skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> isti: a co v madarsku nemate katalog dielov? Tam su dlzky popisane..
Zdravím páni,potreboval by som identifikovať dve nové gumi k oknám asi skoda.
Jeden má volnú dlžku 348,5 cm.Je to dlhší ako k zadnému oknu u 105-120 a kratší ako u predného okna.Skúšal som to natiahnúť na predné okno ale nepodarilo sa,chýbajú tam nejaké 3-4 centimetre v dlžke aby to vošlo.
Druhý má volnú dlžku 360,5 cm,je to dlhší ako ku prednému oknu na 105-120.Možno na rapid?
Mám doma aj gumu k zadnému oknu u nej je rozdiel v starej vyťahene a novej gumi 4cm takže u natiahnute gumi na aute treba prirátať cirka 4 cm.
ČIŽE NA AUTE BY TO MALO BYŤ 352,5 a 364,5cm.meral som to v strede gumi na klínku.Bol by niekto ochotný zmerať to na rapide či na stovke či to náhodou nepasuje?Alebo ak viete povedať z hlavy tak sem s ním.
Jeden má volnú dlžku 348,5 cm.Je to dlhší ako k zadnému oknu u 105-120 a kratší ako u predného okna.Skúšal som to natiahnúť na predné okno ale nepodarilo sa,chýbajú tam nejaké 3-4 centimetre v dlžke aby to vošlo.
Druhý má volnú dlžku 360,5 cm,je to dlhší ako ku prednému oknu na 105-120.Možno na rapid?
Mám doma aj gumu k zadnému oknu u nej je rozdiel v starej vyťahene a novej gumi 4cm takže u natiahnute gumi na aute treba prirátať cirka 4 cm.
ČIŽE NA AUTE BY TO MALO BYŤ 352,5 a 364,5cm.meral som to v strede gumi na klínku.Bol by niekto ochotný zmerať to na rapide či na stovke či to náhodou nepasuje?Alebo ak viete povedať z hlavy tak sem s ním.
-> dragon_cb_cz: ok, dik 

-> Petr98: MB a kilo mají různá těsnění, tohle vypadá, že by mohlo být na 100-110R...
-> Pavel P..: no to právě není. Ten profil gumy na profil plechu je kratší a ty výstupky na těsnící ploše taky nejsou, nemají být.
těsnění kufru MB-110R?
-> darklord: Tak to bych ho nevyhazoval, palec je maličkost... zkus nabídnout -> franta100l: a kdyby ho nechtěl, tak pak můžeš mě 

-> dragon_cb_cz: stav nepoznam, nemam do neho palec, ma len vicko takze ho nemozem otestovat na motore... ale od pohladu vypada pekny, nezasrany, neotlceny, stitok citately, asi este original cierna farba na tele, kontakty ako nove
-> darklord: Poslední MB a první kila... pokud je ve slušném stavu, tak zrovna tady: skoda-virt.cz/cz/.../1784
96-problem-s-rozdelovacem-
1000mb by ho někdo určitě ocenil 

Rozdelovac s koncovym cislom 432 je na kilo, ze? ma to nejaku cenu alebo ho hodim do smelcu k ostatnej vetesi?
na okno
na jaké auto je tato stahovačka děkuji
-> Bukaj: Ok díky takže je to taková uni cívka z polska zralá tak do popelnice
-> tomapa 27.05.14 10:31:04: Tyhle Zel-Moty se dobově dávaly na všechny možné škodovky Octavia - 105/120 z důvodu nedostatku PALáckých se v době MBček jako díl snad nedalo sehnat nic jiného...

Sice to není na škodovku, ale potřebuji můj názor potvrdit.
Levý blatník Tatra 138?

Levý blatník Tatra 138?
2. 3 kontakty a odpor
Nahoře napsáno: 12V B(rusky V) 115B 04-88 3
Zespodu CCCP
předpokládám nějaké žigo
Nahoře napsáno: 12V B(rusky V) 115B 04-88 3
Zespodu CCCP
předpokládám nějaké žigo
Ahoj potřeboval byych identifikovat dvě zapalovací cívky. Samozřejmě jsou obě na prodej.
díky!
1. dva vývody nahoře na plastu napsáno: BE 200 B 12V ZEl MOT Madein Poland
Z boku vyraženo 12V 42208000 1, 12 04 64 (asi datum výroby)
Předpokládám nějakej polskej Fiat.
díky!
1. dva vývody nahoře na plastu napsáno: BE 200 B 12V ZEl MOT Madein Poland
Z boku vyraženo 12V 42208000 1, 12 04 64 (asi datum výroby)
Předpokládám nějakej polskej Fiat.
-> James1991: tá guma vpravo hore je ,,noha,, na dvoják rebrík 

-> David.: Ne, 100/110 má stejnou, jako MB, víceméně čtvercovou s plechovou kostrou. Tohle je jenom guma, díry tak na šestku šroub a i ta středová dírka je tak malá, že táhlo řazení by jí neprošlo. Spíš bych tipoval, že to bude k nějaké (řadicí?) páce, na bowden náhonu rychloměru, nebo lanovodu ručky. Otvor cca 1 cm...
-> Bukaj: ta průchodka, není to na tunel k řadící páce na 100/110, něco jako mělo MBčko,akorát tam to bylo větší
zezadu označení plus čísla patentů:
FAIRYLITE PAT. NO. 233002 FOREIGN IZ REG. NO.710090
FAIRYLITE PAT. NO. 233002 FOREIGN IZ REG. NO.710090
-> James1991: tipoval bych vše na nějaký stroj - stavební, zemědělský atd.
Ten "pedál" můžeš namontovat někomu, kdo má problémy s těžkou nohou
Ten "pedál" můžeš namontovat někomu, kdo má problémy s těžkou nohou

-> James1991: Kam na to chodíš ??
To gumový vpravo nahoře úplně nejvíc připomíná bezpečnostní pryžovej návlek na žebřík - proti podklouznutí.


Tak další kvíz. Netušíte?
1.) Vlevo nahoře PAL CS krabička jak s čokoládama (443 856070027)
2.) Zástěrka nějaké moto?
3.) Pedál plynu s gumovým pružným uložením (kde se i při sešlápnutí "láme")
4.) Vpravo nahoře nějaký gumový doraz?
1.) Vlevo nahoře PAL CS krabička jak s čokoládama (443 856070027)
2.) Zástěrka nějaké moto?
3.) Pedál plynu s gumovým pružným uložením (kde se i při sešlápnutí "láme")
4.) Vpravo nahoře nějaký gumový doraz?
Jojo, V3S má dlouhou hřídelku.. v tom případě už mě opravdu vůbec nic nenapadá..
-> Kocvin: co vím tak v3s měla stěrače hnané vzduchem. Jako děcko jsem tak tatovi pravidelně vypouštěl vzduchojemy :-)
-> James1991: Tělo vypadá jako na v3s ale ta má delší hřídel.. Možná nějaký zetor netuším..
Nikoho nic nenapadá?
Na co tipujete tento motor stěrače? Tvarově skoro totožný jako třeba na Škodu 100 atd., le tento je na 24V. Výrobce PAL CS. Díky
-> Pavel P..: Kdysi jsem měl bednu dílů na Trabiho a koukal jsem, jak výhodně ji směnit za něco pro mne užitečného (peníze, nebo díly na škodovky),našel jsem na netu dokonce ceník nových dílů nějakého dovozce z D a ceny nic moc (třeba brzdové prase asi 150 Kč).
Ale hodil jsem inzerát a pár lidí se ozvalo, že by něco chtěli, ale pak nějak přestali reagovat, znáš to...
A nakonec se mi asi po půl roce ozval nějaký pán z Prahy 6, že by to vzal komplet a za cenu, která odpovídala mým představám a ještě jsem u něj v garáži našel pár věcí na škodovku výměnou...
Takže jak se říká - každé zboží má svého kupce (Ty to přece musíš vědět líp, než já)
Ale hodil jsem inzerát a pár lidí se ozvalo, že by něco chtěli, ale pak nějak přestali reagovat, znáš to...

A nakonec se mi asi po půl roce ozval nějaký pán z Prahy 6, že by to vzal komplet a za cenu, která odpovídala mým představám a ještě jsem u něj v garáži našel pár věcí na škodovku výměnou...

Takže jak se říká - každé zboží má svého kupce (Ty to přece musíš vědět líp, než já)

-> Xhanz: 

-> darklord: No máme o jeden novej držák míň, než trabantů



-> Xhanz: to mas aj toto hnile? 

-> šrek: Jinak kdyby si to chtěl darovat, tak bych byl rád obdarován 

-> šrek: Není to vlaštovka, ale držák motoru, převodovky a nápravy. Celý to pak následně drží na vlaštovce. Cena novýho dílu někde kolem 940,-
-> Pavel P..: jn, dvojtakti ziju v cenach ktore zacinali nulou a desatinnou ciarkou...
-> Bukaj 16.05.14 22:41:35: no zrovna zájem o díly na trabanta moc velkej neni... a když je tak za desetikoruny a nebo zadarmo a ještě dovézt domu..... škodovkáři virťáci jsou proti trabantistům virťáckýho typu asi jako výherci loterie proti šetřivejm důchodcům-lovcům slev.
jinak proti nim nic nemám... je to jen můj několikaletej poznatek, ale vyjímky se najdou na obou stranách :-)) takře peace
jinak proti nim nic nemám... je to jen můj několikaletej poznatek, ale vyjímky se najdou na obou stranách :-)) takře peace

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Až na to, že tohle není vlaštovka.
Kdyby to byla nová vlaštovka, tak mu za to Trabantisti utrhaj ruce
Až na to, že tohle není vlaštovka.
Kdyby to byla nová vlaštovka, tak mu za to Trabantisti utrhaj ruce

-> šrek: Vlaštovka je dost důležitý a základní nosný díl. Prodáš myslím naprosto s přehledem. 

-> MOLSO: Tatra 138 na 100%, inak vidiet aj na remenici znacku tatry to T- cko na veku kompreosa pod remneicou bude tiez

-> Jozka: Děkuji za tip
-> šrek 16.05.14 20:42:11: No, pokud je to novej nepoškozenej díl, tak o to určitě nějaký zájem bude.
Myslím, že Trabant je dokonce více v kurzu, než škodovky (alespoň v ČS je jich míň a stejně tak i dílů
)
Na druhou stranu, většina dílů na Trabiho se dá ještě objednat z D, otázka je zase cena

-> šrek 16.05.14 20:42:11: No, pokud je to novej nepoškozenej díl, tak o to určitě nějaký zájem bude.
Myslím, že Trabant je dokonce více v kurzu, než škodovky (alespoň v ČS je jich míň a stejně tak i dílů

Na druhou stranu, většina dílů na Trabiho se dá ještě objednat z D, otázka je zase cena

-> Stepan FUN: zajtra to rozmontujem a uvidime 

-> castrol: Ny tatru bych to netipoval. Spíš na Avii.
-> MOLSO: Jak je to zezadu na tý desce - není tam náhodou díra?
-> MOLSO: Jak je to zezadu na tý desce - není tam náhodou díra?