skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Rozdil je i v tele, drzak radici tyce napravo je sirsi, ale v roce 84 to teda asi zmenily a daly tam ty gumovy pouzdra jako je vlevo
-> Vojťas: zajímavé, ty plíšky jsou v katalogu namalovaný v závorce
-> Vojťas: nějak nemůžu najít ten rozdíl, krom toho že ta napravo tam má naprasený nějaký plíšky
Tim jsem myslel 4 a 5 kvalt, tak ze je vic verzi nebo ts jedna je treba e stovky?
Sem myslel ze jsou jen dva typy, levou sem ted vytahl ze 120 m
-> Pavel P..: děkuju
-> Plisek 16.07.14 20:54:22: 105 užvka
prosím o určení rozdělovače s číslem 443 213 204 480 děkuji
-> Pavel P..: takze dalsia haraburda do domu
super

-> MOLSO 14.07.14 21:01:05: jop... ale je to neprodejný, já to dával na troskoweb zadarmo za odvoz a ani tam to nikdo nechtěl... nakonec si to někdo vzal ale trvalo to nějakej pátek
-> Plisek: vole seš plíšek ,, nedělej že nevíš že máš kolem sebe dvě různý těsnění :))
-> Kocvin: jasně díky moc
-> MOLSO: kup si aviu odtahovku a budes plnohodnotne vybaveny 

-> Plisek: to velké je mezi blok motoru a pumpu. A to menší je mezi těleso pumpy a vymezovací plech pod vrtulí kapišto? viz-> MOLSO:
-> Pavel P..: takze primarne je to na 1203 ?
Avie taky.... ale hlavně jsou na 1203. avie měli ještě jeden druh světel, užší s rovným sklem a ty měli jiný hrnce
-> MOLSO: to tu mám teké ale tohle má menší otvor
-> Nwkt: tak som si dobre myslel
vdaka
stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky

stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky

-> MOLSO: Avie
-> Gryzly: -> Bukaj: tak dík chlapi .... tá osmička je blbo narazená na oboch, aspoň viem z čoho to je
Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
-> MOLSO: tak tak

-> Plisek: nie je to náhodou na vodnú pumpu ? myslím že medzi teleso pumpy a ten hliníkový plech pod vrtulou
-> James1991: Jj,bude to jak píše Bukaj.
-> James1991:
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
-> MOLSO 06.07.14 17:07:35: Jak jsme to porovnávali na sraze s těmi mými stěrači na T148, tak jsem si všiml, že na tom Tvém druhém je ta osmička na konci vyražená dobře
-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...

-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
-> aDAm: sak to mu píšem aj ja

-> MOLSO: až na to že ta trojka je spíš jen špatně vyražená 8mička. Šak se koukni jak vypadají ty druhé trojky.
-> MOLSO: Má to 41cm?
-> James1991: Ale na přední straně na skle nějaké označení je ne?Je to halogen,vypadá to na hlavní světlo.I na starší škodovky je parabola 18.5cm,ale může to být i určené i na něco jiného.Jaké to má vzadu úchyty?
-> MOLSO: pozri si tie trojky a akoze poslednu trojku 

-> Gryzly: ale na konci je trojka....
Páni identifikátori teraz sa ukážte !
páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto

páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
Tak co, tuší někdo tuto parabolu? Průměr 18,5 cm, PAL, zezaud čistá bez označení..
-> Bukaj: A tak ten prvomodelovej exot (do 8. série?), ani X nebo LS/R jsem do toho pochopitelně nepojal.. Nicméně 1100, 100 a 110 odchylky by zajímavý byly - vím o odvzdušňovací odbočce ke karbu, o variantě se středovým svorníkem a křídlovku bez spon.. a taky vím, že LS/R na MB ventildekl moc nepasoval 

-> Jozka:
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...
No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.
Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100
A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).
Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.
To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou...

-> Bukaj: No dostal jsem v Běšinech záludnou otázku a tím jsem zjistil, že nevím jistě, kdy se přesně na motory dostaly ty držáky, nablble uchycený přímo hlavovejma šroubama..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..
Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?
No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..

-> Jozka: Tak v katalogu 1970 má škoda 100 jiné číslo držáku, než MB, ale na nákresu jsou stejné. Ale kilo má dle katalogu i jiný filtrbox, takže změna držáku může být v délce...
-> Jozka:
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?
Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).
Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...
-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.
Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
-> Bukaj: Mě to taky přijde jako stovka - mimochodem, ten malej držák filtrboxu na 2 svorníky M8 měly jenom embéčka, nebo by se mohl vyskytnout zpočátku i na kilech ?
Tady jsem to číslo našel taky: statistika.skoda-virt.cz/
cz/.../131455-skoda-1000-1
00-105-vyfukove-ventily?go
topost=2...
-> Kocvin: Este bi bodla fotky spalováků
-> David.: Ale oktávky a starší měli hlavu jako Š1203
-> Bukaj: průměr talířků ventilů ano to je stejný se 105tkou, resp. jsou ty hlavy záměnný, ale dříky tam jsou v základu 7,5mm a abnormál 7,75mm proto jsem psal ať změří i průměr na dříky
-> Bukaj: Luxus! :) Ta se mi teď hodí..