Lpg pro lpgisty

prohledat
2672 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 09.05.2007 do 24.09.2024, založil/a spartra
řadit dle data
18:17:53
13.04.2018
11mAjA11
Jardo kvuli stejne vypatlaneho plynare jsem system co byl v aute ktere sem koupil nechal jinym plynarem (kamosem) vyhazet dohajzlu. Namontoval mi tam pak STAG a neni problem s nicim, puvodni jednotka byla tak dementni ze se k ni nedalo pripojit a nakalibrovat nove vstriky, plynar co to montoval byl proste nekomunikativni, tak sem ho poslal dorite a bylo.

Na STGU je ted najeto 10 tis bez jakehokoli zadrhelu funguje to luxusne.
15:39:14
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 13.04.18 14:56:45: 40l je 580x200 - tu mam vsude a je zaroven, tak ted bude lehce vystupovat, opravdu mas takovou malinkou? To se mi nezda, byla by tam volna.

-> King 13.04.18 15:30:40: ale staci povytazenej faston, moc bezpecne mi to neprijde...7
15:30:40
13.04.2018
King
-> bouchy: Ten “bezjiskrovej “ trik je spis v tom, ze je tam zapouzdrenej solenoid v pokud se nekde nejaky jiskreni odehrava, tak je to na druhy strane auta na spinacim kontaktu. A o tom, kterak je 12V DC “bezjiskrove “ se uz moh presvedcit kdekdo, kdo nekdy polozil 17ku klic na poly 12V aku :-)
14:56:45
13.04.2018
Borderer
-> Jarda: Seš si jistej? Já mám tuhle obchod.mistau.cz/toroidni -nadrze/2-stako-56518034l. html (rozměrově) a je to tak tak. Na průměr asi dobrý, ale už i tak lehce vystupuje z prohlubně a podlaha v kufru není ideálně rovná.
10:39:40
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 13.04.18 10:13:17: no on je tam problem asi v tom prutoku pri tankovani, podtlak ma jeden filtr kapalne faze pred reduktorem a sekvencka ma navic filtr plynne faze pred vstrikama4 vymeny 40, resp. 20 tis. km4 ja mel u octavy na tom lpg ty dva filtry 50 tis. km nemeneny a plynar mi rekl, at s tim jeste alespon 10 tis. km najedu a prijedu na vymenu... :) asi chtel jeste kseft na cisteni vstrikovacu :)
upraveno 2x, naposled 13.04.2018 10:41:16
10:13:17
13.04.2018
Shatter
-> Jarda - zrušená registrace 03.04.18 22:09:14: Hah, tak to by som čakal automaticky ako štandard..
10:03:57
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
Pred nejakou dobou se tu nekdo ptal, jaky nejvetsi toroid do favorita/ felicie, tak ja ted objednal tuto: obchod.mistau.cz/toroidni -nadrze/7-stako-56518034l. html
10:09:17
10.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 10.04.18 09:43:21: jak pise Kocvin, ruku jsem si zmrazil jen jednou pri tankovani, ale to bylo -30, a tesnici gumka na pustoli jaksi nefungovala a zacalo mi to valit u rapida na rozpaleny vyfuk

Radlovany by melo byt k trvalemu zajisteni obsahu, kdyz nechavas dyl odstavene auto, tak by jsi ho mel utahnout.

-> Borderer 09.04.18 22:36:55: jakej zasah? Je tam jina nadrz, on dela revizi, tak zjisti, jestli to je Ok a nejsou tam uniky... Nekde jsem cetl, ze soucasti revize je uvedeni dokumentace do aktualniho stavu. Jinak on dela revize bezne s cigem v koutku :) a me to nikdy ani neocuchal a jen dal razitko se slovy, ze se v tom budu za chvili stejne vrtat, tak to je pro neho ztasta casu :/ A s tou jednotkou to je jinak, on si kdysi koupil licenci na montaz tohodle systemu... Na vsechny ostatni lpg jednotky se pripojim, teda na fabii ne, ale tam to zas zahesloval montaznik.4
upraveno 1x, naposled 10.04.2018 10:16:02
10:00:19
10.04.2018
bouchy
-> vhml: Popálí spíš od chladu...rukavice.

-> Jarda - zrušená registrace 09.04.18 18:01:15: No, 12V DC je bezjiskrové, no ona se dá jiskra vyrobit i na pár V, ale asi jak nemá ty "grády", tak nic neodpálí.
09:46:39
10.04.2018
Kocvin
-> vhml 10.04.18 09:43:21: Tak divokost bude záležet na tom, jak rychle budeš ty šroubky povolovat.. 3 Každopádně bych si vzal nějaký dlouhý nástavec ať nemáš ruce přímo u toho.. 1 Já to vždycky vypouštěl přes výstup..
09:43:21
10.04.2018
vhml
-> Kocvin 10.04.18 09:31:11: Takže prostě celej ventil povolit a nechat odsyčet. Popálí mě to, nebo jak divoký to bude? 3
09:31:11
10.04.2018
Kocvin
-> vhml 10.04.18 09:06:10: Melo by to být na otevírání vstupu, ale nejspíš tam bude zpětný ventil.. Stejné kolečko bylo i na starších nádržích na výstupu, když ještě nebyl součástí multiventilu ten solenoid..
upraveno 1x, naposled 10.04.2018 09:32:19
09:06:10
10.04.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 09.04.18 18:44:25: a to rádlovaný kolečko je tam k čemu? Myslel jsem, že ho otočím a vypustí se to. Ale pak jsem se na to radši vysral a šel se zeptat.
08:34:14
10.04.2018
Evž@
-> vhml: ja to pred 2 tydny vypoustel v aute elektrikou :)...a pak vymontoval.
22:36:55
09.04.2018
Borderer
-> Jarda: A nemohl by tě jednoduše kopnout do řiťky a otočit na patě, že s tím nechce nic mít? Jestliže ty, jakožto neproškolená osoba, uděláš podstatnej zásah do systému? Já se taky ptal plynaře ohledně diagnostiky LPG a sdělil mi, že to je právě opatření proti lidem, kteří se to snaží vylepšit a akorát udělaj víc škody, než užitku...nehledě na to, že dávat to po nich dohromady je "k posrání". Já bych si to teda třikrát rozmyslel, když si vezmu, že si za prdelí vozím 30 litrů výbušniny. 3

Minimálně teda já bych pak dal od takovýho auta v případě jakýhokoliv průšvihu nebo problému ruce pryč. :-)
upraveno 1x, naposled 09.04.2018 22:39:09
18:44:25
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 09.04.18 18:09:20: no vyndas multiventil s plovakem, tech 6 imbusu 4

Budes povolovat, zecne to sycet... jednou mi to pretrhlo ten tesnici O krouzek, ale byl uz styrelej.



Jinak me dnes nastval plynar, nechce mi u octy posunout omezovac alespon na 6500/min., nastval jsem ho, ze jsem si sam vymenil filtry, ale je blbost, aby kdyz mi cerveny pole v otackomeru zacina v 6500/min. abych mel omezovac na 6000 a max. vykon mam na 5900/min., benzin jsem na omezovac jeste nedostal... pri chipovani mi rikal, ze ho mam ted posunutej o 500, ale nevim, jestli na 7000/min.

Jsem zvedav, co bude rikat, az mu tam prijedu s namontovanou novou nadrzi :). No kecy mel vzdycky, ale jeho povinnost je pri revizi aby uvedl dokumentaci do aktualniho stavu - tzn. nadrz mi musi prepsat :).



Rekl mi, ze to takhle je na 6000ot. v poradku a ze mam jezdit jako clovek...9 pritom na to LPG a vse ostatni zadnou zaruku nedrzi, tak to vubec nechapu. Buhuzel do tedle jednotky se malokdo pripoji, chce to nejaky hardwarovy klic :(.
upraveno 4x, naposled 09.04.2018 19:08:57
18:09:20
09.04.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 09.04.18 18:01:15: no ale jak ji otevru? Co mam vysroubovat? S elektrikou to otvirat, určitě nechci:-)
18:01:15
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 09.04.18 17:43:58: ja ji normalne vylil do snehu, ale to mrzlo... a pak jsem tyden odhanel lidi s cigaretou :) jestli tam je malo, tak bych to normalne na volnym prostranstvi otevrel a nechal odvetrat4 menim nadrze, kdyz jsou prazdne a ted mam problem u MTX roa, potrebuju ji vymenit a je tam celkem dost :(, vyjel bych ji, ale nemam STK...

Skoda, ze nejsi pobliz, nechal bych Ti 80l z nivy, jestli ji uz mamky pritel nevyhodil.

Taky ji muzes vypustit tim elmag. ventilem, kdyz na nej das 12V, ale moc bych tam nejiskril, ja porad nejak nechapu, jak ta elektrika muze byt v plynotesne schrance.
upraveno 1x, naposled 09.04.2018 18:04:43
17:43:58
09.04.2018
vhml
Jak vypustim zbytek z nádrže? Je pak vubec rozumny a bezpečný ji pouzit jako vzdusnik kompresoru?
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od vhml vložen 09.04.2018 17:43:58
21:34:31
06.04.2018
Jarda - zrušená registrace
tak 3 tis. km od vymeny LPG filtru se mi to u 1.8t ani jednou nepreplo na benzin, ani kdyz jsem tomu dal poradne na prdel, nejvyssi okamzita byla cca 85l (5500/min. v prudkem kopci), takze to uzivi5 jen benzinovej omezovac mam na 6500/min. a plynovej na 6000/min. mozna se za nim stavim, aby tam alespon 300-500 pridal, protoze na 5900 mam max. vykon 140kW, ikdyz todle nehodlam moc vyuzivat, kdybych byl na silnici sam, tak s tim dokazu jezdit snad za 7/100 :) dlouhodobou mam okolo 9 realnejch podle tankovani.... na palubaku je o cca 1l-1,5l min.
22:09:14
03.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 03.04.18 21:21:20: do plnici trubky nebo jako redukce jeste pred plneni4 prijde mi to dobre, uz jsem kolikrat natankoval peknou srajdu co vse zalepila nebo i s kovovejma casteckama...
upraveno 1x, naposled 03.04.2018 22:10:07
21:21:20
03.04.2018
Shatter
08:47:57
01.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 30.03.18 11:24:00: 8 tak to uz je opravdu zahada...
11:24:00
30.03.2018
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 29.03.18 20:49:29: Bolo by pekné keby cievka no tá je už z druhého auta kde to nerobilo a robí to to isté 8
20:49:29
29.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 29.03.18 19:22:57: posledni moznost, co me napada - indukcka, s tou jsem mel na favo bezkontaktu 1x v zivote problem, tyden jsem na to nemohl prijit, ale to uz prestalo jet a za chvili jsem nastartoval, jednou jsem ujel 500km bez problemu a pak jsem nemohl objet blok a hrozne to skubalo, az jsem potme otevrel kapotu a pritelkyne rika: to je pekna jiskricka :), vim ze jsem to pak nejak opravil - utevrel jsem ji jak konzervu a pak zalepil silikonem a vozil jsem si ji s sebou jako rezervni, i jsem na ni par tisic km najel, nekde ji asi jeste mam ?)
19:22:57
29.03.2018
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 29.03.18 19:08:32: Sanie pretesnené ako aj karbec.. Sviečky bez anomálií, pekne vypálené 8 Na víčku je občas emulzia ale to skôr kvôli krátkym trasám do školy inak keď jazdím denne viac tak nie je. Kúriť kúri. Tesnenie pod hlavou vraj menil predošlí majiteľ. Keď ma to prestane baviť úplne tak vymením celý motor z feldy 50kw bmmka 8
19:08:32
29.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 29.03.18 17:51:50: 7 tak to je zahada, jeste neprisava Ti to nekde vzduch, ikdyz to by delalo problemy spis na benzin, na LPG to k tomu jde docela seridit a plynule cukani by to taky nedelalo4 vicko mas cisty a kontakty bez opalu?
17:51:50
29.03.2018
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 29.03.18 14:54:31: Výmena palca nepomohla.. Dal som nový bez odporu
14:54:31
29.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 29.03.18 13:33:31: jj, zkus... ale divne, ze to zacalo delat nahle - ja tenkrat taky nechapal - novy rozdelovac, hodil jsem tam palec ze staryho a bylo po problemu, svicky bych dal 0,6 a ventily klidne 0,254
13:52:36
29.03.2018
RadovanSkodovkar
-> King 29.03.18 13:48:32: Niekde som čítal, že 0,5 na plyn je fajn tak som skúsil. Pocitovo bez zmeny.. Brisky pre 135ku, presné označenie neviem. Sú benzínové no robí to isté aj na benzíne. Mám podozrenie na podpálený ventil no to by som asi nenameral všade tlaky 11..
13:48:32
29.03.2018
King
-> RadovanSkodovkar: Už si teda houby pamatuju, ale není "odtrh " na svíčkách 0,5mm už moc málo? Na plyn se doporučovávalo tak 0,6-0,7mm(?) Svíčky jsou konkrétně jaký?
13:33:31
29.03.2018
RadovanSkodovkar
-> Jarda - zrušená registrace 29.03.18 13:14:06: Noo mám tam ten s odporom :D žeby? No skúšal som už asi 4 palce aj nový ale to isté, aj keď všetky s odporom. Inak rozdeľovač sa tvári v poriadku, podtlak funguje.
13:14:06
29.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 29.03.18 11:04:11: co palec v rozdelovaci? Nenas tam s odporem? Takhle me zlobil novej hanart, pak jsem tam dal cinskej palec bez odporu a no problem, v rozdelovaci se nic nedeje? sponky a pod.?
11:04:11
29.03.2018
RadovanSkodovkar
Neviem kam tak to dám sem kedže je to lpg.. Favorit 135ka karbec 93´. Mám problém s tým, že pri akcelerácií od cca 1500ot cítim také jemné trhanie, niekedy silnejšie niekedy slabšie. Citeľné do vysokých otáčok.. Aj keď na voľnobehu držím klapku tak na 1500ot, vidno na motore, že sa občas zatrasie. Rovnako na benzíne aj na plyne. Vymenil som už cievku, ETZ, 3x sviečky (predtým denzo, teraz brisky), 3x zapaľovacie káble, 3x rozdelovač. Už mám hlavu v smútku čo tomu nechápem 3

Splyňovač Longas, membrány menené predošlým majiteľom - štartuje na lpg aj v zime pod 0 stupňov. Ventile som taktiež robil - 0,20 na všetkých a odtrh na sviečkach 0,5. Tlaky na valcoch odmerané, navšetkých cca 11, druhý som mal pocit, že stúpal trochu pomalšie. Čo som si všimol, začalo to robiť odkedy som ho raz svižnejšie prehnal po rýchlostnej. Dovtedy bez zásahu potom všetko čo som rozpísal.. Ak niekto budete mať akýkoľvek nápad sem s ním.. Ďakujem 7
10:48:42
29.03.2018
Jarda - zrušená registrace
www.lpgprofi.cz/product/. ../1410 docela uvazuju, uz se mi v nekterych zemich zalepily i ventily - nadrz a reduktor, ze nefungovaly...
20:38:48
22.03.2018
isti
-> MOLSO: A aby to nebolo málo už som odpojil sanie z okruhu a stále stojí chladiaca zmes na bloku,asi budú vysoko vložky8
20:34:03
22.03.2018
isti
-> MOLSO: A teraz to normálne neštartuje3 cez víkend s tým snáď niečo spravím.
22:06:01
21.03.2018
MOLSO
-> isti: máš prefetovaný motor 47



sviečky sú ok, veď to normálne na ne jazdilo
21:50:52
21.03.2018
isti
-> Tomaso435: Celkom dotiahnuté to nie je ale keď sa to podarí naštartovať tak to funguje na plyn,lenže to hovado už nechce naštartovať ani na plyn ani na benzín3

Ďalšia vec,sviečky ngk bcp6e sú v pohode na lpg?(motor favorit,karburátor sedr)
21:26:09
21.03.2018
Tomaso435
-> isti: jo to musí bet zatažený pač jinak by ti tek benzín do plynu a to by zdechlo.
21:20:53
21.03.2018
isti
-> Tomaso435: Ano odpojovač benzínu.Pustím s tým benzín ak to vyšrobujem a pri prevádzke na plyn by to malo byť celkom zašrobované či opačne?
21:10:45
21.03.2018
Tomaso435
-> isti: to je co ? odpojovač benzínu ? no tak to slouží k ručnímu puštění benzínu když se ventil rozbije a ty chceš jet na benzín.
20:50:34
21.03.2018
isti
Na čo slúží ten bazmeg na spodku elektroventilu s ktorým sa dá krútiť a ako by to malo byť nastavené?
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od isti vložen 21.03.2018 20:50:34
17:19:57
19.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Evž@ 19.03.18 14:31:02: to se necha, na zlutym rapidu se da 5,84 ale to neni jizda...4

Jinak tankoval jsem 1.8t 4x4 a spotrebu na 33-45km trasy mam 8,7l LPG, jezdim mirne a obcas to prislapnu... Takze to je srovnatelne s feldou 1.6 kterou jsem vic drzel u krku, tady je zas nejaky benzin, nez se to ohreje na 30C - prepina po cca 1km, feldu jsem zase prepinal na benzin na predjizdeni, takze to vyjde nastejno... Akorat nejsem zvyklej to takhle jen lechtat..
upraveno 1x, naposled 20.03.2018 10:06:28
14:31:02
19.03.2018
Evž@
-> Jarda: čověče ja ted naměřil na feldě 7,5 kombinovanou.Kdybych to ještě vypínal z kopce tak to by byla už fakt ekorally :D
13:41:38
16.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 16.03.18 08:34:23: tak rikal jsem si, jestli to nejsi Ty :) ale tam Kralik a tady King, to me dost znejistilo :)))
08:34:23
16.03.2018
King
-> Jarda: Na ty Pande jsem to psal ja :-) Ale je to tvrzeni puvodniho autora clanku a plati jenom pro mestskej cyklus - tam si fakt neumim predstavit, jak sasis s vypinanim plynu :-) A ucinnost sporeni mimo mesto je omezena tim nechtenym spalovanim obsahu reduktoru po vypnuti plynu. Kdyz jsem namontoval lpg, resil jsem co se sporicem a napadlo me ovladat tim servo na hadici mezi reduktorem a mixem. Jenze to jsem nemel, tak jsem sporic bouchnul jinymu skodivkari.
03:44:31
16.03.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 15.03.18 22:48:34: na pande pise az 0,754 a tech 0,5 je takovych stridmych, u octavy, kdyz to clovek vyuziva, tak to je videt, jak pada spotreba dolu, s ni dokazu jezdit od 7,5 do 15l dle stylu jizdy a to brzdeni motorem se na tom dost podepisuje4

-> mirco 15.03.18 19:23:13: jj, jen z tech pulzu bych mel trochu strach, jestli to pobere...
23:23:03
15.03.2018
MOLSO
-> King: vyparí sa a motor ho zhltne 40
22:48:34
15.03.2018
King
-> Jarda: Prej 0,5l! Cha, cha! :-)

Kontrolni otazka: co se stane s tim kapalnym LPG, ktery je v okamziku vypnuti elmag. ventilu ve vyparniku reduktoru? 4
Extreme Tyres