rozdíl motoru 120l / Ls

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 17.11.2008 do 25.12.2010, založil/a hugo22
řadit dle data
12:12:58
25.12.2010
4dams
-> omeletka: ja som to mal podobne riesene a vobec to nebucha, (mal som LS hlavu moc zrovnanu az o 1,5 mm) to sa len otlacia piesty o hlavu a uz tam nema co buchat, len to ma az prehnany kompresny pomer, a loziska ti koli tomu odidu, mne asi za 15 000 km. piesty boli asi popraskane koli detonaciam, koli zle nastavenemu rozdelovacu, karbecu alebo ked ani to nepomohlo tak benzin 98
upraveno 2x, naposled 25.12.2010 12:18:32
09:36:13
24.12.2010
omeletka
Tak názorná ukážka. Kuchal som jeden LS-kový motor, ktorý mal L-kovú hlavu.

Čudujem sa, že s tým mohol niekto aj jazdiť ! Veď musel byť Hluchý, kaď nepočul, že to naráža. A tú hlava nebola ani nejak moc znížená.

Dva piesty boli z bokov dopráskané.

Ojničné ložiská vybúchané ako šľak.
zvětšit rozdíl motoru 120l / Ls  - obrázek od omeletka vložen 24.12.2010 09:36:13
12:09:02
24.11.2008
Labros
-> MerHanz: 3
11:58:33
24.11.2008
MerHanz
-> Labros: určiě má, ve většině případů karbonovou 3
10:34:58
24.11.2008
Labros
-> omeletka: Tak pokud to ten frajer udělá tak že to bude k nepoznání od originálu, tak asi proč ně. Jestli teda nemá spalovací prostor taky nějakou povrchovou úpravu.
13:44:05
21.11.2008
omeletka
->MerHanz: ja viem, že LS-kova hlava sa ťažko zháňa. Preto je ľahšie a lacnejšie zohnať si L-kovú hlavu. Barzktorý frézar ti to na tú L-kovú hlavu spravý podla tej starej LS-kovej. L-ková hlava mala natretý škodovkový znak na boku hlavy na žlto a LS-ka na zeleno.
13:24:44
21.11.2008
MerHanz
-> omeletka: jo vím e se tohle dělá, ale jak moc je to náročný, nevím. Ale sehnat LS hlavu taky není prdel.
10:29:07
21.11.2008
omeletka
->Labros: spítaj sa niekoho, kto robí GO hláv. Nerozoznáš LS-hlavu od L-upravenej na LS ! A nevravím, že sa to frézuje iba tak z brucha.
15:53:36
20.11.2008
m8rinek
-> Petr Abrahámek: to, že nemáš antidetonační štěrbinu Tě koukám moc netrápí



taky je možný že si to udělá samo místo (takový písty s hrankou už jsem viděl)
10:30:53
20.11.2008
Petr Abrahámek
-> Labros: Jinak fotky té hlavy mám u auta. Jezdí to moc pěkně, žádný problém není
10:06:52
20.11.2008
Labros
-> Petr Abrahámek: no on tomu v tom článku taky úplně nerozumí, píše "Tak

potom nerozumiem na co to vybratie na LS hlave". To vybrání je tam proto, že spalovací prostor má určitý přesně vypočtený tvar, aby se dosáhlo spousty parametrů, antidetonační odolnost je jedním z nich, ale není to tak, že si do hlavy vyfrézuju něco jen tak aby to vůbec mělo nějaký kompresní poměr a ono to pojede.

Jestli máš hlavu sníženou o 0,8mm, píst je vyšší o 1mm a těsnění je 1,7mm vysoký, tak to nezní moc ideálně.
09:03:22
20.11.2008
Petr Abrahámek
neupravena, jen tak. jak to vychazi v tom clanku o motorech tak je to pravda..
08:50:47
20.11.2008
Gemini
nic sa nestane, pokial postavis LSu s erkovkou vackou a C-vahadlami, len tu hlavu je treba urcite upravit na vypukle piesty....
08:42:43
20.11.2008
Labros
-> Petr Abrahámek: to snad není ani teoreticky možný. Mohl by sem někdo dát foto 120kový hlavy ze spoda, ze strany spalováků?
22:49:27
19.11.2008
Petr Abrahámek
Určitě je možný použít hlavu L. Mám LS písty a L hlavu sebranou 0.8mm. Zatím kolem 15 000km bez problému
13:27:21
19.11.2008
Labros
-> MerHanz: to je možný, já reagoval na omeletku.
13:17:44
19.11.2008
MerHanz
-> Labros: už nevím kde, ale našel sem soupis vaček a podle časování to bylo stejný se 130kou. Ale jestli je to jinak rád pozřu nový informace
13:00:05
19.11.2008
Labros
LS určitě neměla vačku jako 110R, LS má skoro stejnou, jako L, akorát o nějaký 0,5-1° posunuté časování. 110R má úplně jiné časování.

S těma pružinama je to pravda, měnilo se to přibližně někdy s nástupem eMek.

Frézování spalovacího prostoru bych určitě nedoporučil, vždyť ten tvar je jedna z nejdůležitějších věcí. Určitě bych sehnal hlavu z LS.
12:49:05
19.11.2008
petr s
-> Tom.t: Tak máme inzerci
12:47:43
19.11.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Příspěvek smazal moderátor - petr s
10:43:47
19.11.2008
MerHanz
takže LS má jiný písty, některý mněli jinou vačku (shodná se 130kovou ), mněli jinou hlavu,( jiný spalováky a mněli 2 pružiny na ventilech, ale asi ne všechny ).
10:20:12
19.11.2008
omeletka
Stačí aj L-ková hlava, ale treba si dať podfrézovať spalovacie priestory, aby piest nanarážal do hlavy. LS-ka mala vačku ako Š110R.
23:02:54
18.11.2008
woody121
určite nestačí L musí byť LS L- LS sa od seba líšia. 4
22:52:30
18.11.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr Abrahámek: Ja se domnivam ze tezko 4
22:24:14
18.11.2008
Petr Abrahámek
hlava staci L
20:36:03
17.11.2008
LiMaK - 742 forever
-> suri: spravne....ja to nejak dal dokupy s hlavou a ted jak premyslim, tak je vlastne pravda, ze od nejakeho roku uz byly pruziny normal....
13:19:16
17.11.2008
suri
-> LiMaK: a ine pruziny ventilov
09:54:08
17.11.2008
LiMaK - 742 forever
prvni ls, do nejakeho roku mely jinou vacku, ale pak zbytek uz ne
08:16:56
17.11.2008
suri
písty hlavu a karbec ..
08:16:29
17.11.2008
hugo22
chtěl bych z L postavit LS, potřebuji pouze kompletní hlavu, pístní sadu a jiný karb.? nebo je jiná i vačka?Dík
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres