Nejlepší sériový kotouče/destičky

prohledat
574 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 03.02.2008 do 19.01.2022, založil/a vhml
řadit dle data
17:19:50
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 17:11:45: tak to to na tebe působí špatně :.-)
17:13:15
28.04.2015
exwrcteam
7
17:11:45
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 17:07:49: cetl jsi vubec tento post?-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:38:04: Na me to pusobi, ze vubec a nebo sis vytahnul jen cos potreboval. Ta hranice je moment kdy guma pokvikuje, ale kolo se presto toci. To neni o zadnem tupem zablokovani...
17:07:49
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:55:16: rikam ti uz ponekolikaty, ze kouzlo zavodni desticky je v tom, že se ty kola neblokujou... Ale chápu ze si s tím nikdy nejel, tudíž to neznáš.



Tupě to prošlápnout do zablokování kol není žádná věda ani na sériových brzdách.



Čímž končím diskuzi, která se tu v pravidelných intervalech objevuje pořád dokola 4 3
16:55:16
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 16:46:30: Pokud se nepletu, ma zavodni gumy. Nicmene svezeni s nekym nic neresi, to mas pocit uplne jiny nez kdyz to ridis. Ja mel v kufru dobrych 50kg zavazi a jak rikam nebyl problem probrzdit i ohraty semislick. Co musi byt vic netusim, leda ze by desky zvysovali prilnavost pneu 2
upraveno 1x, naposled 28.04.2015 16:55:46
16:46:30
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 16:38:04: Já vím že jsem osoba nedůvěryhodná. Domluv se na Běšinách, ať tě Toušík sveze. Jak to má všechno nově složený a na DS3000 tak je to velký peklo...
16:38:04
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.04.15 07:12:15: A uz jsem zas u toho... Jak muze brzdit lepe, kdyz u me neni problem brzdy davkovat na hranici smyku a kdyz se do toho opru, tak i zablokovat kola na ohratem semislicku?
07:57:26
28.04.2015
minno
A mňa tu nik nepočúva, čo3
07:12:15
28.04.2015
vhml
-> MOLSO 28.04.15 06:21:14: to je právě ta sranda že 2píst na DSkách bude brzdit líp než sériovej 4 píst
07:11:16
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.04.15 23:00:13: Já kupoval Galfery ani ne za 2500.
06:21:14
28.04.2015
MOLSO
-> m8rinek: mat vpredu 2piesty tak sa na tych 50 € ulakomim a kupim DSka ale kupovat platnicky za 100 € mi pride fakt ako nezmysel.



-> Tuner#2: -> škodec 27.04.15 08:59:49:
23:00:13
27.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 27.04.15 22:45:51: No tak 3000+ versus 500 - 600,- za desky je trochu rozdíl.



-> MOLSO 27.04.15 07:28:15: Já hlasuju pro ATE, proti Lukasu to brzdí ještě o kus lépe a za tepla ještě líp.
22:45:51
27.04.2015
m8rinek
-> MOLSO: Časy kdy DS stály nesmysl už jsou dávno pryč...
10:38:13
27.04.2015
minno
-> MOLSO: Za mňa odporúčam doštičky TRW. Jednu sadu som už vyjazdil (cca 60 tkm), teraz jazdím druhú sadu (asi 20 tkm) a spokojnosť veľká. Brzdia perfektne za studena aj za tepla. A keď ich rozpáliš, tak to brzdí ešte o to lepšie1



Nepískajú, nedrolia sa, nerobia ryhy do kotúčov. Kotúče mám stále tie isté (cca tých 80 tis. km) a nič im nie je.



Tu je link:

www.motormax.sk/kn/.../52 94-Brzdove-dosticky-TRW-GD B939)
08:59:49
27.04.2015
škodec
-> MOLSO: ate uz nevyrava na 4p. Textar robi a dava sa to do VW podobne ako TRW . Takze su to seriove dosky.
upraveno 2x, naposled 27.04.2015 09:03:25
07:28:15
27.04.2015
MOLSO
Rád by som obnovil túto tému - zháňam nejaké platničky na predný 4piest. Ate som nikde nenašiel, ale našiel osm EBC ultimax - predpokladám, že to bude úplne "sériová" doska, narozdiel od tých ich zelených červených a neviem akých stuffov 3 Našiel som aj nejaké roadhaus, brembo, textar .... Myslíte, že tie dosky brembo budú "lepšie ako bežné dosky" ?



DS2500 stojí nezmysel, takže ten do úvahy neberiem. Dal by som sa ale nahovoriť do úpravy žigulových dosiek, ak by brzdili lepšie ako momentálne frenocary / ferodá premier
22:48:22
13.04.2011
vhml
Dokáže někdo porovnat jak brzdí Osinky ? Pomůžu si oproti ATE ? Nebo bude lepší/horší?
13:03:13
29.06.2009
vhml
nu zkoušel to změřit a mezi destičkama jsem měl cca 11,5. Když vezmu samotnej brdič tak ten má 42mm místa a destičky po 15mm, tudíž mi zbývá okolo 12mm a 1 tak pořád chybí...
07:04:10
29.06.2009
Saky
-> vhml: mas nadoraz nacpany pistky? ja to zkousel a jde to slozit, kdyby to neslo tak bych na to upozornil.. a co vim tak nikdo zatim nepsal ze by to neslo..
22:02:55
25.06.2009
TUNER
-> vhml: Nevim jaký tam má Jerry destičky,ale napasoval to tam.. ;-)
20:19:39
25.06.2009
Nwkt
-> vhml: Havlík, ale vyndavat ti je asi už nebude
20:09:14
25.06.2009
vhml
Mě se to ubrušování prostě nějak nelíbí :-)



Uměl by někdo změřit výšku nové destičky ATE ?
19:28:17
25.06.2009
TUNER
-> vhml: Klidně vyměnim ojetý za nový ))))
18:58:06
25.06.2009
ondie
-> vhml: hmm,tak to je zvláštní,asi máš teda nějaké tlustší destičky...já měřil taky nové,ale výrobce nevim,dostal sem je k brzdičům bez obalu..
18:15:05
25.06.2009
Nwkt
-> vhml: Když vemeš každou o 0,5 mm tak nebude problém ne
18:14:20
25.06.2009
vhml
-> ondie: já to změřil taky tak a naměřil jsem 11,5
16:52:36
25.06.2009
ondie
-> vhml: Zkoušels to a nevejde jo ?? ..já už sem tady kdesi níže psal,že sem měřil novej čtyřpístek (pístky nadoraz) s novejma deskama a byl tam plac 13mm,tak mi vycházelo,že to s odřenejma ušima půjde bez úprav..
16:15:07
25.06.2009
vhml
Tak už i mě přišli kotouče. Chtěl jsem ale zeptat, těch co už to mají na autě, kterak řešili rozšíření brzdiče. Sice by to asi šlo nechat takhle, ale ubrušovat nový destičky nebudu...
21:56:49
19.04.2009
Saky
takze Elit dodal další kotouče takže mám ještě dvoje předělané připravené jak jsem psal.. tak se ozvěte kdo je ještě chtěl, případně jestli je ještě někdo chcete?
08:26:32
21.03.2009
Jerry
tak tady jeste nejaká fotečka 5
08:26:10
21.03.2009
Jerry
16:14:18
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: tak zajtra ráno chod na poštu
16:13:43
10.03.2009
MOLSO
-> suri: nejako nie ... alebo ano a nikto ma o nom neinformoval a schoval listok ... inak fakt newm 8
16:13:08
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: v ničom je menej pevné a na menšie priemery skrutiek ..a balík prišiel?
16:10:05
10.03.2009
MOLSO
-> suri: aha a v com je horsi / lepsi ? 1 lebo si ho olepil paskou a pri rozbalovani sa strhla etiketa
12:30:42
10.03.2009
suri
-> MOLSO znova pojazdný: nie tebe som dal 243 ten je tiež dobrý a používam ho
12:23:54
10.03.2009
MOLSO
-> suri: 270 je to co si mi ty poslal ? 1
12:21:47
10.03.2009
suri
-> TUNER: ten 270 je fakt mocný 4,8 šrobu stiahlo zo závitom
06:47:42
10.03.2009
TUNER
Já doporučuju Loctite 243 a Loctite 270....1
16:44:59
09.03.2009
suri
-> Tuner#2: tak to bola ťažká kvalita - inak keď nie pérovky odporúčam vejárové podložky ( s vnútorným alebo vonkajším ozubením )
zvětšit Nejlepší sériový kotouče/destičky - obrázek od suri vložen 09.03.2009 16:44:59
16:33:39
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: by ses divil co je pro nekoho velka komplikace.. minule jsem poslal nekomu chladaky a dal sem mu tam omylem 7 misto 8mi perovek a byl jsem za nejvetsiho idiota ze to nedokazu dodat jako celek.. -) takze i koupit za 50haliru perovku je pro nekoho problem.. jerry nedostal perovku zadnou-) a problemy nedelal-)) se me je nechtelo rano narychlo hledat -)
16:27:29
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Jasný, tohle nebyla žádná velká komplikace.4
16:27:28
09.03.2009
Eidy
-> Tuner#2: Já dávám pérovky jen na šroub uchycení koutouče k náboji, jinak snad nikam. Podle mě je to k ničemu. Povolení nezabrání, akorát to stojí peníze a komplikuje montáž. Všude dávám jen plochou podložku a na namáhané spoje samojistné matice a případně lepidlo. Nikdy se mi nic nepovolilo zatímco s pérovkou už párkrát jo.

Naštvalo mě právě to jejich roztahování se.
16:26:05
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: pevnostni vyznam asi tezko.. druhej kotouc to nema, myslim tim oplackej chladak.. ten tam ma radius.. no podle me to melo vejsku tak 1,5mm a perovky co mam ja maj tak 2mm urcite to bylo nad tim.. ale to je fuk.. pro priste to utocim a nebudu to resit.. postupnym vyvojem se clovek uci-)



chladaky uz taky delam jinak nez driv.. po jistejch problemcich, ale proste je treba predpokladat ze lidi u montaze nemysli a ze to nedelaji tak jak se ma tak je potreba pripadnym blbym montazim predchazet pokud to je mozne..
16:09:07
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Bylo to vyšší než pérovka a než to vybrat po celém, tak je dle mě lepší to jen odfrézovat pro hlavu. Nemá to tam nějaký pevnostní význam? Jako je to fakt málo, ale Jerry si s tím poradil.



Add. pérovky. Včera jsem skládal nápravu, měl jsem nakoupený nový 10,9 šrouby na spodní ramena a koupil jsem i nové matky a pérovky. Tak jsem to tam dal, vzal momenťák, první dvě na 50 a třetí asi na 40 a koukám, pérovka úplně vylezla z pod matky!!! Tak to zas povolím a zkoumám a ona má průřez skoro čtverce. Kouknu na starý a ta má obdélníkový průřez nehledě na to, že je z daleko lepšího materiálu. Ty nové jsem pak zkoušel a takový bláto jsem ještě neviděl.



Takže Imgomat už nikdy, sice jsem proti Fabory asi něco ušetřil, ale tohle musí být Čína nejhrubšího zrna.
15:59:10
09.03.2009
Saky
-> Tuner#2: divny.. dal tam perovku? ja jsem mu to rikal ze tam ta hranka je, ale kdyz jsem to zkousel tak perovka byla vyssi a zapadla me tam a slo to.. uznavam ze to asi 2desetinky mm vytlacilo to bylo i na kotouci videt ze to bylo zkouseny.. ale to jsem nepovazoval za padny duvod abych to znova soustruzil.. nicmene pokud to tedy delalo problem nic nebrani tomu to u dalsich utocit..
14:41:40
09.03.2009
Nwkt
-> Tuner#2: -> MATTESS: Aha jsem si řikal 3
13:49:02
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Já ne to bratránek, já mu jen dohlížím a dělám kvalitáře 3
13:18:32
09.03.2009
vhml
-> MATTESS: inu, poctivej kus železa :-)
12:46:48
09.03.2009
MATTESS
Extreme Tyres