Jaké pneu

prohledat
3257 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 04.01.2011 do 09.02.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
08:22:48
09.10.2018
cPetan
-> suri: na BMW e36 na cesty ráno do práce neprohrnutým sněhem, ale jinak spíš příměstskej provoz. Sem tam výlet na hory, ale to bych asi nejel v nějakej vánici 3
Tehdy jsem Conti koupil na e30 a byl jsem z nich vyloženě nadšenej. I bez závaží v kufru jsem bez problémů vyjel na sněhu takové kopce, že jsem tomu ani nevěřil
upraveno 1x, naposled 09.10.2018 08:30:13
07:30:15
09.10.2018
suri
-> cPetan: na aké auto a trasy?
22:08:53
08.10.2018
cPetan
Jsem teď na vážkách jestli koupit Polaris 5, nebo přitlačit a pořídit Conti TS860 7
21:50:39
08.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> bouchy 08.10.18 06:07:19: Není. Jinak Poláci jsou asi největší retardi, se kterými jsem za svůj život přišel do styku. 3 Nicméně mají jeden z největších odbytišť pneumatikářského průmyslu. Co se týká výroby, je to blbý, ale v Polsku se vyrábí pneu taky fakt hodně. V tomhle pozadu rozhodně nejsou.
06:07:19
08.10.2018
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to mám asi budgetovej rozměr Made in Poland - Dunlop 205/50 R1710 DOT jsem si pohlídal, ale tohle mě nenapadlo. Navíc mám za to, že to existuje i jako made in Germany. No nic, ono je asi jedno, kdo máčká ten čudl na tu lisovanou tmu.
21:39:59
06.10.2018
Jarda - zrušená registrace
Polaris jsem mel 1, 2, 3 a celkem dobre jizdni vlastnosti, ale barum nejsou zrovna kvalitni gumy, na nekolika se mi udelala boule, druhou zimu uz to neslo vyvazit a najezd jen okolo 20-25tis.km, podobne na to byly matador nebo sava, nejshitkovejsi gumy co jsem me byly federal a minerva, co se tyka zivotnosti byly lepsi michelin alpin nebyly spatne na lede, do snehu zas byly lepsi nokiany, ale nejlepsi lassy, ty zas nic moc na lede.
Tak jsem ted zkusil Cooper, jsem zvedav :) vim, ze si je spousta lidi chvali kvuli odolnosti... velko-pneu.cz/pneu/184646 -cooper-weathermaster-sa2- +-205-55-r-16-91-h-zimni
upraveno 1x, naposled 06.10.2018 21:42:05
18:39:46
06.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 06.10.18 18:10:40: To skoro odpovídá. Budgetový rozměry se vyrábí převážně ve sračkových fabrikách ve sračkových zemích. 1
Takhle to vždycky měla většina výrobců pneumatik. V nedaleké minulosti, možná i současnosti, byl v tomto Matador Púchov doslova legendou a nemusíme tak moc daleko za hranice. 3
upraveno 1x, naposled 06.10.2018 18:42:56
18:10:40
06.10.2018
vhml
Polaris 3 195/50 15 mam z Portugalska, 195/65 15 cesky a 165/70 13 rumunský
upraveno 1x, naposled 06.10.2018 18:10:54
08:22:28
06.10.2018
suri
-> palinator: aj trojky boli tuším CZ , len feldové trojky boli russia
22:25:25
05.10.2018
Jirik_Tuňák1983
Jako by výroba v ČR plná Rumunů a Bulharů byla nějaká výhra oproti výrobě v Bulharsku nebo Rumunsku. 3 Pracovní síla teď stojí za hovno kdekoliv v Evropě.
21:51:59
05.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 05.10.18 21:48:43: I moje 165/70 R14 na Fabii jsou ČR.
21:48:43
05.10.2018
palinator
-> suri:
Mazec - 195/65 R15 z ČR. Tipoval bych Rumunsko nebo Portugalsko.
17:37:23
05.10.2018
suri
-> suri: teším a na sneh
zvětšit Jaké pneu - obrázek od suri vložen 05.10.2018 17:37:23
17:36:11
05.10.2018
suri
Konečne poriadne české pryže ...
zvětšit Jaké pneu - obrázek od suri vložen 05.10.2018 17:36:11
10:14:27
28.09.2018
bouchy
-> Bukaj: Jo, přední. Zadní jsou do hladka, docela ostré hrany atd. No těch rozjezdů na štěrku moc nemám, snad jen obvyklý bordel na cestách tam, kde se nejezdí (kraje, středy křižovatek, "cípy"..) Asi to nemá cenu hrotit na tom stroji, co "odebere" a srovná kus materiálu...
08:02:33
28.09.2018
Bukaj
-> bouchy: Pokud jsou z přední hnané nápravy, tak to, co popisuješ by mi sedělo na rozjezdy a zatáčení na štěrkových cestách...
07:49:21
28.09.2018
bouchy
Eště se optám, při výměně jsem zjistil, že na 1 ks letních Br. Turanza jsou tu a tam "vytrhané" kousky gumy na vnějším okraji pneu - velmi nepravidelně, pilu atd nepozoruji. Test tlumičů před asi 1,5 rokem - stav nových, letos pneu vyvážené, loni geom. Mají už asi 5 let, ale zdají se být v kondici (ojetí pravidelné), vzorek min 5 mm. Blíží se konečná? - nějakou explozi bych někde v zatáčce nerad. Snad udělám foto. První táž sada zrovna tohle nedělala, tam ale byl problém s ojetím vnitřku - špatná kvalita výroby 1 páru. Převážně městský provoz.
20:33:51
27.09.2018
k.jarek
-> charon: Ja tyhle letňaky od letoška jezdím. Mám standardní rozměr 165/80 a zatím žádný problém. Při příliš rychlém průjezdu zatáčkou začnou sice ztrácet přilnavost, ale žádné utrhnutí (prudká ztráta přilnavosti) sa nekoná. Na vodě su zatím též problém nezaznamenal. Výdrž posoudit nemůžu vzhledem k první sezóně, ale nepřijde mi, že by to nějak moc ubývalo při dálničním tempu a prasením na okreskách či srazových slalomech. Pokud máš nějaké dotazy, klidně sa ptej 4
upraveno 2x, naposled 28.09.2018 10:13:31
14:43:19
27.09.2018
charon
Jinak co se mi zatím zamlouvá a hodne uvažuju, tak jsou Falken Sincera SN832
14:04:34
27.09.2018
bouchy
-> charon: Taky jsem hledal, mám (zatím neozkoušené4 ) Conti 165/70 R13, za to jsem měl nějaké 175/65 R14 Bridgestone B250 a ty pískaly víc a víc (kupodivu), jakmile bylo nad 20°C (předtím až ne vedrech). Životnost mizérie celkem se zimníma asi 50tkm a jsou tam necelý 3mm; nijak těžký auto, ale městský provoz, rozjezdy, zatáčení. Ovladatelnost neprosto v pohodě, ale na Made in Japan gumách (snad se nepletu) bych čekal víc - životnost, opotřebení, pískot. Ale furt guma za super cenu (i oproti HM protektorům).
-> suri: Aha, to jsou ty TS, tak to jo, to je top3 5
Asi jsem se zamiloval do novejch stojanů na vzduch u ČS Mol (asi ne všude, ale tam, kde proběhla rekontrukce jo) - malý, delší hadice, digi displej, navolím tlak, připojím, vidím současný, nemusím u toho stát (což ani nejde, když chci držet hadici), nakonec to pípne a je - fakt super. A měří to přesně, pokud můžu věřit svým manometrům Kovo Brno. Umí to dle displeje to 10atm. 9 Pro velký úspěch jsem tam dnes byl 4x.
Ad "kouzelný" plyny - měl bych mít (alespoň jsem o to žádal a platil to) u obou sad novejch gum ten zázrak. No při ukončení letních jsem dofukoval asi 0,5 atm, zahájení zimních asi 0,8 atm. Buď je to plynem, nebo systémovou netěsností (každý pneu nasazovaný jinde)...vše stáří max 1 rok.
A taky mi zničehonic kiksnula koncovka na ruční pumpě - prostě začala vypouštět i ty zbytky, co tam byly, což nepotěší na naloženým vleku. Už snad nahrazeno za hadici s kovovým koncem. Ten fail překvapil, dofukoval jsem kotouč, OK, pak i vlek - problém.
upraveno 2x, naposled 27.09.2018 14:10:51
09:46:18
27.09.2018
charon
Když se tu probírají pneu - má někdo vyloženě dobré zkušenosti s nějakejma letníma pneu v rozměru 155/70-13 nebo 165/70-13? Budeto na Peugeota 106 1.1, mám tam ted Brillantis 2 a v zatáčkách mi to píská a přílnavost hlavě na mokru není noc echt a často se spíná ABS. Takže chci něco pokud možno lepivějšího a hlavně s co nejlepšíma vlastnostma na mokru, životnost až tak úplně neřeším.
08:28:09
27.09.2018
suri
-> bouchy: neboj ja sa o seba nebojím , životnosť posúdiť neviem ale moc horšia ako iné gumy nebude , vo feldovom rozmere ani iné veľmi na výber nemám ,teraz vyšli nové Conti tak som ich zobral na vyskúšanie , ale okrem nich , eskima a polarisov dokopy nič iné ani nie je ...
08:26:19
27.09.2018
bouchy
-> suri: "Nelítání" v zimě bohužel nedostačuje, stačí nutnost krizového brzdění před překážkou nebo odbobné brzdění v koloně a vlastnosti se najednou projeví. (nebo stačí i namzrlý potůček přes cestu..) Naopak chválení vlastností na sněhu je skoro zbytečné, pokud člověk nebydlí na horách nebo u neudržované silnice, v 90% času tuto vlastnost nevyužije, to se ty gumy spíš ojedou. Ale pak přijde těch 10%...
Jinak obvyklý názor, který by mě odradil je u Barum P. nízká životnost v km a hluk. Možná se dá v cenové relaci najít i něco užitnějšího; i když drobné rozdíly můžou být od rozměru k rozměru. Ale dá se v té ceně najít i špatný protektor nebo Čína, kdy se člověk diví, jak je možné, že to na sobě má vločku a M+S. Nejde to vyvážit a mylná představa "dyk sou to zimáky" je smrtelná.
07:43:33
27.09.2018
suri
-> Kocvin: Neviem , ja robím Continental takže beriem čo majú , som spokojný ...
21:11:51
26.09.2018
Kocvin
-> suri 26.09.18 21:03:25: Dovolím si tvrdit, že Eskimo s3 jsou na sníh lepší.. Měl jsem možnost porovnat ve velmi extrémních podmínkách..4
upraveno 1x, naposled 26.09.2018 21:12:07
21:07:40
26.09.2018
suri
-> Tuner#2: nie len trojky som jazdil , však sú skoro rovnaké , tam veľký rozdiel nebude

ja na zimákoch nelietam tak neposúdim kritické situácie ale problém som nemal nikdy , ani za sucha ani za mokra
21:05:01
26.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 26.09.18 21:03:25: Ty už jsi ty 5tky zkoušel? Já měl doposud zkušenost jen s trojkama a ty rovně super, jen směrová stabilita/ochota zatáčet nebyla nic moc.
21:03:25
26.09.2018
suri
-> Tuner#2: nemal som lepšiu zimnú gumu na sneh , a to som čo to odjazdil na niekoľkých ... a ani sucho a mokro nie sú zlé
21:02:26
26.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 26.09.18 21:00:03: Myslím na ty postrky tady to bude zcela dostačující. 4
21:00:03
26.09.2018
suri
-> Tuner#2: vyzerajú super , aj ja mám v novej sade na oct
17:46:52
26.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
20:53:05
06.09.2018
suri
prvýkrát felicia dostane takéto drahé pneu TS 860
zvětšit Jaké pneu - obrázek od suri vložen 06.09.2018 20:53:05
10:15:27
03.09.2018
suri
-> bouchy: ja tie závažia dávam sebe stále , niekedy objednané ako OE diel , niekedy z wurthu , sú drahé , ale sú lakované , luxusne držia a hlavne odstupňované po 5gr , žiadne nepekné lepenice z 5gr závaží
09:38:09
03.09.2018
bouchy
-> suri: Ok, to bych mohl zkusit, za pár let, až se bude dávat nový kabát.157
09:24:27
03.09.2018
suri
-> bouchy: ide to pekne teplovzduškou a neostáva nič ... ak to strháš tak potom jedine mechanicky vanilkovým kotúčom alebo podobne ... ale je to jebačka ...
09:10:56
03.09.2018
bouchy
-> vhml: Tyhle originálky Škoda (foto nemám, ale jsou podlouhlý, stříklý jako zbytek kola) fakt dolů nejdou - pokoušeli se tam o to šroubovákem (rip lak) a za cenu ohnutí(!) toho závaží něco ven dostali. No ale zbyl tam ten lep - ten nejde dolů jinak než mechanicky (benzín atp bez šance).
08:42:57
03.09.2018
vhml
-> Milan 136 03.09.18 08:40:20: to já to právě ještě dělám tak, že nesundávám všechny, ale jen protější, než kam to chce přidávat. Takže oloupám třeba 50g, nic nepřidám a kolo vyvážený 3
08:40:20
03.09.2018
Milan 136
-> vhml: to me vzdycky hrozne bavi. Zavazi kolem dokola, na zbytku kola vsude stary lepidlo...
Pak to 5 minut cistim kotouckem jak debil, at to nejak vypada. Pak to roztocis a misto toho kila co tam bylo to napise 15 a 103
Nedavno nam 2x lepili jedno kolo na rs v pneu chara a vratilo se olepeny lepidlem a zavazim jak od ucne...
08:26:25
03.09.2018
vhml
-> bouchy 03.09.18 08:07:23: ad závaží. Spousta kol, co se mi dostane do ruky po renomovaných pneuservisech vyvažuju tak, že oloupám závaží. Ale chápu, že pro tupýho dělníka v pneuservise je lepší tam nacpat další závaží a mohutně vyúčtovat, než si s tím 5 minut hrát a sloupat protější.
08:07:23
03.09.2018
bouchy
dfens-cz.com/test-pneumat iky-s-tapkou-tomket Je mi z toho blivno, ani jsem to nedočet, když jsem se dozvěděl autorův názor na pozici pneu vůči ventilku. Mnohokrát vyvrácená věc. Ale krom toho, že vlastník webu udělal (ne)placenou reklamu tomu eshopu, mě zaráží jedna věc: proč bych měl chtít co nejlehčí gumu? Abych pak musel řešit věci, co se řešily v tomhle tématu (případně na jiných fórech), tedy jak jsou s novějším DOT bočnice pneumatiky měkčí a měkčí, najednou není problém udělat bouli při trefení ostrého obrubníku, pneumatiky nemají zdaleka takovou stabilitu v zatáčkách atd.? Pokud chce autor co nejmenší neodpržené hmoty (bojím se, že to je to, na co narážel a vznikne o tom ten článek), tak si to měl zajistit jinak, resp. měl zajistit výrobce vozidla. Už jenom tím, že rve na Toledo R16, kor na liťákách, to nebude nikdy ideální. Naopak parametr hmotnosti pneu je nepodstatný, pokud má být zajištěna bezpečnost. (Vynechávám diskuse o "závodních autech," kde je to trochu jinak (jízda v jednosměrce, životnost pneu..) Autor vyztužené XL odmítnul, ve skutečnosti by je měl preferovat (může tam být vzhledem k vyššímu hmotnostnímu indexu jistá naděje, že i opotřebení bude nižší, byť třeba jen o 1000km.) Mírné naddimenzování nikdy není na škodu. No a perlička - autor míní, že se každá guma dělá extra, asi má představu, že stejně, jako se dělají gramodesky ve filmu: i.pinimg.com/originals/.. ./b6f1e991f42794d6ffc219a9 b6c58793.gif
Ne, akorát soudruzi prostě pustí ven i zmetky (resp. vyšší rozpětí zmetků). Proto může být nizší cena (i když clo a celkem komplikovaná doprava). Já bych na to auto asi nepostavil, to už raději za stejnou cenu lisovanou tmu z Rumunska (jak jsem někde čet, ono je asi jedno, jestli je pobočka Barumu tam, či onde a jestli to tlačítko mačká místní, nebo Novoevropan...) - quality management bude asi ten hlavní rozdíl evropská x čínská. Dělat závěry z normálního chování je zbytečné, rozsekne se to až při krizovce, kdy už je ale většinou pozdě. Navíc nová pneu se dá hodnotit jinak, než 4 letá, sjetá třeba na 4 mm. Zrovna d-fens se tedy dopouští chyb při dělání testu (za "standardních" podmínek) Jinak nic proti počinu toho eshopu nemám, "korporátní" značky jsou celkem běžné, tak proč ne u gum. Pozn. O takovém nastavení pneu x disk, že není třeba skoro dávat závaží, vím. Akorát nemám ty kliky, které by to za těch 600 i s umytím dělaly. A to možná v předmětném článku, byť náhodně, nastalo. Na obyčejných značkových na plechu se mi nikdy nepoštěstilo mít víc, jak 20g/strana, na liťáku to bylo víc, i proto, že bych to musel oloupat předem, zvlášť origa z výroby tam drží jak přibitý (místo mizerný samolepky něco podobnýho asfaltu či kýho). Za to na protektorech a lowlow costech jsem viděl i 15centimetrovej val olůvek, a to i víckrát na jedný straně.
Zrovna autorovy oblíbený (ekogumy) Conti jsou celkem fail, pokud si hraje na závodníka v provozu. A v průtrži mračen bych zpomalil nebo zastavil taky, ono totiž vše není o ohnoutech s dojížďákama, ale taky třeba o špatný viditelnosti, voda ze stěračů (na dvojce) se vrací nahoru, stěrače už nestíhají a taky se občas vyskytne tenhle závodník. Jako bonus - denní, bez mlhovky, (fuj). Nebo taky můžou přijít kroupy, jednou jsem zažil asi velikosti hrachu a jízda nemožná (o bordelu na silnici uprostřed léta nemluvě).
19:09:31
01.09.2018
Venca.
-> Jarda - zrušená registrace 01.09.18 12:07:19: Já jezdim málo a pomalu, takze me vydrzi i nekolik let a pak se jeste najde nekdo, kdo si je rad koupi3
12:07:19
01.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Venca. 30.08.18 20:48:29: 2-3 roky? ja teda koupim vzdycky zimaky, za jednu zimu je ojedu na 4mm a pak je dojedu v lete...7
upraveno 1x, naposled 01.09.2018 12:09:08
20:48:29
30.08.2018
Venca.
-> Jarda: Hele já bych neřekl, já mam třeba s polaris 2 nebo 3 dobré zkušenosti, naopak shit byl kleber, ale na druhou stranu první 2-3 roky funguje víceméně všechno.
20:22:05
30.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Venca. 30.08.18 20:04:30: tak zrovna s barumkama jsem nebyl spokojen nikdy4 nejlepsi zimaky na prujezd s feldou byly lassa snoways, mel jsem je docela sjete a na predek jsem dal nove michelin a jak rychle jsem je daval zase na predek :), pak asi nokiany dlouho nic a michelinky alpin. pak matadory a nakonec polaris 34 horsi zimaky jsem mel jen minerva, na tom jsem malem feldu rozsekal a dockal jsem se tady velkeho opovrzeni4
20:14:38
30.08.2018
Tomaso435
-> Venca.: chceš říct že tvá žena, i když není z virtu, nejezdí zatáčky na hranici přilnavosti a stačí jí normální a ještě k tomu zimní pneumatiky? 9 nevěěěěříííííím 3 3
20:04:30
30.08.2018
Venca.
Celoroční gumy jsou naprd, v zimě to nefunguje, v létě nepoznám rozdíl od zimáků, vlastní zkušenost - Barum Quartaris. Žena má na svých autech vždycky jenom zimáky, na těch pár kilometrů to stačí a jí to nijak neomezuje.
14:41:25
30.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 30.08.18 14:17:36: proto nerad jezdim v zime s nivou tady po zasnezenych a namrzlych silnicich, do kopce jsem nejrychlejsi a z kopce nejpomalejsi :) octa alespon brzdi soumerne a ma abs4
Na nive mam celorocni ATcka, ktere jsou jako hrubsi zimaky, ale nemaji zadne lamelovani, takze jizdni vlastnosti na lede hrozne, ale i tak na lede vyjede moc - parkrat jsem do zledovateleho kopce bral nekoho na lano, ale jak rikas, nezataci to a oproti autum na kvalitnich zimakach ani nebrzdi.
upraveno 1x, naposled 30.08.2018 14:45:59
14:17:36
30.08.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 30.08.18 13:59:41: ono je te hovno platny co 4 kolka projede, když nezatoci a nezabrzdi...
13:59:41
30.08.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.08.18 22:33:29: To jsi me nepotesil, ja vzdycky dojizdim pres leto zinaky, protoze preci nevyhodim pneu se 4mm, ze? Tak jsem o celorockach dost uvazoval, na tech mojich zimnich 15-20tis.km a 4 kolka neco projede, tam je spis pro me limitujici svetla vyska a kdyz sedim na brise, tak mi stejne zadne gumy nepomohou... hlavne bych chtel, aby byly co nejlepsi na lede.
Tak ja nevim, v tomdle testu michelin nic moc www.autembezpecne.cz/cz/. ../n3355-Test-celorocni-pn eumatiky-zaostavaji-lepsi- je-stridat-letni-se-zimnim i jinde zas byly nejlepsi...
upraveno 1x, naposled 30.08.2018 14:23:07
10:43:41
30.08.2018
palinator
-> bouchy:
No, použiju zase citát A. S. Djatlova, šéfa noční směny 4. bloku Černobylskoje atomnaje elektrostancii 25.4.1986:
"Reaktory chyby nedělají, jenom lidé!"
Extreme Tyres