skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia Iii - motory Tsi
-> MerHanz: vidis a preto som bral tu 5q kedze vacsina mesto
-> MerHanz: Já bych tomu i věřil. Jel jsem sice s Rapidem 1,6TDi (nevim kolik to má ani kW a Nm)- 5q a vůbec mi ta převodovka k tomu autu (byť dieselovýmu) neseděla. Navíc pro někoho,kdo to bude držet nízko podle "eko radílka",dynamika jízdy uplně mrtvé. (Možná je to jen tím,že jsem zvyklý na 6q TDI PD.
Další věc - teď nevím jestli do toho spadá jěště 1,0 TSI - ale ty převody k tomu byly napočítaný aby to mělo tu správnou eko spotřebu. Ty nový auta a nový systém měření ,tak převody údajně už nejsou tak dlouhý..
Další věc - teď nevím jestli do toho spadá jěště 1,0 TSI - ale ty převody k tomu byly napočítaný aby to mělo tu správnou eko spotřebu. Ty nový auta a nový systém měření ,tak převody údajně už nejsou tak dlouhý..
Jinak zkušenost kolem 150 km ve spacebagu s 1.0 tsi 3 válec 81 KW s 6ti qvaltem. Ne moc příjemný neustálý řazení. Vesnice porat 3 a 4. Mimo 5 a 6. 6ka tak od 120 vejš. Ještě kolem kila při lehkým stoupání vydává motor divný zvuky. Kdo to neslyší tak mu šlápne a počká, až to turbo nafoukne. Ale mě to přišlo dost na palici. Na dálnice to bude výhoda, ale příměstskej provoz by asi 5ti kvalt byl lepší. Příjemnější byla Fabie 70kw právě s 5ti q. Schválně jestli jsem tohohle názoru jen já, nebo to ještě někomu přijde 

-> Milan 136: yetti měl plechače taky na 120 a hlíny na 140. Jak na tom jsou plechače na ateca, karoq a koiaq a superb nevím. Prakticky nejezdej, nebo v takovým množství, že vždy měřím hliníky. A na Yettim jsme měli ke kontrole zbytkovýho momentu daný hliníky. Dneska už by nám napálili oboje. Takže předpokládám, že současný modely v kvasinach to maj oboje 140. Ale při zájmu se mi připomeň a můžu pak zjistit pro jistotu.
-> SO545: nechce sa mi uz tolko hrabavat v autack -> suri: 

-> castrol: ty máš ale tsi nie?-> SO545: vravím ja asociálov neriešim , nech plačú inde
-> castrol 24.12.18 17:13:21: ja ked uz , kupim nejaku totalku ktora nam zostane na dvore.
Terajsie auto ktore jazdim denne som kupil ako 2rocne za 50000sk za dalsich 50000sk som ho dal do TOP stavu a jazdim spokojne dodnes.
Dnesne auta jedine na kseft ale to mna nebavi..
Terajsie auto ktore jazdim denne som kupil ako 2rocne za 50000sk za dalsich 50000sk som ho dal do TOP stavu a jazdim spokojne dodnes.
Dnesne auta jedine na kseft ale to mna nebavi..
-> SO545: ked mi -> suri: vravel ze drzia pizza rozvozu, tak hadam mne to bude drzat ties
tak to mam opacne radsej dam za nove auto ako za diely
aj ked vieme ze su to vyhodene peniaze 
tak to mam opacne radsej dam za nove auto ako za diely


-> suri 24.12.18 16:18:31: tu zase borci nakupili A8 Q7 po 6000e a potom ich zabije kanfrontacia s cenou za diel o robote sa nebavim jasne ze funguju po garazach ale ani tam to niee zadarmo...
Co si to kto dovoluje pytat za opravu neraz nefunkcneho auta aj cez 1000e ked cele stalo sestku....
-> castrol 24.12.18 16:23:56: Brat kupil zene do mesta rapida montecarlo a to je iny uzivatel a drzi v pohode uz tusim 4roky
Dalsi expert si kupil za 17000e fabiu a tiez spokojnost do prace.
U mna to nehrozi. Nemam problem dat za moto 10000e a 3 do dielov ale vyhodit to za auto neexistuje
Co si to kto dovoluje pytat za opravu neraz nefunkcneho auta aj cez 1000e ked cele stalo sestku....
-> castrol 24.12.18 16:23:56: Brat kupil zene do mesta rapida montecarlo a to je iny uzivatel a drzi v pohode uz tusim 4roky
Dalsi expert si kupil za 17000e fabiu a tiez spokojnost do prace.
U mna to nehrozi. Nemam problem dat za moto 10000e a 3 do dielov ale vyhodit to za auto neexistuje

-> suri: ked sa dozije jak fela bude dobre
-> castrol: to bude-> SO545: tak auto nie je len lak , majitelia podobných verglov za mnou nechodia , to sú 90% asociáli čo nemajú na nové stierače a takých ja neriešim , audinu servisujem asi jednu jedinú čo ma napadá
-> suri: sak aj mne staci len nech to aspon urcitu dobu drzi po kope
U vás sa ešte platí v slovenských korunách?Alebo ako?
-> suri 24.12.18 15:49:45: ale moze ak nie vsetko tak skoro vsetko...
Nedavno som mal na lakovni S class. Bolo lamentovanie ze uz to nebude ako bolo a priplacal za lak 200000sk atd atd... Menil som dvere opravoval zadny blatnik a pristrek do prednych dvier.
Ked som zmatoval prilahle diely ...des a katastrofa... taku oxidaciu /bodky/ som uz dlho nevidel.
Ked to zbadal zakaznik siel do kolien. A to ze to bolo na hliniku ho zobralo uplne...myslel si ze ak je diel z Alu tak je to vecne...
A je jedno ci to je Audi , VW , BMW , Mercedes a ine mrdy...Vsetko je na jedno kopyto.
Na lacnejsie auta sa lakuje primo vo vyrobe priamo na kataforezu.
Nedavno som mal na lakovni S class. Bolo lamentovanie ze uz to nebude ako bolo a priplacal za lak 200000sk atd atd... Menil som dvere opravoval zadny blatnik a pristrek do prednych dvier.
Ked som zmatoval prilahle diely ...des a katastrofa... taku oxidaciu /bodky/ som uz dlho nevidel.
Ked to zbadal zakaznik siel do kolien. A to ze to bolo na hliniku ho zobralo uplne...myslel si ze ak je diel z Alu tak je to vecne...
A je jedno ci to je Audi , VW , BMW , Mercedes a ine mrdy...Vsetko je na jedno kopyto.
Na lacnejsie auta sa lakuje primo vo vyrobe priamo na kataforezu.
-> castrol: mňa autá netrápia , mne stačí čo mám a budem rád ak niečo z toho predám čím skôr
-> suri: ale sam to vidis okolo seba kam to smeruje
-> castrol: nemôže byť všetko zle
-> suri: nadaval som aj ja a nadavat budem,
a nie uz sa nevyhrabeme
a nie uz sa nevyhrabeme

-> castrol: mne sa páči ako kedysi každý nadával na staré autá ako rezli , a dnes pod čo vôjdeš to katastrofa , OII , Nissany , mazdy a pod no comment , fordy detto , katastrofa celé , hádam sa to pomaličky vyhrabe zo sračiek raz
-> SO545: to mi je jasne ze zhrdzavie ,to presne automobilky potrebuju
-> castrol 11.12.18 22:36:09: zhrdzavie ako kazda akurat je tam ovela viac plastu ktory sa rozpadne este skor 

-> MVM 11.12.18 22:37:02: cca 16rokov dozadu som odmietol kupit MBX za 4000sk a 2ks T603 jedna ako nova a jedna avia dielov za 25000sk... uz vtedy som si hovoril ze to olutujem... ale ze az tak 

-> MVM: Hodnota čehokoli je značně proměnlivá záležitost - jak místně, tak časově. S tím prvním se dá něco dělat (třeba přepravit škodovku z GB do ČR), ale běh času neovlivníš...

-> Bukaj 11.12.18 22:25:26: Ale tak je to s auty obecně. Já když jsem lítal s čerstvým řidičákem s dědovou 1000MB DeLuxe ,kde byl 110L Motor skoro novej z mototechny,tak se psal rok 2000 a já čerstvě po střední,prázdniny.. jsem nemohl tušit že za skoro dvacet let by mi za to někdo urval obě ruce..
Za kolik jsem to prodal ještě tentýž rok tu raději ani psát nebudu ..
Ale to je kdyby a já tenkrát ani místo na uskladnění ani perspektivu v tom neviděl .. Byla to stará Š kodovka kterých bylo sice už méně,ale ta hysterie s nakupování škodovek vypukla myslim až později .. 



-> Tom Troll: za 30 rokou sa ozvem ako to dopadlo umna 

-> Tom Troll: Nicméně když si to spočítáš, tak pořizovací cena auta plus náklady na skladování (tak, aby to auto nechátralo - počítej minimálně tisícovku měsíčně), k tomu přidej, jak je to nejisté investovat v tak dlouhodobém horizontu - a u takové věci, jako je vůz, se může stát prakticky cokoli a zjistíš, že bys to auto musel mít zadarmo, aby se "vyplatilo" coby investice...
Takže jako ulité peníze, pro které nemáš využití možná, jako zapomenuté dědictví někde v zapomenuté garáži - budiž, ale jako investice určitě ne...

Takže jako ulité peníze, pro které nemáš využití možná, jako zapomenuté dědictví někde v zapomenuté garáži - budiž, ale jako investice určitě ne...

-> castrol: tožto je otázka do pranice.
Ale určitě už je pár kousků někde ulitejch v dlouhodobym skladování pod plachtama protože ta veteránská hodnota bude za dokonalej nikdy nejetej kousek nevyčíslitelná.
Upřímě jsem zvědavej, teď máme třicet let na to o tom špekulovat.

Ale určitě už je pár kousků někde ulitejch v dlouhodobym skladování pod plachtama protože ta veteránská hodnota bude za dokonalej nikdy nejetej kousek nevyčíslitelná.

Upřímě jsem zvědavej, teď máme třicet let na to o tom špekulovat.

-> Tom Troll: a dozije sa to 30r ?

Jedna R5 kterou má tenhle prodejce na machrování.
Jsem zvědavej jestli to za 30 let bude něco jako fun, vzácný a vyjmečný. Teda, z bláta do louže, ale vzácný a na F3 vyjmečný.
O funech se taky před pár lety řikalo že je to plastovej krám a nikdy to nebude zajmavý, stejně jako škodovky.

Jsem zvědavej jestli to za 30 let bude něco jako fun, vzácný a vyjmečný. Teda, z bláta do louže, ale vzácný a na F3 vyjmečný.

O funech se taky před pár lety řikalo že je to plastovej krám a nikdy to nebude zajmavý, stejně jako škodovky.

-> suri: tak mne este kolo neupadlo ani raz a hliniky taham citovo
-> palinator: ja používam roky momenťák a nehanbím sa , koleso mi neupadlo nikdy ale je to lepšie , hliníky ja ťahám do nekonečna niekedy a to ich akurát poškodím
ale dodržiavam aj zásady čistý a ošetrený náboj
ale dodržiavam aj zásady čistý a ošetrený náboj
-> Tomaso435:
Já utahuju křížem a správnej moment poznám tak, že mě začne bolet v zádech.
E: a pistolí která mi teď odešla jsem utahoval tak, že jsem to měl na maximum a na kompresoru 4,5 baru. A bylo to akorát.
Já utahuju křížem a správnej moment poznám tak, že mě začne bolet v zádech.

E: a pistolí která mi teď odešla jsem utahoval tak, že jsem to měl na maximum a na kompresoru 4,5 baru. A bylo to akorát.
-> palinator: co sem zjistil ta já utahuju na cca 80 a už mi to příjde kurevsky dost... ale nehodlám na tom nic měnit. prostě utahuju tak jak utahuju. kolo mi upadlo zatím jen jednou 

Mimochodem co se stane když je to utažený blbě? Vždycky jsem žil v domnění, že to stačí utáhnout tak, abych to příště povolil a zároveň aby se to nepovolilo samo. Schválně až budu mít momenťák tak zjistim, o kolik jsem se za dobu co utahuju kola, seknul. 

-> MajoLR:
tak na fele som toto nikdy neriesil, tam som to dotiahol na krv a bolo alu tu nech je to poriadne

-> castrol: Čo ty už nevieš ani kolesá dotiahnuť???
Kúpi nové auto a už je stracený...


-> Tuner#2: -> Milan 136: dik panove 

-> castrol 18.11.18 13:11:11: Na 120 utahuju kola na všem.
aky utahovaci moment na kolesa? co som tak dedukoval podla mojho momentaku tak vyzera ze su dotiahnute na 120 Nm
-> Kocvin 12.11.18 17:14:42: áno, ten plastový podbeh nie je origo.
Já tedy musím zaklepat,že našeO1 i FA1, na tohle zatím netrpěj a to stojej celoročně venku a nyní už tak 4-5 pravidelně pod listím, tyhle konce blatníků jsou furt v cajku,na O1 tam mám u spolujezdce trochu lišku,ale to bych sváděl spíš na to,že ten blatník byl měněnej po poškození a nastříkali ho tak nějak hala bala tenkou vrstvou, Já spíš do toho nechci jako drbat,protože pak to jednou udělám a začne to tam kvést :-D
-> minno 09.11.18 13:55:36: Nebyl spíš ťuknutý levý bok ? Protože ten plastový podběh není originál, ale nějaký polák.. Tak jestli nebyl měněný blatník a při tom už tam ten kryt někdo nedal případně ho ztratil..
-> Bohyn 12.11.18 16:05:00: Molytan. 

-> Mexican: hmm tak modelový rok 2018 takto vylepšli. Uvidím co tam najdu po zimě, ale asi molytan sundám. pak to snad bude volnějc odtýkat dolu protože dole už místo cekem je ve spoji práh/plastový podběh

-> saskyn2 09.11.18 13:57:22: tak tak , nedalo mi to a kukol som pod plastak a nist