skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
20:33:48
14.07.2014
14.07.2014
MOLSO
-> Plisek: nie je to náhodou na vodnú pumpu ? myslím že medzi teleso pumpy a ten hliníkový plech pod vrtulou
19:15:01
13.07.2014
13.07.2014
Tabi
-> James1991: Jj,bude to jak píše Bukaj.
23:22:47
10.07.2014
10.07.2014
Bukaj
-> James1991:
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
17:54:50
07.07.2014
07.07.2014
Bukaj
-> MOLSO 06.07.14 17:07:35: Jak jsme to porovnávali na sraze s těmi mými stěrači na T148, tak jsem si všiml, že na tom Tvém druhém je ta osmička na konci vyražená dobře
-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
12:15:49
07.07.2014
07.07.2014
castrol
-> aDAm: sak to mu píšem aj ja
09:04:01
07.07.2014
07.07.2014
aDAm
-> MOLSO: až na to že ta trojka je spíš jen špatně vyražená 8mička. Šak se koukni jak vypadají ty druhé trojky.
07:41:52
07.07.2014
07.07.2014
Gryzly
-> MOLSO: Má to 41cm?
22:36:07
06.07.2014
06.07.2014
Tabi
-> James1991: Ale na přední straně na skle nějaké označení je ne?Je to halogen,vypadá to na hlavní světlo.I na starší škodovky je parabola 18.5cm,ale může to být i určené i na něco jiného.Jaké to má vzadu úchyty?
22:35:38
06.07.2014
06.07.2014
castrol
-> MOLSO: pozri si tie trojky a akoze poslednu trojku
20:56:29
06.07.2014
06.07.2014
MOLSO
-> Gryzly: ale na konci je trojka....
20:43:18
06.07.2014
06.07.2014
Gryzly
17:06:32
06.07.2014
06.07.2014
MOLSO
Páni identifikátori teraz sa ukážte !
páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
14:12:33
04.07.2014
04.07.2014
James1991
Tak co, tuší někdo tuto parabolu? Průměr 18,5 cm, PAL, zezaud čistá bez označení..
00:57:36
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: A tak ten prvomodelovej exot (do 8. série?), ani X nebo LS/R jsem do toho pochopitelně nepojal.. Nicméně 1100, 100 a 110 odchylky by zajímavý byly - vím o odvzdušňovací odbočce ke karbu, o variantě se středovým svorníkem a křídlovku bez spon.. a taky vím, že LS/R na MB ventildekl moc nepasoval
00:48:50
29.06.2014
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...
00:36:00
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: No dostal jsem v Běšinech záludnou otázku a tím jsem zjistil, že nevím jistě, kdy se přesně na motory dostaly ty držáky, nablble uchycený přímo hlavovejma šroubama..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..
00:13:18
29.06.2014
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka: Tak v katalogu 1970 má škoda 100 jiné číslo držáku, než MB, ale na nákresu jsou stejné. Ale kilo má dle katalogu i jiný filtrbox, takže změna držáku může být v délce...
00:07:16
29.06.2014
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
22:23:14
28.06.2014
28.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Mě to taky přijde jako stovka - mimochodem, ten malej držák filtrboxu na 2 svorníky M8 měly jenom embéčka, nebo by se mohl vyskytnout zpočátku i na kilech ?
21:11:14
28.06.2014
28.06.2014
Gryzly
Tady jsem to číslo našel taky: statistika.skoda-virt.cz/
cz/.../131455-skoda-1000-1
00-105-vyfukove-ventily?go
topost=2...
20:57:59
28.06.2014
28.06.2014
Gryzly
-> Kocvin: Este bi bodla fotky spalováků
20:57:38
28.06.2014
28.06.2014
Gryzly
-> David.: Ale oktávky a starší měli hlavu jako Š1203
17:39:35
28.06.2014
28.06.2014
David.
-> Bukaj: průměr talířků ventilů ano to je stejný se 105tkou, resp. jsou ty hlavy záměnný, ale dříky tam jsou v základu 7,5mm a abnormál 7,75mm proto jsem psal ať změří i průměr na dříky
15:18:11
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
-> Bukaj: Luxus! :) Ta se mi teď hodí..
15:16:13
28.06.2014
28.06.2014
Bukaj
-> Kocvin: Škoda 100 :)
14:10:53
28.06.2014
28.06.2014
David.
-> Bukaj: to máš pravdu, tam je znak mezi 3. a 4. válcem nějak jsem si to uvědomil až když vidím tu celou fotku...tak pak nevím, octávky a níž neznám,ale že by tam byly shodné ventily?
13:55:32
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
-> Bukaj: Je to klasika pětikanál :) 1203 je šesti pokud vím..
13:54:40
28.06.2014
28.06.2014
Bukaj
-> Kocvin: Zkus hodit fotky celé hlavy...
13:52:19
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
-> David.: Když měřím od první hrany zkosení vychází mí výfuk něco maličko přes 27mm a sání 31mm přesně takže to vypadá na 105. Když to měřím přes celé od hrany k hraně vychází to 31mm výfuk a sání 33,5mm.. Ale jsou tam mezi jednotlivými otvory mírné rozdíly, takže budoe asi směrodatné meření od první hrany tzn. dosedacích ploch ventilu je tak?
13:51:32
28.06.2014
28.06.2014
Bukaj
-> David.: Nojo, ale 105/120 nemá slepici uprostřed...
Tipuju, že to bude něco staršího, než MB, popřípadě 1203 apod
Tipuju, že to bude něco staršího, než MB, popřípadě 1203 apod
13:42:00
28.06.2014
28.06.2014
David.
-> Kocvin: posuvka v tomto případně stačí, pokud jsou dříky necelých 8mm tak je to řada 105-130 a otvory si asi měřil přímo ne komplet s tím zkosením - celkový průměr ale vypadá to podle těch hodnot na 105/120 výfukový shodně 27mm a sací u 105 má 31mm u 120 32mm , pokud by spalováky byly vybraný tak by to bylo 120LS
13:16:09
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
-> Gryzly: uprostřed
13:09:41
28.06.2014
28.06.2014
Gryzly
-> Kocvin: A slepice je uprostřed mezi svíčkama nebo na straně?
12:34:56
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
-> David.: Nemám mikrometr.. Posuvným měřítkem jsem naměřil dříky cca 8mm všechny. Otvory spalováků zespod jsou sání 28,2 mm výfuk 25,25 mm..
12:07:58
28.06.2014
28.06.2014
David.
-> Kocvin: dá se to zjistit podle spalováků dole a podle průměru děr na ventily (talířky a vodítka)
11:30:24
28.06.2014
28.06.2014
Kocvin
Pánové dneska jsem našel hlavu ale nevím z čeho je, slepice je bez barvy.. Jak poznat? Umí to někdo podle čísla??
08:20:25
27.06.2014
27.06.2014
Bukaj
A ještě tu mám nějakou odtokovou hadici. Na foto nahoře - ve srovnání s odtokovou hadicí 742 (dole) je menší, tenčí, má jiný úhel ohybu a nemá na konci osazení pro navlečení "náhubku".
08:09:09
27.06.2014
27.06.2014
Bukaj
Nějaká gumová spojka, zřejmě chladicího okruhu. Průměr větší, než hrdla škodováckých hadic.
Vnitřní průměr 42 mm, vnější 55 mm. vně osazení pro spony, uvnitř tvarování pro dosednutí na přírubu...
Vnitřní průměr 42 mm, vnější 55 mm. vně osazení pro spony, uvnitř tvarování pro dosednutí na přírubu...
08:00:01
27.06.2014
27.06.2014
Bukaj
Tak zase pár kousků na identifikaci:
Nějaký měděný radiátor topení...
Nějaký měděný radiátor topení...
16:55:02
25.06.2014
25.06.2014
Jozka
-> Boomber: Tos hledal hodně špatně - anebo ani nehledal.. ELBA je takovej Rumunskej PAL a dělal světla na kdeco, co tam jezdilo nebo se i vyrábělo.. Bych to tipoval na místní verzi UAZ sanitky (dodávky) (asi UAZ-452 ?), nebo jinej ruskej silostroj..
Jo ta Elba třeba tady..
www.inzertplus.cz/v/rumun .html
Jo ta Elba třeba tady..
www.inzertplus.cz/v/rumun .html
20:20:17
24.06.2014
24.06.2014
Boomber
Ještě jednou se obracím na místní s identifikací světel. Při čištění jsem našel na jednom krytu (na kulaté odrazce):
"Vyrobeno v Rumunsku"
"ELBA"
Podle stáří přívěsu by to mělo být tak ze 70. let.
Netuší někdo? Žádnou rumunskou Elbu jsem na netu nikde nenašel.
"Vyrobeno v Rumunsku"
"ELBA"
Podle stáří přívěsu by to mělo být tak ze 70. let.
Netuší někdo? Žádnou rumunskou Elbu jsem na netu nikde nenašel.
06:27:06
17.06.2014
17.06.2014
MOLSO
-> colaczech: potvrdzujem,celne sa urcite lisi, emko ho ma tenučké
23:52:50
16.06.2014
16.06.2014
colaczech
-> darklord 15.06.14 08:50:40: Minimálně i čelní sklo bylo silnější. Jedno takové mám, i váhově je o dost težší.