skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zabránit zatuhávání brzd
zkus na gumičky do pístků tohle www.allforcars.cz/pasty/a
te-03-9902-0521-2-180g?gcl
id=Cj0K...
pak začli používat bosch nebo lucas brzdiče, ale konstrukce je pořád stejná, jenom se liší jak je odpružená destička..
-> Kocvin 11.02.20 21:30:05: v těch pežotích brzdách aby se pes vyznal, z tý 306tky máme ještě úplně jiný brzdiče. Zadních jsou asi taky 2 typy bubnovejch + kotouče
Všiml jsem si
pokud jde o nechlazené kotouče tak pasuje na origo brzdový kotouč a držák dvoupístků francouzský třmen. Problém bude spíš vybrat něco co nebude úplně v háji, třeba ty bendixy hrozně rádi zarůstají odvzdušňováky a krásné se lámou. Teď jsem to řešil u bratrový 106ky, ale dají se koupit nový kolem 1700 kus. Brzdová hadice se použije ta delší že 4pístků a dá se průtokový šroub.
Jinak na tý zelený škodovce jsou opravdu třmeny z GTI, na ty slabší 1.6 a1.9 75kw se dávaly chlazený bendixy, liší se to od obyčejných jenom šířkou tý podkovy pro destičky

Jinak na tý zelený škodovce jsou opravdu třmeny z GTI, na ty slabší 1.6 a1.9 75kw se dávaly chlazený bendixy, liší se to od obyčejných jenom šířkou tý podkovy pro destičky
-> vhml 11.02.20 20:46:37: Z GTI určitě ne, tam je jiný systém.. Řekl bych že dost podobný tomu z 306..
Tohle podle desek vypadá na klasický Bosch/Bendix brzdy z běžných 205/309.. Pak se montovaly ještě TRW/Lucas a ty jsou zase úplně jinačí(držáky budou možná stejné).. U bendixu zajišťuješ desky takovým klínkem ve tvaru V a u Lucasu jsou dva čepy..
Oba systémy mají společný průměr kotouče a těhlice jsou taky pokud je mi známo stejné, takže už je spíš na rozhodnutí úpravce, který si namontuje(snáz sežene..)..
Podrobnější info by snad mohl uvést -> vinorak: , pokud si všimne..
Tohle podle desek vypadá na klasický Bosch/Bendix brzdy z běžných 205/309.. Pak se montovaly ještě TRW/Lucas a ty jsou zase úplně jinačí(držáky budou možná stejné).. U bendixu zajišťuješ desky takovým klínkem ve tvaru V a u Lucasu jsou dva čepy..
Oba systémy mají společný průměr kotouče a těhlice jsou taky pokud je mi známo stejné, takže už je spíš na rozhodnutí úpravce, který si namontuje(snáz sežene..)..
Podrobnější info by snad mohl uvést -> vinorak: , pokud si všimne..
-> Eidy 11.02.20 20:43:25: to je ono. Podle fotky to vypadá, že je pod kotoučem podložka, takže i ten kotouč je asi pežotí. Ale brzdiče to jsou asi z 205/309GTi, protože teď máme v 309 brzdiče z 306 a ty jsou jiný
-> Klubko_ 11.02.20 14:58:39: někdo to tu jezdí. I průměr kotouče je stejnej - 247mm a jsou asi 3 druhy brzdičů pro chlazený i nechlazený kotouče
-> vhml 11.02.20 09:19:04: no mě právěže příjde snažší rozhýbat vodítka a 1 pístek, než se drbat se dvěma pístkama. Co jsem zatím dělal brzdy s vodítkama, tak rzhýbat vodítka byl menší oser, než pístky. Nicméně i tobě dávám za pravdu. Past vedle pasti
milujipraci.cz/
A jak ty brzdiče 309, 306 sedí na dvoupístovej kotouč?
-> Eidy 11.02.20 10:41:13: tak přeci jen ta 5.0, už jsem o tom slyšel.

A jak ty brzdiče 309, 306 sedí na dvoupístovej kotouč?
-> Eidy 11.02.20 10:41:13: tak přeci jen ta 5.0, už jsem o tom slyšel.
-> darklord: www.google.com/search?q=%
C4%8Dis...
Někdo píše, že to lze smíchat, ale výrobci od toho zrazují a já bych si to netroufnul.
Někdo píše, že to lze smíchat, ale výrobci od toho zrazují a já bych si to netroufnul.
-> Eidy: cize naplnit nadobku cisticom brzd, a nechat vytiect odvzdusnovakmi? Mas nejaky odkaz kde to kupit aby nebol v spreji, neviem nic najst
-> darklord: Mýt se dá čímkoliv, co odstraní to, co nechceš. Třeba benzínem mastnotu nebo čističem brzd brzdovou kapalinu.
-> Eidy: "vymej" znamena co? naliat do nadobky vodu asi nie 

-> Klubko_: Vymej všechny trubky, válce a brzdiče a dej tam DOT 5.0.
www.veterancs.com/cs/sili konova-brzdova-kapalina-do t-5
www.veterancs.com/cs/sili konova-brzdova-kapalina-do t-5
Z pežotů pasujou brzdiče na dvoupístový držáky. 309 , 306 apod. Ale jestli ti místo jednoho pístku mají zatuhnout dvě vodítka, to si asi nevybereš.
Je to jednoduchy, škodná spíš stojí, než jezdí a pak je to před vyjetím boj s brzdama. Co s tím?
Něco jsem slyšel o jiné brzdové kapalině, než běžná DOTněco. Jaká?
Co by se případně dalo do škodné dát za jiny brzdiče místo dvoupístů? Radši jednopísty. Míň pístků=míň písků, ktery je potřeba rozhýbat
Neřeším legislativu. Nemám požadavek na zvýšení brzdnyho účinku (větší kotouč), ani nemám potřebu větrání.
Řeším cenu, nejlíp aby to bylo stylem zajeď na vrakáč, vymontuj z takovyho a takovyho auta a nasaď
, což je mi jasny, že úplně nepůjde
snadnost provedení a hlavně udržitelnost brzdiče do budoucna, tedy dostupnost ND.
Něco jsem slyšel o jiné brzdové kapalině, než běžná DOTněco. Jaká?
Co by se případně dalo do škodné dát za jiny brzdiče místo dvoupístů? Radši jednopísty. Míň pístků=míň písků, ktery je potřeba rozhýbat

Neřeším legislativu. Nemám požadavek na zvýšení brzdnyho účinku (větší kotouč), ani nemám potřebu větrání.
Řeším cenu, nejlíp aby to bylo stylem zajeď na vrakáč, vymontuj z takovyho a takovyho auta a nasaď

