skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejlepší sériový kotouče/destičky
17:19:50
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 17:11:45: tak to to na tebe působí špatně :.-)
17:13:15
28.04.2015
28.04.2015
exwrcteam
17:11:45
28.04.2015
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 17:07:49: cetl jsi vubec tento post?-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:38:04: Na me to pusobi, ze vubec a nebo sis vytahnul jen cos potreboval. Ta hranice je moment kdy guma pokvikuje, ale kolo se presto toci. To neni o zadnem tupem zablokovani...
17:07:49
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:55:16: rikam ti uz ponekolikaty, ze kouzlo zavodni desticky je v tom, že se ty kola neblokujou... Ale chápu ze si s tím nikdy nejel, tudíž to neznáš.
Tupě to prošlápnout do zablokování kol není žádná věda ani na sériových brzdách.
Čímž končím diskuzi, která se tu v pravidelných intervalech objevuje pořád dokola
Tupě to prošlápnout do zablokování kol není žádná věda ani na sériových brzdách.
Čímž končím diskuzi, která se tu v pravidelných intervalech objevuje pořád dokola
16:55:16
28.04.2015
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 16:46:30: Pokud se nepletu, ma zavodni gumy. Nicmene svezeni s nekym nic neresi, to mas pocit uplne jiny nez kdyz to ridis. Ja mel v kufru dobrych 50kg zavazi a jak rikam nebyl problem probrzdit i ohraty semislick. Co musi byt vic netusim, leda ze by desky zvysovali prilnavost pneu
16:46:30
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:38:04: Já vím že jsem osoba nedůvěryhodná. Domluv se na Běšinách, ať tě Toušík sveze. Jak to má všechno nově složený a na DS3000 tak je to velký peklo...
16:38:04
28.04.2015
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 07:12:15: A uz jsem zas u toho... Jak muze brzdit lepe, kdyz u me neni problem brzdy davkovat na hranici smyku a kdyz se do toho opru, tak i zablokovat kola na ohratem semislicku?
07:57:26
28.04.2015
28.04.2015
minno
A mňa tu nik nepočúva, čo
07:12:15
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> MOLSO 28.04.15 06:21:14: to je právě ta sranda že 2píst na DSkách bude brzdit líp než sériovej 4 píst
07:11:16
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.04.15 23:00:13: Já kupoval Galfery ani ne za 2500.
06:21:14
28.04.2015
28.04.2015
MOLSO
-> m8rinek: mat vpredu 2piesty tak sa na tych 50 € ulakomim a kupim DSka ale kupovat platnicky za 100 € mi pride fakt ako nezmysel.
-> Tuner#2: -> škodec 27.04.15 08:59:49:
-> Tuner#2: -> škodec 27.04.15 08:59:49:
23:00:13
27.04.2015
27.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 27.04.15 22:45:51: No tak 3000+ versus 500 - 600,- za desky je trochu rozdíl.
-> MOLSO 27.04.15 07:28:15: Já hlasuju pro ATE, proti Lukasu to brzdí ještě o kus lépe a za tepla ještě líp.
-> MOLSO 27.04.15 07:28:15: Já hlasuju pro ATE, proti Lukasu to brzdí ještě o kus lépe a za tepla ještě líp.
22:45:51
27.04.2015
27.04.2015
m8rinek
-> MOLSO: Časy kdy DS stály nesmysl už jsou dávno pryč...
10:38:13
27.04.2015
27.04.2015
minno
-> MOLSO: Za mňa odporúčam doštičky TRW. Jednu sadu som už vyjazdil (cca 60 tkm), teraz jazdím druhú sadu (asi 20 tkm) a spokojnosť veľká. Brzdia perfektne za studena aj za tepla. A keď ich rozpáliš, tak to brzdí ešte o to lepšie
Nepískajú, nedrolia sa, nerobia ryhy do kotúčov. Kotúče mám stále tie isté (cca tých 80 tis. km) a nič im nie je.
Tu je link:
www.motormax.sk/kn/.../52 94-Brzdove-dosticky-TRW-GD B939)
Nepískajú, nedrolia sa, nerobia ryhy do kotúčov. Kotúče mám stále tie isté (cca tých 80 tis. km) a nič im nie je.
Tu je link:
www.motormax.sk/kn/.../52 94-Brzdove-dosticky-TRW-GD B939)
08:59:49
27.04.2015
27.04.2015
škodec
-> MOLSO: ate uz nevyrava na 4p. Textar robi a dava sa to do VW podobne ako TRW . Takze su to seriove dosky.
07:28:15
27.04.2015
27.04.2015
MOLSO
Rád by som obnovil túto tému - zháňam nejaké platničky na predný 4piest. Ate som nikde nenašiel, ale našiel osm EBC ultimax - predpokladám, že to bude úplne "sériová" doska, narozdiel od tých ich zelených červených a neviem akých stuffov Našiel som aj nejaké roadhaus, brembo, textar .... Myslíte, že tie dosky brembo budú "lepšie ako bežné dosky" ?
DS2500 stojí nezmysel, takže ten do úvahy neberiem. Dal by som sa ale nahovoriť do úpravy žigulových dosiek, ak by brzdili lepšie ako momentálne frenocary / ferodá premier
DS2500 stojí nezmysel, takže ten do úvahy neberiem. Dal by som sa ale nahovoriť do úpravy žigulových dosiek, ak by brzdili lepšie ako momentálne frenocary / ferodá premier
22:48:22
13.04.2011
13.04.2011
vhml
Dokáže někdo porovnat jak brzdí Osinky ? Pomůžu si oproti ATE ? Nebo bude lepší/horší?
13:03:13
29.06.2009
29.06.2009
vhml
nu zkoušel to změřit a mezi destičkama jsem měl cca 11,5. Když vezmu samotnej brdič tak ten má 42mm místa a destičky po 15mm, tudíž mi zbývá okolo 12mm a 1 tak pořád chybí...
07:04:10
29.06.2009
29.06.2009
Saky
-> vhml: mas nadoraz nacpany pistky? ja to zkousel a jde to slozit, kdyby to neslo tak bych na to upozornil.. a co vim tak nikdo zatim nepsal ze by to neslo..
22:02:55
25.06.2009
25.06.2009
TUNER
-> vhml: Nevim jaký tam má Jerry destičky,ale napasoval to tam.. ;-)
20:19:39
25.06.2009
25.06.2009
Nwkt
-> vhml: Havlík, ale vyndavat ti je asi už nebude
20:09:14
25.06.2009
25.06.2009
vhml
Mě se to ubrušování prostě nějak nelíbí :-)
Uměl by někdo změřit výšku nové destičky ATE ?
Uměl by někdo změřit výšku nové destičky ATE ?
19:28:17
25.06.2009
25.06.2009
TUNER
-> vhml: Klidně vyměnim ojetý za nový ))))
18:58:06
25.06.2009
25.06.2009
ondie
-> vhml: hmm,tak to je zvláštní,asi máš teda nějaké tlustší destičky...já měřil taky nové,ale výrobce nevim,dostal sem je k brzdičům bez obalu..
18:15:05
25.06.2009
25.06.2009
Nwkt
-> vhml: Když vemeš každou o 0,5 mm tak nebude problém ne
18:14:20
25.06.2009
25.06.2009
vhml
-> ondie: já to změřil taky tak a naměřil jsem 11,5
16:52:36
25.06.2009
25.06.2009
ondie
-> vhml: Zkoušels to a nevejde jo ?? ..já už sem tady kdesi níže psal,že sem měřil novej čtyřpístek (pístky nadoraz) s novejma deskama a byl tam plac 13mm,tak mi vycházelo,že to s odřenejma ušima půjde bez úprav..
16:15:07
25.06.2009
25.06.2009
vhml
Tak už i mě přišli kotouče. Chtěl jsem ale zeptat, těch co už to mají na autě, kterak řešili rozšíření brzdiče. Sice by to asi šlo nechat takhle, ale ubrušovat nový destičky nebudu...
21:56:49
19.04.2009
19.04.2009
Saky
takze Elit dodal další kotouče takže mám ještě dvoje předělané připravené jak jsem psal.. tak se ozvěte kdo je ještě chtěl, případně jestli je ještě někdo chcete?
08:26:32
21.03.2009
21.03.2009
Jerry
tak tady jeste nejaká fotečka
08:26:10
21.03.2009
21.03.2009
Jerry
16:14:18
10.03.2009
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: tak zajtra ráno chod na poštu
16:13:43
10.03.2009
10.03.2009
MOLSO
-> suri: nejako nie ... alebo ano a nikto ma o nom neinformoval a schoval listok ... inak fakt newm
16:13:08
10.03.2009
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: v ničom je menej pevné a na menšie priemery skrutiek ..a balík prišiel?
16:10:05
10.03.2009
10.03.2009
MOLSO
-> suri: aha a v com je horsi / lepsi ? lebo si ho olepil paskou a pri rozbalovani sa strhla etiketa
12:30:42
10.03.2009
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: nie tebe som dal 243 ten je tiež dobrý a používam ho
12:23:54
10.03.2009
10.03.2009
MOLSO
-> suri: 270 je to co si mi ty poslal ?
12:21:47
10.03.2009
10.03.2009
suri
-> TUNER: ten 270 je fakt mocný 4,8 šrobu stiahlo zo závitom
06:47:42
10.03.2009
10.03.2009
TUNER
Já doporučuju Loctite 243 a Loctite 270....
16:44:59
09.03.2009
09.03.2009
suri
-> Tuner#2: tak to bola ťažká kvalita - inak keď nie pérovky odporúčam vejárové podložky ( s vnútorným alebo vonkajším ozubením )
16:33:39
09.03.2009
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: by ses divil co je pro nekoho velka komplikace.. minule jsem poslal nekomu chladaky a dal sem mu tam omylem 7 misto 8mi perovek a byl jsem za nejvetsiho idiota ze to nedokazu dodat jako celek.. -) takze i koupit za 50haliru perovku je pro nekoho problem.. jerry nedostal perovku zadnou-) a problemy nedelal-)) se me je nechtelo rano narychlo hledat -)
16:27:29
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Jasný, tohle nebyla žádná velká komplikace.
16:27:28
09.03.2009
09.03.2009
Eidy
-> Tuner#2: Já dávám pérovky jen na šroub uchycení koutouče k náboji, jinak snad nikam. Podle mě je to k ničemu. Povolení nezabrání, akorát to stojí peníze a komplikuje montáž. Všude dávám jen plochou podložku a na namáhané spoje samojistné matice a případně lepidlo. Nikdy se mi nic nepovolilo zatímco s pérovkou už párkrát jo.
Naštvalo mě právě to jejich roztahování se.
Naštvalo mě právě to jejich roztahování se.
16:26:05
09.03.2009
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: pevnostni vyznam asi tezko.. druhej kotouc to nema, myslim tim oplackej chladak.. ten tam ma radius.. no podle me to melo vejsku tak 1,5mm a perovky co mam ja maj tak 2mm urcite to bylo nad tim.. ale to je fuk.. pro priste to utocim a nebudu to resit.. postupnym vyvojem se clovek uci-)
chladaky uz taky delam jinak nez driv.. po jistejch problemcich, ale proste je treba predpokladat ze lidi u montaze nemysli a ze to nedelaji tak jak se ma tak je potreba pripadnym blbym montazim predchazet pokud to je mozne..
chladaky uz taky delam jinak nez driv.. po jistejch problemcich, ale proste je treba predpokladat ze lidi u montaze nemysli a ze to nedelaji tak jak se ma tak je potreba pripadnym blbym montazim predchazet pokud to je mozne..
16:09:07
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Bylo to vyšší než pérovka a než to vybrat po celém, tak je dle mě lepší to jen odfrézovat pro hlavu. Nemá to tam nějaký pevnostní význam? Jako je to fakt málo, ale Jerry si s tím poradil.
Add. pérovky. Včera jsem skládal nápravu, měl jsem nakoupený nový 10,9 šrouby na spodní ramena a koupil jsem i nové matky a pérovky. Tak jsem to tam dal, vzal momenťák, první dvě na 50 a třetí asi na 40 a koukám, pérovka úplně vylezla z pod matky!!! Tak to zas povolím a zkoumám a ona má průřez skoro čtverce. Kouknu na starý a ta má obdélníkový průřez nehledě na to, že je z daleko lepšího materiálu. Ty nové jsem pak zkoušel a takový bláto jsem ještě neviděl.
Takže Imgomat už nikdy, sice jsem proti Fabory asi něco ušetřil, ale tohle musí být Čína nejhrubšího zrna.
Add. pérovky. Včera jsem skládal nápravu, měl jsem nakoupený nový 10,9 šrouby na spodní ramena a koupil jsem i nové matky a pérovky. Tak jsem to tam dal, vzal momenťák, první dvě na 50 a třetí asi na 40 a koukám, pérovka úplně vylezla z pod matky!!! Tak to zas povolím a zkoumám a ona má průřez skoro čtverce. Kouknu na starý a ta má obdélníkový průřez nehledě na to, že je z daleko lepšího materiálu. Ty nové jsem pak zkoušel a takový bláto jsem ještě neviděl.
Takže Imgomat už nikdy, sice jsem proti Fabory asi něco ušetřil, ale tohle musí být Čína nejhrubšího zrna.
15:59:10
09.03.2009
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: divny.. dal tam perovku? ja jsem mu to rikal ze tam ta hranka je, ale kdyz jsem to zkousel tak perovka byla vyssi a zapadla me tam a slo to.. uznavam ze to asi 2desetinky mm vytlacilo to bylo i na kotouci videt ze to bylo zkouseny.. ale to jsem nepovazoval za padny duvod abych to znova soustruzil.. nicmene pokud to tedy delalo problem nic nebrani tomu to u dalsich utocit..
14:41:40
09.03.2009
09.03.2009
Nwkt
-> Tuner#2: -> MATTESS: Aha jsem si řikal
13:49:02
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Já ne to bratránek, já mu jen dohlížím a dělám kvalitáře
13:18:32
09.03.2009
09.03.2009
vhml
-> MATTESS: inu, poctivej kus železa :-)
12:46:48
09.03.2009
09.03.2009
MATTESS
-> Nwkt: Honza nikam, ale bratránek
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/5200_2009-03-08_ 20-13-25_70.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/5200_2009-03-08_ 20-13-25_70.jpg