skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejlepší sériový kotouče/destičky
Jen takový poznatek ještě .Dneska jsem šel vrátit ty TRW kotouče, že chci ty Feroda. Volali do třech poboček, kde by je měli mít a ve všech třech v tý krabici byli taky TRW. Takže bacha na to, až budete někdo chtít kupovat Feroda na 130ku. Já už na to seru a beru od Sakyho chladáky.
-> Pilot 105: nu jedine upravy jsou otvor na náboj a díry na uchyceni a jeste rozširit brzdic ne???
-> Pilot 105: Pěkný, díky za odpověd. Třmeny máš asi rozšířený viď?
Pro porovnání kotouč na S120, rozměry jsou stejé jako u 4p, až na průměr, ten je 247 mm.
Zbytek si každý domyslí, co je potřeba upravit.
Zbytek si každý domyslí, co je potřeba upravit.
Ať to nemusím stále psát přez SZ.
Kotouč je z Opla (kat. č. Brembo 08.2953.20), v Elitu na objednávku, cena byla cca před rokem a půl 725,–/ks, síla je 12,5, ale předem upozorňuji, že to není záměnné bez úprav!
Kotouč je z Opla (kat. č. Brembo 08.2953.20), v Elitu na objednávku, cena byla cca před rokem a půl 725,–/ks, síla je 12,5, ale předem upozorňuji, že to není záměnné bez úprav!
Taky by mě zajímalo co to je za ty Bremba 12mm. Už mě to s těma kotoučema začíná srát. A nechci abych kotouče po pár závodech vyhazoval.
-> Nwkt: sorry nečítal som to díky za upozornenie
-> suri: Tady jde o kotouče od Bremba co jsou podobný škodováckým, ale mají tloušťku 12 mm
-> Jerry: Brembo robí len na 120 www.elit.sk
-> Pilot 105: hoj, prosimte nemáš náhodou upřesnení tech kotouču od bremba 12mm????? mám s tím tedka prekérku, jak se tu piše tak na 130 bohužel Ferodo už nedělaj, jedine nejaký skládek, ale to je šance minimálni :-( a dávat 9mm je taky špaténka!
-> kury: 

-> havlik: Já už tam taky našel po obvodu TRW a nejákej kod. To bych se z toho posral, takže v pondělí opět do obchodu

-> kury: no já to na těch kotoučích měl i vyraženo na obvodu normálně TRW

-> havlik: No ty jo jsi to s tím TRW přivolal
Dneska jsem si přinesl jiný kotouče. Na krabici Feroda, ale uvnitř papír TRW, Lucas a na kotoučích není vyraženo nic. Zatím co jsem měl Feroda, tak na nich bylo Ferodo i vyraženo a ještě nejáky psaní. Ty we tak ted nevím, co už mám dělat
Kuwa to jsou feroda na 4P nesehnatelný bo co.


-> 105L: len dokedy a osinek no neviem brzdilo to nepískalo ale azbest nemusím
-> suri: to je sila, ale predne desky su v pohode nj zlatý OSINEK.

-> 105L: s prepáčením nasr..nie do papule zadné pakne ani nie 500 km a odlepilo sa obloženie
-> 105L: ja ich mám, aj brat a zatiaľ spokojnosť
A čo hovoríte na slovenské Frenocar?
mal som ich a nepískali
podla mna na normálne jazdenie stačia.


-> Majklsto: osineky brzdia lepsie ako seriove feroda a nepiskaju 

este by som mal drobnu otazocku k veci:ako sa umiestnili klasicke seriove komunisticke brzdove oblozenia osinek?lepsie ako ATE?porovnatelne alebo horsie?
-> havlik: Tak to by mi zase neudělali
S nima je rozumná řeč a vždycky tam vybíráme jaká věc bude nejlepší. Takže desky vyhráli ATE a kotouče Feroda. Jen asi nedopatřením jsou na 2P
Takže je bud vyměním nebo se při nejhorším bude soustružit.


no bud rád že máš aspon ferodo:) mě přišli v krabici kotouče s označenim TRW:))
-> Nwkt: jj. Já tam zítra zajdu. Ona je s nima rozumná řeč, ale holt škodovky moc nedělaj, tak asi myslel, že je to stejný a já vůl se na to podíval až doma.
-> kury: Reklamovat, já koupil normálně feroda na 4P 

hmm. Tak Havlík nekecal
Objednal jsem si v obchodě Feroda na 130ku a koukám 252mm
Ted abych honil někoho se soustruhem


-> suri: dik
-> Nwkt: Díky

-> CpEaRjHaY: Elit
A kde se dají sehnat u nás kotouče Brembo??Chěl bych dát ty nechlazený na dvoupíst na zadní nápravu.
Jinak já mám teď na autě na předku destičky COSID nebo jak se to píše a naprostá spokojenost.Je to ještě stará dederonská výroba na warťáky
Jinak já mám teď na autě na předku destičky COSID nebo jak se to píše a naprostá spokojenost.Je to ještě stará dederonská výroba na warťáky

-> vhml: ok,díky.
-> Majklsto: pred rokom 1100sk DS 2500
-> Pilot 105: A z čeho jsi použil ten 12mm kotouč? Já v katalogu Bremba hledal a nic pěknýho nenašel. A brzdiče máš pak rozšířený? Kdyžtak mi napiš do ID...
-> vhml: Chlaďáky Brembo cca 1500,-/ks, nebo 12,5 mm kotouč cca 700,-/ks, takhle jsem to řešil já, hlavně kvůli legalitě (na STK nic nepoznají narozdíl od chlaďáků). Osobně si myslím, že 9 mm kotouč zkroutíš (když ho přehřeješ) tak jako tak a je jedno co koupíš za značku, levnější kotouče se ale kroutí už od pohledu.:)
-> Pilot 105: o těch 2p jsem věděl, ale zase mi moc nelíbí, že maj ,,jenom" 9mm. Ale jestli říkáte, že ferodo to dělá stejně, tak je to asi jedno. A je na tom ta kvalita znát vzhledem k dvojnásobný ceně?
-> Pilot 105: neřikam že ne:)
-> havlik: Brembo má průměr 252 mm, síla 9 mm, právě koukám do katalogu.;)
-> Pilot 105: ono nevim jak brembo ale ferodo snad má oboje ty kotouče uplně identický jak 2p tak 4p
-> vhml: Ano, ale pouze na 2p, není problém upravit. Cena cca 500,-/ks.
-> Pilot 105: a brembo dělá nechlazený? Já myslel, že jenom chlaďáky
-> vhml: Kotouče Brembo, destičky ATE.
-> ondie: jak žerou ti nepovím, jelikož máme nějaký podivný kotouče na kterejch skončili už 4 sady destiček a z kotouče neubyla ani desetina...
-> Syny: Já na to kašlu, vydloubal jsem originály z vosku a nechal je u soustružníka stáhnout o těch 5mm na obvodu. životnost je o kus nižší, ale zase jsou to originály.
-> Syny: Myslím že je dělají jen menší, tedy 247x9 na 4p a 252x9 na 2p, v originále mají být těch 247x9,5. Flákají to a šetří si práci, obrobí je stejně na 2p i 4p, jen v posledním úkonu je stáhnou po obvodu trochu víc.
-> FORM: ja mam feorda na 2p a chci dat 4p :( Oni se nedelaj ty mensi a 9,5mm? Nevim jestli nechat ubrat ty moje nebo shant na 4p...
Jinak - Lucasy po 10 000km krivy - stoceno - 10 000km a jsou znova krivy... Nasrat, uz to nejak doklepu a pak to pude cely pryc...
Jinak - Lucasy po 10 000km krivy - stoceno - 10 000km a jsou znova krivy... Nasrat, uz to nejak doklepu a pak to pude cely pryc...
-> Syny: člověče, ani s nimi problémy nemám, zatím moc nekopou. Zatím se na nich najezdilo jen pár tisícovek. Kdyžtak mám v záloze jedny Feroda a na kábro půjdou stočené 2 pístové originály. Jsou jen o 0,5mm tenčí než se dávaly z prvovýroby, dnes je snad taky dělají jen 9mm tlusté stejně jako kotouče na 2p.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 4P taky
-> Syny: Ale zda se ze to delaj jen 2 pistovy kotouce 

-> FORM 09.02.09 19:33:28:
Kotouce Lucas
Uz podruhy (po presostruzeni) je mam krivy... Nechapu...



Kotouce Lucas
