Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!

Karoserie:

současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot

Interiér:

současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka

Podvozek:

Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec

Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:

současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky


Motor:

Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:

1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky

VIDEO


Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps

Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l


Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

20:04:59
03.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
12:11:10
04.12.2015
Eidy
-> PetrDNX: Tak to potom jo. Já si říkal, že na závoďáku to asi stačí :) Pak to může bejt ukostřený normálně.
11:46:46
04.12.2015
PetrDNX
-> Eidy: zapojil jsem to bez dojezdu na jednu rychlost.čím míň drátů tím líp1
08:39:16
04.12.2015
Eidy
-> PetrDNX: Koukám, že jsi namontoval motor stěračů z Feldy. Já to teď řešil taky, našel jsem zapojení, ale musel jsem celej motor elektricky odizolovat (tedy včetně táhla), jinak jak se přepíná pólování kvůli dojezdu, tak jsem vždycky spálil pojistku. Jiný funkční připojení kabelů jsem nenašel, pokud jsem chtěl zachovat cyklovač. Jak jsi to řešil Ty?
upraveno 1x, naposled 04.12.2015 08:39:40
22:50:07
03.12.2015
PetrDNX
-> mira76: Neboj je dobře uložená a čeká na svoji chvíli1
21:57:58
03.12.2015
mira76
Zdravím, kam došla nakonec ta DOHCéčková hlava, není to škoda že není namontovaná?
00:54:32
11.11.2015
PetrDNX
-> Bajou: Dík4
00:53:55
11.11.2015
PetrDNX
-> Klubko_: Značky mám,ale už to vozim na vleku.Už namám ani pneu na cestu1
11:15:20
10.11.2015
Klubko_
-> PetrDNX: máš to eště na značkách nebo už to jen vozíš na podvále?
22:06:13
09.11.2015
bajou
Krásné auto 4 Viděl jsem naživo právě v Brně... 6
21:32:29
24.09.2015
PetrDNX
-> ochoda: Dík,tak snad příště4
21:04:11
24.09.2015
ochoda
-> PetrDNX: Heeeej, achjo. 10 Jsem byl v mejtě na RTC a viděl jsem jezdit jen Zdendu s Rapidem, tvoje auto sem zahlídl v depu, ale jet sem ho neviděl. Tak to mě sere. 8 Máš to fakt peckovní!
20:53:14
24.09.2015
PetrDNX
-> MerHanz: Vzhledem k tomu,že u nás se to "magoření" dědí,tak doufám že by se mu to líbilo.6
16:46:33
24.09.2015
MajoLR
01:48:11
24.09.2015
MerHanz
Dědictví po dědovi.....heh..... myslím, že by děda čubrněl, kdyby ji teď viděl. Tím spíš v akci na dvou, nebo bokem 1
22:46:14
14.04.2015
PetrDNX
-> Čokin: Dík
22:45:28
14.04.2015
PetrDNX
-> radekp: Pocity jsou takový,že krom motoru a převodovky je to super :-)
09:48:07
14.04.2015
Čokin
-> PetrDNX: Jelo Ti to celkem hezky co jsem se v nedeli dival na to vase hystoricke krouzeni. To BMW nemelo chybu.
07:06:14
14.04.2015
radekp
-> PetrDNX: Nepomohla tomu i vyšší tuhost kastle? Jaký je celkový dojem?
22:11:12
09.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 09.04.15 22:03:28: Koukal jsem na FB že tam je nějaká akce veteránů, škoda že je to tak z ruky a navíc se mě u baráku jede RPR 2015 4 Tak se těším na fotky a videa 4
Extreme Tyres