Identifikace dilu...

prohledat
11875 příspěvků (zobrazeno 7301 až 7350) od 04.02.2009 do 05.10.2024, založil/a Targa
řadit dle data
21:22:43
23.07.2014
Vojťas
Rozdil je i v tele, drzak radici tyce napravo je sirsi, ale v roce 84 to teda asi zmenily a daly tam ty gumovy pouzdra jako je vlevo
21:05:18
23.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Vojťas: zajímavé, ty plíšky jsou v katalogu namalovaný v závorce
21:02:08
23.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Vojťas: nějak nemůžu najít ten rozdíl, krom toho že ta napravo tam má naprasený nějaký plíšky
20:57:50
23.07.2014
Vojťas
Tim jsem myslel 4 a 5 kvalt, tak ze je vic verzi nebo ts jedna je treba e stovky?
18:53:43
23.07.2014
Vojťas
Sem myslel ze jsou jen dva typy, levou sem ted vytahl ze 120 m
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Vojťas vložen 23.07.2014 18:53:43
23:02:30
16.07.2014
Plisek
-> Pavel P..: děkuju
21:27:12
16.07.2014
Pavel P..
20:54:22
16.07.2014
Plisek
prosím o určení rozdělovače s číslem 443 213 204 480 děkuji
21:20:25
14.07.2014
MOLSO
-> Pavel P..: takze dalsia haraburda do domu 9 super
21:19:46
14.07.2014
Pavel P..
-> MOLSO 14.07.14 21:01:05: jop... ale je to neprodejný, já to dával na troskoweb zadarmo za odvoz a ani tam to nikdo nechtěl... nakonec si to někdo vzal ale trvalo to nějakej pátek
21:18:43
14.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Plisek: vole seš plíšek ,, nedělej že nevíš že máš kolem sebe dvě různý těsnění :))
21:17:06
14.07.2014
Plisek
-> Kocvin: jasně díky moc
21:07:30
14.07.2014
haso
-> MOLSO: kup si aviu odtahovku a budes plnohodnotne vybaveny 1
21:06:54
14.07.2014
Kocvin
-> Plisek: to velké je mezi blok motoru a pumpu. A to menší je mezi těleso pumpy a vymezovací plech pod vrtulí kapišto? viz-> MOLSO:
21:02:17
14.07.2014
Plisek
zde je rozdíl
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 14.07.2014 21:02:17
21:01:05
14.07.2014
MOLSO
-> Pavel P..: takze primarne je to na 1203 ?
20:59:36
14.07.2014
Pavel P..
Avie taky.... ale hlavně jsou na 1203. avie měli ještě jeden druh světel, užší s rovným sklem a ty měli jiný hrnce
20:59:03
14.07.2014
Plisek
-> MOLSO: to tu mám teké ale tohle má menší otvor
20:50:34
14.07.2014
MOLSO
-> Nwkt: tak som si dobre myslel 3 vdaka





stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky 40
20:45:07
14.07.2014
Nwkt
-> MOLSO: Avie
20:41:48
14.07.2014
MOLSO
-> Gryzly: -> Bukaj: tak dík chlapi .... tá osmička je blbo narazená na oboch, aspoň viem z čoho to je



Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 14.07.2014 20:41:48
20:34:46
14.07.2014
Kocvin
-> MOLSO: tak tak52
20:33:48
14.07.2014
MOLSO
-> Plisek: nie je to náhodou na vodnú pumpu ? myslím že medzi teleso pumpy a ten hliníkový plech pod vrtulou
20:32:57
14.07.2014
Plisek
prosím o určení tohoto těsnění mohlo by to být na 1203 ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 14.07.2014 20:32:57
19:15:01
13.07.2014
Tabi
-> James1991: Jj,bude to jak píše Bukaj.
23:22:47
10.07.2014
Bukaj
-> James1991:

To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
16:47:37
10.07.2014
James1991
-> Tabi:

Zepředu na skle je PAl Made in czechoslovakia
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 10.07.2014 16:47:37
17:54:50
07.07.2014
Bukaj
-> MOLSO 06.07.14 17:07:35: Jak jsme to porovnávali na sraze s těmi mými stěrači na T148, tak jsem si všiml, že na tom Tvém druhém je ta osmička na konci vyražená dobře 4

-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
12:15:49
07.07.2014
castrol
-> aDAm: sak to mu píšem aj ja4
09:04:01
07.07.2014
aDAm
-> MOLSO: až na to že ta trojka je spíš jen špatně vyražená 8mička. Šak se koukni jak vypadají ty druhé trojky.
07:41:52
07.07.2014
Gryzly
-> MOLSO: Má to 41cm?
22:36:07
06.07.2014
Tabi
-> James1991: Ale na přední straně na skle nějaké označení je ne?Je to halogen,vypadá to na hlavní světlo.I na starší škodovky je parabola 18.5cm,ale může to být i určené i na něco jiného.Jaké to má vzadu úchyty?
22:35:38
06.07.2014
castrol
-> MOLSO: pozri si tie trojky a akoze poslednu trojku 4
20:56:29
06.07.2014
MOLSO
-> Gryzly: ale na konci je trojka....
20:43:18
06.07.2014
Gryzly
17:07:35
06.07.2014
MOLSO
systém uchytenia k mechanizmom stieračov
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 06.07.2014 17:07:35
17:06:32
06.07.2014
MOLSO
Páni identifikátori teraz sa ukážte ! 1



páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 06.07.2014 17:06:32
14:12:33
04.07.2014
James1991
Tak co, tuší někdo tuto parabolu? Průměr 18,5 cm, PAL, zezaud čistá bez označení..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 04.07.2014 14:12:33
11:13:02
29.06.2014
Kocvin
-> Gryzly: -> Bukaj: Nějak takhle??
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Kocvin vložen 29.06.2014 11:13:02
00:57:36
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: A tak ten prvomodelovej exot (do 8. série?), ani X nebo LS/R jsem do toho pochopitelně nepojal.. Nicméně 1100, 100 a 110 odchylky by zajímavý byly - vím o odvzdušňovací odbočce ke karbu, o variantě se středovým svorníkem a křídlovku bez spon.. a taky vím, že LS/R na MB ventildekl moc nepasoval 10
00:48:50
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:

No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.

Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100



A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).



Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.



To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou... 4
00:36:00
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: No dostal jsem v Běšinech záludnou otázku a tím jsem zjistil, že nevím jistě, kdy se přesně na motory dostaly ty držáky, nablble uchycený přímo hlavovejma šroubama..

Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?



No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..9
00:13:18
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka: Tak v katalogu 1970 má škoda 100 jiné číslo držáku, než MB, ale na nákresu jsou stejné. Ale kilo má dle katalogu i jiný filtrbox, takže změna držáku může být v délce...
00:07:16
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:

Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?

Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).

Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...

-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.

Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
22:23:14
28.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Mě to taky přijde jako stovka - mimochodem, ten malej držák filtrboxu na 2 svorníky M8 měly jenom embéčka, nebo by se mohl vyskytnout zpočátku i na kilech ?
20:57:59
28.06.2014
Gryzly
-> Kocvin: Este bi bodla fotky spalováků
20:57:38
28.06.2014
Gryzly
-> David.: Ale oktávky a starší měli hlavu jako Š1203
17:39:35
28.06.2014
David.
-> Bukaj: průměr talířků ventilů ano to je stejný se 105tkou, resp. jsou ty hlavy záměnný, ale dříky tam jsou v základu 7,5mm a abnormál 7,75mm proto jsem psal ať změří i průměr na dříky
15:18:11
28.06.2014
Kocvin
-> Bukaj: Luxus! :) Ta se mi teď hodí..
Extreme Tyres