Přívěs - rada

prohledat
182 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 01.07.2012 do 23.02.2024, založil/a Pecyn
řadit dle data
23:00:39
29.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak zkušenosti s Bobkem.



Vozík dobrý, ale...



1. co mi nebylo řečeno - nepojištěný vozík ke kterému jsem dostal zelenou převozku a zdarec. Na to že to pojištěné není jsem přišel až po dotazu. Možná blbost, ale férové by bylo říct dopředu, že je potřeba to pojistit.



2. pneumatiky na 3 týdny starém vozíku jsou z roku 2009. Aktuálně to s ním řeším, asi dojde k výměně, ale prostě faktem zůstává, že to dle jeho slov tahle dávají běžně. A přitom jsem se při objednávce ptal na to, zda bych si nemohl dovézt svoje... Aktuálně to dělá problémy s pojistkou kterou mám individual a že ne ve všech státech v Evropě by to bylo OK.



3. Vozík je na hraně zatmelen, ale protože blatník šel evidentně na vozík dřív než tmel tak tmelení je jen k blatníku a nejexponovanější místo v podběhu prostě ten spoj vytmelený není.



Jinak vozík zatím super, ovládání a funkce fajn, výborný navařený kotvící body z boku a v zásadě spokojenost až na ty 3 body co jsem uvedl. Toliko info pro případné zájemce o vozík od Bobka. Dle slov pana Bobka jsou takto "morálně" nové ale "fyzicky" staré pneu běžná záležitost a montují se takto z toho co říkal pořád. Obhajoval to i údajnou zárukou z Matadoru na pneu. Ať to je jak chce, moje pojišťovna na tom vozíku takhle staré gumy vidět nechce, některé země v Evropě taky ne a pokud si objednávám nový vozík čekal bych relativně "nové" pneu. Dle slov pana Bobka se stejně "nové" objednat nedají... a nejčerstvější prý tak 2 roky staré... 9 Odhalit na vozíku v momentě předání mě nenapadlo - značení stáří pneu bylo chytře vždy ve směru dovnitř vozíku, a spoléhal jsem na ujištění při objednávce, kdy mi bylo řečeno, že vše bude nové. Pro mě prostě komplikátor s pojišťovnou, s reklamací a se zřejmě polovičatým řešením, kdy mi nabízí "nové" pneu z roku 2012... 3 Takže pokud na to přistoupím tak za 2 roky stejně ty pneu budu muset měnit kvůli pojistce... Závěr na firmu Bobek si udělejte sami. Jak jsem psal v zásadě super, vadí mi jen ty 3 body. 8
upraveno 1x, naposled 29.09.2015 23:06:34
22:42:27
19.09.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.09.15 00:24:05: Hele, já pokud vím v TP nemám ET vůbec, jen rozměr gum 165/70 13", takže jsem z původních papírovejch plecháčů udělal rezervy na můj a na kamarádův vlek a nasadil kola z Feldy6 Zajímavé je, že při stejném rozměru gumy je ta původní levná nákladní pneumatika z vozíku cca o 3 cm užší, než guma na Feldě. Také proto jsem je dal na rezervu - lépe se vejdou pod ložnou plochu1



Jinak celníky opravdu vídám jen na Pražském okruhu a na dálnicích stát někde u exitu.

Jinak zblízka jsem se s nimi setkal jen jednou - předevčírem v čínské restauraci na obědě...3

(když jsem vyšel z restaurace, tak vidím, že zaparkovali Tranzita vedle mé škodovky)
17:08:59
18.09.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Asi málo jezdíš třeba na Hradecko... Mezi Prahou, Hradcem králové, a dále na Náchod kudy jezdím poměrně dost potkávám celníky minimálně 2x denně, a cca 1x tejdně včetně Mobilních expertních jednotek Ministerstva dopravy. ;-)

-> Petr98: Já to vím, že to je "dřív jak na nový boty". Psal jsem ten komentář pro Mr._Nosferatu ;-)
14:59:36
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Petr98: Já třeba celníky potkal snad jen jednou, a to bylo někde na pražský okruhu, jinak je v běžným provozu nepotkávám ...
14:58:47
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Stepan FUN: No, já už takhle viděl borce překládat hnůj z vleku do kufru lopatou... Horší to měl kluk s tatrou, kdy musel přeházet asi 1500kg na vlek ...
14:54:21
18.09.2015
Petr98
-> Stepan FUN: -> Mr._Nosferatu:

Myslel jsem spis, ze je za to postih. A neni to vyjimka, kdy berou vozickare na vahu a nejen na dalnici
12:53:26
18.09.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: Už jsem viděl borce, co na pokyn celníků překládal pytel brambor z vleku do auta... ;-) Za tohle přátelský upozornění si vyinkasovali 500,- Kč a to byli kluci celničtí ještě slušný. Většinou si napočítaj i to vážení.

Každopádně flastr "hned" za to nebude, pokud vezeš něco anonymního. Ale pokud povezeš nějakej novej materiál (ke kterýmu máš navíc fakturu či dodák - můžou ty papíry po tobě chtít vidět), tak tam bude uvedená hmotnost. A máš problém hned.
12:48:36
18.09.2015
Mr._Nosferatu
-> Petr98: No nevím zda je to hned flastr, kolik oktávek má v kufru váhy ? na to aby někoho s vlekem zastavily celníci s váhami je to zas malá pravděpodobnost ...
12:29:05
18.09.2015
Petr98
-> ziza: nee. Nikdy nemuzes tahnout vic, nez mas na kouli dovoleno. To je flastr hned. Je tu na to tema. Jmenuje se "tahani podvalu" je tam toho dost.
12:27:42
18.09.2015
StepaNoFUN
-> ziza: Nepleť hrušky s jablkama. ;-)

Psal jsem to už mockrát, nápíšu tedy znovu:

z hlediska řidičáku - CELKOVÁ hmotnost soupravy do 3500kg včetně - stačí řidičák B

Z hlediska možnosti táhnout za autem - rozhoduje okamžitá hmotnost vleku (nesmí přesáhnout to co je v TP)
upraveno 1x, naposled 18.09.2015 12:28:11
12:22:55
18.09.2015
ziza
-> Luboš:

Nedávno jsem o tom něco četl na netu a pochopil jsem z toho že na kouli můžeš táhnout i víc než máš v papírech ale celková hmotnost soupravy nesmí přesáhnout 3,5 tuny..Ale nějak se mi to nezdá.. 8
upraveno 1x, naposled 18.09.2015 12:23:21
08:56:34
18.09.2015
Luboš
-> palinator 18.09.15 01:45:22: okamžitá hmotnost vleku nesmí být vyšší než máš povoleno na kouli.
02:54:01
18.09.2015
PD-TOMMY
Vyrobca turcianske teplice perfektny vozik 2500kg piesku bez problemov odvezie vsetko bez problemov bezne sa natom vozi 1-1.5t cohokolvek a neni nanom poznat pevny odolny
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od PD-TOMMY vložen 18.09.2015 02:54:01
01:45:22
18.09.2015
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

A smí se táhnout za autem vlek, kterej má papírově vyšší celkovou hmotnost než je dovolená hmotnost vleku? Nebo se řeší váha nákladu?
00:11:14
18.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr._Nosferatu: Tak ty si můžeš koupit "těžší" a nechat si snížit hmotnost v papírech...
23:55:44
17.09.2015
Mr._Nosferatu
Vyrábí se vůbec bržďěnej 750kg vlek ?
00:31:29
16.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ono to je jedno - to jsem psal co mam napsane ja. Pro tebe kazdopadne dobre. 4
00:24:05
16.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Hele nevim presne, tohle byl priklad, ale proste neco s kolama tam mam divny...
00:18:48
16.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Možná máš na mysli ET - to je i u mě v TP takové dost volné protože tam mám u všech napsáno od 30 do 38. Teda pokud myslíš toto...
00:05:31
16.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 15.09.15 23:41:01: Ja ten svuj taky nemam jeste 100%, ale to byl komplet repas, ne novej. Jestli prodejce neumi poresit pojistku, tak je to demence...



Jinak kol mam taky vic, ale je tam i nejaka chyba v TP. Ted nevim co presne, ale neco jako bych nemel stanoveny disky? Tim padem by bylo jedno co tam dam :)
23:41:01
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ještě není úplně hotovo. Musím přihlásit, zatím nebylo kdy. Vyměnit podložku pod značku za tu správnou (Škoda - ano úchylárna) a dosehnat disky z Feldy které vydrží víc, dají se lépe vyvážit a které mám taky zapsané mimo jiné v TP samozřejmě.



Komplikátor bylo třeba zjištění, že jsem dostal zelenou převozku, ale nikdo mi neřekl, že je to třeba předem pojistit, což bez TP nejde samozřejmě. A nikdo by mi to ani neřekl, kdybych se na to konkrétně u té zelené převozky nezeptal... 8 Možná detail, ale prodejce by o této povinnosti si to pojistit předem měl informovat podle mě automaticky...



Zajímavostí pro mě ale třeba je, že mám zapsané 3 typy disků a k tomu rozměry pneu 155/70 R13, 165/70R13 a 175/70 R13... nevím jestli je tohle standard, ale tak do budoucna by se jiný rozměr případně hodit mohl.
upraveno 1x, naposled 15.09.2015 23:42:17
22:52:21
15.09.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Peknej :-)
12:29:00
15.09.2015
Doyle
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: pěkný, hlavně ať slouží 4
11:09:44
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nějakými detaily bude zřejmě ještě dovybaven, ale nic zásadního. Nějaké ty příchytky kvůli síti nebo plachtě asi přibudou a možná ještě nějaký ten kotvící bod na náklad navíc.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 15.09.2015 11:09:44
11:06:03
15.09.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak je doma. Výrobce - Bobek. Výztuha na "V" oji je navíc kvůli možnosti přidělat k desce rezervu, kterou tam časem nejspíš přidám.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 15.09.2015 11:06:03
upraveno 1x, naposled 15.09.2015 11:07:17
23:51:01
22.08.2015
StepaNoFUN
Nečetl jsem to celý, ale moje zkušenost - Zatím nejlepší vlek, kterej jsem měl možnost tahat byl z produkce firmy INPRO Čáslav. Ve svý podstatě je to kusová výroba "na koleně", ale funguje to na výbornou.

Měli jsme vlek s klasickou ojí (zesílenou - silnostěnej Jockel- stěna myslím 6, nebo 8mm), ale protaženou až do konce vozíku a byť byla celková 750kg, tak nebyl problém na něm přes půl republiky převízt motor o váze 1,5t, nebo paletu ztracenýho bednění (cca 1,4t). Největší váhu jsem na něm měl cca 2t, ale to už bylo hodně za hranou (hlavně tím, že to nešlo naložit "na auto", tak to zvedalo prdel vlečnýho vozidla). Jediný co se za několik let stalo, tak povolily držáky přední příčky od oje, ale to vyřešilo svaření natvrdo (původně ohnuto a nýtováno) a popraskalo pár nejtů na sajtnách (špatně přivázaný (nepřivázaný) náklad se pohnul a udělal v bočnici bouli. Kladivo, vrtačka a nejtovačky to vyřešily... Rozbitý světla a utržený blatníky byly vždy chyba "obsluhy"... Voděodolná překližka myslím 22mm na podlaze a sajtny z ohýbanýho plechu o síle myslím 1,5mm udělaly na tuhosti svoje... Otypováno sice na 80km/hod, ale nebyl problém s tím při rozumným zatížení letět 130 na dálnici a o vleku jsem nevěděl. S přetíženým jsem to nikdy nezkoušel, ale hlavně proto, že na to nebylo rozumný tažný vozidlo...
23:23:33
22.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tak po všech čertech a nečertech nakonec objednaný Bobek. Vyrobí ho plus mínu do 14-ti dnů tak se pak uvidí jaká bude spokojenost...
12:37:13
11.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> gim: Díky za info. 4
09:33:35
11.08.2015
gim
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: bobka mám cca 5 let a jsem navýsost spokojenej. Rám z uzavřeného profilu plus další L ko které drží korbu. Jestli chceš vozit těžší věci tak V čko oj a je v pohodě. Odvozil dost materiálu a drží. Překližky se neboj, ta vydrží. Když budeš vozit štěrk a pod tak ti to plech podrápe a bude to hnít u překližky je to v pohodě. A druhá věc díky překližce jsou bočnice výrazně pevnější - a díky tomu celý vozík, plecháč se kroutí. Pro jistotu vozím pod těmito materiály kus lina abych zbytečně nepodrápal podlahu lopatou.
08:17:00
11.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Poslal mi to kamarád s kterým jsem vozíky zrovna taky řešil co by mi podle něj mohlo dobře posloužit a měl pravdu každopádně v tom, že za ty prachy to bylo na hrubý zacházení fakt napohodu. Takže se asi stane to, že nakonec stejně pojedu pro funglovku.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 11.08.2015 08:17:00
upraveno 2x, naposled 11.08.2015 08:18:48
08:16:23
11.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Tahle mrcha ted byla na prodej u nás za 2000, no bohužel byl prodanej po půlhodině od podání inzerátu... 8 Jinak by byl na hrubý zacházení ideál za ty prachy... STK to mělo do 8/2017
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 11.08.2015 08:16:23
06:22:31
11.08.2015
bouchy
Na jednom SJ je poničená náprava, takže vibruje prázdnej při 70km/h a to hodně. Trošičku pomohla změna pneu se špalkem na tu s hadem (Mitas S04). Na druhým klasika S03 a naprosto v pohodě - tam taky znám historii a vim, že na rozdíl od toho druhýho to nejelo plně naložený motorkama po dálnici s prázdným kolem...debil se pochlubil, až když měl prachy v kapse... Proti skákání kromě pružin taky existujou tlumiče - povinně pro všechny vleky s rychlostí nad 80 km/h, brzděný všechny. Zas pár tisíc navíc.
23:57:36
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Nojo no, chapu :-) Ty srouby me stvou... musim sehnat.
23:51:39
10.08.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

No, já jsem byl vždycky proti vlekům s malejma kolečkama, ale co jsem teď jezdil se Sport Jachtem s odpružením, tak fakt nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti, než ty novodobý vleky.

Bráno z pohledu nákladu - ne, že by vlek neseděl na silnici. Kdybych jezdil jen s prázdnym vlekem, nebo s pískem, betonem, štěrkem či zeminou tak je to fuk, ale pokud vezu něco, co nechci rozflákat, tak je ta odpružená náprava nutnost.

Asi stejně, jako rozdíl mezi škodovkou, se kterou v pohodě jezdím i na rozbitých silnicích a nemám problém s pohodlím a třeba se i napiju, nebo najím za jízdy a firemním Fiatem Ducato, kde sebemenší nerovnost vozovky znamená skákající auto, létající věci v kabině a představa, že za jízdy udělám zápis do knihy jízd je sci-fi...8



Jinak šrouby na kola jsem použil feldí, ty z vleku maj úplně úchylnej konus... 3
23:37:12
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Ja furt nechapu, ze propagujete ty sportjachty na homokolech 1 Ten vlek normalne sleduje auto a pokud chces vozit neco lehkyho krehkyho, tak pomaleji no :)



Pasovaly ti origo kolový šrouby na ty disky z feldy? Mě ne :(
23:17:42
10.08.2015
Bukaj
Mám šestým rokem vlek MARO (z Kralovic), typ 06. Kupoval jsem jej nový za 20150 Kč (jel jsem pro něj k Plzni, v Praze stál o 2000 víc).

Je to nebrzděný vlek s vařeným rámem s V ojí, korba a bočnice z voděodolné překližky.

Rozměry korby 2410x1260x400 (chtěl jsem s vyšší bočnicí), přední a zadní čelo sklopné (velká výhoda při přepravě dlouhých věcí a nakládce/vykládce těžších předmětů a sypkých materiálů), přední čelo mohu nechat sklopené za jízdy - opře se o oj.

Vlastní hmotnost 200 Kg, užitná 550 Kg (celková 750), konstrukční rychlost 100 Km/hod.



Vlek je hojně využíván (půjčuji jej několika kamarádům, sousedům, občas jej beru na firmu - štěrky, betony, substráty, rostliny, dále každé léto tábory a jiné akce), často docela dost přetěžován (rekord mám 1,5 m3 písku - něco přes dvě tuny - nějak jsem se zasnil při nakládce) a co se konstrukce týče, tak zatím nejslabším článkem je náprava (klasika posledních 25 let - hranol v jeklu s gumama).

Vlek stojí celý rok na zahradě, takže místy už pozinkovaný kov ozrzává, letos jsem měnil původní gumy (byly už sjeté) za kola z Feldy včetně ráfků - stejný rozměr, ač v reálu je guma z Feldy o několik cm širší a ráfek má jiné ET, ovšem vejde se a ET není v TP psané. Z původních kol jsem udělal rezervy na tento a kamarádův vlek (jsou lehčí a užší, takže se lépe vejdou pod ložnou plochu, aby nezavazely).

Kromě koroze a opotřebení překližky (ještě dalších min 5 let vydrží) je průšvih náprava.

Ložiska v kolech jsou tatáž, co v předním náboji škodovek (teď nevím, jestli 100, nebo 105/120) a v obou kolech jsou v háji - pravděpodobně kvůli těsnicím Guferům a orezlým dosedacím plochám břitu gufera - občas se s vlekem brodil potok a jezdí i v zimě (soli).

Hlavní nevýhodu spatřuji právě v mizerné nápravě - nezatížený vlek poskakuje na nerovnostech a vezu-li něco lehčího křehčího, tak je to naprd.

Ve srovnání s malým Sport Jachtem, který má odpruženou nápravu je ten moderní vlek dost pozadu. Sport Jacht, ač má ofiko max 80 Km/hod, tak o něm nevím ani při 120 Km/ho za škodovkou - drží jak přibitý a hezky pruží a neskáče.

Maro s "tuhou" nápravou je tak na vožení těžších věcí a stavebních materiálů, plechařina na auto není ten správný náklad 8

Takže bych doporučil něco na tento způsob, ale s odpruženou nápravou (jestli se něco takového vůbec vyrábí)5
23:07:21
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Desky staly do 3000 no: www.kaplanpraha.cz/ Na dno 18mm a na bocnice 15mm. Rezal jsem to sam maflem a pohoda :-) Tezky to nebylo.
22:31:22
10.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jak píšu, mě to prostě sympatické tak nějak není. Nevěřím tomu, navíc to drží na nějakým jednom patentu zajištěném závlačkou a prostě mě tohle řešení moc sympatické není. 4 Takže určitě chci vozík "natvrdo". 4
upraveno 1x, naposled 10.08.2015 22:32:30
22:30:28
10.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele a pak jsem ještě přemýšle od Bobka to taky nemám tak zásadně daleko, ale on zase dělá jen z překližky. Jak složité a drahé je to sehnat, nechat nařezat a v případě nutnosti přehodit? Tobě na to stačily ty 3000,- CZK?
22:30:11
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Agadosackou sklopku urcite nebrat. To sklapeni spociva v tom, ze je oj uchycena k ramu dvema sroubama a drzi to na jednu nebo dve packy, no dilo...
22:26:41
10.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo díky za info. Tak nějak konzltuju i s okolím a třeba kluci v práci 2 maj ty Agadose - jeden 5 a jeden 3 roky. Oba maj postaveno a neshledali na nich žádnou závadu nebo potíž. Mají teda bočnice z plechu a "V" oje oba. Jeden z nich říkal, ať si dám rovnou širší gumy 165-tky že jsou i se 155-tkama a říkal, že tchán má právě nějakou jinou značku s listovýma perama, že to je fajn, ale že při tom pracovním zatížení s rozumnou jízdou neshledal zásadní problém. Ono já s tím po dálnici fakt 130 lítat nebudu. Spíš stěhovat, převážet a vozit vše možné i nemožné kolem komína prostě. 4 Renovovat asi nechci, protože není čas a co jsme tak předběžně koukal ta by ta legrace mohla stát 15.000,- s "V" ojí, ložnou plochou 2270x1250x350mm, kola 165/70 R13, protiskluzovou podlahou, bočnicema z pozinkovaného plechu 35cm vysokýma + 4 x kotvící úchyty - cena nějakých 14.900 a kdybych to chtěl se sklopkou tak 15.500. Což si myslím, že nevyužiju, respektive nějak pocitově asi ani sklopku nechci. Nicméně chci se na ně zajít podívat protože chci vidět jakout o má konstrukci zespod a z čeho to je vlastně poskládané. 4 Každopádně zatím díkes a budu koukat. Jinak pro mě výhoda Agadosu je, že dealera má kousek ode mě a jezdit třeba přes půl republiky pro vozík se mi úplně taky nechce. 3
upraveno 2x, naposled 10.08.2015 22:29:24
22:25:06
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Zbytecne slozitosti :)
22:07:00
10.08.2015
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je hovno voproti podvozku ze spartaka :D
21:56:00
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Al-KO, tyče v gumách :-)
21:55:12
10.08.2015
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to nemá odpružení? 9
21:54:26
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
21:52:53
10.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Určitě otvírací předek i zadek, ocelovej rám, V oj pokud ho chceš víc zatěžovat. Reling je fajn.



Nedávno jsem si koupil od známýho vrak Podlešák T600 a trochu jsem ho repasoval :-) Možná je to taky cesta a trochu tim ušetříš, pokud ho opravíš sám, ale nesmí to bejt úplnej kompost. Překližky vyjdou na 3000, náprava pokud se musí měnit 4000, elektrika 500 pokud se nemění světla. Pak máš vlek v hodnotě 20 000 za půlku...
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 10.08.2015 21:52:53
14:29:57
10.08.2015
bouchy
Taky nic proti pozink rámu, ale musí být vařený včetně těch držáků na bočnice. Baubau vozíky mají nýty a to je tak na pár kusů nábytku nebo na seno...Jo a když jsou odnímatelný čela, je to gut.
13:14:03
10.08.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> bouchy: No přiznám se, že se mi vcelku líbí alternativa té překližky, že když za pár let bude dobitá, tak rozešroubuju a vyměním. Na pozinkovém rámu nějak nevím, co by se mělo zkazit a ty listová pera jsou mi nějak sympatičtější. Každopádně díky za info. Ještě počkám s čím kdyžtak přijde ještě někdo další a budu zatím koukat po netu. Díkes. 4
12:08:54
10.08.2015
bouchy
su.tech: Nápravy maj dneska většinou výrobci od Al-ko, lacinější s gumou, dražší modely pružiny. Je třeba na to dbát, protože různý polský výrobky maj malou životnost (ložisek,...). Nejkvalitnější/nejdražší vozíky maj voděodolnou překližku, takže tu. Reling(rám) ano, oj do V s přípravou na kolečko, co nejvíc kotvících bodů, ideálně vařených do rámu, hlavně prostředky. Elektrika je dneska nekvalitní, všechny konektory z plastu, tý rampě vzadu taky není radno věřit (hlavně lidi na to věšej kurty uprostřed = okamžitá smrt). Hlavně ocelovej rám, svařovanej, i prvky bočnic. Výrobců (kvalitních je hafo) - Trojan, Sacher, (Pongratz,)...Agados je předraženej (30k za jejich 2,2*1,1 z překližky, za to jsou u malovýrobců naprosto jiný parametry, vyztužená náprava,..), hobymarketovky totéž, tam je všechno nejtovanej hliník, to je tak na krabice od bot, ne na šutr, písek. Osobně chci Sport Jacht (ne ten na maličkejch kolečkách), ale pořádnou zakázkovku, jenže dotyčný výrobce v Dašicích o tom nechce slyšet, už to nedělá. Pak nevim, proč ta značka existuje a proč má prezentaci na modulární konstrukci. Ten člověk to udělal všechno včetně technický a dokladů do 20 tis. Jakože vozejk na 2 životy, maximálně dát novou výdřevu. Náboje si vybral zákazník, podle toho, co chtěl, 4,5 děr, rozteč 130,100,... pneu R13-15... Jeden byl kdysi v inzerci, s brzdou, leč do 750kg, náprava na 1300kg... myslím, že tento (i když ne přesně stejný kus...) img5.rajce.idnes.cz/d0511 /.../P1250449.jpg Sport jacht FTW, český výrobek, ne polsko.

Na obrázku je SJ, kterej sem viděl jen 2x v životě, musel sem si ho vyfotit, protože 2 nápravy do 750kg se vidí vzácně, natož ty malý kolečka. Taky ve wishlistu, jako alternativa k tomu odkazu.
zvětšit Přívěs - rada - obrázek od bouchy vložen 10.08.2015 12:08:54
Extreme Tyres