![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka
prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 17.02.2009 do 27.04.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Já bych projevil taky zájem...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> venni: Rozbitý RZ v Běšinech? To byl novej asfalt proti tomu co se jezdí na velkejch...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: bojím, sice možná zbytečně, ale vnitřně z toho nemám dobrej pocit a jelikož nemáme moc prostoru k testování, tak většinou na autě je to, o čem rozhodnu že bude fungovat nejlíp
To spíš jsem myslel kdybys měl v plánu sérii pro širší věřejnost, kterou kolem těch 60kN zaujme možná víc než 80kN
Když nebudou nevadí, prostě jenom návrh![14](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: bojím, sice možná zbytečně, ale vnitřně z toho nemám dobrej pocit a jelikož nemáme moc prostoru k testování, tak většinou na autě je to, o čem rozhodnu že bude fungovat nejlíp
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To spíš jsem myslel kdybys měl v plánu sérii pro širší věřejnost, kterou kolem těch 60kN zaujme možná víc než 80kN
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Když nebudou nevadí, prostě jenom návrh
![14](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
-> petr s 19.05.09 14:51:34: Toho jsem se bál ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> venni: Tak je prodáš Davidovi V6 a vezmeš si 220mm
-> vhml: NJ ale to je jiná zakázka a muselo by Vás být zas víc. Navíc pokud máš vzadu kyvkové a nebo dokonce tvrdší, tak vzadu jsi přes 100% tuhosti navíc a dopředu se bojíš 80%? Myslím že zbytečně...
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> venni: Tak je prodáš Davidovi V6 a vezmeš si 220mm
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: NJ ale to je jiná zakázka a muselo by Vás být zas víc. Navíc pokud máš vzadu kyvkové a nebo dokonce tvrdší, tak vzadu jsi přes 100% tuhosti navíc a dopředu se bojíš 80%? Myslím že zbytečně...
-> vhml: Mě se ta tvrdost docela osvědčila.Auto sedělo i na tich rozbitejch RZ co byli v Běškach.Taky jsem z toho měl strach ,ale je to OK,škoda tý délky no,moje auto je fakt asi nějaký divný protože to mam proklatě nízko.
Já bych měl zájem o měkčí, tak kolem 60-70kN kdybys chtěl dělat i různé variatny...
-> Tuner#2: Jsem říkal že začneš výrobu
Pokud by bylo dost zajemcu a cena by nepresahla 1500,- tak bych taky jednu sadu pruzin vzal.
hlásím zájem
-> karci: Začíná Vás být více, takže pokud bude zájem, tak ano a tu délku bych asi udělal těch 220mm, aby se dali využít ty dva mrtvé závity a kdo chce níž, tak by si je zkrátil.
Takže předběžně piště, kdo z Vás by měl zájem, podle kusů pak dokážu říct cenu za kterou jsem ochoten to nechat udělat a rozposlat.
Takže předběžně piště, kdo z Vás by měl zájem, podle kusů pak dokážu říct cenu za kterou jsem ochoten to nechat udělat a rozposlat.
-> karci: Na co?? Má jen jedno auto...
-> Tuner#2: planujes do buducnosti dalsiu sadu? tie 220ky by boli fajn myslim.
-> havlik: Tak mrkni do mailu, ale budou lepší![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: ty woe:) že je to špinavý nejni vidět pokliček sem si ani nevšimnul:D a že to nejni sedlý mi na fotce fakt nevadí:D
-> havlik: Je to bez pokliček, špinavý a ještě si to nesedlo. Vydrž na finální fotky. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: pošli na maila :) změnim pozadí:))
Takže fotky jak je auto vysoko jsou u mě u auta.
-> havlik: Ja už ted neprojedu tim heverem pod stabikem... Takze jedina moznost zvedat za prah...
-> Tuner#2: Udelal si výšku uplně ideálně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Udelal si výšku uplně ideálně
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: maju kolesa z furikov aby defekt nedostali ze ?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik: tak já to měřil z kanálu,jinak tím spodním ramenem jsem myslel přední a pak tu příčku převodovky,na tu už by to chtělo ližinu,trčí tam nebezpečně.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na co ty auta jsou?Na ježdění,ale na ježední pro zábavu,jak už jsem psal níže ten počet km za rok asi mluví za vše.Kdybych to byl spotřebák ,je jasné že auto bude vypadat jinak.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na co ty auta jsou?Na ježdění,ale na ježední pro zábavu,jak už jsem psal níže ten počet km za rok asi mluví za vše.Kdybych to byl spotřebák ,je jasné že auto bude vypadat jinak.
-> MOLSO: Nj,správný auta rezervu nemají... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ja mam 260ky pruziny a uz tak mam problemy vytahovat rezervu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak jedine ten rychlohever jako u F1 :) By mi zajimalo na co vam ta auta jsou :o)
-> venni: tak hluboko pod auto sem byl línej lézt:)))
-> havlik: ja to beru od spodního ramana (jak drží tlumič) a příčka pod převodovkou je taky proklatě nízko...
-> venni: já mam nejnižší místo předního čela 15cm ale počítam že tam něco bude eště níž
-> havlik: ja ho tam taky nedostanu,nejnižží místo na autě je asi 10cm od země ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
to je v pohodě já třeba pod svoje auto v podstatě nedostanu ten pojízdnej pumpovací hever:D
-> Matthes: my taky nemáme montážní jámu. Původně to bylo na hašení vápna při stavbě
-> MATTESS: Vsechny zkolaudovane jamy jsou pro me melke :(
-> Matthes: třeba Tuner#2 by ani hever nepotřeboval. Najede ke mně na kanál a pohoda
A nemusí se válet po zemi![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo jo neco na tom bude ... aspon sa z motorovočlnovej emky da vybrat rezerva
a jedna vrakoidka co som doma rozoberal som musel vyberat rezervu za pomoci heveru ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tuner#2: ja až budu pojízdnej tak bych si nechal u Tunera vypálit dvě podložky pod pružiny
ale uvidím,zatím brzo soudit...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.04.09 23:58:17: Wole ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zarytí snižovači: Sem zrovna tuhle menil hadici posilovace na svym offroadu a rikal sem si jak je super ze si muzu lehnout pod auto jen tak kdyz stoji na kolech a rikal sem si taky ze kdyby tohle mel delat nekdo z Vas tak aby zas bral hever, spalky... ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Já už taky nasadil a proti Sakyho uříznutým 250tkám je to po projetí o 7mm níž, ale i bez tlumičů to nechodí na dorazy což je super. Měl jsem je udělat 215 a nebo i 220mm aby se ty závěrné závity "uživili".
Bohužel asi až v další sérii, pokud bude zájem. Pro současné majitele je jediné řešení podložka pod pružinu. Funguje to bez problému až do 10mm.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
tak kdo jeste nenasadil, tak mam jeste posledni porovnani
Pred saky 235
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pred saky 235
-> Tuner#2: no ne že bych se stim rád chlubil,ale měl jsme tam uříznutý serie na aci 220mm
Výškově zatím asi na stejno,uvidím pak na jízdních vlastnostech.
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> venni: Cos tam měl před tím za pružiny? Je to níž než si to měl?
Takže jsem dnes nasadil :)auto je nepojízdné takže težko říct jak si to ještě sedne,asi budu muset začít slouložit na tý kapotě...Jinak to teda vypadá že to je hoooodně nízko ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TUNER 13.04.09 20:28:58: Kdo se ptá ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: Asi s tvojí pomocí
Jinak podložka není potřeba, vejška uplně ideálni na zavody na cemkoli. Když to pak někdo rizne o všechno (
), tak to bude supr na kopec, okruh nebo slalom![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak podložka není potřeba, vejška uplně ideálni na zavody na cemkoli. Když to pak někdo rizne o všechno (
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: To by mě zajímalo jak by jsi jí pálil...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Trax: Není zač, snad budete všichni spokojeni. Pokud to bude na někoho moc nízko, tak je možné vypálit podložku pod pružinu a nápravnice snese až 1cm, takže se to dá zvednout o 2cm naharu.
-> David29: OK.
-> David29: OK.
-> Tuner#2: V úterý tam du-)
-> Tuner#2: Zatim jsem najel cca 10km, tak nemuzu moc srovnavat. Ale je to cca o 1cm niž, než na sakyho 235. A někam vytahnu auto, tak udělam poradnou fotku a pak bude dobry porovnani. Jinak diky za ně![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> radekp: OK, plánuju snad příští víkend, když vše půjde dobře.
-> Tuner#2: Taktéž díky! Já ještě reference nemám-budu dávat podložky a měnit přední náboje, tak to udělám všechno najednou...
Takže asi to budeš mít dřív ty:-)
Takže asi to budeš mít dřív ty:-)
-> petr s: JJ včera v noci. 11 dní uteklo jak voda ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2: To už jseš doma?