-> FORM: Díky,to vypadá dobře...
-> vhml: tak snad jen..neberou moc kotouče ?
Nebo máte třeba referenci ATE versus Azbest ? (vim že je osinek k nesehnání,ale třeba se na mě usměje štěstí)
Prostě schánim něco tak do litru za sadu,kvůli životnosti kotoučů bych nerad,aby to bylo moc tvrdý,a aby to brzdilo i kdyby jen o trochu líp než většina toho šedivýho průměru co je v obchodech.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejlepší sériový kotouče/destičky
-> ondie: ATE destičky jsou asi nejlepší sériové desky co se dají sehnat. Cena na 4písty je snad kolem 800Kč.
-> ondie: dikes

-> Majklsto: DS2500 (respektive DS3000) sou na 2pístky relativně levný a je to v současnosti něco okolo 1000-1300Kč za sadu....
To čtyřpístkáři sou na tom o dost hůř.
To čtyřpístkáři sou na tom o dost hůř.
-> vhml: Pověz prosím něco víc o těch ATE destičkách,nějaká zkušenost a nakolik to přijde ?
Já schánim nějakou dobrou volbu ke chlaďákům a nerad bych je brzy odrauboval,takže destičky radši měkčí a častěji :-) ..a aby to bylo tak nějak i cenově rozumně (na DS nemám).
Já schánim nějakou dobrou volbu ke chlaďákům a nerad bych je brzy odrauboval,takže destičky radši měkčí a častěji :-) ..a aby to bylo tak nějak i cenově rozumně (na DS nemám).
tak trochu sa sem votriem
neviete kolko stoja ferodo DS2000 na stodvacku cize dvojpiesty?
ani ujo google mi nevedel pomoct
neviete kolko stoja ferodo DS2000 na stodvacku cize dvojpiesty?
ani ujo google mi nevedel pomoct
-> Nwkt: Nejlepší na tom je, že ke každé sadě se váže nějaký pěkný poetický příběh jak jsem k nim přišel, s každou se můžu pomazlit




Jinak zkušenosti s destičkama mám takové, že Rapid se s hnusnými brzdami, na které od výrobynikdo nesáhnul a s azbestovými deskami brzdí lépe než 136 s kompletně zgenerálkovanými brzadami, desky Ferodo premier, kotouče myslím Lukas.
-> FORM: Sysel
já radši pomlčim 




Samozřejmně nejsem blázen abych to všechno doma syslyl, ale udělal jsem pár lidem radost.
-> Nwkt: Po tom co mi přišla dodávka, ze které máš taky destičky, jsem si udělal fotku pro radost. Od těch 10ti sad doleva jsem měl už dřív doma 

-> FORM:




-> m8rinek: no joo, tak to je bída
Já teda taky nemám 16 sad, ale jednou jsem se k tomu mohl přiblížit.

-> m8rinek: slabota 

-> FORM: jenom 16desticek 

-> m8rinek: Jenom 16 destiček? Nebo 16 sad? 

-> vhml: zapomnel jsem dodat, ze nejsou na prodej a mam jich tusim jen 16kousku
-> m8rinek: rad te toho pytle zbavím :-D
já tu mam pytel azbestovek, na ty jsou jaký reference?
-> Trax: přesně tak já mam taky tyhle Feroda jak desky tak pakny a nemůžu si stěžovat, naprosto super, kam se hrabe origo na feldu

Ja mel na rapidovi ferodo premier nebo premium, ted nevim. Staly cca 400Kč a brzdilo to docela dobre. Urcite lip, nez polsyk no name atd. A po 2000km o moc neubyly. Ale v normalnim provozu...
Destičky máme ATE, ty fungujou pěkně. Jde mi spíše o ty kotouče...
-> Nwkt: Tak to nevím. Já mám DS2000, který stojí na 4písty ranec, předpokládám, že to už vhml nechce.
edit: pokud se mu to vejde do rozpočtu tak určitě DS.
edit: pokud se mu to vejde do rozpočtu tak určitě DS.

-> Eidy: I destičky?
No dobrá. Za sebe doporučuju Feroda. Víc ti neporadím.
Nějak z toho tenkrát nevzešel nějakej výsledek, takže to zkusím znova :) Jakou značku kotoučů mi doporučíte na 4písty jako nejlepší. Na ceně moc nezáleží, ale zase na chlaďáky nemám...Dík
-> PetrDNX: no měli jsme jedny destičky(v r.2005, jméno už netuším) tak vydrželi krásnejch 5 rychlostek ze 6. Na cíli 6 rychlostky už lítali jenom jiskry....
-> vhml: Moc sem těch 4pistovejch nezkusil ale jistě vim že Bendix sou na pitel,čekal sem na ně měsíc a po cca 200km v "normálním" provozu shořeli na prach.To už byly lepší nějaký no name ze Slovenska.Teď mám chlaďáky+brzdiče Peu 205 Gti a je po problému.
Nekroutí se, jestli to brzdí těžko posoudit. Brzdí líp než stovka s 2pístama, hůř než astra s chlaďákama. A jelikož jezdíme tratě tak do 5-10 km tak vadnout nestihnou...
Proto bych potřeboval posouzení od někoho kdo vystřídal více kombinací kotoučů a destiček a jaká kombinace fungovala nejlíp. Neříkám, že by to brzdilo špatně, ale vždycky to může bejt lepší ne???
Proto bych potřeboval posouzení od někoho kdo vystřídal více kombinací kotoučů a destiček a jaká kombinace fungovala nejlíp. Neříkám, že by to brzdilo špatně, ale vždycky to může bejt lepší ne???
kroutí se ty kotouče? Brzdí to? Vadne to? Pokud s nima nejni problém tak bych to neřešil. Příčina může být i v destičkách. Jsou třeba hodně měkké, což způsobuje dobré brzdění a nízký úbytek kotoučů a naopak rychlé zmizení destiček.
Mam jenom 2p, ale kotouče jsou stejný jako pro 4p. Jsou to vrtaný od Feroda a nikdy jsem s nima neměl problém. Ani na okruhu ani jindy. Ale taky netvrdím, že jsou mnohem lepší než stočené 20 let staré originaly. Jen, že jsem s nima fakt spokojenej.
Mam jenom 2p, ale kotouče jsou stejný jako pro 4p. Jsou to vrtaný od Feroda a nikdy jsem s nima neměl problém. Ani na okruhu ani jindy. Ale taky netvrdím, že jsou mnohem lepší než stočené 20 let staré originaly. Jen, že jsem s nima fakt spokojenej.
Jaká je nejlepší kombinace sériovejch kotoučů a destiček pro 4písty??? Dávat chlaďáky a DS2500 je zatím mimo mé finační možnosti a zatím nejezdíme tak velikej sport, kde by jsme to nutně potřebovali. Proto chci dát z toho obyčejnýho to nejlepší...
Letošní rok jsme jezdili destičky Textar, nebyly špatný, ale otázka je, jestli není něco lepšího na trhu. Ale trochu mi děsí kotouče. Nasadil jsem nějaký Noname, který jsem tu našel a za sezónu po zmizení třech sad destiček ubyly z kotouče 2desetiny... což mi přijde přinejmenší zvláštní a nevím jestli je to dobře nebo špatně...
Letošní rok jsme jezdili destičky Textar, nebyly špatný, ale otázka je, jestli není něco lepšího na trhu. Ale trochu mi děsí kotouče. Nasadil jsem nějaký Noname, který jsem tu našel a za sezónu po zmizení třech sad destiček ubyly z kotouče 2desetiny... což mi přijde přinejmenší zvláštní a nevím jestli je to dobře nebo špatně...