak proč ne. Jednoho to možná uspokojuje, druhého rozrušuje.
09:55:47
10.02.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 08.02.19 22:31:04: Připadáš si nejakej víc důležitej, nebo Tě to uspokojuje? 71
upraveno 1x, naposled 10.02.2019 09:56:09
08:56:54
10.02.2019
Shader
Když se tady řeší ten systém SS. Jak je to po sjezdu z dálnice? Pojedu 300km po dálnici, sejdu na benzínu a motor zhasne a nebo myslí na turbo?
01:20:01
10.02.2019
MerHanz
-> bouchy 07.02.19 09:06:39: Jak řikáš, dešťák na první mávnutí průser a pak opožděně, ale hooodně, to vypíná. nebo snižuje frekvenci, případne z plný rychlosti. Ale měl jsem ho už na 306 a mám ho i na fofo a v Rapidu jsem na nervy jak porát v dnešním proměnlivým počasí za deště ladím cyklovač aby stíral jak je potřeba. K tomu otravný vrzání stěračů a to to auto má asi 1700km . A ty stěrače řvou jak nasraná ženská 3
01:14:40
10.02.2019
MerHanz
-> Tuner#2: jj SS má nová fabia i rapid. A je to přesně ta otrávná kokotina co ji občas zapomenu vypnout a na krojcunku se divím že se to auto neklepe a ten vysavač není slyšet 3 .
01:12:23
10.02.2019
MerHanz
-> suri 06.02.19 19:37:22: Chválit můžou. Já na tom litru chválím spotřebu a že když se mu naloží tak to na svůj objem celkem upaluje. Jinak na jízdu je příjemnější moje stará 1,8 16v a to jak na zvuk, tak na projev i vibrace. Ale za pár let se asi nevyhnu nějaký turbo miniatuře. A jak jsem psal ta 1,2 byla příjemnější, ta by mi doma asi nevadila ani teď. A spekulativní životnost je hooooodně o péči. Olej na 30 tic ???? Hrozná pitomina !!!! Když by to měl od novoty někdo jako já, tak bych se nebál, že to nevydrží nic.
10:46:21
09.02.2019
bouchy
-> Tomaso435 08.02.19 19:35:00: Stačí přidržet spojku (asi jen 10% zdvihu) a tím se to deaktivuje. U automatu dtto s brzdou, chce to nacvičit.
-> cPetan 08.02.19 21:50:48: Zařízení k tlačítku na bázi paměti posledního stavu už existuje.
Blbý je, že to chcípá ještě dřív než auto fyzicky zastaví na nulu. Jsem zvyklej dojíždět tak, abych třeba při rozjezdu nestál (kolony apod). Pokud nestojim na spojce, chcípne, aby se za 0,5s zase startovalo. Teď párkrát v zimě to napsalo závada systému start stop - šťastnej jak blecha3 40
10:21:19
09.02.2019
Mexican
Octavia III. Start-Stop, How disable - deactivated
22:31:04
08.02.2019
Jirik_Tuňák1983
22:02:53
08.02.2019
cPetan
-> Nwkt: to zní zajímavě6
21:58:19
08.02.2019
castrol
-> Tuner#2: asi nove modely po fabii
21:51:58
08.02.2019
Nwkt
-> cPetan: Zapojí se na kabely jdoucí do tlačítka
21:50:48
08.02.2019
cPetan
-> Nwkt: jestli to bude nedestruktivní, aby na služebáku nebylo poznat že jsem se v tom vrtal, tak bych měl zájem.
-> Tuner#2: tuto je nějaká skladovka, má ještě stará světla
21:43:31
08.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Nepsali někde, že se od SS upouští a nové modely už ho zase nemají? To ho má i nová Fabia? 8
21:40:47
08.02.2019
Nwkt
-> cPetan: Hele až mi dorazí programátor na čipy, tak tu budu mít modul co si bude pamatovat nastavení startstopu a buď ti ho vypne nebo nechá zapnutej podle toho jak jsi ho měl při jízdě předtím
21:37:00
08.02.2019
cPetan
-> Syny: protože s tím jezdím dva dny a ještě jsem si nenavykl rituál3
21:35:23
08.02.2019
Syny
Proc tu chujovinu nevypinate?
21:14:33
08.02.2019
Milan 136
V "zájmu ekologie" cokoliv
20:45:37
08.02.2019
cPetan
Teď při 0 stupních mi to studené auto chcíplo po ujetí 50 metrů, je to fakt úchylný 8
19:51:48
08.02.2019
Petrson
-> cPetan 08.02.19 19:28:37: myslím, že to vyhodnocuje nabití baterie, a aktuální spotřebu spotřebičů. mě např dneska po 5km vypla a to byly venku 2+ a na chladiči 70.
19:37:17
08.02.2019
castrol
-> cPetan: este ani raz mi ss nevypol auto v tomto chladnom pocasi
19:35:00
08.02.2019
Tomaso435
-> cPetan: OIII 1,4tsi. -15° . blbě nastartuju, vycouvu z parkovacího místa, stojím na brzdě poutám se a ono to chcípne 3 3 3 to stjené se opakuje za 50m na křižovatce a za dalších 100m na další křižovatce a za dalších 100m na semaforech. Až pak plynule jedu :-D
19:28:37
08.02.2019
cPetan
Jak u tutěch verků funguje ten start stop? Jsem myslel že to má chcípat až když je auto zahřáté, ale mně u služební 1,0 TSI to chcípá i když ani palubák neukazuje teplotu, jen čárky8
09:16:27
07.02.2019
palinator
-> bouchy:
Nemám dešťák, ale v Octě běžně používám všechny intervaly cyklovače.
09:15:14
07.02.2019
palinator
-> Mexican:
Já byl v zasejfovaným autě v životě zamčenej už dvakrát. V jedničkový Fábii a trojkový Octě. Vždycky to je hrozná sranda.
09:10:35
07.02.2019
Milan 136
-> Mexican 07.02.19 08:44:11: protoze mas mrdku bez safe. Ale normalni plnohodnotny auta, jako mam treba ja, nejdou klickou otevrit.
09:06:39
07.02.2019
bouchy
-> Mexican: To nový (Fabia?) cyklovač nemá? U dvou škodovek mě tedy vždy štvala jen frekvence stírání cykl. (možná už tehdy v 2007 reagovala na rychlost jízdy) - pokud cyklovač, tak jedině na nejmenší intervaly (nejrychleji), výjimečně na "trojku" ze 4 stupňů. U současného zcela dtto, akorát to auto-stírání jsem musel vypnout - k čemu mi je, že poprvé setře sám, a) dost pozdě, b) rozmatlá přechozí nebo aktuální špínu bez ostřiku (jakože první deštík po dvou měsících). Navíc mě sere, že ten auto-cyklovač stírá jak zběsilej, když už to není vůbec potřeba (apokalypsa zažehnéna) a neztlumí se na cyklovač. Při lehkým dešti a tříšti individuí bez zástěrek jezdím běžně cyklovač, automat tam rve rychlou dvojku (stírat furt) - nevim na co.
09:00:19
07.02.2019
Syny
-> Mexican: Pa
08:58:02
07.02.2019
Mexican
-> Syny: tvl to je marný, vždyť jsem psal, že právě to jsem udělal. Už to vzdávám, pa. 116
08:52:29
07.02.2019
Syny
-> Mexican: Sedni do auta, zamkni ho dalkou a zkus zevnitr otevrit...
08:44:11
07.02.2019
Mexican
Asi máte jiné auto chlapci. Speciálně kvůli Vám jsem to teď vyzkoušel a jak po zamčení tlačítkem zevnitř, tak po zamčení klíčkem zvenku, či pomocí kessy, LZE otevřít libovolné dveře kličkou zevnitř!
07:14:44
07.02.2019
Syny
-> Mexican 06.02.19 20:54:22: Kdyz nekoho zamknes, tak se klickou neotevre, protoze zamek ma 3 pozice. Open/Close/Safe. Takze pokud nemas v prdeli tu treti (jako treba ja 3), tak po zamceni klickem auto zevnitr otevrit nejde.
21:47:58
06.02.2019
saskyn2
-> Mexican 06.02.19 20:54:22: Asi toho moc nevozíš. Mě se pořád někdo ptá proč mu to ječí, jestli to není nějak rozbité. Zasejfovaný auto zevnitř kličkou opravdu neodemkneš. To by se pak muselo jedině zamykat bez safe. Nad tím když to zamykáš klíčkem přemýšlíš co děláš(nebo bys měl)
21:14:03
06.02.2019
Mexican
-> Shader: no, záleží jak velký h°vna padaj, ale taky furt kvrdlam páčkou, zlatej cyklovač u feldy 1
21:10:29
06.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Mexican 06.02.19 20:54:22: Záleží na váze, jak píše Shader a možná i na místě, kam to člověk položí.
Extreme Tyres