skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přívěs - rada
22:45:29
08.11.2015
08.11.2015
Borderer
-> Bukaj: Nosníky jsou zdravé, šrouby raději zkontroluju, ale minimálně příčka drží ve zdravym železe a na všech šroubech. :-D
22:40:42
08.11.2015
08.11.2015
Bukaj
-> Borderer: Hlavní je mít přívěs s nákladem vyvážený, aby netlačil na kouli víc, než je předepsáno (50 kg) a naopak aby za kouli netáhl. A pokud nemáš shnilé nosníky nebo stržené závity na šroubech příčky, tak nalož, co uvezeš
22:21:03
08.11.2015
08.11.2015
castrol
-> Borderer: tak tona je asi maximum
22:17:32
08.11.2015
08.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Borderer: Asi tunu, ale jenom kousek. Zadní torpéda ti moc nepoděkujou...
22:17:05
08.11.2015
08.11.2015
Tomaso435
-> Borderer: za 105kou asi 700kg písku několikrát.
22:14:22
08.11.2015
08.11.2015
Borderer
Kluci, kolik ste táhli za škochtlí? Teďka o víkendu si povezu domu dřevo, vozejk klasika 400kg. Brzdy a výkon neřeším, spíš mě jde o to, jestli neublížim autu, když vozejk bude mít třeba půl tuny nebo i klidně víc. Nosnost vozejku neřešim, ten to prostě nějak vydrží :-D
18:22:06
03.11.2015
03.11.2015
Jackall
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:00:39:
Nevím, já bych to neměl za zlé! Raději budu mít 3 roky staré pneu zn. matador s plnou zárukou než rok staré Číny. Ruku na srdce, přece jen objednání, dodání nějaký čas trvá, na skladě to taky musí nějaký čas počkat a nikdo ti nedá dobrou cenu jak vemeš 20ks pneu třeba co půl roku. Mohly to být ,,zbylé kola,, dodávky a nová várka už byla 2012. Nikdy jsem to neřešil a byl jsem rád za dobrou značku gumy. Nevím, že by to bylo nějak zákonem určeno. Buď rád, že máš matadory... jinak vozík slušnej
Nevím, já bych to neměl za zlé! Raději budu mít 3 roky staré pneu zn. matador s plnou zárukou než rok staré Číny. Ruku na srdce, přece jen objednání, dodání nějaký čas trvá, na skladě to taky musí nějaký čas počkat a nikdo ti nedá dobrou cenu jak vemeš 20ks pneu třeba co půl roku. Mohly to být ,,zbylé kola,, dodávky a nová várka už byla 2012. Nikdy jsem to neřešil a byl jsem rád za dobrou značku gumy. Nevím, že by to bylo nějak zákonem určeno. Buď rád, že máš matadory... jinak vozík slušnej
22:24:32
11.10.2015
11.10.2015
Jarda/felda
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.10.15 12:31:23: řek bych že skupuje vyřazený pneu levnějc- v obchodě ti nesmí prodat starší než myslim 4 roky jako novou
21:01:55
11.10.2015
11.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Aha, OK, díky za tip. My ho garážujem takže asi tak jak je nějaký čas vydrží, ale jak uvidím, že to jde dolů tak to půjde... Mimochodem mě napadlo že možná bez toho tmelu by to bylo vzdušnější a lépe vysychalo a nebyla zbytečně dlouho vlhká konstrukce a samotná překližka - což ji dlouhodobé vystavení vlhku stejně nedělá dobře.
09:47:34
11.10.2015
11.10.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:04:39: Ten silikonový tmel je tam stejně jen naoko - moc dlouho nevydrží (nikdy nepřilne k voděodolné překližce), zvláště, pokud budeš vozit sypké materiály a parkovat pod širým nebem. Zanedlouho z vleku budou viset žížaly silikonu, až se jednou naštveš a zbytky jedním tahem vytáhneš
A přetmelit to něčím jiným se asi nevyplatí. Potencionálně vhodné tmely, které by šly použít, nejsou z nejlevnějších.
A přetmelit to něčím jiným se asi nevyplatí. Potencionálně vhodné tmely, které by šly použít, nejsou z nejlevnějších.
12:31:23
10.10.2015
10.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak pneu byly vyměněny za nové kusy z roku 2012 - nic novějšího dodat neumí a prý to ani není možné. Shodou okolností jsem měl na vozíku nové na Feldu s DOT 2015 takže si je prohlídl a tímto jsme konverzaci na toto téma ukončili a neměl jsem ani chuť to nějak rozvíjet. Celkově jednání po příjezdu vklidu. Běžná koverzace co jak a proč a ohledně pojištění a takové všeobecné optávání a naťukávání. Občasný údiv nad tím, že exituje i individální pojištění a taková nějaká běžná konverzace o ničem. Údajně jsem byl první kdo za 25 let měl problém s pneumatikama, že jsou z roku 2009. Na dotaz ohledně toho proč je vozík tmelen kolem dokola a pod blatníkem ne jsem dostal jakési vyjádření nicneříkajícího charakteru, které jsem neměl nějak chuť rozvádět dále. Nakonec padl dotaz proč že jsme si dovolili sundat ze zadního čela reklamu na firmu, což mě překvapilo a dodatečně jsem zjistil, že jsme ji fakt sundali po příjezdu s vozíkem domů hned první den, dokonce jsme se o tom prý s ženou ještě vedli konverzaci - už fakt nevím, takové "kraviny" fakt v hlavně nenosím. Takže nakonec jsem vlastně odjížděl s pocitem, že pan Bobek se asi domnívá, že jsem ho nějak poškodil nebo já nevím co... Asi jsem se zařadil mezi "problematické zákazníky". Nicméně na ty věci, které jsem pak řešil jsem se ještě u objednávky ptal a tak spíš došlo řekněmě k nedorozumění. Na firmu a samotný vozík nemám důvod házet nějakou špínu - spíš si z toho beru ponaučení, že opravdu všude dnes je třeba specifikovat vše už při objednávce opravdu detailně a nejlépe písemně. Vozík samotný je jinak super a určitě když se někdo zeptá doporučím, ale s dodatkem - detaily opravdu přesně specifikovat.
Kola na vozíku jsem nechal ještě vyvážit, samotné disky nekopou - na což jsem byl upozrňován jinými uživateli, že se stává. Tyhle jsou rovné a nic jim není.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: - koupil jsem nerezový materiál na uchycení blatníků a větší podložky na blatníky - takže ještě detaily doladíme i když jestli budu za X let sundávat blatník kvůli výměně nebo kvůli čemukoli a servu šroub který pak narhadím jiným tak je to asi celkově jedno.
Kola na vozíku jsem nechal ještě vyvážit, samotné disky nekopou - na což jsem byl upozrňován jinými uživateli, že se stává. Tyhle jsou rovné a nic jim není.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: - koupil jsem nerezový materiál na uchycení blatníků a větší podložky na blatníky - takže ještě detaily doladíme i když jestli budu za X let sundávat blatník kvůli výměně nebo kvůli čemukoli a servu šroub který pak narhadím jiným tak je to asi celkově jedno.
16:28:20
03.10.2015
03.10.2015
Petr98
Máme ve firmě od Bobka bržděný 3metrový jednoosák. 14ky kola. Tuším, že od roku 2008. Je k němu i plachta s konstrukcí, ale ta leží 99% času vedle na zemi. Celou dobu stojí venku. Vypadá hodně slušně na ty roky, jediný problém byl s manipulačním kolečkem, které se posralo po cca. 4 letech. Bylo vyměněno za jiné (bytelnější) Podlaha je zatím ok, ikdyž nebyla z jednoho kusu a je tam viditelné prohnutí a spáry na nosnících. Má původní gumy. Ze začátku jezdil často na limitu nosnosti i za ním (kolik měl plnou nosnost nevím, je ponížena kvůli tehdejšímu autu na 1050Kg). Já osobně jsem na něm odvozil tuny různých materiálů, ale rekord mám 2135kg písku. Nevýhody za mě: Na 3 metrový vozík jen 4 oka po dbou párech, ale až těměř v rozích ložné plochy, ta voděodolka vícedílná a rychlost jen 80Km/h
Toť má recenze na Bobka
Toť má recenze na Bobka
11:47:52
03.10.2015
03.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hurdis: Jako pojedu tam tak se na to doptám... kolem celého vozíku dokola prostě tmel mezi deskou a konstrukcí je, ale pod blatníkem - kde by to dejme tomu dávalo smysl to není... Anebo úplně správně nechápu tvoji otázku...
23:33:50
02.10.2015
02.10.2015
Hurdis
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:04:39: Co to je?
Pokud jde o pneu, na vozejčky, které jsem někde "dolejš" propagoval a koupily jsme jich několik na tahání půlduhétunky, švára vyhrabal zajímavost, kterou si sám hned realizoval, já ještě ne. Ale dám, jelikož je to odstranění Achillovky za pár šupů.
Koupit za 500-600 kč/ks jeden disk 4x100 s C gumou na (teď mne nesežerte, neposlouchal jsem bylo to dlouhé, 800 kg, namísto montované 500 kg zátěže) z rezerv plaťáků (chcete-li lafet) od Absolona v HK. Jsou to přes rok stará kola, která je třeba na ležácích plat obměnit. A snad se tro dá vyměnit za stávající nová (opět jsem neposlouchal, nezajímalo mne to).
Tzn. vlek s TP 750, který je stavěn na 1,3-1,5 t tak dá 1,5t i na gumách bez houpání, navíc při absolvování pár vyplněných papírů a stokorun na kondiční jízdu velkého vleku a za "padekolek" na dopravce tak lze legálně provozovat velkou dodávku do 3,5 t a k tomu 0,75 vlek (který fyzicky udá 1,3-1,5t) v součtu 4,25t (užitně kolem 5t) na "Béčko".
Tam už se něco vleze. A cajk. (na tom už slyším)
Pokud jde o pneu, na vozejčky, které jsem někde "dolejš" propagoval a koupily jsme jich několik na tahání půlduhétunky, švára vyhrabal zajímavost, kterou si sám hned realizoval, já ještě ne. Ale dám, jelikož je to odstranění Achillovky za pár šupů.
Koupit za 500-600 kč/ks jeden disk 4x100 s C gumou na (teď mne nesežerte, neposlouchal jsem bylo to dlouhé, 800 kg, namísto montované 500 kg zátěže) z rezerv plaťáků (chcete-li lafet) od Absolona v HK. Jsou to přes rok stará kola, která je třeba na ležácích plat obměnit. A snad se tro dá vyměnit za stávající nová (opět jsem neposlouchal, nezajímalo mne to).
Tzn. vlek s TP 750, který je stavěn na 1,3-1,5 t tak dá 1,5t i na gumách bez houpání, navíc při absolvování pár vyplněných papírů a stokorun na kondiční jízdu velkého vleku a za "padekolek" na dopravce tak lze legálně provozovat velkou dodávku do 3,5 t a k tomu 0,75 vlek (který fyzicky udá 1,3-1,5t) v součtu 4,25t (užitně kolem 5t) na "Béčko".
Tam už se něco vleze. A cajk. (na tom už slyším)
23:21:04
02.10.2015
02.10.2015
Hurdis
-> StepaNoFUN 18.09.15 17:08:59: Ale zase se jim tam dá ujet, že :-D.
23:18:11
01.10.2015
01.10.2015
Jarda/felda
souhlasim s tim že u novýho maji bejt nový pneu osobně mam na káře stále originály z roku 99
01:39:02
01.10.2015
01.10.2015
Bagrr- máma mele Emu
Jako chápu, že když jsi chtěl nový, tak jsi měl dostat nový... Ale osobně stáří pneu vůbec neřeším :D důležitej je pro mě vzorek :D
09:42:13
30.09.2015
30.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> palinator: No proč ne. Každopádně já jsem objednával novou věc a ještě jsem se na to ptal takže jsem očekával adekvátní plnění.
01:13:06
30.09.2015
30.09.2015
palinator
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
A já minulej tejden obul na auto nepoužitý Continentaly z roku 2009 a jsem rád že je vůbec mám.
A já minulej tejden obul na auto nepoužitý Continentaly z roku 2009 a jsem rád že je vůbec mám.
23:17:04
29.09.2015
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Uvidíme - je jich tam víc těch kotvících bodů. Tuším 4 nebo 6.
Edit:
- mrknu na to jak se budou řešit ty pneu. Případně si dám větší. Díky za upozornění.
Edit:
- mrknu na to jak se budou řešit ty pneu. Případně si dám větší. Díky za upozornění.
23:15:57
29.09.2015
29.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:02:13: Řekl bych, že se ti ten blatník urve časem - ta podložka je hrozně malinká.
23:04:39
29.09.2015
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Bod 3. Tmelení všude mimo vnitřku blatníku nad kolem. Takže je jasné, že blatník šel dřív, než se tmelilo.
23:02:13
29.09.2015
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Bod 3. nejexponovanější místo postrádá tmelení... Bordel stéká po překližce do konstrukce. Foto spoj blatníku u kola.
23:00:39
29.09.2015
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak zkušenosti s Bobkem.
Vozík dobrý, ale...
1. co mi nebylo řečeno - nepojištěný vozík ke kterému jsem dostal zelenou převozku a zdarec. Na to že to pojištěné není jsem přišel až po dotazu. Možná blbost, ale férové by bylo říct dopředu, že je potřeba to pojistit.
2. pneumatiky na 3 týdny starém vozíku jsou z roku 2009. Aktuálně to s ním řeším, asi dojde k výměně, ale prostě faktem zůstává, že to dle jeho slov tahle dávají běžně. A přitom jsem se při objednávce ptal na to, zda bych si nemohl dovézt svoje... Aktuálně to dělá problémy s pojistkou kterou mám individual a že ne ve všech státech v Evropě by to bylo OK.
3. Vozík je na hraně zatmelen, ale protože blatník šel evidentně na vozík dřív než tmel tak tmelení je jen k blatníku a nejexponovanější místo v podběhu prostě ten spoj vytmelený není.
Jinak vozík zatím super, ovládání a funkce fajn, výborný navařený kotvící body z boku a v zásadě spokojenost až na ty 3 body co jsem uvedl. Toliko info pro případné zájemce o vozík od Bobka. Dle slov pana Bobka jsou takto "morálně" nové ale "fyzicky" staré pneu běžná záležitost a montují se takto z toho co říkal pořád. Obhajoval to i údajnou zárukou z Matadoru na pneu. Ať to je jak chce, moje pojišťovna na tom vozíku takhle staré gumy vidět nechce, některé země v Evropě taky ne a pokud si objednávám nový vozík čekal bych relativně "nové" pneu. Dle slov pana Bobka se stejně "nové" objednat nedají... a nejčerstvější prý tak 2 roky staré... Odhalit na vozíku v momentě předání mě nenapadlo - značení stáří pneu bylo chytře vždy ve směru dovnitř vozíku, a spoléhal jsem na ujištění při objednávce, kdy mi bylo řečeno, že vše bude nové. Pro mě prostě komplikátor s pojišťovnou, s reklamací a se zřejmě polovičatým řešením, kdy mi nabízí "nové" pneu z roku 2012... Takže pokud na to přistoupím tak za 2 roky stejně ty pneu budu muset měnit kvůli pojistce... Závěr na firmu Bobek si udělejte sami. Jak jsem psal v zásadě super, vadí mi jen ty 3 body.
Vozík dobrý, ale...
1. co mi nebylo řečeno - nepojištěný vozík ke kterému jsem dostal zelenou převozku a zdarec. Na to že to pojištěné není jsem přišel až po dotazu. Možná blbost, ale férové by bylo říct dopředu, že je potřeba to pojistit.
2. pneumatiky na 3 týdny starém vozíku jsou z roku 2009. Aktuálně to s ním řeším, asi dojde k výměně, ale prostě faktem zůstává, že to dle jeho slov tahle dávají běžně. A přitom jsem se při objednávce ptal na to, zda bych si nemohl dovézt svoje... Aktuálně to dělá problémy s pojistkou kterou mám individual a že ne ve všech státech v Evropě by to bylo OK.
3. Vozík je na hraně zatmelen, ale protože blatník šel evidentně na vozík dřív než tmel tak tmelení je jen k blatníku a nejexponovanější místo v podběhu prostě ten spoj vytmelený není.
Jinak vozík zatím super, ovládání a funkce fajn, výborný navařený kotvící body z boku a v zásadě spokojenost až na ty 3 body co jsem uvedl. Toliko info pro případné zájemce o vozík od Bobka. Dle slov pana Bobka jsou takto "morálně" nové ale "fyzicky" staré pneu běžná záležitost a montují se takto z toho co říkal pořád. Obhajoval to i údajnou zárukou z Matadoru na pneu. Ať to je jak chce, moje pojišťovna na tom vozíku takhle staré gumy vidět nechce, některé země v Evropě taky ne a pokud si objednávám nový vozík čekal bych relativně "nové" pneu. Dle slov pana Bobka se stejně "nové" objednat nedají... a nejčerstvější prý tak 2 roky staré... Odhalit na vozíku v momentě předání mě nenapadlo - značení stáří pneu bylo chytře vždy ve směru dovnitř vozíku, a spoléhal jsem na ujištění při objednávce, kdy mi bylo řečeno, že vše bude nové. Pro mě prostě komplikátor s pojišťovnou, s reklamací a se zřejmě polovičatým řešením, kdy mi nabízí "nové" pneu z roku 2012... Takže pokud na to přistoupím tak za 2 roky stejně ty pneu budu muset měnit kvůli pojistce... Závěr na firmu Bobek si udělejte sami. Jak jsem psal v zásadě super, vadí mi jen ty 3 body.
22:42:27
19.09.2015
19.09.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.09.15 00:24:05: Hele, já pokud vím v TP nemám ET vůbec, jen rozměr gum 165/70 13", takže jsem z původních papírovejch plecháčů udělal rezervy na můj a na kamarádův vlek a nasadil kola z Feldy Zajímavé je, že při stejném rozměru gumy je ta původní levná nákladní pneumatika z vozíku cca o 3 cm užší, než guma na Feldě. Také proto jsem je dal na rezervu - lépe se vejdou pod ložnou plochu
Jinak celníky opravdu vídám jen na Pražském okruhu a na dálnicích stát někde u exitu.
Jinak zblízka jsem se s nimi setkal jen jednou - předevčírem v čínské restauraci na obědě...
(když jsem vyšel z restaurace, tak vidím, že zaparkovali Tranzita vedle mé škodovky)
Jinak celníky opravdu vídám jen na Pražském okruhu a na dálnicích stát někde u exitu.
Jinak zblízka jsem se s nimi setkal jen jednou - předevčírem v čínské restauraci na obědě...
(když jsem vyšel z restaurace, tak vidím, že zaparkovali Tranzita vedle mé škodovky)
17:08:59
18.09.2015
18.09.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Asi málo jezdíš třeba na Hradecko... Mezi Prahou, Hradcem králové, a dále na Náchod kudy jezdím poměrně dost potkávám celníky minimálně 2x denně, a cca 1x tejdně včetně Mobilních expertních jednotek Ministerstva dopravy. ;-)
-> Petr98: Já to vím, že to je "dřív jak na nový boty". Psal jsem ten komentář pro Mr._Nosferatu ;-)
-> Petr98: Já to vím, že to je "dřív jak na nový boty". Psal jsem ten komentář pro Mr._Nosferatu ;-)
14:59:36
18.09.2015
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Petr98: Já třeba celníky potkal snad jen jednou, a to bylo někde na pražský okruhu, jinak je v běžným provozu nepotkávám ...
14:58:47
18.09.2015
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: No, já už takhle viděl borce překládat hnůj z vleku do kufru lopatou... Horší to měl kluk s tatrou, kdy musel přeházet asi 1500kg na vlek ...
14:54:21
18.09.2015
18.09.2015
Petr98
-> Stepan FUN: -> Mr._Nosferatu:
Myslel jsem spis, ze je za to postih. A neni to vyjimka, kdy berou vozickare na vahu a nejen na dalnici
Myslel jsem spis, ze je za to postih. A neni to vyjimka, kdy berou vozickare na vahu a nejen na dalnici
12:53:26
18.09.2015
18.09.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Už jsem viděl borce, co na pokyn celníků překládal pytel brambor z vleku do auta... ;-) Za tohle přátelský upozornění si vyinkasovali 500,- Kč a to byli kluci celničtí ještě slušný. Většinou si napočítaj i to vážení.
Každopádně flastr "hned" za to nebude, pokud vezeš něco anonymního. Ale pokud povezeš nějakej novej materiál (ke kterýmu máš navíc fakturu či dodák - můžou ty papíry po tobě chtít vidět), tak tam bude uvedená hmotnost. A máš problém hned.
Každopádně flastr "hned" za to nebude, pokud vezeš něco anonymního. Ale pokud povezeš nějakej novej materiál (ke kterýmu máš navíc fakturu či dodák - můžou ty papíry po tobě chtít vidět), tak tam bude uvedená hmotnost. A máš problém hned.
12:48:36
18.09.2015
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Petr98: No nevím zda je to hned flastr, kolik oktávek má v kufru váhy ? na to aby někoho s vlekem zastavily celníci s váhami je to zas malá pravděpodobnost ...
12:29:05
18.09.2015
18.09.2015
Petr98
-> ziza: nee. Nikdy nemuzes tahnout vic, nez mas na kouli dovoleno. To je flastr hned. Je tu na to tema. Jmenuje se "tahani podvalu" je tam toho dost.
12:27:42
18.09.2015
18.09.2015
StepaNoFUN
-> ziza: Nepleť hrušky s jablkama. ;-)
Psal jsem to už mockrát, nápíšu tedy znovu:
z hlediska řidičáku - CELKOVÁ hmotnost soupravy do 3500kg včetně - stačí řidičák B
Z hlediska možnosti táhnout za autem - rozhoduje okamžitá hmotnost vleku (nesmí přesáhnout to co je v TP)
Psal jsem to už mockrát, nápíšu tedy znovu:
z hlediska řidičáku - CELKOVÁ hmotnost soupravy do 3500kg včetně - stačí řidičák B
Z hlediska možnosti táhnout za autem - rozhoduje okamžitá hmotnost vleku (nesmí přesáhnout to co je v TP)
12:22:55
18.09.2015
18.09.2015
ziza
-> Luboš:
Nedávno jsem o tom něco četl na netu a pochopil jsem z toho že na kouli můžeš táhnout i víc než máš v papírech ale celková hmotnost soupravy nesmí přesáhnout 3,5 tuny..Ale nějak se mi to nezdá..
Nedávno jsem o tom něco četl na netu a pochopil jsem z toho že na kouli můžeš táhnout i víc než máš v papírech ale celková hmotnost soupravy nesmí přesáhnout 3,5 tuny..Ale nějak se mi to nezdá..
08:56:34
18.09.2015
18.09.2015
Luboš
-> palinator 18.09.15 01:45:22: okamžitá hmotnost vleku nesmí být vyšší než máš povoleno na kouli.
02:54:01
18.09.2015
18.09.2015
PD-TOMMY
Vyrobca turcianske teplice perfektny vozik 2500kg piesku bez problemov odvezie vsetko bez problemov bezne sa natom vozi 1-1.5t cohokolvek a neni nanom poznat pevny odolny
01:45:22
18.09.2015
18.09.2015
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
A smí se táhnout za autem vlek, kterej má papírově vyšší celkovou hmotnost než je dovolená hmotnost vleku? Nebo se řeší váha nákladu?
A smí se táhnout za autem vlek, kterej má papírově vyšší celkovou hmotnost než je dovolená hmotnost vleku? Nebo se řeší váha nákladu?
00:11:14
18.09.2015
18.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr._Nosferatu: Tak ty si můžeš koupit "těžší" a nechat si snížit hmotnost v papírech...
23:55:44
17.09.2015
17.09.2015
Mr._Nosferatu
Vyrábí se vůbec bržďěnej 750kg vlek ?
00:31:29
16.09.2015
16.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ono to je jedno - to jsem psal co mam napsane ja. Pro tebe kazdopadne dobre.
00:24:05
16.09.2015
16.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Hele nevim presne, tohle byl priklad, ale proste neco s kolama tam mam divny...
00:18:48
16.09.2015
16.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Možná máš na mysli ET - to je i u mě v TP takové dost volné protože tam mám u všech napsáno od 30 do 38. Teda pokud myslíš toto...
00:05:31
16.09.2015
16.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 15.09.15 23:41:01: Ja ten svuj taky nemam jeste 100%, ale to byl komplet repas, ne novej. Jestli prodejce neumi poresit pojistku, tak je to demence...
Jinak kol mam taky vic, ale je tam i nejaka chyba v TP. Ted nevim co presne, ale neco jako bych nemel stanoveny disky? Tim padem by bylo jedno co tam dam :)
Jinak kol mam taky vic, ale je tam i nejaka chyba v TP. Ted nevim co presne, ale neco jako bych nemel stanoveny disky? Tim padem by bylo jedno co tam dam :)
23:41:01
15.09.2015
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ještě není úplně hotovo. Musím přihlásit, zatím nebylo kdy. Vyměnit podložku pod značku za tu správnou (Škoda - ano úchylárna) a dosehnat disky z Feldy které vydrží víc, dají se lépe vyvážit a které mám taky zapsané mimo jiné v TP samozřejmě.
Komplikátor bylo třeba zjištění, že jsem dostal zelenou převozku, ale nikdo mi neřekl, že je to třeba předem pojistit, což bez TP nejde samozřejmě. A nikdo by mi to ani neřekl, kdybych se na to konkrétně u té zelené převozky nezeptal... Možná detail, ale prodejce by o této povinnosti si to pojistit předem měl informovat podle mě automaticky...
Zajímavostí pro mě ale třeba je, že mám zapsané 3 typy disků a k tomu rozměry pneu 155/70 R13, 165/70R13 a 175/70 R13... nevím jestli je tohle standard, ale tak do budoucna by se jiný rozměr případně hodit mohl.
Komplikátor bylo třeba zjištění, že jsem dostal zelenou převozku, ale nikdo mi neřekl, že je to třeba předem pojistit, což bez TP nejde samozřejmě. A nikdo by mi to ani neřekl, kdybych se na to konkrétně u té zelené převozky nezeptal... Možná detail, ale prodejce by o této povinnosti si to pojistit předem měl informovat podle mě automaticky...
Zajímavostí pro mě ale třeba je, že mám zapsané 3 typy disků a k tomu rozměry pneu 155/70 R13, 165/70R13 a 175/70 R13... nevím jestli je tohle standard, ale tak do budoucna by se jiný rozměr případně hodit mohl.
22:52:21
15.09.2015
15.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Peknej :-)
12:29:00
15.09.2015
15.09.2015
Doyle
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: pěkný, hlavně ať slouží
11:09:44
15.09.2015
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nějakými detaily bude zřejmě ještě dovybaven, ale nic zásadního. Nějaké ty příchytky kvůli síti nebo plachtě asi přibudou a možná ještě nějaký ten kotvící bod na náklad navíc.
11:06:03
15.09.2015
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak je doma. Výrobce - Bobek. Výztuha na "V" oji je navíc kvůli možnosti přidělat k desce rezervu, kterou tam časem nejspíš přidám.
23:51:01
22.08.2015
22.08.2015
StepaNoFUN
Nečetl jsem to celý, ale moje zkušenost - Zatím nejlepší vlek, kterej jsem měl možnost tahat byl z produkce firmy INPRO Čáslav. Ve svý podstatě je to kusová výroba "na koleně", ale funguje to na výbornou.
Měli jsme vlek s klasickou ojí (zesílenou - silnostěnej Jockel- stěna myslím 6, nebo 8mm), ale protaženou až do konce vozíku a byť byla celková 750kg, tak nebyl problém na něm přes půl republiky převízt motor o váze 1,5t, nebo paletu ztracenýho bednění (cca 1,4t). Největší váhu jsem na něm měl cca 2t, ale to už bylo hodně za hranou (hlavně tím, že to nešlo naložit "na auto", tak to zvedalo prdel vlečnýho vozidla). Jediný co se za několik let stalo, tak povolily držáky přední příčky od oje, ale to vyřešilo svaření natvrdo (původně ohnuto a nýtováno) a popraskalo pár nejtů na sajtnách (špatně přivázaný (nepřivázaný) náklad se pohnul a udělal v bočnici bouli. Kladivo, vrtačka a nejtovačky to vyřešily... Rozbitý světla a utržený blatníky byly vždy chyba "obsluhy"... Voděodolná překližka myslím 22mm na podlaze a sajtny z ohýbanýho plechu o síle myslím 1,5mm udělaly na tuhosti svoje... Otypováno sice na 80km/hod, ale nebyl problém s tím při rozumným zatížení letět 130 na dálnici a o vleku jsem nevěděl. S přetíženým jsem to nikdy nezkoušel, ale hlavně proto, že na to nebylo rozumný tažný vozidlo...
Měli jsme vlek s klasickou ojí (zesílenou - silnostěnej Jockel- stěna myslím 6, nebo 8mm), ale protaženou až do konce vozíku a byť byla celková 750kg, tak nebyl problém na něm přes půl republiky převízt motor o váze 1,5t, nebo paletu ztracenýho bednění (cca 1,4t). Největší váhu jsem na něm měl cca 2t, ale to už bylo hodně za hranou (hlavně tím, že to nešlo naložit "na auto", tak to zvedalo prdel vlečnýho vozidla). Jediný co se za několik let stalo, tak povolily držáky přední příčky od oje, ale to vyřešilo svaření natvrdo (původně ohnuto a nýtováno) a popraskalo pár nejtů na sajtnách (špatně přivázaný (nepřivázaný) náklad se pohnul a udělal v bočnici bouli. Kladivo, vrtačka a nejtovačky to vyřešily... Rozbitý světla a utržený blatníky byly vždy chyba "obsluhy"... Voděodolná překližka myslím 22mm na podlaze a sajtny z ohýbanýho plechu o síle myslím 1,5mm udělaly na tuhosti svoje... Otypováno sice na 80km/hod, ale nebyl problém s tím při rozumným zatížení letět 130 na dálnici a o vleku jsem nevěděl. S přetíženým jsem to nikdy nezkoušel, ale hlavně proto, že na to nebylo rozumný tažný vozidlo...