
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Jozka: Sakra, to bude asi vono...

-> Bukaj 03.05.14 12:44:13: Ten hliníkovej odlitek z Metazu.. taky je mi to povědomý - není to něco někam dovnitř kapalinovýho tlumiče ?
-> Gryzly 07.05.14 07:28:22: No, však ty už jsme identifikovali, ale ty kuláky spodních ramen netušíš? Na nich není vůbec žádné označení a jsou bez povrchové úpravy...
-> SexyStroj: ne nevyráběl
-> Bukaj: I ty černé kuláky vypadají na Warana.
-> Jozka: Díky :)
Chlapci potřebuji poradit
vrtá mi hlavou tenhle ekonoměr zabudovaný do budíku s kontrolkami?! ... v článcích zde jsem se dověděl, že se to vyrábělo doma, podle nějakého článku ze Světa motorů či co? ... Otázka zásadní pro mě!
Skutečně PAL nic takového nevyráběl v originále???
Děkuji za případné info.
Škodě zdar.

Skutečně PAL nic takového nevyráběl v originále???
Děkuji za případné info.
Škodě zdar.
-> Athlonek: Stane se...
A je to tedy na Ladu, nebo...?

A je to tedy na Ladu, nebo...?
-> Bukaj: Pěkně nanýtovaný štítek.
-> Nwkt: -> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak moc to nelítá, mám ale pěknou ďouru v trávníku

Tak moc to nelítá, mám ale pěknou ďouru v trávníku


-> Nwkt: To nejsi sam :)
-> Nwkt: No, zkusím to hodit, jestli poletí - ale z balzy to není

-> Bukaj 05.05.14 17:51:11: Na první pohled jsem si řikal, proč sem někdo cpe modýlek letadla 

-> šrek: ano, je to trabant
Bylo mi řečeno, že je to držák motoru na Traboše, je tomu tak?
-> dragon_cb_cz: V klidu nespěchám na to

-> Kocvin: BTW, já na tebe s těma pístkama taky pořád myslím, ale v pondělí odevzdávám diplomku... tak potom.
-> Bukaj: Zeptej měly by to být ony :) To jsi na tom ještě dobře já to nestihl ani zabalit :/ 

A ještě jedna malá drobnost, která na mne vždy odněkud vypadne a já už leta pátrám, cože to vlastně je a kde jsem to už viděl

-> Bukaj: Jde o tu novější avii stará měla takové jakoby otazníky 

-> Kocvin 03.05.14 12:31:05: Fakt má Avia takovejhle ingot? Čekal bych aspoň Liazku, nebo Tatru... 
Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/

Edit: Na Warana? Tak to se optám Nepéra :) Jinak už 14 dní vozim v kufru balíček a ne a ne se dostat na poštu... :-/
A ještě další čepy - řídící a do ramen - tentokráte velikost "osobní" 

Mám tu kulové čepy na nějakej náklaďák (soudě dle velikosti) - co by to mohlo být?
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
-> dragon_cb_cz: -> Jozka:
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...

-> dragon_cb_cz: Fakt nevím - vím akorát to, že zmíněnej regulátor alt 55A zvládne.. bolševik lhal stejně účelově jako moje zlatá maminka, tvrdil, co se mu zrovna hodilo. Ale se soupisem regulátorů jsem na úplném začátku, k jakýmu účelu byl stvořen vážně nevím.. Zato bych věděl, kde rostou už dneska dvoumetrový kopřivy..



-> Jozka: To určitě nebude dobře - elektronický relé se téměř jistě (pokud veškerá literatura nekecá) objevilo současně s altem 55A, neb bolševik říká, že s mechanickým to němože fungovat
Ale auto u kterýho bych za dobovost mohl strčit ruku do ohně bohužel nemám, takže to nerozlousknu... Ale při nájezdu mojí GLSy bych se nějakým výměnám dost divil a má 55A alt a elektronickej regler....

-> dragon_cb_cz: Resp. poznámka zní tak, že s tímhle reglerem 55A funguje.. musel bych se ponořit do starejch časopisů - elektronický relé se prototypově mám dojem prvně objevilo až s vysokonapěťovou cívkou a bezkontaktem, alt 55A dřív - jak to ale pak nabíhalo do výroby, to už nevím, neb mě to vlastně nikdy nezajímalo..

-> Jozka: Mechanickej a altík 55A
Slyším poprvý...

-> KKSkoda: Podla mňa by to mohlo byť na 742.136 druhovýroba.Vyzerá to tak, a tie nemajú označenia.
Nevíte někdo co by to mohlo byt za sání? Odlitek naprosto bez značení, není ani vidět že by na tom někdo něco brousil nebo kanály lícoval. Sklonem je to na motor dozadu, kanály mají 28mm po celé délce. V kanálu na vodu hned u příruby k hlavě je i to zesílení stěny sacího kanálu delší než serie (něco přes 1cm).
-> Plisek: Já mám v poznámkách, že to je mechanickej pro alternátor 55A na 105/120, ale kde jsem to info nabral, netuším..

-> dragon_cb_cz: děkuji
-> Plisek: Číslo nemám jak zkontrolovat, ale vypadají jako klasická mechanická relátka k altíku na škodovku (altík 35A nebo 42A), měly je ještě první eMka.
prosím o určení těchto relátek číslo 443.116-417.02 děkuji přípdně jsou volná
-> Antony: ne
-> Nwkt:
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> Antony: erko, avie atp
-> Antony: Vypadá na Rko ne
-> Antony: odfoť ho spredu a poviem ti z čoho je 

Dá se použít tenhle teploměr na klasický teplotní čidlo? neví někdo z čeho to je?
443 414 056 001
443 414 056 001
-> isti:
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm