skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Shatter: ok zajtra na to kuknem ale da sa to zistit aj podla tej nalepky co su na vypinacoch
-> Shatter: tie 014 su tusim na hmlovky ale lepsie by bolo odfotit zadnu cast na konektor
-> Tomaso435 09.03.18 18:29:20: etka vraví že aj 746 aj favo, abnormálne zdvihatko, ale tam si už asi pozeral..
prosim pomoc..čo sú toto za spínače? (felicia, ale k čomu) resp. ako viem rozlíšiť čo za spínač ktorý je? Symboly vpredu nemám.. ako to bez nich spoznať?
114 020 480
zdvihátka ... je to stejný i pro fávo ?
pruměr je 21,21 cca
výška 43,98
zdvihátka ... je to stejný i pro fávo ?
pruměr je 21,21 cca
výška 43,98
-> castrol: 

-> isti: jo cenu postovneho 

-> David.: Táto diera na fotke má 4mm-ov.Ostatné dieri na mazanie sú o 45stupňov otočené,na dhuhom konci hriadela je 3,6mm-ová diera a ostatné sú 3mm-ové.Podla týchto informácií môžeš potvrdiť že je to starý typ?
-> Bukaj: To by jsme se asi domluvili.
-> Chali 09.03.18 08:13:08: Na Fávo bych mohl nabídnout výměnou nové originál benzinové čerpadlo - buď starý typ s páčkou, nebo nový bez páčky, jinak asi nic...

-> Bukaj 08.03.18 23:02:32: Klidně se ho zbavím,nejlíp směnný obchod,ale ty asi na Fávo nic nevedeš.
-> isti: tento hřídel vahadel vypadá že je starý typ do 6/85. Novější má na koncích větší díru na rozdíl po ostatních
-> isti: Asi Ti neporadím, respektive poradím, co nechceš slyšet - porovnej to s původním
(liší se tuším roztečí děr a drážek)

-> Chali 08.03.18 19:16:04: Hmm, tak sem s tím

Vrátil by som sa k téme vahadlá/hriadel vahadiel,mám doma vahadlá montované od 85-> isti 18.12.17 18:26:23: ,ako zistím či je tento hriadel nový alebo starý typ?
-> Bukaj: -> Jarda: Dík.
Originalista nejsem a hlavně to nemám ani na co namontovat.Na Favo to jaksi nepasuje,a nemám ani ten plastovej paskvil co měl motor z Fáva.
Originalista nejsem a hlavně to nemám ani na co namontovat.Na Favo to jaksi nepasuje,a nemám ani ten plastovej paskvil co měl motor z Fáva.
-> Chali 08.03.18 15:55:30: Dá se říct, že origo. Je to originální výrobce (Autopal Nový Jičín), ale výroba už z devadesátých let. Jen výrobce se u sklíčka nenamáhal změnit Czechoslovakia na Czech Republic...
Takže pokud jsi naprostý originalista, vyměň sklíčko za starší výrobu se starým logem PAL...
... a pokud jsi naprostý magor (jako třeba já), tak sháněj blikače s potiskem výstupní kontroly, nikoli se samolepkou...

Takže pokud jsi naprostý originalista, vyměň sklíčko za starší výrobu se starým logem PAL...
... a pokud jsi naprostý magor (jako třeba já), tak sháněj blikače s potiskem výstupní kontroly, nikoli se samolepkou...

-> Chali 08.03.18 15:55:30: je to autopal visteon novy jicin... uplne puvodni byl pal v krouzku
tady je trochu jiny odstin, puvodni byl vic oranzovy


-> Bukaj: Púždro je podobné ako u ventilátoru kúrenia,takže nie je to ani stovka ani tisícovka.
-> isti: Víko s uložením rotoru nějakého elektromotorku PAL - pravděpodobně motorek ventilátoru topení, chladiče, nebo stěrače, ale konkrétní typ netuším
Nenapadá někoho, z čeho může bejt tenhle hrnec? Koukal sem na netu a bylo to podobný Rusákům, ale netuším kterým.
-> Bukaj: Mám teď asi tři kusy, nevím jaké přesně typy... tak snad kdyby bylo potřeba, tak alespoň jedno použitelné bude 
-> Tuner#2: OK, dobré vědět... Jelikož si plánuju nechat jen jedno vlečkové auto, tak jich asi mám akorát

-> Tuner#2: OK, dobré vědět... Jelikož si plánuju nechat jen jedno vlečkové auto, tak jich asi mám akorát

-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:30:18: Ten spodní je na prd, bude se trhat silent. To oplechování mu zvyšuje tuhost a snižuje namáhání.
-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:29:26: Jinak to zpátečkové kolo vypadá na tu druhošku, co jsem v AMD koupil jako originál - a bohužel nepasovalo do pětikvaltu :-/
-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:30:18: Jak píšeš a ty dva jsou na 130-Rapid starší a novější provedení
-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:31:17: Vymezovací podložka k víku ložiska na převodce maticového řízení.

-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:31:17: Vymezovací podložka k víku ložiska na převodce maticového řízení.
-> darklord: -> David.: Díky pánové 

-> dragon_cb_cz: vidlička jak píšeš
zpátečkový vypadají na 5q (ten jeden zobáček je kratší) můžou se tedy dát i do 4q ale obráceně ne
zpátečkový vypadají na 5q (ten jeden zobáček je kratší) můžou se tedy dát i do 4q ale obráceně ne
-> dragon_cb_cz: je to tak, se zahnutím je od modelu 87 vylepšení aby se siletnblok nevykláněl do stran
-> dragon_cb_cz: do 09/86 sa pouzival plech cislo 6, od 10/86 sa pouzival plech cislo 25 (takze som vlastne mal pravdu ked nad tym uvazujem)
-> darklord: No naopak teď v tom mám skoro větší guláš než před tím... možná kdybych to na autě viděl víckrát než jednou v životě tak by to bylo lepší.
-> dragon_cb_cz: tak nie, hadam ze to skorej bude jasne tu z obrazku: skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../43-prevodovka
-s-ulozenim-%28vlecena-nap
rava%29-p2
-> darklord: Takže musíme počkat na Bukaje nebo podobnýho detailistu
Díky.

-> Nwkt: Co já vím... snad to někdo rozlouskne 

-> dragon_cb_cz: Ale ten zobáček funguje jako doraz ne?
-> Nwkt: Ten silent je do něj přišroubovanej, ne? Funkce toho záhybu mi moc není jasná...
-> dragon_cb_cz 05.03.18 13:30:18: Není ten spodní nějakej zmeterk? On by asi moc nefungoval ne? Když není zahlej dovnitř gumy silentu
Horní předpokládám garde, ale rozdíl mezi prostředním a spodním je?
-> isti: To ano, ale je tam evidentně blízkej příbuzenskej vztah a to vč. žlutýho potisku, který je na mých jen vyšislej.
-> Jozka: Bukajov má iný koniec.
Mám vytiahnúť moju prvú motorolu?

Mám vytiahnúť moju prvú motorolu?


-> Bukaj 21.02.18 11:14:42: Taky mám - a taky nevím
.
