jak zabránit zatuhávání brzd

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 11.02.2020 do 15.02.2020, založil/a Klubko_
řadit dle data
09:07:13
15.02.2020
George88
09:45:58
13.02.2020
vinorak
pak začli používat bosch nebo lucas brzdiče, ale konstrukce je pořád stejná, jenom se liší jak je odpružená destička..
15:23:24
12.02.2020
vhml
15:17:28
12.02.2020
vhml
-> Kocvin 11.02.20 21:30:05: v těch pežotích brzdách aby se pes vyznal, z tý 306tky máme ještě úplně jiný brzdiče. Zadních jsou asi taky 2 typy bubnovejch + kotouče
22:05:10
11.02.2020
vinorak
Všiml jsem si 1 pokud jde o nechlazené kotouče tak pasuje na origo brzdový kotouč a držák dvoupístků francouzský třmen. Problém bude spíš vybrat něco co nebude úplně v háji, třeba ty bendixy hrozně rádi zarůstají odvzdušňováky a krásné se lámou. Teď jsem to řešil u bratrový 106ky, ale dají se koupit nový kolem 1700 kus. Brzdová hadice se použije ta delší že 4pístků a dá se průtokový šroub.





Jinak na tý zelený škodovce jsou opravdu třmeny z GTI, na ty slabší 1.6 a1.9 75kw se dávaly chlazený bendixy, liší se to od obyčejných jenom šířkou tý podkovy pro destičky
upraveno 1x, naposled 11.02.2020 22:07:58
21:30:05
11.02.2020
Kocvin
TRW/Lucas
zvětšit jak zabránit zatuhávání brzd - obrázek od Kocvin vložen 11.02.2020 21:30:05
21:29:42
11.02.2020
Kocvin
Bosch/BENDIX
zvětšit jak zabránit zatuhávání brzd - obrázek od Kocvin vložen 11.02.2020 21:29:42
21:29:16
11.02.2020
Kocvin
-> vhml 11.02.20 20:46:37: Z GTI určitě ne, tam je jiný systém.. Řekl bych že dost podobný tomu z 306..



Tohle podle desek vypadá na klasický Bosch/Bendix brzdy z běžných 205/309.. Pak se montovaly ještě TRW/Lucas a ty jsou zase úplně jinačí(držáky budou možná stejné).. U bendixu zajišťuješ desky takovým klínkem ve tvaru V a u Lucasu jsou dva čepy..



Oba systémy mají společný průměr kotouče a těhlice jsou taky pokud je mi známo stejné, takže už je spíš na rozhodnutí úpravce, který si namontuje(snáz sežene..)..



Podrobnější info by snad mohl uvést -> vinorak: , pokud si všimne..
upraveno 1x, naposled 11.02.2020 21:31:29
20:46:37
11.02.2020
vhml
-> Eidy 11.02.20 20:43:25: to je ono. Podle fotky to vypadá, že je pod kotoučem podložka, takže i ten kotouč je asi pežotí. Ale brzdiče to jsou asi z 205/309GTi, protože teď máme v 309 brzdiče z 306 a ty jsou jiný
20:43:25
11.02.2020
Eidy
20:32:29
11.02.2020
vhml
-> Klubko_ 11.02.20 14:58:39: někdo to tu jezdí. I průměr kotouče je stejnej - 247mm a jsou asi 3 druhy brzdičů pro chlazený i nechlazený kotouče
14:58:39
11.02.2020
Klubko_
-> vhml 11.02.20 09:19:04: no mě právěže příjde snažší rozhýbat vodítka a 1 pístek, než se drbat se dvěma pístkama. Co jsem zatím dělal brzdy s vodítkama, tak rzhýbat vodítka byl menší oser, než pístky. Nicméně i tobě dávám za pravdu. Past vedle pasti 3 milujipraci.cz/

A jak ty brzdiče 309, 306 sedí na dvoupístovej kotouč?

-> Eidy 11.02.20 10:41:13: tak přeci jen ta 5.0, už jsem o tom slyšel.
13:09:06
11.02.2020
Eidy
-> darklord: www.google.com/search?q=% C4%8Dis...



Někdo píše, že to lze smíchat, ale výrobci od toho zrazují a já bych si to netroufnul.
12:35:10
11.02.2020
darklord
-> Eidy: cize naplnit nadobku cisticom brzd, a nechat vytiect odvzdusnovakmi? Mas nejaky odkaz kde to kupit aby nebol v spreji, neviem nic najst
11:43:03
11.02.2020
Eidy
-> darklord: Mýt se dá čímkoliv, co odstraní to, co nechceš. Třeba benzínem mastnotu nebo čističem brzd brzdovou kapalinu.
11:25:22
11.02.2020
darklord
-> Eidy: "vymej" znamena co? naliat do nadobky vodu asi nie 40
10:41:13
11.02.2020
Eidy
-> Klubko_: Vymej všechny trubky, válce a brzdiče a dej tam DOT 5.0.

www.veterancs.com/cs/sili konova-brzdova-kapalina-do t-5
09:19:04
11.02.2020
vhml
Z pežotů pasujou brzdiče na dvoupístový držáky. 309 , 306 apod. Ale jestli ti místo jednoho pístku mají zatuhnout dvě vodítka, to si asi nevybereš.
upraveno 1x, naposled 11.02.2020 09:19:44
09:16:25
11.02.2020
Klubko_
Je to jednoduchy, škodná spíš stojí, než jezdí a pak je to před vyjetím boj s brzdama. Co s tím?

Něco jsem slyšel o jiné brzdové kapalině, než běžná DOTněco. Jaká?



Co by se případně dalo do škodné dát za jiny brzdiče místo dvoupístů? Radši jednopísty. Míň pístků=míň písků, ktery je potřeba rozhýbat 1

Neřeším legislativu. Nemám požadavek na zvýšení brzdnyho účinku (větší kotouč), ani nemám potřebu větrání.

Řeším cenu, nejlíp aby to bylo stylem zajeď na vrakáč, vymontuj z takovyho a takovyho auta a nasaď 4, což je mi jasny, že úplně nepůjde 1 snadnost provedení a hlavně udržitelnost brzdiče do budoucna, tedy dostupnost ND.
Extreme Tyres