Přívěs - rada

prohledat
182 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.07.2012 do 23.02.2024, založil/a Pecyn
řadit dle data
15:47:25
23.02.2024
U-Geen
-> Jarda/felda: leda to postavit vizualne stejne (ale lepsi)... vcetne teda stejne umisteneho cisla ramu atd. :)
15:04:10
23.02.2024
Jarda/felda
-> Pavel P@nkáč 23.02.24 13:41:18: bohužel co se fotí tak tyhle přestavby nejsou reálný 8
13:46:25
23.02.2024
palinator
-> PavelZ4:

Myslim že mnohdy mají papíry k vozíku větší cenu než vozík samotný 3



E: i když nevim jak to jde když se dneska fotí...
upraveno 1x, naposled 23.02.2024 13:47:01
13:41:18
23.02.2024
Pavel P@nkáč
-> Eidy: Tak, někdo to použije třeba na něco podobného co má doma bez TP, myslím že je toho dost.....akorat bych si dohlídl na přepis, přece jenom za to nebude žádnej velkej balík a případný problémy za to nestojí.
upraveno 1x, naposled 23.02.2024 13:42:40
13:10:24
23.02.2024
Eidy
-> PavelZ4: Nabídni to na bazoši. Když nic, tak to sěsrotuješ.
12:46:25
23.02.2024
PavelZ4
Zdravím, nevím kde se zeptat, tak to zkusím zde. Mají nějakou cenu papíry na přívěs ( Agados Handy)? Mám celý vozík, ale po bouračce. Chtěl bych dát pryč komplet. Nebo to nechat zlikvidovat? Pán nedobrzdil a sešrotoval mi vozík. Použitelné je tak jedno kolo, možná náprava- pokud není taky ohnutá. Jinak korba křivá, rám prasklý a ohnutý, V oj ohnutá.

Díky
21:49:34
23.07.2018
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Nepér: díky za reference

4 vypadá solidně
21:13:40
23.07.2018
Nepér
S tlumičema je to zase o level dál. Přetížený se to hůř rozhoupává a s prázdným se dá jet dost rychle i po kostkách. Sportovní podvozek 4. Jo a nechal jsem dodatečně vyvážit kola. Podle prodejce se to nedělá... Možná se ale od doby, kdy můžou 130 km/h praxe změnila. Můj je oficiálně do 100 km/h a nad 120 to vibrovalo zadkem auta 1
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Nepér vložen 23.07.2018 21:13:40
upraveno 2x, naposled 23.07.2018 21:22:55
21:09:56
23.07.2018
Nepér
Neni to vyšší, než běžný hatchback nižší střední třídy 1

Ale koukám do nabídky a tuhle nízkou verzi už tam nemá ale od těch Poláků doveze cokoliv. Výrobce je z.p.h.u. Rydwan.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Nepér vložen 23.07.2018 21:09:56
20:53:55
23.07.2018
Nepér
Bez plachty jsem to zvážil asi na 200 kg +-5%

Na dorazy se to opře, když náložíš přes tunu. Ale konstrukce je z 40 jackelů, ani se to nehne.
upraveno 1x, naposled 23.07.2018 20:56:24
20:49:38
23.07.2018
Nepér
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Já ho mám. Ale kratší 195x125 cm verzi s nižší asi 80 cm konstrukcí na plachtu. Je to těžký a robustní. Elektrika je trochu odflaknutá. Přední poziční světla jsou napojený k nějaký prefabrikovaný kabeláži nožem, kroucením a izolačkou. Kostra vede až někam k zadnímu světlu. Takže tyhle dvě věci jsem předělával. Povrchová antikorozní ochrana podvozku (náprava a pera) chce vylepšit třeba alkytonem. Listové odpružení nemá tlumiče. Respektive to tlumí utažené "houpačky", které je třeba dotahovat na 30 asi Nm. Funguje to docela dobře. Neskáče to ani prázdný. Já jsem nakonec implantoval opravdový tlumiče a je to supr.
upraveno 2x, naposled 23.07.2018 21:17:59
20:24:38
23.07.2018
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
18:15:40
21.01.2018
spartra
hoší technická, je li tu nějaké dřevo, jak doma zapustit toto

www.vypos.cz/obchod/.../k otevni-miska-zapustna-up-0 3

do tohoto

www.artisan.cz/vodovzdorn a-preklizka-briza-f-w-18x1 250x2500mm

pomocí vrchní frézky
00:08:47
20.11.2015
Borderer
-> palinator: Náhodou, mírně upravená 120LS, ale ani ta nestačila...on ten kopec je mnohem prudší než vypadá. :-D Jilemnice - Vrchlabí, pokud někdo zná. :)
23:43:03
19.11.2015
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Já bych naopak řek že ta cesta se stopětkou a solidní zátěží musí bejt velice inspirující. 3 A bodový svary bych řek že je na tom autě až to uplně poslední, co trpí. 3

*
17:54:25
19.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Borderer 18.11.15 22:18:48: Dukaz, ze skodovka s origo mrtvym motorem je o nicem. Ja mam obycejnou 136 bez velkych uprav a s vlekem co mel nakejch 700 kg (550 uhli, 150 vlek) jsem jezdival tak, ze me nikdo nemusel predjizdet a motor mazal furt a nemusel jsem poustet topeni. Dneska uz bych ale 27 let stary auto takhle netrapil. Bodovy svary karoserie neco pamatujou :-)
00:27:13
19.11.2015
Borderer
-> palinator: Ne, ale to, že na volnoběh svítí kontrolka mazání u motoru, co má najeto 3 tisíce km běžný není. :-D Za normálních podmínek drží tlak za tepla asi 3-4 sekundy, než se rozsvítí kontrolka po chcípnutí, za studena asi 10.



Nicméně jízda zážitek, toliko přírodních krás sem si dlouho nevšiml... :-D
upraveno 1x, naposled 19.11.2015 00:28:11
00:19:39
19.11.2015
palinator
-> Borderer:

Jak jsi poznal že se hřál? Máš temperatůroměr? 1
00:15:55
19.11.2015
Borderer
-> palinator: Podle mapy.cz sem nastoupal během těch 150km 1 920 metrů. 3 Neměl sem odvahu za celou cestu ztlumit topení, pouze sem na něm zapínal/vypínal dle potřeby větrák. Saharu spínám natvrdo a byla potřeba asi 5x za celou cestu, vždycky jakmile to chtělo lízt na 90°C. Mam čistej motor, dobrou pumpu a chladič v relativní kondici. Kupodivu sem se spíš bál o olej, dost se hřál.



Měl sem dvě možnosti, buďto dvojku roztočit co jde a držet za 3 s plynem na podlaze nebo motoru aspoň trochu odlehčit a mazat vzhůru na dvojku.
00:02:03
19.11.2015
Bukaj
-> Nepér 14.11.15 21:44:36: Tohle ještě ujde, horší je obrácená varianta - velká kára, malý auto (nebo třeba Land Rover, kterej má blinkry a koncovky dole v nárazníku...

Bohužel realita - ze tří přívěsů za osobákem dva mají efektní osvětlení...7
00:00:51
19.11.2015
palinator
-> Borderer:

Pěkný. Saharu jsi měl zapnutou natvrdo? Docela si nedokážu představit, jak škodovka (u)chladí pod zátěží v rychlosti 40 km/h. Moje Škóda chladí velice dobře, ale tejrat velkou zátěží v kopcích jsem jí nezkoušel.
22:18:48
18.11.2015
Borderer
www.facebook.com/Borderer /.../1065961096747636?pnre f=stor... Jojo, kopce byly docela záživný... :-D
21:44:36
14.11.2015
Nepér
Moje rada zní: připoj i elektriku 3

Případně si sežeň redukci 13p -> 7p 47
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Nepér vložen 14.11.2015 21:44:36
17:44:10
14.11.2015
M@rtin
-> Borderer: skvělé, Sacher ....
12:56:40
14.11.2015
Borderer
Tak už jedem pro náklad :-))
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Borderer vložen 14.11.2015 12:56:40
12:15:17
09.11.2015
Jarda/felda
-> Borderer 08.11.15 22:14:22: podval se žigulem 3 3
22:45:29
08.11.2015
Borderer
-> Bukaj: Nosníky jsou zdravé, šrouby raději zkontroluju, ale minimálně příčka drží ve zdravym železe a na všech šroubech. :-D
22:40:42
08.11.2015
Bukaj
-> Borderer: Hlavní je mít přívěs s nákladem vyvážený, aby netlačil na kouli víc, než je předepsáno (50 kg) a naopak aby za kouli netáhl. A pokud nemáš shnilé nosníky nebo stržené závity na šroubech příčky, tak nalož, co uvezeš4
22:21:03
08.11.2015
castrol
-> Borderer: tak tona je asi maximum 1
22:17:32
08.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Borderer: Asi tunu, ale jenom kousek. Zadní torpéda ti moc nepoděkujou...
22:17:05
08.11.2015
Tomaso435
-> Borderer: za 105kou asi 700kg písku 3 několikrát.
22:14:22
08.11.2015
Borderer
Kluci, kolik ste táhli za škochtlí? Teďka o víkendu si povezu domu dřevo, vozejk klasika 400kg. Brzdy a výkon neřeším, spíš mě jde o to, jestli neublížim autu, když vozejk bude mít třeba půl tuny nebo i klidně víc. Nosnost vozejku neřešim, ten to prostě nějak vydrží :-D
18:22:06
03.11.2015
Jackall
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:00:39:



Nevím, já bych to neměl za zlé! Raději budu mít 3 roky staré pneu zn. matador s plnou zárukou než rok staré Číny. Ruku na srdce, přece jen objednání, dodání nějaký čas trvá, na skladě to taky musí nějaký čas počkat a nikdo ti nedá dobrou cenu jak vemeš 20ks pneu třeba co půl roku. Mohly to být ,,zbylé kola,, dodávky a nová várka už byla 2012. Nikdy jsem to neřešil a byl jsem rád za dobrou značku gumy. Nevím, že by to bylo nějak zákonem určeno. Buď rád, že máš matadory...4 jinak vozík slušnej14
22:24:32
11.10.2015
Jarda/felda
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.10.15 12:31:23: řek bych že skupuje vyřazený pneu levnějc- v obchodě ti nesmí prodat starší než myslim 4 roky jako novou 4
21:01:55
11.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Bukaj: Aha, OK, díky za tip. My ho garážujem takže asi tak jak je nějaký čas vydrží, ale jak uvidím, že to jde dolů tak to půjde... Mimochodem mě napadlo že možná bez toho tmelu by to bylo vzdušnější a lépe vysychalo a nebyla zbytečně dlouho vlhká konstrukce a samotná překližka - což ji dlouhodobé vystavení vlhku stejně nedělá dobře.
09:47:34
11.10.2015
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:04:39: Ten silikonový tmel je tam stejně jen naoko - moc dlouho nevydrží (nikdy nepřilne k voděodolné překližce), zvláště, pokud budeš vozit sypké materiály a parkovat pod širým nebem. Zanedlouho z vleku budou viset žížaly silikonu, až se jednou naštveš a zbytky jedním tahem vytáhneš1

A přetmelit to něčím jiným se asi nevyplatí. Potencionálně vhodné tmely, které by šly použít, nejsou z nejlevnějších.
12:31:23
10.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak pneu byly vyměněny za nové kusy z roku 2012 - nic novějšího dodat neumí a prý to ani není možné. Shodou okolností jsem měl na vozíku nové na Feldu s DOT 2015 takže si je prohlídl a tímto jsme konverzaci na toto téma ukončili a neměl jsem ani chuť to nějak rozvíjet. Celkově jednání po příjezdu vklidu. Běžná koverzace co jak a proč a ohledně pojištění a takové všeobecné optávání a naťukávání. Občasný údiv nad tím, že exituje i individální pojištění a taková nějaká běžná konverzace o ničem. Údajně jsem byl první kdo za 25 let měl problém s pneumatikama, že jsou z roku 2009. Na dotaz ohledně toho proč je vozík tmelen kolem dokola a pod blatníkem ne jsem dostal jakési vyjádření nicneříkajícího charakteru, které jsem neměl nějak chuť rozvádět dále. Nakonec padl dotaz proč že jsme si dovolili sundat ze zadního čela reklamu na firmu, což mě překvapilo a dodatečně jsem zjistil, že jsme ji fakt sundali po příjezdu s vozíkem domů hned první den, dokonce jsme se o tom prý s ženou ještě vedli konverzaci - už fakt nevím, takové "kraviny" fakt v hlavně nenosím. Takže nakonec jsem vlastně odjížděl s pocitem, že pan Bobek se asi domnívá, že jsem ho nějak poškodil nebo já nevím co... Asi jsem se zařadil mezi "problematické zákazníky". Nicméně na ty věci, které jsem pak řešil jsem se ještě u objednávky ptal a tak spíš došlo řekněmě k nedorozumění. Na firmu a samotný vozík nemám důvod házet nějakou špínu - spíš si z toho beru ponaučení, že opravdu všude dnes je třeba specifikovat vše už při objednávce opravdu detailně a nejlépe písemně. Vozík samotný je jinak super a určitě když se někdo zeptá doporučím, ale s dodatkem - detaily opravdu přesně specifikovat.



Kola na vozíku jsem nechal ještě vyvážit, samotné disky nekopou - na což jsem byl upozrňován jinými uživateli, že se stává. Tyhle jsou rovné a nic jim není.



-> Matthes, záškodník z TechWebu: - koupil jsem nerezový materiál na uchycení blatníků a větší podložky na blatníky - takže ještě detaily doladíme i když jestli budu za X let sundávat blatník kvůli výměně nebo kvůli čemukoli a servu šroub který pak narhadím jiným tak je to asi celkově jedno.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 10.10.2015 12:31:23
upraveno 3x, naposled 10.10.2015 12:38:35
16:28:20
03.10.2015
Petr98
Máme ve firmě od Bobka bržděný 3metrový jednoosák. 14ky kola. Tuším, že od roku 2008. Je k němu i plachta s konstrukcí, ale ta leží 99% času vedle na zemi. Celou dobu stojí venku. Vypadá hodně slušně na ty roky, jediný problém byl s manipulačním kolečkem, které se posralo po cca. 4 letech. Bylo vyměněno za jiné (bytelnější) Podlaha je zatím ok, ikdyž nebyla z jednoho kusu a je tam viditelné prohnutí a spáry na nosnících. Má původní gumy. Ze začátku jezdil často na limitu nosnosti i za ním (kolik měl plnou nosnost nevím, je ponížena kvůli tehdejšímu autu na 1050Kg). Já osobně jsem na něm odvozil tuny různých materiálů, ale rekord mám 2135kg písku. Nevýhody za mě: Na 3 metrový vozík jen 4 oka po dbou párech, ale až těměř v rozích ložné plochy, ta voděodolka vícedílná a rychlost jen 80Km/h

Toť má recenze na Bobka
upraveno 1x, naposled 03.10.2015 16:28:50
11:47:52
03.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Hurdis: Jako pojedu tam tak se na to doptám... kolem celého vozíku dokola prostě tmel mezi deskou a konstrukcí je, ale pod blatníkem - kde by to dejme tomu dávalo smysl to není... 8 Anebo úplně správně nechápu tvoji otázku...
23:33:50
02.10.2015
Hurdis
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:04:39: Co to je?



Pokud jde o pneu, na vozejčky, které jsem někde "dolejš" propagoval a koupily jsme jich několik na tahání půlduhétunky, švára vyhrabal zajímavost, kterou si sám hned realizoval, já ještě ne. Ale dám, jelikož je to odstranění Achillovky za pár šupů.

Koupit za 500-600 kč/ks jeden disk 4x100 s C gumou na (teď mne nesežerte, neposlouchal jsem bylo to dlouhé, 800 kg, namísto montované 500 kg zátěže) z rezerv plaťáků (chcete-li lafet) od Absolona v HK. Jsou to přes rok stará kola, která je třeba na ležácích plat obměnit. A snad se tro dá vyměnit za stávající nová (opět jsem neposlouchal, nezajímalo mne to).

Tzn. vlek s TP 750, který je stavěn na 1,3-1,5 t tak dá 1,5t i na gumách bez houpání, navíc při absolvování pár vyplněných papírů a stokorun na kondiční jízdu velkého vleku a za "padekolek" na dopravce tak lze legálně provozovat velkou dodávku do 3,5 t a k tomu 0,75 vlek (který fyzicky udá 1,3-1,5t) v součtu 4,25t (užitně kolem 5t) na "Béčko".

Tam už se něco vleze. A cajk. 4 (na tom už slyším)
upraveno 1x, naposled 02.10.2015 23:35:27
23:21:04
02.10.2015
Hurdis
-> StepaNoFUN 18.09.15 17:08:59: Ale zase se jim tam dá ujet, že :-D.
23:18:11
01.10.2015
Jarda/felda
souhlasim s tim že u novýho maji bejt nový pneu 4 osobně mam na káře stále originály z roku 99 3
01:39:02
01.10.2015
Bagrr- máma mele Emu
Jako chápu, že když jsi chtěl nový, tak jsi měl dostat nový... Ale osobně stáří pneu vůbec neřeším :D důležitej je pro mě vzorek :D
09:42:13
30.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> palinator: No proč ne. Každopádně já jsem objednával novou věc a ještě jsem se na to ptal takže jsem očekával adekvátní plnění. 4
01:13:06
30.09.2015
palinator
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:

A já minulej tejden obul na auto nepoužitý Continentaly z roku 2009 a jsem rád že je vůbec mám.3
23:17:04
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Uvidíme - je jich tam víc těch kotvících bodů. Tuším 4 nebo 6.



Edit:

- mrknu na to jak se budou řešit ty pneu. Případně si dám větší. Díky za upozornění.
upraveno 1x, naposled 29.09.2015 23:18:11
23:15:57
29.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.09.15 23:02:13: Řekl bych, že se ti ten blatník urve časem - ta podložka je hrozně malinká.
23:04:39
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Bod 3. Tmelení všude mimo vnitřku blatníku nad kolem. Takže je jasné, že blatník šel dřív, než se tmelilo.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 29.09.2015 23:04:39
23:02:13
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Bod 3. nejexponovanější místo postrádá tmelení... Bordel stéká po překližce do konstrukce. Foto spoj blatníku u kola.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 29.09.2015 23:02:13
upraveno 1x, naposled 29.09.2015 23:03:18
23:01:37
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Extreme Tyres