skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> MOLSO: mam dojem ze tatra
-> Bukaj 14.05.14 06:28:31: Ha! Jsem úplně zapomněl - nějak jsem zapřed řeč s kolegou, kterej má v popisu práce výtahy, jeřáby a podobný vehementy a že prý snad starý Avie měly kdysi 24V alternátory přídavný pro účely montážních plošin na svých hrbech (MP 11 - MP13 ? - jestli jsem si dobře zapamatoval..). Zkus zapátrat tímhle směrem..
-> Jarda/felda: držák určitě zetor ne... Altík taky spíš ne... Co tím tak altíky zetor byly jen 12v... 24v byly jen dynama...
-> Bukaj 14.05.14 06:28:31: možná do zetorů řady UŘ1

-> stepan: Je fakt, že mi to tak občas i vyjde, ale přišlo mi to jako náhoda... a on to účel 

-> cPetan: Aby sis tam zamotal palce a neklouzal ti volant v rukách.
Né identifikace, ale nenapadá mi vhodnější téma. Neví někdo k čemu vlastně u sportovnějších volantů mají sloužit ty "výstupky" nad ramenama?
-> m8rinek: To bych věděl i bez tvého komentu :)
-> Kocvin: Jsi mimo...
-> Kocvin: ty seš blbost... já vim co píšu
apropo T138/148 má světla uplně stejný jen maj jiný držáky zezadu na parabole kvůli rámečku, který je zase uplěn stejný jako na Š 1200-1201STW, sedan a Tatra 600.

apropo T138/148 má světla uplně stejný jen maj jiný držáky zezadu na parabole kvůli rámečku, který je zase uplěn stejný jako na Š 1200-1201STW, sedan a Tatra 600.
-> Kocvin:
No chrom rámeček jsem ke světlu taky našel.. Takže je to na kilo až eRko?
No chrom rámeček jsem ke světlu taky našel.. Takže je to na kilo až eRko?
-> James1991: jo je to na kilo
zmátl mě ten bazmek bez chrom. rámečku..

-> Kocvin:
Byla v tom žárovka úplně stejného typu co se dávaly do Š100, ale že by na světle někde bylo 24V, na který asi tatra 138 svítila, jsem nenašel..
Byla v tom žárovka úplně stejného typu co se dávaly do Š100, ale že by na světle někde bylo 24V, na který asi tatra 138 svítila, jsem nenašel..
-> Pavel P..: blbost
-> James1991: Možná Tatra 138/148
-> James1991: Možná Tatra 138/148

-> Pavel P..:
To mi přijde hrozně veliký právě...
To mi přijde hrozně veliký právě...
-> James1991: š100-110
Netuší někdo tuto lampu? Na skle označení: PAL Czechoslovakia 7602.75, zezadu na parabole samolepka Opt.vložka: 8255.34. Průměr 20cm. Díkes
Mám poněkud opačný dotaz, než je v tomto tématu zvykem:
Potřeboval bych zjistit, do jakých možných vozů (pokud vůbec) se dával PALáckej altík (Magneton) 24V s řemenicí průměru 70 mm na klíňák 17 mm...?
Tento dotaz souvisí i s tímto držákem altíku, na který jsem se tu před časem ptal a nic jsem nezjistil:
Potřeboval bych zjistit, do jakých možných vozů (pokud vůbec) se dával PALáckej altík (Magneton) 24V s řemenicí průměru 70 mm na klíňák 17 mm...?
Tento dotaz souvisí i s tímto držákem altíku, na který jsem se tu před časem ptal a nic jsem nezjistil:
-> Pavel P..: fu tušil som že fiat Uno ale že to Trabaat bude to som ani vo sne netušil


-> DEKODOVAC: myslim že trabant..
-> DEKODOVAC: nikto nevie s čoho su?
Nazdar chalani vie mi niekto z vás povedať na aké auto si tieto pakne potrebujem to súrne
-> havlik:
-> Eidy: Zmeral som to takto
Asi sa dohodneme že to bude na favorita.Mám doma niekolko nových kusov takže ak niekto potrebuje ozvite sa.Ďakujem všetkým zúčastnením za pomoc




Asi sa dohodneme že to bude na favorita.Mám doma niekolko nových kusov takže ak niekto potrebuje ozvite sa.Ďakujem všetkým zúčastnením za pomoc
-> havlik: Tenhle mi vždycky připomene Ondru Krupiho

-> Eidy: I po nasazení bubnu před ním zůstane kousek válcové části pro střed disku..
-> isti: Jo průměrem to sedí :)
-> isti: Jo průměrem to sedí :)
-> havlik: Jak mi už psal Eidy, poprvé jsem viděl u fabie že je buben zvlášt... takže jsem odvodil že je u fačka to je dohromady jako u 120 a nebo fely... a taky většina starších fiatu, alf, lancii mělo 4x98
-> havlik: Jenže pak výrobci zjistili, že dělat to vkuse je levnější. A 4x98 může bejt taky dost italů.
-> Eidy: no to nevim jak je to u většiny aut. Jediny co tomu odpovídá a mam doma je 120tka, všechno ostatní má náboj a buben zvlášť včetně simcy a to jak vepředu tak vzadu.
e: nicméně pokud to má rozteč 98 tak je dost jasný že se bavíme o prvnim fáčku? Nebo ne?
e: nicméně pokud to má rozteč 98 tak je dost jasný že se bavíme o prvnim fáčku? Nebo ne?
-> isti: A kdes to měřil? Válcová část je krytá bubnem a kolo sedá až na tu zkosenou. Což je teda trochu divný.
-> Bukaj: -> Eidy: Teraz ma napadlo namerať osadenie pre disk a to má cirka 58,3 mm-ov čiže disk by mal mať minimálne takú stredovú dieru.Stále fáčko?
-> isti: Je to staré fa
Akorát to vnější zkosení mi přijde menší, ale možná je to jen klam..

-> Majki: Starý Fáčka měli zvlášť buben a náboj.
-> isti: Taky tipuju starý Fa.
www.autokseft.cz/Brzdovy- buben-200-mm-XS-115330191- 115330191-nd384287
-> havlik: U většiny aut vkuse je.
-> isti: Taky tipuju starý Fa.
www.autokseft.cz/Brzdovy- buben-200-mm-XS-115330191- 115330191-nd384287
-> havlik: U většiny aut vkuse je.
-> Majki: no a že je tam buben? dyt ten přece neni v celku s nábojem ne?
-> Bukaj: na zadní napravu určitě ne pač tam je buben a na přední naboj tomu chybi ve středu tisicihran....
-> isti: Tipoval bych Favorit, ale nezaručuji

Z čoho pochádzá tento náboj kolesa?Môže byť favo alebo hocičo iné z 80-90-tých rokov?
rozteč 4x98
rozteč 4x98
-> knapido: Dej je obě stejně orientované, takhle když jsou každá jinak tak se blbě poznává... když budeš hodnej, tak jí zítra vyhrabu ;)
-> knapido: Takhle nevim, ale tipl bych si, že ta zakarbonovanější je ze 120

Jedna je Fa a druhá 120. Otázka zní která je která. Lísteček nevydržel a emigroval kamsi.
-> Pavel P..: Děkuji pánovi

Tak popojedem - tenhle epesní orloj pochází odkud...?
Je to na 12V a je to poměrně veliké (průměr přes 13 cm, jenom sklo má cca 10 cm).
Kromě znaku výrobce (kterej mi nic neříká) na ciferníku je zezadu napsáno:
520/12
12V (voltáž)
II/75 (asi datum výroby)
a znak, typický pro některé výrobce východního bloku - zaoblený trojúhelník a v něm kroužek a v kroužku jednička. Podobné symboly dodnes používají Poláci na označení norem (B v zaobleném trojúhelníku je např. na filtrech Filtron...)
Je to na 12V a je to poměrně veliké (průměr přes 13 cm, jenom sklo má cca 10 cm).
Kromě znaku výrobce (kterej mi nic neříká) na ciferníku je zezadu napsáno:
520/12
12V (voltáž)
II/75 (asi datum výroby)
a znak, typický pro některé výrobce východního bloku - zaoblený trojúhelník a v něm kroužek a v kroužku jednička. Podobné symboly dodnes používají Poláci na označení norem (B v zaobleném trojúhelníku je např. na filtrech Filtron...)