skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
13:45:22
24.05.2014
24.05.2014
David.
-> Bukaj: ta průchodka, není to na tunel k řadící páce na 100/110, něco jako mělo MBčko,akorát tam to bylo větší
11:24:59
24.05.2014
24.05.2014
Bukaj
zezadu označení plus čísla patentů:
FAIRYLITE PAT. NO. 233002 FOREIGN IZ REG. NO.710090
FAIRYLITE PAT. NO. 233002 FOREIGN IZ REG. NO.710090
11:11:44
24.05.2014
24.05.2014
Bukaj
-> James1991: tipoval bych vše na nějaký stroj - stavební, zemědělský atd.
Ten "pedál" můžeš namontovat někomu, kdo má problémy s těžkou nohou
Ten "pedál" můžeš namontovat někomu, kdo má problémy s těžkou nohou
19:50:43
21.05.2014
21.05.2014
Jozka
-> James1991: Kam na to chodíš ?? To gumový vpravo nahoře úplně nejvíc připomíná bezpečnostní pryžovej návlek na žebřík - proti podklouznutí.
17:37:18
21.05.2014
21.05.2014
James1991
Tak další kvíz. Netušíte?
1.) Vlevo nahoře PAL CS krabička jak s čokoládama (443 856070027)
2.) Zástěrka nějaké moto?
3.) Pedál plynu s gumovým pružným uložením (kde se i při sešlápnutí "láme")
4.) Vpravo nahoře nějaký gumový doraz?
1.) Vlevo nahoře PAL CS krabička jak s čokoládama (443 856070027)
2.) Zástěrka nějaké moto?
3.) Pedál plynu s gumovým pružným uložením (kde se i při sešlápnutí "láme")
4.) Vpravo nahoře nějaký gumový doraz?
17:54:12
20.05.2014
20.05.2014
James1991
Jojo, V3S má dlouhou hřídelku.. v tom případě už mě opravdu vůbec nic nenapadá..
14:52:07
20.05.2014
20.05.2014
colaczech
-> Kocvin: co vím tak v3s měla stěrače hnané vzduchem. Jako děcko jsem tak tatovi pravidelně vypouštěl vzduchojemy :-)
13:16:33
20.05.2014
20.05.2014
Kocvin
-> James1991: Tělo vypadá jako na v3s ale ta má delší hřídel.. Možná nějaký zetor netuším..
13:07:56
20.05.2014
20.05.2014
James1991
Nikoho nic nenapadá?
18:19:12
19.05.2014
19.05.2014
James1991
Na co tipujete tento motor stěrače? Tvarově skoro totožný jako třeba na Škodu 100 atd., le tento je na 24V. Výrobce PAL CS. Díky
07:43:52
18.05.2014
18.05.2014
Bukaj
-> Pavel P..: Kdysi jsem měl bednu dílů na Trabiho a koukal jsem, jak výhodně ji směnit za něco pro mne užitečného (peníze, nebo díly na škodovky),našel jsem na netu dokonce ceník nových dílů nějakého dovozce z D a ceny nic moc (třeba brzdové prase asi 150 Kč).
Ale hodil jsem inzerát a pár lidí se ozvalo, že by něco chtěli, ale pak nějak přestali reagovat, znáš to...
A nakonec se mi asi po půl roce ozval nějaký pán z Prahy 6, že by to vzal komplet a za cenu, která odpovídala mým představám a ještě jsem u něj v garáži našel pár věcí na škodovku výměnou...
Takže jak se říká - každé zboží má svého kupce (Ty to přece musíš vědět líp, než já)
Ale hodil jsem inzerát a pár lidí se ozvalo, že by něco chtěli, ale pak nějak přestali reagovat, znáš to...
A nakonec se mi asi po půl roce ozval nějaký pán z Prahy 6, že by to vzal komplet a za cenu, která odpovídala mým představám a ještě jsem u něj v garáži našel pár věcí na škodovku výměnou...
Takže jak se říká - každé zboží má svého kupce (Ty to přece musíš vědět líp, než já)
12:30:16
17.05.2014
17.05.2014
darklord
-> Xhanz:
12:28:52
17.05.2014
17.05.2014
Xhanz
-> darklord: No máme o jeden novej držák míň, než trabantů
12:26:11
17.05.2014
17.05.2014
darklord
-> Xhanz: to mas aj toto hnile?
12:25:19
17.05.2014
17.05.2014
Xhanz
-> šrek: Jinak kdyby si to chtěl darovat, tak bych byl rád obdarován
12:23:26
17.05.2014
17.05.2014
Xhanz
-> šrek: Není to vlaštovka, ale držák motoru, převodovky a nápravy. Celý to pak následně drží na vlaštovce. Cena novýho dílu někde kolem 940,-
11:57:55
17.05.2014
17.05.2014
darklord
-> Pavel P..: jn, dvojtakti ziju v cenach ktore zacinali nulou a desatinnou ciarkou...
11:39:16
17.05.2014
17.05.2014
Pavel P..
-> Bukaj 16.05.14 22:41:35: no zrovna zájem o díly na trabanta moc velkej neni... a když je tak za desetikoruny a nebo zadarmo a ještě dovézt domu..... škodovkáři virťáci jsou proti trabantistům virťáckýho typu asi jako výherci loterie proti šetřivejm důchodcům-lovcům slev.
jinak proti nim nic nemám... je to jen můj několikaletej poznatek, ale vyjímky se najdou na obou stranách :-)) takře peace
jinak proti nim nic nemám... je to jen můj několikaletej poznatek, ale vyjímky se najdou na obou stranách :-)) takře peace
09:46:00
17.05.2014
17.05.2014
Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Až na to, že tohle není vlaštovka.
Kdyby to byla nová vlaštovka, tak mu za to Trabantisti utrhaj ruce
Až na to, že tohle není vlaštovka.
Kdyby to byla nová vlaštovka, tak mu za to Trabantisti utrhaj ruce
23:55:37
16.05.2014
16.05.2014
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> šrek: Vlaštovka je dost důležitý a základní nosný díl. Prodáš myslím naprosto s přehledem.
23:49:45
16.05.2014
16.05.2014
peti
-> MOLSO: Tatra 138 na 100%, inak vidiet aj na remenici znacku tatry to T- cko na veku kompreosa pod remneicou bude tiez
22:41:35
16.05.2014
16.05.2014
Bukaj
-> Jozka: Děkuji za tip
-> šrek 16.05.14 20:42:11: No, pokud je to novej nepoškozenej díl, tak o to určitě nějaký zájem bude.
Myslím, že Trabant je dokonce více v kurzu, než škodovky (alespoň v ČS je jich míň a stejně tak i dílů )
Na druhou stranu, většina dílů na Trabiho se dá ještě objednat z D, otázka je zase cena
-> šrek 16.05.14 20:42:11: No, pokud je to novej nepoškozenej díl, tak o to určitě nějaký zájem bude.
Myslím, že Trabant je dokonce více v kurzu, než škodovky (alespoň v ČS je jich míň a stejně tak i dílů )
Na druhou stranu, většina dílů na Trabiho se dá ještě objednat z D, otázka je zase cena
20:54:30
16.05.2014
16.05.2014
MOLSO
-> Stepan FUN: zajtra to rozmontujem a uvidime
20:53:30
16.05.2014
16.05.2014
StepaNoFUN
-> castrol: Ny tatru bych to netipoval. Spíš na Avii.
-> MOLSO: Jak je to zezadu na tý desce - není tam náhodou díra?
-> MOLSO: Jak je to zezadu na tý desce - není tam náhodou díra?
20:42:11
16.05.2014
16.05.2014
šrek
Ještě jedna otázka ohledně tohohle držáku motoru na Trabanta? Maj o to trabantisti zájem nebo to mám hodit do šrotu? Aby mi i to tu neleželo, i kdyby jsem to chtěl darovat. díky.
20:41:44
16.05.2014
16.05.2014
castrol
-> MOLSO: mam dojem ze tatra
10:43:37
16.05.2014
16.05.2014
Jozka
-> Bukaj 14.05.14 06:28:31: Ha! Jsem úplně zapomněl - nějak jsem zapřed řeč s kolegou, kterej má v popisu práce výtahy, jeřáby a podobný vehementy a že prý snad starý Avie měly kdysi 24V alternátory přídavný pro účely montážních plošin na svých hrbech (MP 11 - MP13 ? - jestli jsem si dobře zapamatoval..). Zkus zapátrat tímhle směrem..
09:14:47
16.05.2014
16.05.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: držák určitě zetor ne... Altík taky spíš ne... Co tím tak altíky zetor byly jen 12v... 24v byly jen dynama...
00:07:02
16.05.2014
16.05.2014
Jarda/felda
-> Bukaj 14.05.14 06:28:31: možná do zetorů řady UŘ1
22:04:51
15.05.2014
15.05.2014
cPetan
-> stepan: Je fakt, že mi to tak občas i vyjde, ale přišlo mi to jako náhoda... a on to účel
22:00:21
15.05.2014
15.05.2014
stepan
-> cPetan: Aby sis tam zamotal palce a neklouzal ti volant v rukách.
21:59:00
15.05.2014
15.05.2014
cPetan
Né identifikace, ale nenapadá mi vhodnější téma. Neví někdo k čemu vlastně u sportovnějších volantů mají sloužit ty "výstupky" nad ramenama?
19:13:31
15.05.2014
15.05.2014
Kocvin
-> m8rinek: To bych věděl i bez tvého komentu :)
18:50:49
15.05.2014
15.05.2014
m8rinek
-> Kocvin: Jsi mimo...
17:23:01
15.05.2014
15.05.2014
Pavel P..
-> Kocvin: ty seš blbost... já vim co píšu
apropo T138/148 má světla uplně stejný jen maj jiný držáky zezadu na parabole kvůli rámečku, který je zase uplěn stejný jako na Š 1200-1201STW, sedan a Tatra 600.
apropo T138/148 má světla uplně stejný jen maj jiný držáky zezadu na parabole kvůli rámečku, který je zase uplěn stejný jako na Š 1200-1201STW, sedan a Tatra 600.
17:20:33
15.05.2014
15.05.2014
James1991
-> Kocvin:
No chrom rámeček jsem ke světlu taky našel.. Takže je to na kilo až eRko?
No chrom rámeček jsem ke světlu taky našel.. Takže je to na kilo až eRko?
17:15:04
15.05.2014
15.05.2014
Kocvin
-> James1991: jo je to na kilo zmátl mě ten bazmek bez chrom. rámečku..
17:09:21
15.05.2014
15.05.2014
James1991
-> Kocvin:
Byla v tom žárovka úplně stejného typu co se dávaly do Š100, ale že by na světle někde bylo 24V, na který asi tatra 138 svítila, jsem nenašel..
Byla v tom žárovka úplně stejného typu co se dávaly do Š100, ale že by na světle někde bylo 24V, na který asi tatra 138 svítila, jsem nenašel..
17:06:04
15.05.2014
15.05.2014
Kocvin
-> Pavel P..: blbost
-> James1991: Možná Tatra 138/148
-> James1991: Možná Tatra 138/148
17:04:46
15.05.2014
15.05.2014
James1991
-> Pavel P..:
To mi přijde hrozně veliký právě...
To mi přijde hrozně veliký právě...
17:02:24
15.05.2014
15.05.2014
Pavel P..
-> James1991: š100-110
16:56:05
15.05.2014
15.05.2014
James1991
Netuší někdo tuto lampu? Na skle označení: PAL Czechoslovakia 7602.75, zezadu na parabole samolepka Opt.vložka: 8255.34. Průměr 20cm. Díkes
06:28:31
14.05.2014
14.05.2014
Bukaj
Mám poněkud opačný dotaz, než je v tomto tématu zvykem:
Potřeboval bych zjistit, do jakých možných vozů (pokud vůbec) se dával PALáckej altík (Magneton) 24V s řemenicí průměru 70 mm na klíňák 17 mm...?
Tento dotaz souvisí i s tímto držákem altíku, na který jsem se tu před časem ptal a nic jsem nezjistil:
Potřeboval bych zjistit, do jakých možných vozů (pokud vůbec) se dával PALáckej altík (Magneton) 24V s řemenicí průměru 70 mm na klíňák 17 mm...?
Tento dotaz souvisí i s tímto držákem altíku, na který jsem se tu před časem ptal a nic jsem nezjistil:
21:10:12
13.05.2014
13.05.2014
DEKODOVAC
-> Pavel P..: fu tušil som že fiat Uno ale že to Trabaat bude to som ani vo sne netušil