skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3314 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 04.01.2011 do 08.11.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
20:54:42
26.02.2017
26.02.2017
Vojťas
-> Milan 136: Jojo díky za radu, jen se to trosku nevleze do lemu ve předu, ale to nejak pujde.
20:15:21
26.02.2017
26.02.2017
Toušík
-> Bery: To víš že to jeli? To se kdyžtak poptám jak to fungovalo. Jinak dneska jak jsem volal tak jsem zjistil že jsem od tebe koupil střední směs T71 :D :D a ne měkkou :D Ale je to jedno ošoupu všechno.
11:11:10
26.02.2017
26.02.2017
Milan 136
-> Vojťas: no vidíš, je to v pohodě. Takhle nějak jsem si to představoval
23:02:36
25.02.2017
25.02.2017
Vojťas
Abych se jen na neco neptal, tak 185/60 na 5,5" disk vypada docela ok. Vahu dodam az ji zjistim, melo by to byl 6,5-7 kg dle sdeleni obchodu.
22:02:45
25.02.2017
25.02.2017
Bery
Koukám na pražském rallysprintu jeli už široký jitrnice. Ale tam byl pry jiny motorovy setup a od rany je 190 gumy neuchranily...
17:06:14
25.02.2017
25.02.2017
Toušík
-> Bery: Ty jeli ještě nějaké matadory. A teď nazouvali 160tky měkké na předek tuším.
17:55:32
24.02.2017
24.02.2017
MVM
-> Tomáššš: V tom rozměru ve vysoké plné výšce to není žádný zázrak. Ale poměrně hladký vnitřek měly třeba Firestone Multihawk. Dnes to může být jinak - chce to dát slovo v pneuservise kde jim projdou rukama různý značky ..
16:49:42
24.02.2017
24.02.2017
Tomáššš
-> MVM: a dake slusne gumky nevies poradit ? :)
14:58:13
24.02.2017
24.02.2017
vhml
-> Bery 24.02.17 14:56:37: a jak jim to hezky řadí Měli široké Hankooky.
14:56:37
24.02.2017
24.02.2017
Bery
-> Toušík: co jede Jirka Kašpar? zas tak moc ti neujížděl a to kluci budou mít bez urážky víc našlápnuto...
17:47:13
23.02.2017
23.02.2017
MVM
-> Tomáššš 23.02.17 15:59:42: Nevim jaký budeš mit ventilky na "loukotích". Já tam mám duše a protože dochází u pneumatik s duší k mírnýmu tření mezi pláštěm a duší (i když se posype klouzkem při montáži) - tak jsem vybíral pneu taky podle vnitřního povrchu. Jsou v tom dost rozdíly - protože se s duší už příliš nepočítá a tak jsou povrchy kolikrát hrubé.Co se rozměru týká 175/70 nebo 165/80 Pokud chceš se čtyřkvaltem a 4,44 vydržet někam jet v rozumných otáčkách.
16:46:07
23.02.2017
23.02.2017
Tomáššš
-> Vojťas: nankangy mam ale 155/80 r14 . To by ti nepomohlo asi ze ?
15:59:42
23.02.2017
23.02.2017
Tomáššš
Ake pneu zvolit na loukota ktore budu na stovke, original motor a 4kvalt 4,44 . Mozno niekedy iny motor ale stale 5kanal.
Rozmyslal som nad Hankook 165/80 R13 K715 83T a to len kvoli tomu ze Hankooky mi boli doporucene ako znacka. No ,pozdavaju sa mi aj Nankangy v rovnakom alebo podobnom rozmere . Vychadzaju cca na rovnako co sa ceny tyka ale podla tabuliek su na tom lepsie nez Hankooky.
Rozmyslal som nad Hankook 165/80 R13 K715 83T a to len kvoli tomu ze Hankooky mi boli doporucene ako znacka. No ,pozdavaju sa mi aj Nankangy v rovnakom alebo podobnom rozmere . Vychadzaju cca na rovnako co sa ceny tyka ale podla tabuliek su na tom lepsie nez Hankooky.
22:35:33
22.02.2017
22.02.2017
Toušík
-> Eidy: Na vodu budou měkké a řezaný úzký prozatím. Jde mi o to co jet za střední směs na sucho abych zbytečně netahal 190tky jen tak pro nic.
22:30:57
22.02.2017
22.02.2017
Eidy
-> Toušík: Pokud nebude stát voda na silnici, tak si nepohoršíš. Když nic jinýho, prodloužíš si životnost pneu. Ale horší to nebude.
22:26:59
22.02.2017
22.02.2017
Toušík
-> TTomas: No právě na 5ti kanálu kolik asi vyšlapu.. Jako o něco málo to naroste ale nic velkého. Spíš by mě zajímalo to jak by to fungovalo v zatáčkách. A zda bych si spíše nepohoršil...
22:21:53
22.02.2017
22.02.2017
TTomas
-> Toušík: Pokud mas dost vykonu, tak smele do toho
20:54:14
22.02.2017
22.02.2017
Toušík
Chtěl bych se zeptat zda nemá někdo nějakou zkušenost. Nyní na autě jedu 160 Hankooky, auto drží funguje, ale uvažuju o nákupu nových. Měl by přínos na auto pořídit 190tky? Auto bez špéry, úzké náprav kyvka, motor 120ca upravená. Spíš zda by to mělo přínos, nebo by to spíše ubíralo a bylo to na autě už moc široké??
10:55:02
20.02.2017
20.02.2017
suri
čo na leto na Feliciu 165/70 R13 ,doteraz som mal Conti ECO 3 a vyzerá že v tom rozmere iné ani nie je . Nejaké typy? ide mi o bezpečné jazdné vlastnosti
16:48:26
10.02.2017
10.02.2017
Jirik_Tuňák1983
16:48:16
10.02.2017
10.02.2017
Jirik_Tuňák1983
20:50:55
09.02.2017
09.02.2017
Vojťas
-> vhml: Tak já měl spíš na mysli aby se to nějak nehrnulo pod auto nebo nezulo, široká guma na uzkým ráfku...185/60 sem sice jezdil i na kopretině, ale tohle je pro mě jiná, neznámá liga. Ale podle tabulky vyrobce to rozměrově +/- podobny s beznou gumou si myslim, ne jak u zavodnich gum
www.nankang-tyre.com/home .php?fn=eur/pro...
www.nankang-tyre.com/home .php?fn=eur/pro...
20:44:35
09.02.2017
09.02.2017
vhml
-> Vojťas 07.02.17 23:14:07: tak určitě ti na úzkej disk půjde obout snáž 185/60 než 175/50.
20:42:30
09.02.2017
09.02.2017
Vojťas
-> ochoda: sem stejnýho názoru, že u Milana to vypadá akorát na té sedmičce, tak z těch 5,5 mám obavu
Asi mě v tom nikdo nechce podporovat nebo nevim...jestli na to názor nikdo nemá, nebo nechce říct, já mám rád upřímnost
Asi mě v tom nikdo nechce podporovat nebo nevim...jestli na to názor nikdo nemá, nebo nechce říct, já mám rád upřímnost
19:26:00
09.02.2017
09.02.2017
ochoda
-> Vojťas: S nima sem taky koketoval. Milan136 má ty 185 na tušim 7 disku, a tam mi to příde akorát, taky sem to chtěl na 5,5. MYslim si, že by to nemuselo bejt uplně blbý.
23:14:07
07.02.2017
07.02.2017
Vojťas
Vrátím se zpět k NS-2R Nankangum... měl bych představu je dát na disk šíře 5,5". Jaký myslíte že bude vhodnější rozměr? Budou si s ním rozumět 185/60, přijde mi že už to je dost. Nebo připlatit za 175/50 za cenu menších koleček, ale na to sem zvyklej... Ikdyž v posledních týdnech se rozdíl trošku snižuje, tak abych neprošvihl minimum
samozrejme mluvim o r13
dle doporuceni vyrobce
175/50R13 5.5
185/60R13 5.5
samozrejme mluvim o r13
dle doporuceni vyrobce
175/50R13 5.5
185/60R13 5.5
11:40:56
27.01.2017
27.01.2017
palinator
-> U-Geen:
Já jel okruh při +2°C na 12 let starejch zimákách Pirelli, v každý zatáčce pokud někdo nezdržoval, tak pískaly a krom toho že 3 mm ubyly, tak jim nic nebylo.
Já jel okruh při +2°C na 12 let starejch zimákách Pirelli, v každý zatáčce pokud někdo nezdržoval, tak pískaly a krom toho že 3 mm ubyly, tak jim nic nebylo.
10:54:51
27.01.2017
27.01.2017
jate-line
-> Jirik_Tuňák1983 26.01.17 22:02:12: Tak jak říkáš, v jiném rozměru a na jiném autě můžou být super. Je možné, že ten rozsoleny marast zalepi asi každou gumu.Jinak na asfaltu na vodě úplně super :)
10:40:44
27.01.2017
27.01.2017
U-Geen
-> kpt.Budha: jo, kamosovy vypadaly po okruhu uplne stejne :)
10:15:45
27.01.2017
27.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> kpt.Budha 27.01.17 09:24:03: A to je přesně to místo na které chcípají a proč je rád brzy dojedu. Děkuji za doplnění.
09:24:03
27.01.2017
27.01.2017
kpt.Budha
-> Jirik_Tuňák1983: Už jsem to sem zřejmě dával, ale já ContiSportům fandím
23:15:26
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 26.01.17 22:16:11: Já nevím, asi zase něco úplně jiného na pokusy. Spíše jsem zaražený, že nic není tak jasné jak je nám předkládáno.
22:30:24
26.01.2017
26.01.2017
U-Geen
-> Tuner#2: ja mel Krisalp HP2, 4tou zimu uz to bylo takovy horsi, ale predchozi parada... auto krasne citelny, brzdeni ok a dal se krasne utrhnout zadek. Blby je ze to nesrovnavam u stejnyho auta.
22:21:59
26.01.2017
26.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 26.01.17 22:16:11: Co máme ty Krisalpy 3 na O2, tak super jak na suchu, vodě, tak i na sněhu. Ale jsou nový, uvidíme co za rok/dva.
22:16:11
26.01.2017
26.01.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ja priste zkusim asi zas ty Klebery co jsem mel na Legacy
22:02:12
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> jate-line 26.01.17 21:47:57: Včera tam byl chlap aktuálně z Continentalu (dělá v gumařině už dlouho) a furt nadával jak jsou strašný Micheliny a Continentaly a nejlíp se mu prý jezdí dlouhodobě na Nokianech. Taxi vyber. A to je to co říkám, někdo je na jistém autě v jistě rozměru spokojený a druhý hudruje.
21:47:57
26.01.2017
26.01.2017
jate-line
Já třeba letos na WRD3 sice už třetí zimu, ale je tam pořád cca 6mm vzorku v rozměru 205/55 R16 a letos jsem tak nasraný, vzorek věčně zalepený....trochu kopec tak jsem rád, že ho vůbec vyjedu no děs....
17:56:49
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
Musím ještě napsat, že před XY lety nebyla Debica Frigo 2 vuuuubec špatná guma. Japa si vedou zimní Debicy dnes?
14:10:20
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 26.01.17 13:46:20: Já jsem v tomto celkem nestranný až zapšklý, což mne vede ke zkoušení všeho možného i nemožného. Což víceméně dokladuje Vraník, Hankook, Nankang, Kleber, Sava, Debica, Mišulin a další značky, které jsem okušál na různých vozech. My se s Karkulí těšíme, až hodíme do popelnice WR G2 a já až vymetu kontejner s ContiSportContactama 5.
U těch D4 mohu max. počkat, jestli se třeba nevrátí lehce jeté z nějaké akce v mém rozměru, protože tady máme jen lehce jeté 225/50/17, což neklapne, páč bych rád vytočil kola.
U těch D4 mohu max. počkat, jestli se třeba nevrátí lehce jeté z nějaké akce v mém rozměru, protože tady máme jen lehce jeté 225/50/17, což neklapne, páč bych rád vytočil kola.
13:46:20
26.01.2017
26.01.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: tvuj nazor na D4ky by me zajimal... ja uz si na ne tak nejak zvyk, ale budu rad az je odjezdim :) mam teda 215/55 R17
12:32:58
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 26.01.17 12:12:18: Asi taglenc. Znám dost lidí, kteří jezdili na zimákách z Globusu a byly to buď asiati a nebo protektoři a stejně se jim na tom jezdilo normálně, páč to měli třeba na Saxu, Pežo 306 apod. Jezdili s tím pár km do práce, takže žádné dálky ani dálnice. Většinou ty gumy byly slabé na mokru, ale na sněhu (asi kvůli vzorku a váze vozů) to bylo úplně v pohodě.
12:12:18
26.01.2017
26.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Tak já se při běžným ježdění, pokud teda výjimečně nepadá sníh, na limit pneumatik nedostanu, maximálně při akceleraci na mokru do kopce, takže z tohohle pohledu je mi to celkem fuk. Rozdíl je jen v tom, když je chci otestovat v horších podmínkách, případně když se chci svízt opravdu rýchlo.
Tak já se při běžným ježdění, pokud teda výjimečně nepadá sníh, na limit pneumatik nedostanu, maximálně při akceleraci na mokru do kopce, takže z tohohle pohledu je mi to celkem fuk. Rozdíl je jen v tom, když je chci otestovat v horších podmínkách, případně když se chci svízt opravdu rýchlo.
12:08:20
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 26.01.17 11:50:16: Musíš to brát tak, že 225ka s nižším profilem se bude chovat jinak než 195ka bačkora na sněhu, mokru, suchu. Každá část testu ti vyplivne jinou známku, přestože se jedná o stejný vzorek.
Jak? Nijak. Porovnáš výsledky mezi oběma rozměry, vezmeš prostředek a ono to nějak dopadne. Máš už něco najeto, takže uzpůsobíš styl jazdy, no nie?
Jak? Nijak. Porovnáš výsledky mezi oběma rozměry, vezmeš prostředek a ono to nějak dopadne. Máš už něco najeto, takže uzpůsobíš styl jazdy, no nie?
11:50:16
26.01.2017
26.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Testy si myslim obecně nedokážou o ničem kloudně vypovědět, protože stačí aby místo např. ADACu test dělal někdo jinej a výsledky vyjdou taky jiný. A může bejt testovanej rozměr stejnej. Navíc, pokud tvrdíš že v praxi jsou skutečně rozdíly mezi různými rozměry markantní, zajímalo by mě, jakým způsobem se teda má vybrat nějakej řekněme méně běžnej, netestovanej rozměr.
Testy si myslim obecně nedokážou o ničem kloudně vypovědět, protože stačí aby místo např. ADACu test dělal někdo jinej a výsledky vyjdou taky jiný. A může bejt testovanej rozměr stejnej. Navíc, pokud tvrdíš že v praxi jsou skutečně rozdíly mezi různými rozměry markantní, zajímalo by mě, jakým způsobem se teda má vybrat nějakej řekněme méně běžnej, netestovanej rozměr.
11:43:16
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 26.01.17 10:49:40: To by ses v tom musel pohybovat, abys to dokázal posoudit. A ano, i rozměr pneu + typ vozidla vč. rozložení váhy, motorizace má vliv na měření sil na sněhu. Nikde jsi rozměry pneu neuváděl. Ostatně to vidíš i v testech, jedna guma v různých rozměrech a jednou je na začátku (např. 225/45/17) a v druhém rozměru (např. 195/65/15) je v půlce a nebo za polovinou.
Mimochodem, jaxem pro tento rok zakoupil na test nebo spíše zkoušku zimní Nankang, tak mohu s klidným srdcem říci, že oproti nim WR G2 a WR A3 horší na mokru, delší brzdná dráha, záběr na mokru např. v kopci bídný, v zatáčkách na mokru brzy ujíždí předek, záběr na ujetém sněhu nebo příp. zledovatělém ujetém sněhu mizerný. Na tomtéž povrchu se mnohem dříve přihlásí ABS a pokud jsou v tom sněhu vyjeté ještě koleje, má zadek tendence cestovat ve směru kolejí. Zastavit v polovině kopce s takovým povrchem a znovu se rozjet se rovná sebevraždě. Ještě musím relevantně porovnat na stejném voze s D3 a D4, ty jsou ale rozhodně jiná liga než G2 a A3.
Mimochodem, jaxem pro tento rok zakoupil na test nebo spíše zkoušku zimní Nankang, tak mohu s klidným srdcem říci, že oproti nim WR G2 a WR A3 horší na mokru, delší brzdná dráha, záběr na mokru např. v kopci bídný, v zatáčkách na mokru brzy ujíždí předek, záběr na ujetém sněhu nebo příp. zledovatělém ujetém sněhu mizerný. Na tomtéž povrchu se mnohem dříve přihlásí ABS a pokud jsou v tom sněhu vyjeté ještě koleje, má zadek tendence cestovat ve směru kolejí. Zastavit v polovině kopce s takovým povrchem a znovu se rozjet se rovná sebevraždě. Ještě musím relevantně porovnat na stejném voze s D3 a D4, ty jsou ale rozhodně jiná liga než G2 a A3.
10:49:40
26.01.2017
26.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
To, že WRG2 je taky hrozná, to shodou okolností potvrdil včera i skorotchán. Netvrdim, že to porovnání je nějakým způsobem dokonalý, to v žádným případě, ale podmínky pro ty auta byly stejný. A poznámku o odlišným rozměru moc nechápu. Octa i Caddy měly rozměr stejnej, U Toleda to bylo úplně mimo, protože to má obvodově gumu malinkou - 195/50, což je podle mě taky znevýhodňující prvek.
A jestli něco je nebo není lisovaná tma, to se pozná prosím jak? Že Barum dělá tmu a Dunlop ne, protože je o několik stovek na gumu dražší?
To, že WRG2 je taky hrozná, to shodou okolností potvrdil včera i skorotchán. Netvrdim, že to porovnání je nějakým způsobem dokonalý, to v žádným případě, ale podmínky pro ty auta byly stejný. A poznámku o odlišným rozměru moc nechápu. Octa i Caddy měly rozměr stejnej, U Toleda to bylo úplně mimo, protože to má obvodově gumu malinkou - 195/50, což je podle mě taky znevýhodňující prvek.
A jestli něco je nebo není lisovaná tma, to se pozná prosím jak? Že Barum dělá tmu a Dunlop ne, protože je o několik stovek na gumu dražší?
09:08:20
26.01.2017
26.01.2017
vhml
-> David29 23.01.17 22:03:14: šišatost záleží taky kde je koupíš. Na konci výrobní linky se všechny gumy roztáčí a třídí. Následně se posílají do automobilky - pneuservisům - eshopům - do odpadu.
23:29:48
25.01.2017
25.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 25.01.17 17:14:36: WR A3 je podle mého stejně strašná guma jako WR G2, za které jsme vyhodili peníze oknem. Má skoro stejný vzorek. Směs jsem nezkoumal, protože mě ta guma typem neoslovila a ani nezajímá.
Jinak porovnávání sice stejných dezénů, ale v různých rozměrech je docela mimo a Polaris je prostě furt jen lisovaná tma, což platí i pro Bravuris.
Jinak porovnávání sice stejných dezénů, ale v různých rozměrech je docela mimo a Polaris je prostě furt jen lisovaná tma, což platí i pro Bravuris.
17:14:36
25.01.2017
25.01.2017
palinator
Dneska jsem poprvý měl možnost objektivně srovnat zimní výkony z hlediska trakce několika aut obutejch do různejch gum, ale za víceméně stejných podmínek.
Caddy TDI WRD3 fungl nový
Toledo TDI Polaris 3 9tkm
Octavia Combi III 1,4 WRA3 cca 10 tkm
O WRD3 (možná jsem to spletl a psal jsem WRD4) a Polarisech jsem už psal, ale Octa na WRA3 mi dneska fakt vyrazila dech. XDS (EDS) je sice krásná věc, ale praxi na terénních nerovnostech na stejným povrchu k ničemu (akorát když to bylo zašpérovaný tak hodně ujížděl předek do pozice, ve který s autem nešlo jet už ani dozadu). To auto nevyjelo vůbec nic jenom s hodně poctivým rozjezdem. XDS zůstává zapnutý i když je ASR a ESC vypnutý.
Asi za to může hodně i auto - poměrně lehkej, krátkej předek, dlouhej rozvor a dlouhej zadek. Zajímalo by mě srovnání s Polarisama na stejným autě.
Caddy TDI WRD3 fungl nový
Toledo TDI Polaris 3 9tkm
Octavia Combi III 1,4 WRA3 cca 10 tkm
O WRD3 (možná jsem to spletl a psal jsem WRD4) a Polarisech jsem už psal, ale Octa na WRA3 mi dneska fakt vyrazila dech. XDS (EDS) je sice krásná věc, ale praxi na terénních nerovnostech na stejným povrchu k ničemu (akorát když to bylo zašpérovaný tak hodně ujížděl předek do pozice, ve který s autem nešlo jet už ani dozadu). To auto nevyjelo vůbec nic jenom s hodně poctivým rozjezdem. XDS zůstává zapnutý i když je ASR a ESC vypnutý.
Asi za to může hodně i auto - poměrně lehkej, krátkej předek, dlouhej rozvor a dlouhej zadek. Zajímalo by mě srovnání s Polarisama na stejným autě.