skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka
prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 451 až 471) od 17.02.2009 do 27.04.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: Dal jsem echo mezi naši partu, rozhoduju se i sám.Možná jsem to přehlídl, kdy je deadline?
-> Saky: Já to nikdy nebudu dělat na kšeft. Tady z toho nic mít nebudu, prostě se jen rozdělí cena mezi víc zájemců, pokud nějaký bude. Když ne, tak do týdne objednávám sám.
-> PatRS: Ne, jen tohle a jen teď nikdy nebudu dělat další sérii, nemám na organizování výroby/rozesílání čas.
-> havlik: Díky za ilustrační foto. On si po projetí předek ještě obvykle dost sedne.

-> PatRS: na rok dám namotať do invelu kyvkové struny. Hušek ponúka struny ale neviem či aj kyvka či vlečka
-> Tuner#2: nechci Ti do toho kecat ale nemas lepsi nejdriv zkusit prototyp a az potom delat serii? vim ze jsi dost pocital atd ale pocitani je jedna vec a praxe druha.. myslim ze i pak se spis pohrnou zajemci kdyz uz budou videt vysledek.. a cenu rozprostres do dalsi serie..
-> PatRS: I kdyby motal,tak si motá na vlečku,což je tobě k prdu....
a na zadek nebudes motat nejake pruziny? potreboval by som tvrdsi na kyvku......

-> havlik: a podľa mňa to je tým že tie nové 205 struny sa vôbec nestlačia zatial čo tie 245 ešte o dosť klesli
toť vše asi z mojí strany ted at se spustí smršť. jinak pneu 195/40 R14 a na muj vkus je to dost vysoký:D ale pak už bych jezdil rovnou po břiše
a eště jedna teda at si ohřeju polívčičku:)
předek 205(210) zadek 376(točené na zakázku)
předek 205(210) zadek 376(točené na zakázku)
tady eště jedno foto na heveru se stabíkem 20mm a původními tlumiči nejni to moc poznat neb kola sou vyvěšený
205 v tom samym místě měřeno bez projetí takže si to možná eště sedne
no moment trošku upravim tohle je s 245tky od féna dam sem ted serii fotek tak prosim bez rečí
245tky
245tky
-> Tuner#2: Škoda že ještě nemám vyřešený tlumiče, jinak bych o tom uvažoval. 

Prosím moderátory aby to nechali ve fóru, protože se nejedná o klasickou inzerci a hlavně mám pocit, že cílená skupina lidí ani do inzerce moc nechodí.
Budu si nechávat dělat v Invelu tvrdší pružiny o 80% na předek. Čím více párů bude, tím bude lepší cena, kterou dopředu nevím, ale řádově je to třeba o 500,- na páru dolů už při dvou párech.
K tuhosti jsem došel díky radám a poskytnutým informacím od Eidyho (tímto mu ještě jednou děkuji) a vycházím z toho, že na zadek u vlečky použiju kyvkovou pružinu, která je o 90% tvrdší než vlečková (21kN versus 40kN) a proto to chce na předek opět něco adekvátního.
Parametry pružiny:
c = 80kN (série má 44kN), volná délka 210mm, drát průměru 13mm. Z obou stran pružiny budou vždy dva závěrné závity a tudíš bude možné vždy jeden z každé strany uříznout a tím zkrátit pružinu a 2 x 13mm bez změny tuhosti. Cena jednoho páru je zhruba 3.100,- ale jak říkám pokud nás bude víc, jde slušně dolů.
Jak vypadá pružina zkrácená na cca. 205mm na autě vidíte u havlíka na jeho 125tce viz. jeho přiložené foto.
S autem ještě nejel, takže ono si to ještě trochu sedne.
Moje podmínky jsou takové, že kdo bude chtít do toho jít, tak budu vyžadovat 1.000,- zálohu a neručím za to jak bude auto vysoko a jak se bude chovat! (to taky dost záleží hlavně na tlumičích). Co auto to originál a nechci tady poslouchat, že to je buď moc vysoko, nebo naopak, že měla být pružina delší, nebo že to třeba je moc tvrdé apod. Sám nevím jak se to bude chovat, ale za poslední měsíc jsem posbíral různá data i od lidí jako je Hušek a Křistek, tak se to snad povede. Pokud ne, tak bude doma jedno dražší těžítko.
Chce do toho i přes moje značně nevýhodné podmínky jít?
Budu si nechávat dělat v Invelu tvrdší pružiny o 80% na předek. Čím více párů bude, tím bude lepší cena, kterou dopředu nevím, ale řádově je to třeba o 500,- na páru dolů už při dvou párech.
K tuhosti jsem došel díky radám a poskytnutým informacím od Eidyho (tímto mu ještě jednou děkuji) a vycházím z toho, že na zadek u vlečky použiju kyvkovou pružinu, která je o 90% tvrdší než vlečková (21kN versus 40kN) a proto to chce na předek opět něco adekvátního.
Parametry pružiny:
c = 80kN (série má 44kN), volná délka 210mm, drát průměru 13mm. Z obou stran pružiny budou vždy dva závěrné závity a tudíš bude možné vždy jeden z každé strany uříznout a tím zkrátit pružinu a 2 x 13mm bez změny tuhosti. Cena jednoho páru je zhruba 3.100,- ale jak říkám pokud nás bude víc, jde slušně dolů.
Jak vypadá pružina zkrácená na cca. 205mm na autě vidíte u havlíka na jeho 125tce viz. jeho přiložené foto.
S autem ještě nejel, takže ono si to ještě trochu sedne.
Moje podmínky jsou takové, že kdo bude chtít do toho jít, tak budu vyžadovat 1.000,- zálohu a neručím za to jak bude auto vysoko a jak se bude chovat! (to taky dost záleží hlavně na tlumičích). Co auto to originál a nechci tady poslouchat, že to je buď moc vysoko, nebo naopak, že měla být pružina delší, nebo že to třeba je moc tvrdé apod. Sám nevím jak se to bude chovat, ale za poslední měsíc jsem posbíral různá data i od lidí jako je Hušek a Křistek, tak se to snad povede. Pokud ne, tak bude doma jedno dražší těžítko.
Chce do toho i přes moje značně nevýhodné podmínky jít?