skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Kocvin: Škoda 100 :)
-> Bukaj: to máš pravdu, tam je znak mezi 3. a 4. válcem nějak jsem si to uvědomil až když vidím tu celou fotku...tak pak nevím, octávky a níž neznám,ale že by tam byly shodné ventily?
-> Bukaj: Je to klasika pětikanál :) 1203 je šesti pokud vím..
-> Kocvin: Zkus hodit fotky celé hlavy...
-> David.: Když měřím od první hrany zkosení vychází mí výfuk něco maličko přes 27mm a sání 31mm přesně takže to vypadá na 105. Když to měřím přes celé od hrany k hraně vychází to 31mm výfuk a sání 33,5mm.. Ale jsou tam mezi jednotlivými otvory mírné rozdíly, takže budoe asi směrodatné meření od první hrany tzn. dosedacích ploch ventilu je tak?
-> David.: Nojo, ale 105/120 nemá slepici uprostřed...
Tipuju, že to bude něco staršího, než MB, popřípadě 1203 apod
Tipuju, že to bude něco staršího, než MB, popřípadě 1203 apod
-> Kocvin: posuvka v tomto případně stačí, pokud jsou dříky necelých 8mm tak je to řada 105-130 a otvory si asi měřil přímo ne komplet s tím zkosením - celkový průměr ale vypadá to podle těch hodnot na 105/120 výfukový shodně 27mm a sací u 105 má 31mm u 120 32mm , pokud by spalováky byly vybraný tak by to bylo 120LS
-> Gryzly: uprostřed
-> Kocvin: A slepice je uprostřed mezi svíčkama nebo na straně?
-> David.: Nemám mikrometr.. Posuvným měřítkem jsem naměřil dříky cca 8mm všechny. Otvory spalováků zespod jsou sání 28,2 mm výfuk 25,25 mm..
-> Kocvin: dá se to zjistit podle spalováků dole a podle průměru děr na ventily (talířky a vodítka)
Pánové dneska jsem našel hlavu ale nevím z čeho je, slepice je bez barvy.. Jak poznat? Umí to někdo podle čísla??
A ještě tu mám nějakou odtokovou hadici. Na foto nahoře - ve srovnání s odtokovou hadicí 742 (dole) je menší, tenčí, má jiný úhel ohybu a nemá na konci osazení pro navlečení "náhubku".
Nějaká gumová spojka, zřejmě chladicího okruhu. Průměr větší, než hrdla škodováckých hadic.
Vnitřní průměr 42 mm, vnější 55 mm. vně osazení pro spony, uvnitř tvarování pro dosednutí na přírubu...
Vnitřní průměr 42 mm, vnější 55 mm. vně osazení pro spony, uvnitř tvarování pro dosednutí na přírubu...
Tak zase pár kousků na identifikaci:
Nějaký měděný radiátor topení...
Nějaký měděný radiátor topení...
-> Boomber: Tos hledal hodně špatně - anebo ani nehledal.. ELBA je takovej Rumunskej PAL a dělal světla na kdeco, co tam jezdilo nebo se i vyrábělo.. Bych to tipoval na místní verzi UAZ sanitky (dodávky) (asi UAZ-452 ?), nebo jinej ruskej silostroj..
Jo ta Elba třeba tady..
www.inzertplus.cz/v/rumun .html
Jo ta Elba třeba tady..
www.inzertplus.cz/v/rumun .html
Ještě jednou se obracím na místní s identifikací světel. Při čištění jsem našel na jednom krytu (na kulaté odrazce):
"Vyrobeno v Rumunsku"
"ELBA"
Podle stáří přívěsu by to mělo být tak ze 70. let.
Netuší někdo? Žádnou rumunskou Elbu jsem na netu nikde nenašel.
"Vyrobeno v Rumunsku"
"ELBA"
Podle stáří přívěsu by to mělo být tak ze 70. let.
Netuší někdo? Žádnou rumunskou Elbu jsem na netu nikde nenašel.
-> colaczech: potvrdzujem,celne sa urcite lisi, emko ho ma tenučké 

-> darklord 15.06.14 08:50:40: Minimálně i čelní sklo bylo silnější. Jedno takové mám, i váhově je o dost težší.
-> Pavel P..: Dík, sem si řikal, jestli to není do LS/GLS na měření zrychlení místo kalendáře pro slabší verze. 

skůtr ČZ a maj docela cenu....
Z čeho můžou bejt natahovací hodiny ve velikosti teploměru/palivoměru 120?
-> Bukaj: rozdiel bude v umiestneni znacky - Thorax blablablabla
inak sa divam do mudrej knizky, a fakt sa menili len bocne okna, neviem preco som si myslel ze vsecky...
inak sa divam do mudrej knizky, a fakt sa menili len bocne okna, neviem preco som si myslel ze vsecky...
-> Bukaj: Teď jsem akorát dával nový gumy - a myslím, že jim je nějakej 1 mm úplně šumák..
Nevím teda jak u 742, ale u předchozích se LHD a RHD okna lišily tím, že se dolešťovaly fajnově jen na tý příslušný straně - dokonce snad u Spartaka nebo čeho údajně pasuje zadní okno dopředu, ale není nijak došlechtěný, aby nezkreslovalo (info z doslechu, bez záruky)..
Nevím teda jak u 742, ale u předchozích se LHD a RHD okna lišily tím, že se dolešťovaly fajnově jen na tý příslušný straně - dokonce snad u Spartaka nebo čeho údajně pasuje zadní okno dopředu, ale není nijak došlechtěný, aby nezkreslovalo (info z doslechu, bez záruky)..
-> darklord:
Ale dle katalogu je profil gumy stejný až do 8/86, takže by bylo divné, kdyby do stejného profilu zasklívali různě tlusté sklo, ne?
A dle katalogu se liší i skla pro levostranné a pravostranné řízení - v čem tam může být rozdíl?
Ale dle katalogu je profil gumy stejný až do 8/86, takže by bylo divné, kdyby do stejného profilu zasklívali různě tlusté sklo, ne?
A dle katalogu se liší i skla pro levostranné a pravostranné řízení - v čem tam může být rozdíl?
-> Bukaj: ano, vsecky skla su ine
-> Gryzly: Boční ano, ale myslíš, že i čelní a zadní?
-> Bukaj: Ale užovky a emka měli rozdíl v síle skla o milimetr.
-> isti: Myslím, že čelní a zadní skla byly stejné tloušťky, neboť gumový zasklívací profil byl jen jeden od užovek a po 125L. Jen Rapidy a 135/6 GL , možná i pár posledních 125 měly gumu bezklínkovou...
...a bezklínková guma se prodávala jako náhradní díl po skončení výroby 742
...a bezklínková guma se prodávala jako náhradní díl po skončení výroby 742
-> Bukaj: Takže rozmery okna a dlžka gumi je rovnaký.Aj u predného a zadného skla platí že užovka a garde mali hrubšie sklo ako m-ko a rapid?
-> isti 09.06.14 22:04:30: Rozdíl Garde a Rapid gum je ten, že Garde má klasickou na klínek a Rapid už bezklínkovou...
Kilo/MB apod mají jiný profil gumy a bezklínek na to nikdo asi nevyráběl...
Kilo/MB apod mají jiný profil gumy a bezklínek na to nikdo asi nevyráběl...
-> Jozka: Jsou z kila, už mi to jeden hodný člověk napsal

-> saskyn2 09.06.14 21:39:09: Z tý fotky toho moc poznat nejde - buď jsou to 1203 dle -> Tomaso435: anebo můžou být i z kila, což já bohužel rozeznám, jen když vidím oboje najednou..

-> darklord: Vtip??Ja som idiot,to nepopierám.
-> isti: to pises ako idiot naschval? nejak ten vtip asi nepoberam...
-> darklord:
Už len to mi vrtá v hlave že prečo sú u tesnení zadného okna označené tri dlžky.Jeden by mal byť m-ko,druhý rapid a to tretí?Užovka a m-ko majú rovnaké zadné okno,a rapid a garde tiež.Alebo sa mýlím?




Už len to mi vrtá v hlave že prečo sú u tesnení zadného okna označené tri dlžky.Jeden by mal byť m-ko,druhý rapid a to tretí?Užovka a m-ko majú rovnaké zadné okno,a rapid a garde tiež.Alebo sa mýlím?
-> saskyn2: bude 1203 dle mě
Pozná někdo z čeho to jsou stahovačky? Uchycení kličky je jako na embéčku ale tvarově jsou jiný...
-> isti: co KRATSI? BOHA ! KRATSIA GUMA. KRATSIE TESNENIE. KRATSI jedine K0K0T.
-> darklord: Vďaka,takže podla toho ten dlhší(360,5cm) je na isto na rapida a na 90% k zadnému oknu.Ale ten kratší boh vie.
-> darklord: Bral jsem to tak, že se na to ptá - fotku jsem neprohlížel..
E: prohlídnul jsem si jí teď - a vidím stejně kulový..
E: prohlídnul jsem si jí teď - a vidím stejně kulový..
-> isti:
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../91-predni-nar aznik--predni-sklo-p2
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../92-predni-nar aznik--predni-sklo-p2
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../113-zadni-nar aznik--zadni-sklo-p3
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../114-zadni-nar aznik--zadni-sklo-p2
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../91-predni-nar aznik--predni-sklo-p2
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../92-predni-nar aznik--predni-sklo-p2
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../113-zadni-nar aznik--zadni-sklo-p3
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../114-zadni-nar aznik--zadni-sklo-p2
-> Jozka: stovka mala bezklinkovu gumu?
-> darklord: To ma ani nenapadlo,ešte napíš že na ktorej strane aby som to nemusel hladať.




-> darklord: Ty máš katalog stovkovej s dýlkama těsnění ? Sem s ním..
-> isti: Stovka, MB nebo i 110R mají kratší gumy..
-> isti: Stovka, MB nebo i 110R mají kratší gumy..