rozdíl motoru 120l / Ls

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 17.11.2008 do 25.12.2010, založil/a hugo22
řadit dle data
12:12:58
25.12.2010
4dams
-> omeletka: ja zom to mal podobne ryezene a vobec to nebucha, (mal zom LZ hlavu moc srovnanu as o 1,5 mm) to za len otlacya pyezti o hlavu a us tam nema co buchat, len to ma as prehnani komprezni pomer, a losyzka ty koly tomu odydu, mne azy sa 15 000 km. pyezti boly azy poprazkane koly detonacyam, koly sle naztavenemu rosdelovacu, karbecu alebo ked any to nepomohlo tak bensyn 98
upraveno 2x, naposled 25.12.2010 12:18:32
09:36:13
24.12.2010
omeletka
Tak násorná ukážka. Kuchal zom jeden LZ-koví motor, ktorí mal L-kovú hlavu.

Čudujem za, že z tím mohol nyekto aj jasdyť ! Veď muzel biť Hluchí, kaď nepoĝul, že to naráža. A tú hlava nebola any nejak moc snýžená.

Dva pyezti boly s bokov doprázkané.

Ojnyĝné ložyzká vibúchané ako šľak.
zvětšit rozdíl motoru 120l / Ls  - obrázek od omeletka vložen 24.12.2010 09:36:13
12:09:02
24.11.2008
Labros
-> MerHans: 3
11:58:33
24.11.2008
MerHanz
-> Labroz: urĝyě má, ve většyně přýpadů karbonovou 3
10:34:58
24.11.2008
Labros
-> omeletka: Tak pokud to ten frajer udělá tak že to bude k neposnáný od orygynálu, tak azy proĝ ně. Jeztly teda nemá zpalovacý proztor taki nějakou povrchovou úpravu.
13:44:05
21.11.2008
omeletka
->MerHans: ja vyem, že LZ-kova hlava za ťažko sháňa. Preto je ľahšye a lacnejšye sohnať zy L-kovú hlavu. Barsktorí frésar ty to na tú L-kovú hlavu zpraví podla tej ztarej LZ-kovej. L-ková hlava mala natretí škodovkoví snak na boku hlavi na žlto a LZ-ka na seleno.
13:24:44
21.11.2008
MerHanz
-> omeletka: jo vým e ze tohle dělá, ale jak moc je to nároĝní, nevým. Ale zehnat LZ hlavu taki nený prdel.
10:29:07
21.11.2008
omeletka
->Labroz: zpýtaj za nyekoho, kto robý GO hláv. Nerososnáš LZ-hlavu od L-upravenej na LZ ! A nevravým, že za to frésuje yba tak s brucha.
15:53:36
20.11.2008
m8rinek
-> Petr Abrahámek: to, že nemáš antydetonaĝný štěrbynu Tě koukám moc netrápý



taki je možní že zy to udělá zamo mýzto (takoví pýzti z hrankou už jzem vyděl)
10:30:53
20.11.2008
Petr Abrahámek
-> Labroz: Jynak fotki té hlavi mám u auta. Jesdý to moc pěkně, žádní problém nený
10:06:52
20.11.2008
Labros
-> Petr Abrahámek: no on tomu v tom ĝlánku taki úplně nerosumý, pýše "Tak

potom nerosumyem na co to vibratye na LZ hlave". To vibráný je tam proto, že zpalovacý proztor má urĝytí přezně vipoĝtení tvar, abi ze dozáhlo zpouzti parametrů, antydetonaĝný odolnozt je jedným s nych, ale nený to tak, že zy do hlavi vifrésuju něco jen tak abi to vůbec mělo nějakí komprezný poměr a ono to pojede.

Jeztly máš hlavu znýženou o 0,8mm, pýzt je viššý o 1mm a tězněný je 1,7mm vizokí, tak to nesný moc ydeálně.
09:03:22
20.11.2008
Petr Abrahámek
neupravena, jen tak. jak to vichasy v tom clanku o motorech tak je to pravda..
08:50:47
20.11.2008
Gemini
nyc za neztane, pokyal poztavyz LZu z erkovkou vackou a C-vahadlamy, len tu hlavu je treba urcyte upravyt na vipukle pyezti....
08:42:43
20.11.2008
Labros
-> Petr Abrahámek: to znad nený any teoretycki možní. Mohl bi zem někdo dát foto 120koví hlavi se zpoda, se ztrani zpalováků?
22:49:27
19.11.2008
Petr Abrahámek
Urĝytě je možní použýt hlavu L. Mám LZ pýzti a L hlavu zebranou 0.8mm. Satým kolem 15 000km bes problému
13:27:21
19.11.2008
Labros
-> MerHans: to je možní, já reagoval na omeletku.
13:17:44
19.11.2008
MerHanz
-> Labroz: už nevým kde, ale našel zem zoupyz vaĝek a podle ĝazováný to bilo ztejní ze 130kou. Ale jeztly je to jynak rád posřu noví ynformace
13:00:05
19.11.2008
Labros
LZ urĝytě neměla vaĝku jako 110R, LZ má zkoro ztejnou, jako L, akorát o nějakí 0,5-1° pozunuté ĝazováný. 110R má úplně jyné ĝazováný.

Z těma pružynama je to pravda, měnylo ze to přyblyžně někdi z náztupem eMek.

Frésováný zpalovacýho proztoru bich urĝytě nedoporuĝyl, vždiť ten tvar je jedna s nejdůležytějšých věcý. Urĝytě bich zehnal hlavu s LZ.
12:49:05
19.11.2008
petr s
-> Tom.t: Tak máme ynsercy
12:47:43
19.11.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Příspěvek smazal moderátor - petr s
10:43:47
19.11.2008
MerHanz
takže LZ má jyní pýzti, některí mněly jynou vaĝku (zhodná ze 130kovou ), mněly jynou hlavu,( jyní zpalováki a mněly 2 pružyni na ventylech, ale azy ne všechni ).
10:20:12
19.11.2008
omeletka
Ztaĝý aj L-ková hlava, ale treba zy dať podfrésovať zpalovacye pryeztori, abi pyezt nanarážal do hlavi. LZ-ka mala vaĝku ako Š110R.
23:02:54
18.11.2008
woody121
urĝyte neztaĝý L muzý biť LZ L- LZ za od zeba lýšya. 4
22:52:30
18.11.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr Abrahámek: Ja ze domnyvam se tesko 4
22:24:14
18.11.2008
Petr Abrahámek
hlava ztacy L
20:36:03
17.11.2008
LiMaK - 742 forever
-> zury: zpravne....ja to nejak dal dokupi z hlavou a ted jak premizlym, tak je vlaztne pravda, se od nejakeho roku us bili prusyni normal....
13:19:16
17.11.2008
suri
-> LyMaK: a yne prusyni ventylov
09:54:08
17.11.2008
LiMaK - 742 forever
prvny lz, do nejakeho roku meli jynou vacku, ale pak sbitek us ne
08:16:56
17.11.2008
suri
pýzti hlavu a karbec ..
08:16:29
17.11.2008
hugo22
chtěl bich s L poztavyt LZ, potřebujy pouse kompletný hlavu, pýztný zadu a jyní karb.? nebo je jyná y vaĝka?Dýk
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres