skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zabránit zatuhávání brzd
zkus na gumičky do pístků tohle www.allforcars.cz/pasty/a
te-03-9902-0521-2-180g?gcl
id=Cj0K...
pak začli používat bosch nebo lucas brzdiče, ale konstrukce je pořád stejná, jenom se liší jak je odpružená destička..
-> Kocvin 11.02.20 21:30:05: v těch pežotích brzdách aby se pes vyznal, z tý 306tky máme ještě úplně jiný brzdiče. Zadních jsou asi taky 2 typy bubnovejch + kotouče
Všiml jsem si
pokud jde o nechlazené kotouče tak pasuje na origo brzdový kotouč a držák dvoupístků francouzský třmen. Problém bude spíš vybrat něco co nebude úplně v háji, třeba ty bendixy hrozně rádi zarůstají odvzdušňováky a krásné se lámou. Teď jsem to řešil u bratrový 106ky, ale dají se koupit nový kolem 1700 kus. Brzdová hadice se použije ta delší že 4pístků a dá se průtokový šroub.
Jinak na tý zelený škodovce jsou opravdu třmeny z GTI, na ty slabší 1.6 a1.9 75kw se dávaly chlazený bendixy, liší se to od obyčejných jenom šířkou tý podkovy pro destičky
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak na tý zelený škodovce jsou opravdu třmeny z GTI, na ty slabší 1.6 a1.9 75kw se dávaly chlazený bendixy, liší se to od obyčejných jenom šířkou tý podkovy pro destičky
-> vhml 11.02.20 20:46:37: Z GTI určitě ne, tam je jiný systém.. Řekl bych že dost podobný tomu z 306..
Tohle podle desek vypadá na klasický Bosch/Bendix brzdy z běžných 205/309.. Pak se montovaly ještě TRW/Lucas a ty jsou zase úplně jinačí(držáky budou možná stejné).. U bendixu zajišťuješ desky takovým klínkem ve tvaru V a u Lucasu jsou dva čepy..
Oba systémy mají společný průměr kotouče a těhlice jsou taky pokud je mi známo stejné, takže už je spíš na rozhodnutí úpravce, který si namontuje(snáz sežene..)..
Podrobnější info by snad mohl uvést -> vinorak: , pokud si všimne..
Tohle podle desek vypadá na klasický Bosch/Bendix brzdy z běžných 205/309.. Pak se montovaly ještě TRW/Lucas a ty jsou zase úplně jinačí(držáky budou možná stejné).. U bendixu zajišťuješ desky takovým klínkem ve tvaru V a u Lucasu jsou dva čepy..
Oba systémy mají společný průměr kotouče a těhlice jsou taky pokud je mi známo stejné, takže už je spíš na rozhodnutí úpravce, který si namontuje(snáz sežene..)..
Podrobnější info by snad mohl uvést -> vinorak: , pokud si všimne..
-> Eidy 11.02.20 20:43:25: to je ono. Podle fotky to vypadá, že je pod kotoučem podložka, takže i ten kotouč je asi pežotí. Ale brzdiče to jsou asi z 205/309GTi, protože teď máme v 309 brzdiče z 306 a ty jsou jiný
-> Klubko_ 11.02.20 14:58:39: někdo to tu jezdí. I průměr kotouče je stejnej - 247mm a jsou asi 3 druhy brzdičů pro chlazený i nechlazený kotouče
-> vhml 11.02.20 09:19:04: no mě právěže příjde snažší rozhýbat vodítka a 1 pístek, než se drbat se dvěma pístkama. Co jsem zatím dělal brzdy s vodítkama, tak rzhýbat vodítka byl menší oser, než pístky. Nicméně i tobě dávám za pravdu. Past vedle pasti
milujipraci.cz/
A jak ty brzdiče 309, 306 sedí na dvoupístovej kotouč?
-> Eidy 11.02.20 10:41:13: tak přeci jen ta 5.0, už jsem o tom slyšel.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A jak ty brzdiče 309, 306 sedí na dvoupístovej kotouč?
-> Eidy 11.02.20 10:41:13: tak přeci jen ta 5.0, už jsem o tom slyšel.
-> darklord: www.google.com/search?q=%
C4%8Dis...
Někdo píše, že to lze smíchat, ale výrobci od toho zrazují a já bych si to netroufnul.
Někdo píše, že to lze smíchat, ale výrobci od toho zrazují a já bych si to netroufnul.
-> Eidy: cize naplnit nadobku cisticom brzd, a nechat vytiect odvzdusnovakmi? Mas nejaky odkaz kde to kupit aby nebol v spreji, neviem nic najst
-> darklord: Mýt se dá čímkoliv, co odstraní to, co nechceš. Třeba benzínem mastnotu nebo čističem brzd brzdovou kapalinu.
-> Eidy: "vymej" znamena co? naliat do nadobky vodu asi nie ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Klubko_: Vymej všechny trubky, válce a brzdiče a dej tam DOT 5.0.
www.veterancs.com/cs/sili konova-brzdova-kapalina-do t-5
www.veterancs.com/cs/sili konova-brzdova-kapalina-do t-5
Z pežotů pasujou brzdiče na dvoupístový držáky. 309 , 306 apod. Ale jestli ti místo jednoho pístku mají zatuhnout dvě vodítka, to si asi nevybereš.
Je to jednoduchy, škodná spíš stojí, než jezdí a pak je to před vyjetím boj s brzdama. Co s tím?
Něco jsem slyšel o jiné brzdové kapalině, než běžná DOTněco. Jaká?
Co by se případně dalo do škodné dát za jiny brzdiče místo dvoupístů? Radši jednopísty. Míň pístků=míň písků, ktery je potřeba rozhýbat![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Neřeším legislativu. Nemám požadavek na zvýšení brzdnyho účinku (větší kotouč), ani nemám potřebu větrání.
Řeším cenu, nejlíp aby to bylo stylem zajeď na vrakáč, vymontuj z takovyho a takovyho auta a nasaď
, což je mi jasny, že úplně nepůjde
snadnost provedení a hlavně udržitelnost brzdiče do budoucna, tedy dostupnost ND.
Něco jsem slyšel o jiné brzdové kapalině, než běžná DOTněco. Jaká?
Co by se případně dalo do škodné dát za jiny brzdiče místo dvoupístů? Radši jednopísty. Míň pístků=míň písků, ktery je potřeba rozhýbat
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Neřeším legislativu. Nemám požadavek na zvýšení brzdnyho účinku (větší kotouč), ani nemám potřebu větrání.
Řeším cenu, nejlíp aby to bylo stylem zajeď na vrakáč, vymontuj z takovyho a takovyho auta a nasaď
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)