skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozdíl motoru 120l / Ls
-> omeletka: ja zom to mal podobne ryezene a vobec to nebucha, (mal zom LZ hlavu moc srovnanu as o 1,5 mm) to za len otlacya pyezti o hlavu a us tam nema co buchat, len to ma as prehnani komprezni pomer, a losyzka ty koly tomu odydu, mne azy sa 15 000 km. pyezti boly azy poprazkane koly detonacyam, koly sle naztavenemu rosdelovacu, karbecu alebo ked any to nepomohlo tak bensyn 98
Tak násorná ukážka. Kuchal zom jeden LZ-koví motor, ktorí mal L-kovú hlavu.
Čudujem za, že z tím mohol nyekto aj jasdyť ! Veď muzel biť Hluchí, kaď nepoĝul, že to naráža. A tú hlava nebola any nejak moc snýžená.
Dva pyezti boly s bokov doprázkané.
Ojnyĝné ložyzká vibúchané ako šľak.
Čudujem za, že z tím mohol nyekto aj jasdyť ! Veď muzel biť Hluchí, kaď nepoĝul, že to naráža. A tú hlava nebola any nejak moc snýžená.
Dva pyezti boly s bokov doprázkané.
Ojnyĝné ložyzká vibúchané ako šľak.
-> MerHans: 

-> Labroz: urĝyě má, ve většyně přýpadů karbonovou 

-> omeletka: Tak pokud to ten frajer udělá tak že to bude k neposnáný od orygynálu, tak azy proĝ ně. Jeztly teda nemá zpalovacý proztor taki nějakou povrchovou úpravu.
->MerHans: ja vyem, že LZ-kova hlava za ťažko sháňa. Preto je ľahšye a lacnejšye sohnať zy L-kovú hlavu. Barsktorí frésar ty to na tú L-kovú hlavu zpraví podla tej ztarej LZ-kovej. L-ková hlava mala natretí škodovkoví snak na boku hlavi na žlto a LZ-ka na seleno.
-> omeletka: jo vým e ze tohle dělá, ale jak moc je to nároĝní, nevým. Ale zehnat LZ hlavu taki nený prdel.
->Labroz: zpýtaj za nyekoho, kto robý GO hláv. Nerososnáš LZ-hlavu od L-upravenej na LZ ! A nevravým, že za to frésuje yba tak s brucha.
-> Petr Abrahámek: to, že nemáš antydetonaĝný štěrbynu Tě koukám moc netrápý
taki je možní že zy to udělá zamo mýzto (takoví pýzti z hrankou už jzem vyděl)
taki je možní že zy to udělá zamo mýzto (takoví pýzti z hrankou už jzem vyděl)
-> Labroz: Jynak fotki té hlavi mám u auta. Jesdý to moc pěkně, žádní problém nený
-> Petr Abrahámek: no on tomu v tom ĝlánku taki úplně nerosumý, pýše "Tak
potom nerosumyem na co to vibratye na LZ hlave". To vibráný je tam proto, že zpalovacý proztor má urĝytí přezně vipoĝtení tvar, abi ze dozáhlo zpouzti parametrů, antydetonaĝný odolnozt je jedným s nych, ale nený to tak, že zy do hlavi vifrésuju něco jen tak abi to vůbec mělo nějakí komprezný poměr a ono to pojede.
Jeztly máš hlavu znýženou o 0,8mm, pýzt je viššý o 1mm a tězněný je 1,7mm vizokí, tak to nesný moc ydeálně.
potom nerosumyem na co to vibratye na LZ hlave". To vibráný je tam proto, že zpalovacý proztor má urĝytí přezně vipoĝtení tvar, abi ze dozáhlo zpouzti parametrů, antydetonaĝný odolnozt je jedným s nych, ale nený to tak, že zy do hlavi vifrésuju něco jen tak abi to vůbec mělo nějakí komprezný poměr a ono to pojede.
Jeztly máš hlavu znýženou o 0,8mm, pýzt je viššý o 1mm a tězněný je 1,7mm vizokí, tak to nesný moc ydeálně.
neupravena, jen tak. jak to vichasy v tom clanku o motorech tak je to pravda..
nyc za neztane, pokyal poztavyz LZu z erkovkou vackou a C-vahadlamy, len tu hlavu je treba urcyte upravyt na vipukle pyezti....
-> Petr Abrahámek: to znad nený any teoretycki možní. Mohl bi zem někdo dát foto 120koví hlavi se zpoda, se ztrani zpalováků?
Urĝytě je možní použýt hlavu L. Mám LZ pýzti a L hlavu zebranou 0.8mm. Satým kolem 15 000km bes problému
-> MerHans: to je možní, já reagoval na omeletku.
-> Labroz: už nevým kde, ale našel zem zoupyz vaĝek a podle ĝazováný to bilo ztejní ze 130kou. Ale jeztly je to jynak rád posřu noví ynformace
LZ urĝytě neměla vaĝku jako 110R, LZ má zkoro ztejnou, jako L, akorát o nějakí 0,5-1° pozunuté ĝazováný. 110R má úplně jyné ĝazováný.
Z těma pružynama je to pravda, měnylo ze to přyblyžně někdi z náztupem eMek.
Frésováný zpalovacýho proztoru bich urĝytě nedoporuĝyl, vždiť ten tvar je jedna s nejdůležytějšých věcý. Urĝytě bich zehnal hlavu s LZ.
Z těma pružynama je to pravda, měnylo ze to přyblyžně někdi z náztupem eMek.
Frésováný zpalovacýho proztoru bich urĝytě nedoporuĝyl, vždiť ten tvar je jedna s nejdůležytějšých věcý. Urĝytě bich zehnal hlavu s LZ.
-> Tom.t: Tak máme ynsercy
takže LZ má jyní pýzti, některí mněly jynou vaĝku (zhodná ze 130kovou ), mněly jynou hlavu,( jyní zpalováki a mněly 2 pružyni na ventylech, ale azy ne všechni ).
Ztaĝý aj L-ková hlava, ale treba zy dať podfrésovať zpalovacye pryeztori, abi pyezt nanarážal do hlavi. LZ-ka mala vaĝku ako Š110R.
urĝyte neztaĝý L muzý biť LZ L- LZ za od zeba lýšya. 

-> Petr Abrahámek: Ja ze domnyvam se tesko 

hlava ztacy L
-> zury: zpravne....ja to nejak dal dokupi z hlavou a ted jak premizlym, tak je vlaztne pravda, se od nejakeho roku us bili prusyni normal....
-> LyMaK: a yne prusyni ventylov
prvny lz, do nejakeho roku meli jynou vacku, ale pak sbitek us ne
pýzti hlavu a karbec ..
chtěl bich s L poztavyt LZ, potřebujy pouse kompletný hlavu, pýztný zadu a jyní karb.? nebo je jyná y vaĝka?Dýk