Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 683 až 732) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
23:46:34
24.04.2018
King
-> isti: Jo, je to elektromagnet (obvykle) na stredu reduktoru, kterej “znasilnuje “ velkou i malou membranu a tim dokaze fouknout trosku plynu i na stojicim motoru. BRC to ma myslim realizovany jako obtokovej ventil membran. Ovladat elektromagnet je mozny plusem i kostrou.
22:02:51
24.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.04.18 21:22:45: ty tam mas horsi tu elektriku, nez ja na nive... :))) dnes jsem si s ni hral pul dne a uz zase vse funguje - pajku, pajeci vodu, kalafunu a vse poresis4
21:22:45
24.04.2018
isti
Zase mi skapíná prepínač na lpg,respektíve strana sitiča(vstreknutie)8 Túto funciu splňa elektroventil na reduktore?Baterku mám u motora,keby som k tomu dotiahol plus tak by sa to dalo prinútiť vstreknúť plyn?
23:09:24
22.04.2018
RadovanSkodovkar
Držiak u vodnej pumpy vyzerá v pohode, nikde sa nič neopiera a je cca v rovine. Závažie na poloose odstránené. Ale furt je to také nie ono 8 Mám pociť, že to robí ten felíciový silentblok reakcie.. Dal som ho nový ale proste jeho konštrukciou.. Na starom silentbloku Favoritovom to bolo v pohode. 8
19:55:34
20.04.2018
Milan 136
-> RadovanSkodovkar 20.04.18 18:05:02: ja jsem resil na pickupu hodne dlouho neco podobneho a delalo mi to zavazi na poloose71
19:04:13
20.04.2018
Kocvin
-> RadovanSkodovkar: Překontroluj pořádně uložení u vodní pumpy, tam to dělá nejčastěji.. Posunout celý držák na kastli co nejvíce dopředu..4
18:05:02
20.04.2018
RadovanSkodovkar
Nevedel som kam s tým tak zas sem.. Vo Favorite som menil motor za feldu komplet aj s prevodovkou, nápravnicou atd. Čiže mám aj feldovú reakčnú vzperu. No auto od výmeny zhlučnelo. Hlavne okolo 2tis. otáčok to je nepríjemne hlučné.. Motor by sa nemal nikde opierať. Silentblok na vodnej pumpe je nový Favoritový a reakčná vzpera má tiež nový silentblok.. Mal som povolené aj držiaky silentblokov v karosérií. Ak máte niekto nejaké nápady sem s nimi. Výfuk predná a stredná časť je nový.
19:37:58
17.04.2018
Shatter
-> mirco: dnes to už fungovalo..

a inak, toto nieje vôbec ten hlavný problém :)
upraveno 1x, naposled 18.04.2018 07:27:31
19:09:16
17.04.2018
mirco
-> Shatter: skús pozrieť káblik ku štvrtému vstreku pri termostate, lebo ak ti neukazuje ani spotrebu tak od štvrtého vstrekovaca ak sa dobre pamätám bol snímač na meranie spotreby a môžeme tam niečo byť
17:20:06
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: myslel som, že OK je len skrat na 1 valci, nie na dvoch..3 dobre beriem na vedomie, vďaka
08:50:29
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 17.04.18 08:46:21: to piseme nize, ze u LPG by to melo byt normalni4
08:46:21
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: a tie 2 skratovane valce?
07:43:42
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 16.04.18 20:11:36: na ventilu akt.uhli jsem myslim nikdy chybu nemel, zkusil bych to uplne odpojit4
20:11:36
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: pozrel som VAG - 3 chyby..skrat na ventile uhlia, skrat na valci 1 a 2

???
13:25:19
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 16.04.18 13:11:17: vsak ja vim - kdysi jsme se tady o tom bavili, on to zkousi a kdyz to nekdo nevi, tak mu semtam nekdo da neco na prilepsenou, takhle to funguje bohuzel na velke casti emisi dnes7 od souseda si rekl dokonce 1500kc do kapsy jeste k cene emisi

-> Shatter 16.04.18 12:25:08: tak jasne, ze na benzin to hazet tu chybu nesmi
upraveno 1x, naposled 16.04.2018 13:32:13
13:11:17
16.04.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 16.04.18 12:11:48: Jak chtěl úplatek? Mají to přesně popsaný v pokynech od MDČR, že tuhle závadu u aut s LPG mají ignorovat
12:25:08
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: Ako chyba vo VAG, by to mohlo byť, ale hádam že len počas behu LPG, kedy je benzínová časť vypnutá nie? Ale na benzín, tam nesmie byť žiaden skrat..
12:11:48
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 16.04.18 10:36:16: s tim zablokovanim jsem se setkal u fabky e4 1.4mpi, u zadne feldy nikdy, zkrat vstriku valce na kostru je bezna zavada podtlakoveho lpg u feldy mpi, nikdy to zadnej problem nedelalo... a dle plynare to tam ma byt, jen na emisich za to chtel uplatek, aby to proslo :).



-> isti 16.04.18 10:33:12: mam to taky u rapida nejak tak prikostrene, ale nerez srouby a vse jeste maznute grafitkou4
10:44:06
16.04.2018
Shatter
-> bouchy: kurňa to je zaujímavé. Vďaka! Pozriem VAG a káble k vstrekom.. Možno s tým súvisí aj to, že z nejakého dôvodu mi palubný pc neukazuje spotrebu na benzín 74 Ukazoval, ale odkedy prvýkrát motor vynechal, neukazuje..
10:36:16
16.04.2018
bouchy
-> Shatter: No, je to bratru 20 let, ale podobně se chovalo kdysi naše MPi, vše jelo skvěle, ale občas (na dálnici v koloně, nebylo kam se uhnout) se stalo totéž. No, chtěli měnit vstřikovač, palivové čerpadlo, ale nakonec to byl "zkrat na válci" - což dodnes nevím, co znamená, ale muselo dojít k vynechání zapalování (nebo vstřiku) a tím se to celé bloklo (?) a motor se vypnul. Naštěstí to reagovalo na prohmátnutí patřičných kabelů; pak servis, kde pomazali, co šlo (vstřikovače?), všechno překontrolovali (možná ty studeňáky), vyndali, zandali a od tý doby bez problému. Hladal bych to někde na liště, svíčky, vstřikovače...
10:33:12
16.04.2018
isti
-> Jarda: Asi bol hlavný dôvod stále zhoršujúcích štartovaní kostra.Baterku mám u motora,je ukostrený na držiak baterky a držiak na motor.Spoje boli oxidované či skorodované.Na plyn som to pokazil ja3 Tým že to bolo stále horšie som hladal problém všade možne len nie tam kde bol.Vymenil som favo zapalovanie za kontaktné,na favo cívke bol káblik na 15ke na cívke s odporom treba dať káblik k lpg na odpor lebo cez odpor ide menšie napetie.Včera ešte pred opravou sa to 2x podarilo prepnúť na lpg a 2x nie.
10:09:47
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: práveže na lpg vôbec nič..problém je len pri benzíne..tak aj uvažujem že to možno ani do tohto tématu nepatrí 1 ale čojaviem, či to nemôže mať súvis?

Imo mi napadlo.. ale ak by blblo, ako to, že po tých pár sekundách stále naštartujem? čakal by som, že už nenaštartujem, resp. až po vybratí kľúčika..
10:00:36
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 16.04.18 09:56:19: a kde to teda bylo? Na privodnim ventilu nebo jinde? Protoze jsi psal, ze i na benzin to nefungovalo uplne dobre...
09:56:19
16.04.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane171 171
09:42:25
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 16.04.18 07:12:03: snimac polohy kliky nebo nekde nejakej studenacek, rele, imobilizer... Ale imo na plyn nefunguje, jen na benzin, takze kdyz to dela i na lpg, tak bych ho vyloucil4
07:12:03
16.04.2018
Shatter
S takýmto niečím ste sa stretli?:

Felicia 1.3MPi+LPG lovato. Štartuje na benzín krásne, po prepnutí na plyn ide krásne, jazda na benzín úžas, načipovaná ide ako fakt, úplná nádhera, motor tichučký, radosť jazdiť..Až kým zrazu si .... nepovie že koniec. Počas jazdy akoby som vypol motor, bez akéhokoľvek varovania, náznaku..či už pod plným plynom, či bez plynu vozenie..zrazu koniec. Musím vypnúť zapaľovanie a po pár sekundách naštartuje na benzín krásne ako by sa nič nedialo. Keď však chcem bezprostredne po takom výpadku naštartovať (vypnem zapaľovanie a hneď štartujem) Iba točí a nechytá..

Napadá niekomu niečo? 8
22:53:20
15.04.2018
RadovanSkodovkar
Môj problém s trhaním som už tiež vyriešil.. Vymenil som motor a dobre 3 Stále neviem pochopiť čo to mohol byť za problém.. či ozaj načatý ventil alebo kieho ďábla.
22:46:33
15.04.2018
MOLSO
-> isti: ja som zase inkognito ? 3 nič nie si dlžný, za prepojenie dutinky nemám ani tarifu 47 hlavne aby to jazdilo 4
15:53:39
15.04.2018
isti
-> Jarda: Ďakujem za snahu už to funguje.

A ďakujem aj pánovy X za 5min z jeho života za opravu,ani som neopítal čo som dlžný.To je ešte vo hviezdách či to bude štartovať aj za studena.
08:12:58
15.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 14.04.18 22:55:23: Syn toho plynare, o kterem jsem psal niz mi rikal, ze mu tam otec udelal malou dirku, asi pred tim ventilem, co ho ovlada plovak a tak potom muze natankovat uplne plnou... Neprijde mi to spatne, mrknu na to... Normalne bych tankoval do cvaknuti a kdyz bych jel nejakou dalku, tak bych to dotlacil.

Ale zas to je nelegalni zasah, ja to zatim mam vsude prihnutim plovak, k cemuz muze dojit jakkoliv :).

-> isti 14.04.18 22:12:24: nemusi to byt jen v elektrice, nekdy jsou ty ventily pekne ucpane parafinen4 parkrat jsem to uz musrl cistit, kupodivu za cely vylet po asii nebylo potreba a jezdi to na lpg dal...
upraveno 1x, naposled 15.04.2018 09:20:05
22:55:23
14.04.2018
Borderer
-> Jarda: Jo v tom já se nevyznám. na 28l mi to prostě cvakne a hotovo. 3
22:12:24
14.04.2018
isti
-> Jarda: Zatial sa to po prepnutý na lpg fungovalo.Dnes som prečistil všetky kostry,zajtra uvidím výsledok.
15:39:06
14.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 14.04.18 11:07:41: to by chtelo videt, nekde musis mit prechodak, ale se slabym ventilem na privodu jsem se setkal a celkem jsem s tim mel problemy u nivy, jak tankuji ruzne srajdy, nakonec jsrm se nastval a za nejakych 800kc jsem koupil nejaky silnejsi a no problem...

Za jizdy se Ti to na LPG podari prepnout?
upraveno 1x, naposled 14.04.2018 15:42:47
15:19:11
14.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 13.04.18 22:07:05: ja ji plnim na 39l, s tim, ze pak min. 40 km ujedu, ta rezerva tam je, kdyby to nekdo nechal po natankovani na slunci... A stejne se to musi menit po 10 letech, tak at dostane trochu na prdel :)

V octave mam 60 ze supa a natankoval jsem max. 49, az se mi bude chtit, tak tam taky treba trochu pridam.
11:07:41
14.04.2018
isti
136 gl motor favorit zapalovanie kontaktné neštartuje ani na plyn ani na benzín.Ak naštartuje na benzín tak len po druhom či treťom dlhom štartovaní.Pôvodne tam bol zapalovanie z favorita už som bol zúfalí a vymenil som.Pri prepnutý na plyn elektoventil cvakne ale obohacovač je mrtvý.Ktorý elektoventil je na vstreknutie plynu a dá sa nútene vyskúšať či vstreknutie plynu funguje?Neviem ako by to malo byť ale v tomto prípade lpg sistém dostává šťavu z cívky.Skúšal som žiarovkou a na cívke je šťava na odpore ale z odporu cez ˝˝pásovinu˝˝ ide slabší prúd na 15-ku(žiarovka svietí slabšie ale to by nemalo byť problém lebo aj na druhom aute je to tak)Preto je aj na prepínači slabý prúd a ani po prepnutý na benzín necvakne elektroventil na hadici.Dúfám že je to pochopitelné3 ale je mi už do plaču z tej sk*rvenej elektriky.Čo s tým,v čom môže byť problém okrem toho že nerozumiem tomu?

Ešte dodatok k tomu

Tým že bol tam favo cívka bez odporu na prepínač šiel 12v a teraz cez odpor dostává menej,či to nie je problém?Keď sa to podarí naštartovať na benzín po prepnutí na ply to funguje a aj naštartuje na lpg kým nevyhladne úpne.
upraveno 1x, naposled 14.04.2018 11:16:37
22:07:05
13.04.2018
Borderer
-> Jarda: Tak sem se splet, podle papíru mam 580x200, ale asi při výrobě přihnuli plovák víc, než je zdrávo. Vejde se tam reálně o 4 litry LPG míň. 8 (28 místo 32).
19:29:29
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> 11mAjA11 13.04.18 18:17:53: nastesti tu mou jednotku dyztak umi jeden internetove velmi znamej plynar, na ktereho jsou velmi dobre reference... a mam to k nemu cca 50km (z prace 20), takze vse resitelne dyztak je4
upraveno 1x, naposled 13.04.2018 19:33:53
18:17:53
13.04.2018
11mAjA11
Jardo kvuli stejne vypatlaneho plynare jsem system co byl v aute ktere sem koupil nechal jinym plynarem (kamosem) vyhazet dohajzlu. Namontoval mi tam pak STAG a neni problem s nicim, puvodni jednotka byla tak dementni ze se k ni nedalo pripojit a nakalibrovat nove vstriky, plynar co to montoval byl proste nekomunikativni, tak sem ho poslal dorite a bylo.

Na STGU je ted najeto 10 tis bez jakehokoli zadrhelu funguje to luxusne.
15:39:14
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 13.04.18 14:56:45: 40l je 580x200 - tu mam vsude a je zaroven, tak ted bude lehce vystupovat, opravdu mas takovou malinkou? To se mi nezda, byla by tam volna.

-> King 13.04.18 15:30:40: ale staci povytazenej faston, moc bezpecne mi to neprijde...7
15:30:40
13.04.2018
King
-> bouchy: Ten “bezjiskrovej “ trik je spis v tom, ze je tam zapouzdrenej solenoid v pokud se nekde nejaky jiskreni odehrava, tak je to na druhy strane auta na spinacim kontaktu. A o tom, kterak je 12V DC “bezjiskrove “ se uz moh presvedcit kdekdo, kdo nekdy polozil 17ku klic na poly 12V aku :-)
14:56:45
13.04.2018
Borderer
-> Jarda: Seš si jistej? Já mám tuhle obchod.mistau.cz/toroidni -nadrze/2-stako-56518034l. html (rozměrově) a je to tak tak. Na průměr asi dobrý, ale už i tak lehce vystupuje z prohlubně a podlaha v kufru není ideálně rovná.
10:39:40
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 13.04.18 10:13:17: no on je tam problem asi v tom prutoku pri tankovani, podtlak ma jeden filtr kapalne faze pred reduktorem a sekvencka ma navic filtr plynne faze pred vstrikama4 vymeny 40, resp. 20 tis. km4 ja mel u octavy na tom lpg ty dva filtry 50 tis. km nemeneny a plynar mi rekl, at s tim jeste alespon 10 tis. km najedu a prijedu na vymenu... :) asi chtel jeste kseft na cisteni vstrikovacu :)
upraveno 2x, naposled 13.04.2018 10:41:16
10:13:17
13.04.2018
Shatter
-> Jarda - zrušená registrace 03.04.18 22:09:14: Hah, tak to by som čakal automaticky ako štandard..
10:03:57
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
Pred nejakou dobou se tu nekdo ptal, jaky nejvetsi toroid do favorita/ felicie, tak ja ted objednal tuto: obchod.mistau.cz/toroidni -nadrze/7-stako-56518034l. html
10:09:17
10.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 10.04.18 09:43:21: jak pise Kocvin, ruku jsem si zmrazil jen jednou pri tankovani, ale to bylo -30, a tesnici gumka na pustoli jaksi nefungovala a zacalo mi to valit u rapida na rozpaleny vyfuk

Radlovany by melo byt k trvalemu zajisteni obsahu, kdyz nechavas dyl odstavene auto, tak by jsi ho mel utahnout.

-> Borderer 09.04.18 22:36:55: jakej zasah? Je tam jina nadrz, on dela revizi, tak zjisti, jestli to je Ok a nejsou tam uniky... Nekde jsem cetl, ze soucasti revize je uvedeni dokumentace do aktualniho stavu. Jinak on dela revize bezne s cigem v koutku :) a me to nikdy ani neocuchal a jen dal razitko se slovy, ze se v tom budu za chvili stejne vrtat, tak to je pro neho ztasta casu :/ A s tou jednotkou to je jinak, on si kdysi koupil licenci na montaz tohodle systemu... Na vsechny ostatni lpg jednotky se pripojim, teda na fabii ne, ale tam to zas zahesloval montaznik.4
upraveno 1x, naposled 10.04.2018 10:16:02
10:00:19
10.04.2018
bouchy
-> vhml: Popálí spíš od chladu...rukavice.

-> Jarda - zrušená registrace 09.04.18 18:01:15: No, 12V DC je bezjiskrové, no ona se dá jiskra vyrobit i na pár V, ale asi jak nemá ty "grády", tak nic neodpálí.
09:46:39
10.04.2018
Kocvin
-> vhml 10.04.18 09:43:21: Tak divokost bude záležet na tom, jak rychle budeš ty šroubky povolovat.. 3 Každopádně bych si vzal nějaký dlouhý nástavec ať nemáš ruce přímo u toho.. 1 Já to vždycky vypouštěl přes výstup..
09:43:21
10.04.2018
vhml
-> Kocvin 10.04.18 09:31:11: Takže prostě celej ventil povolit a nechat odsyčet. Popálí mě to, nebo jak divoký to bude? 3
09:31:11
10.04.2018
Kocvin
-> vhml 10.04.18 09:06:10: Melo by to být na otevírání vstupu, ale nejspíš tam bude zpětný ventil.. Stejné kolečko bylo i na starších nádržích na výstupu, když ještě nebyl součástí multiventilu ten solenoid..
upraveno 1x, naposled 10.04.2018 09:32:19
09:06:10
10.04.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 09.04.18 18:44:25: a to rádlovaný kolečko je tam k čemu? Myslel jsem, že ho otočím a vypustí se to. Ale pak jsem se na to radši vysral a šel se zeptat.
Extreme Tyres