
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia Iii - motory Tsi
-> suri: hightower

-> castrol: ja do fábie nastupujem tak že pravou nohou kopnem sedačku nadoraz dozadu a potom sa spracem , ideálne by bolo keby to bol dvojdverák a predné sedačky neboli vôbec , ale hold rodinné auto :D
-> suri 02.11.18 17:39:42: dik ,tak ja jazdievam sam a ani nic neprevazam tak mi to bohato staci -> Tomaso435: tak zatial staci ta jedna na stlpiku 

-> castrol 02.11.18 13:07:43: málo samolepek na blatníku 

-> castrol: pekné , ja by som niečo väčšie
-> palinator: to uz nebudu 

-> palinator: to už bude dosť neskoro
-> suri:
V roce 2031 o něm budu uvažovat.
V roce 2031 o něm budu uvažovat.

-> palinator: nechceš Superba?
-> suri:


-> MerHanz: pri rozjazde je podstatnejší skôr haldex ako prevodovka , jazdil som aj s odpojeným , bola to sranda
-> bouchy: konkrétně jsem měl čest se čtyřma kroužkama. Konkrétně A6 s 2,5TDI. A tam to řadilo fakt otřesně pomalu ve všech režimech a za všech okolností. Ano Sko řadilo o něco rychleji, ale i tak tragedie. Dojedu ke kruháku bez plynu, přibrzdím a přidám a pomalu se ozve ble,ble,ble,ble,ble z podkapoty a až za kruhákem to začne zabírat. Samozřejmě, že až v notnejch obrátkách. Takže reálná spotřeba ve městě je klidně 9l i víc na 100km. Asi je to odolnej systém, ale za mě je DSG lepší ( taky novější ).
-> suri: Já to myslel z nuly ;) . Jinak ano, automat není pro řidiče :D :D
-> Nwkt: a druhá vec čo ma sere je tá že ho nikto nerešpektuje , ten hnedý bol combi , civil R17 trifidy , folie , IMPA podznačky čiže do bodky rovnaký ako majú krajský dopraváci ... s tým sa vozilo predpisovo bez problémov , každý odstup , nikto neobiehal , nerobili somariny , ak som šiel na 90tke 89 tak mi nikto nevisel na kufri , čo napríklad ak idem na felicii alebo hocičom inom aj 120 tak je problém ... trošku mi chýba , a bol lacný no , mohol som poriešiť GO prevodovky a sadu diskov čo som sem musel dať tiež , a zistil som že dva pôvodné sú aj tak ohnuté ...
-> MerHanz: Spíš by mě interesovalo, kteréže to s hydroměničem jsou. I ve spokojenosti s DSG jsem četl velmi různé dojmy - navíc i v rámci modelové řady (přes víc generací).
-> suri: Já tě plně chápu 

-> Nwkt: nie je to smiešne , to auto mi fajn vyhovuje ,veľké , super motor , ani o výbavu mi nejde , ale to DSG bol dôvod prečo som dal preč toho predošlého ... dnes viem že som si ho mal nechať
-> suri:




-> MerHanz: mám druhú 3,6 a nie vždy je to ako popisuješ , najhoršie je ak prichádzaš do križovatky na 2ke , stačilo by jemne pridať a bez problému a ono to tam vrazí cez zuby jednotku ... pičovina celé dsg
Když se tu řešilo dsg a starý automaty, tak všem doporučím si sednout do něčeho co má automat s hydroměničem. Tam jsem skutečně trpěl. Ale zase to po chvilce normální člověk vzdá a jede s tím na pohodu, rychle to řadit nikdy nebude. Ne že bych se automatu zastával ale v B6 Superbu to s haldexem a 3,6kou umí rozjezdy na horších površích jako by tu dalo jen minimum lidí, pokud vůbec.
-> Domajz 10.05.18 22:10:46: 1,5 z Karoqua není moc povedená, je to laxnější jak předchudce 1,4 s odpovídajícím výkonem 

Zdravím vás přátelé,přifařim se do tématu.Fabia II 1,6 TDi rok 2011 s nájezdem asi 225000km. Má někdo zkušenost co ta šestnáctistovka vydrží v těchto kilometrech,nebo jiný postřehy? podle fotek to byl pravděpodobně služební vůz.Být to 1,9 tak neváhám,nicméně tady nevím.budu rád za názory a zkušenosti,Děkuju
-> Domajz:
Proč? I MB byla 1100. Tady už je jen tříválec 1,0. A pak krutopřísná R5 1,4.
Proč? I MB byla 1100. Tady už je jen tříválec 1,0. A pak krutopřísná R5 1,4.
-> Jirik_Tuňák1983: do doby škody 120 jsme se vrátili nabídkou motorizací pro Fabii
-> suri: Přesně, já na klasický automat s měničem nedám dopustit - pokud ta převodovka je OK, tak to umí řadit tak krásně hladce, že se tomu 99% lidí nemá šanci při sebeúpěnlivější snaze ani přibližít....
-> Pavel P@nkáč: viezol som sa , poznám kopu meničových prevodoviek , tam sú zase výhody v meniči samotnom , ale nie pri slabom motore , v spoľahlivosti tiež
neviem no , nič iné mi na 3,6 nevadí ako tá jebnutá prevodovka, a to ju ešte ten motor dáva v pohode
neviem no , nič iné mi na 3,6 nevadí ako tá jebnutá prevodovka, a to ju ešte ten motor dáva v pohode
-> Domajz 10.05.18 22:10:46: Jde hlavně o to, že jsme se zase vrátili do doby Škody 120. Vaše měla dravej design (kola, samolepky, křídlo), ale jela stejně jako sousedova, se kterou jezdil na ryby. Bral bych to tedy jenom jako vzhledovej balíček, akorát je blbý, že balíček bude trochu dráždit ostatní a pozlobí to v podstatě jakékoliv normální auto s alespoň trochu normálním motorem. Možná to vyřešit ležérním výrazem, že dnes se mi závodit nechce. 

-> Pavel P@nkáč 10.05.18 21:54:29:
Já nevim, kámoš jezdí kochačku se starou Feldou a že by mu vadilo že hledá kvalty pod volantem, to bych teda neřek.
Já nevim, kámoš jezdí kochačku se starou Feldou a že by mu vadilo že hledá kvalty pod volantem, to bych teda neřek.

-> suri: tvl když ti dsg přijde na hovno tak se zkus svést třeba mercedesem tak do roku 2010 nebo nějakym passatem b5 nebo octavií první generace v automatu (4kvalt)- ta jede jako když je v nouzovém režimu

-> Pavel P@nkáč 10.05.18 21:52:10: Jj, moje 900NG je "italský aero", taky právě v zásadě jen vzhledovej paket, jinak vnitřnostma obyč 900NG 2.0T. Jo, je to trochu zajímavost, těch aut je málo (v ČR momentálně asi 4, na Slovensku vím teď o jedné nově pořízené), ale zásadně mi to asi při prodeji nepomůže... všichni se budou rozplývat jaká je to raritka, ale peníze za ní nebude chtít dát nikdo 

-> Milan 136 09.05.18 21:44:08: hele moje stoleté TDi má maximálku 207 km/h a todle 203 km/h... tak nevím... možná to vystřelí rychlejc, ale až se ten můj patnáctiletý rachták rozjede, tak R5 zamávám zadním stěračem....
Ale abych nebyl zlej, mě se to auto líbí, jen přesně jak píše-> dragon_cb_cz: tenhle motor měl být v sérii a do R5 měli dát třeba 1500 z Karoqa....
Ale abych nebyl zlej, mě se to auto líbí, jen přesně jak píše-> dragon_cb_cz: tenhle motor měl být v sérii a do R5 měli dát třeba 1500 z Karoqa....
-> Pavel P@nkáč: nevie to radiť , akákoľvek logika radenia tomu chýba , pri slabom motore katastrofa , pri silnom znesitelnejšie ale aj tak nanič ... keď potrebujem v zákrute ísť pod plynom tak buď máš pridané trochu a nedeje sa nič , alebo pridáš viac bez toho aby si chcel podradiť , a ideš o dva kvalty dole, na dieslaku kľudne aj tri a ideš to zrazu poslať do poľa ... celkove logika radenia je naprd a poviem ti otvorene aj kultúra, pri väčšine nevodičov asi áno , ale ja osobne šklbnem spojkou pri pohýananí a radení určite menej krát ako DSG pri jazde ...
najazdené na tom nemám možno extra veľa , na svojom tak 20tis km a na iných len stovky , ale stačí mi to ... a sedel som vo všetkých variantoch , lepšie , horšie , výsledok rovnaký
najazdené na tom nemám možno extra veľa , na svojom tak 20tis km a na iných len stovky , ale stačí mi to ... a sedel som vo všetkých variantoch , lepšie , horšie , výsledok rovnaký
-> Nwkt: podtačej při klidné jízdě, spořej palivo no, padla sou jen ozdoba sem to mačkal jen jednou ze zvědavosti od té doby sem na to nešahal

-> Pavel P@nkáč: Jel jsem s tím v B6, B7, R8 a ani v jednom mě to nijak neuchvátilo ... a abych si to tam za jízdy mrcasil pádlama to už můžu řadit manuálně
a třeba v tý B7 to hrozně podtáčelo

-> Nwkt: takovej typickej čech blboun co slyšel u piva že automaty jsou na hovno?
já mám třeba ted i golfa jedničku v kabriu v automatu, na kochačku se staženou střechou po českým ráji ideal než míchat těsto fofrklackem


-> dragon_cb_cz: co máš za edici jakého auta?
toho saaba?

-> michael 10.05.18 21:39:59: asi tak. Nevím, co na tom komu vadí
-> Nwkt: -> suri: co vám na tom nevoní? to řadí jak ďas, nebo jste takový ty co jedině manual - nevím kloktat fofrklackem jak kokot (nejsem kuchař s vařečkou) už není na dnešní dobu podle mě

-> Milan 136: Není potřeba dělat reklamu, když je většina vozů prodána.
-> dragon_cb_cz 10.05.18 20:23:36: jsem si nějak nikde nevšiml, že by to bylo desetkrát v každým reklamním bloku v rádiu, televizi atd. Viděl jsem na netu sem tam nějakej článek, ale tím to asi končí. Ale ok
-> Milan 136: To netvrdíme, ale ten marketing okolo je ve výsledku podobně protivnej, jako uvřeštěnej Alzák, nebo reklamy na Hjondé...
Však vám to nikdo nenutí
-> Jirik_Tuňák1983: Vím, ale okolo těch různých paketů a výbav nebývá obyčejně X týdnů trvající marketingová masáž, takže se ta zjevná bezobsažnost toho označení dá taktně ignorovat. V tomhle případě naopak udělali všechno pro to, aby si toho jak je to směšné všiml úplně každý...
-> dragon_cb_cz 09.05.18 23:13:13: Dělají to ale úplně běžně. Sportněco, ale sportovní to není.
www.novinky.cz/auto/.../4 71573-je-opravdu-sportovni -test-skody-kodiaq-sportli ne.html
www.novinky.cz/auto/.../4 71573-je-opravdu-sportovni -test-skody-kodiaq-sportli ne.html
Já jsem přímo s DSG nikdy nejel, ale jinak v zásadě proti automatu nic nemám. Ale u malého rádoby sportovního auta to působí poněkud divně...
-> Nwkt: som rád že nie som sám , ale 99% je spokojná a robí z toho modlu