Lpg pro lpgisty

prohledat
2672 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 09.05.2007 do 24.09.2024, založil/a spartra
řadit dle data
20:25:21
28.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 20:22:00: me nikdy hlinikova nepraskla, jen jednou litinova 1304 spis tesneni... co mas ? temac? dej elring4 temac jsem jednou namontoval kazovej s prolisovanym tesnicim krouzkem, byla v nem trhlina



Na mamky favu chybelo 50% dosedaci casti vlozky - vyzrane od zeleneho fridexu, divne ze jen jedna, dal jsem tenkrat kupodivu temac a drzelo to nekolik let.
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:27:14
20:22:00
28.05.2018
Tomaso435
-> Jarda: jesi i druhá hlava je KO tak ja už to fakt mrdám 3



.... a nebo muže bejt načatá vložka?
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:23:23
20:18:57
28.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 19:55:06: uplne stejne jsem to mel ted u nivy na valci, do kteryho sla voda, nevim proc, ale dokonce i ten zavit od oleje9
19:55:06
28.05.2018
Tomaso435
-> Nwkt: hlava je tam rok a asi 10 000km. ta prasklá což nebylo vubec vidět je pryč. a vodu to nežere jen od počátku koupě ji to sem tam prskne víčkem ven dle zaschlých kapek na nádržce. teplota se drží vejš než obvykle. chladičem to není. ale nevim dělá to tak už téměř 100 000 co ho mám. vložky sou přesazený, kroužky když se tohle dělalo byly OK. honování na vložkách OK. Jediný co se nedělalo pač by se nestihla stk bylo zabroušení ventilů a gufera.

Jo a paradoxně když jedu dlouho pomalu a v klidu tak se teplot drží vejš pořád a nehejbe se. Pokud jedu jak hovado tak se ručička pohybuje i dolu :-D a taky na tomhle válci svíčka má závit od oleje . ostatní ne... tak nevim kde je chyba . ta nová co sem tam ted dával šla utahnout tíž posledních pár otáček. ostatní normálně.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Tomaso435 vložen 28.05.2018 19:55:06
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:03:14
19:46:47
28.05.2018
Nwkt
-> Tomaso435: nezačíná ti to žrát vodu?
19:39:47
28.05.2018
Tomaso435
proč mám na fávu bílou svíčku na válci u převodovky a ostatní krásně cihlový ? :-D
09:25:50
10.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.05.18 22:34:44: ty severske zeme bohuzel projete nemam :/ ale nekdy bych rad... Se zakazem lpg do tunelu jsem se nesetkal. Trajekt pres Dardanely - tam byl zakaz lpg, mam u rapida pod gumou okna cedulku lpg, tak jsem ji jen sundal a plneni mam pod spz, tak jsem na ten trajekt normalne najel :). Do Maroka na trajekt zakaz lpg nebyl, ale v Maroku neni lpg :(. Jestli tam jsou potreba redukce taky nevim, vetsina je italie, cela vychodni evropa a asie, teda v asii maji neco sileneho, ale dokazali si to zredukovat, problem byl ve spanelsku, kde maji nejakou euro koncovku, kdyz jsem tam byl poprve, tak to byl velky problem, podruhe jsem si uz vystacil s nemeckou redukci, potom mam jeste bajonet pro benelux, francie ma italskou, dyztak Ti tu nemeckou a holandskou redukci pro jistotu pujcim, ale mam s M8 zavitem, v rapidu mam zmenu zavitu z M10 na M8, kdyz by se mi to podarilo vysroubovat (nechaval jsem to delat z nerezi) tak bych Ti to take mohl pujcit, ja letos asi pojedu do jizni Albanie a mozna i nejake narodni parky v Recku, jestli tam budu moct autem a to je vse italskej system

Trochu starsi, ale pokryti se doufam spis zlepsilo... Finsko koukam nic :/www.mesec.cz/clanky/skand inavie-pobalti-a-severni-r usko-autem to by na zlutyho rapida nebylo nebo by jsi mi musel dat dohromady karbec :) no ja bych zlutym nekdy rad do maroka a na to taky potrebuju karbec, jinak vcera jsem nastartoval BAZe a kupodivu bezel na volnobeh po zahrati docela slusne i bez sytice, ale stejne nejake syceni, jak si prisava falesnej vzduch je slyset, jestlu to zkepsil i vif nevim, ale dal jsem do vsech aut 1ml/l benzinu.
upraveno 1x, naposled 10.05.2018 09:57:11
22:57:25
09.05.2018
Bukaj
-> Borderer: Pojedu jako minule přes mosty - Německo, Dánsko, Švédsko...6
22:40:02
09.05.2018
Borderer
-> Bukaj: Pokud pojedeš jednu cestu přes Estonsko, Litvu a Lotyšsko, tak s LPG žádný problém a redukce netřeba. Jen se připrav na samoobslužné benzinky u kterých s hotovostí nepochodíš. A na trajektech je zajímala tak akorát SPZ, LPG vubec.
22:34:44
09.05.2018
Bukaj
Zeptám se na zkušenosti a úskalí (kromě menšího příručního zavazadelníku) cestování s LPG autem po Evropě a Skandinávii - asi letos opět vyrazím směr Švédsko a Norsko, tentokráte ale nikoli s Å, ale zkusil bych se 130 LPG.

Jak je to s dostupností LPG, je-li třeba nějaké redukce pro tankování, jsou místa, kam by mne nemuseli pustit (tunely, trajekty,...)...?



Jardo, spoléhám na tvé poznatky4
16:39:50
03.05.2018
dragon_cb_cz
Se sem tak vetřu s dotazem, ja antiplynař 3 1.4MPI 63kW motor v Roomsteru - má s tím někdo zkušenost s LPG?
18:22:58
25.04.2018
isti
-> Jarda: -> King: Ďakujem za názory.
07:22:44
25.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 24.04.18 23:46:34: u zlutyho rapida uz to nejak nema silu, takze to delam pred startovanim prstem4 jako snahu to ma, ale uz to ty membrany po neco pres 1/4 mega km nedokaze znasilnit :)
23:46:34
24.04.2018
King
-> isti: Jo, je to elektromagnet (obvykle) na stredu reduktoru, kterej “znasilnuje “ velkou i malou membranu a tim dokaze fouknout trosku plynu i na stojicim motoru. BRC to ma myslim realizovany jako obtokovej ventil membran. Ovladat elektromagnet je mozny plusem i kostrou.
22:02:51
24.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.04.18 21:22:45: ty tam mas horsi tu elektriku, nez ja na nive... :))) dnes jsem si s ni hral pul dne a uz zase vse funguje - pajku, pajeci vodu, kalafunu a vse poresis4
21:22:45
24.04.2018
isti
Zase mi skapíná prepínač na lpg,respektíve strana sitiča(vstreknutie)8 Túto funciu splňa elektroventil na reduktore?Baterku mám u motora,keby som k tomu dotiahol plus tak by sa to dalo prinútiť vstreknúť plyn?
23:09:24
22.04.2018
RadovanSkodovkar
Držiak u vodnej pumpy vyzerá v pohode, nikde sa nič neopiera a je cca v rovine. Závažie na poloose odstránené. Ale furt je to také nie ono 8 Mám pociť, že to robí ten felíciový silentblok reakcie.. Dal som ho nový ale proste jeho konštrukciou.. Na starom silentbloku Favoritovom to bolo v pohode. 8
19:55:34
20.04.2018
Milan 136
-> RadovanSkodovkar 20.04.18 18:05:02: ja jsem resil na pickupu hodne dlouho neco podobneho a delalo mi to zavazi na poloose71
19:04:13
20.04.2018
Kocvin
-> RadovanSkodovkar: Překontroluj pořádně uložení u vodní pumpy, tam to dělá nejčastěji.. Posunout celý držák na kastli co nejvíce dopředu..4
18:05:02
20.04.2018
RadovanSkodovkar
Nevedel som kam s tým tak zas sem.. Vo Favorite som menil motor za feldu komplet aj s prevodovkou, nápravnicou atd. Čiže mám aj feldovú reakčnú vzperu. No auto od výmeny zhlučnelo. Hlavne okolo 2tis. otáčok to je nepríjemne hlučné.. Motor by sa nemal nikde opierať. Silentblok na vodnej pumpe je nový Favoritový a reakčná vzpera má tiež nový silentblok.. Mal som povolené aj držiaky silentblokov v karosérií. Ak máte niekto nejaké nápady sem s nimi. Výfuk predná a stredná časť je nový.
19:37:58
17.04.2018
Shatter
-> mirco: dnes to už fungovalo..

a inak, toto nieje vôbec ten hlavný problém :)
upraveno 1x, naposled 18.04.2018 07:27:31
19:09:16
17.04.2018
mirco
-> Shatter: skús pozrieť káblik ku štvrtému vstreku pri termostate, lebo ak ti neukazuje ani spotrebu tak od štvrtého vstrekovaca ak sa dobre pamätám bol snímač na meranie spotreby a môžeme tam niečo byť
17:20:06
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: myslel som, že OK je len skrat na 1 valci, nie na dvoch..3 dobre beriem na vedomie, vďaka
08:50:29
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 17.04.18 08:46:21: to piseme nize, ze u LPG by to melo byt normalni4
08:46:21
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: a tie 2 skratovane valce?
07:43:42
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 16.04.18 20:11:36: na ventilu akt.uhli jsem myslim nikdy chybu nemel, zkusil bych to uplne odpojit4
20:11:36
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: pozrel som VAG - 3 chyby..skrat na ventile uhlia, skrat na valci 1 a 2

???
13:25:19
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 16.04.18 13:11:17: vsak ja vim - kdysi jsme se tady o tom bavili, on to zkousi a kdyz to nekdo nevi, tak mu semtam nekdo da neco na prilepsenou, takhle to funguje bohuzel na velke casti emisi dnes7 od souseda si rekl dokonce 1500kc do kapsy jeste k cene emisi

-> Shatter 16.04.18 12:25:08: tak jasne, ze na benzin to hazet tu chybu nesmi
upraveno 1x, naposled 16.04.2018 13:32:13
13:11:17
16.04.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 16.04.18 12:11:48: Jak chtěl úplatek? Mají to přesně popsaný v pokynech od MDČR, že tuhle závadu u aut s LPG mají ignorovat
12:25:08
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: Ako chyba vo VAG, by to mohlo byť, ale hádam že len počas behu LPG, kedy je benzínová časť vypnutá nie? Ale na benzín, tam nesmie byť žiaden skrat..
12:11:48
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 16.04.18 10:36:16: s tim zablokovanim jsem se setkal u fabky e4 1.4mpi, u zadne feldy nikdy, zkrat vstriku valce na kostru je bezna zavada podtlakoveho lpg u feldy mpi, nikdy to zadnej problem nedelalo... a dle plynare to tam ma byt, jen na emisich za to chtel uplatek, aby to proslo :).



-> isti 16.04.18 10:33:12: mam to taky u rapida nejak tak prikostrene, ale nerez srouby a vse jeste maznute grafitkou4
10:44:06
16.04.2018
Shatter
-> bouchy: kurňa to je zaujímavé. Vďaka! Pozriem VAG a káble k vstrekom.. Možno s tým súvisí aj to, že z nejakého dôvodu mi palubný pc neukazuje spotrebu na benzín 74 Ukazoval, ale odkedy prvýkrát motor vynechal, neukazuje..
10:36:16
16.04.2018
bouchy
-> Shatter: No, je to bratru 20 let, ale podobně se chovalo kdysi naše MPi, vše jelo skvěle, ale občas (na dálnici v koloně, nebylo kam se uhnout) se stalo totéž. No, chtěli měnit vstřikovač, palivové čerpadlo, ale nakonec to byl "zkrat na válci" - což dodnes nevím, co znamená, ale muselo dojít k vynechání zapalování (nebo vstřiku) a tím se to celé bloklo (?) a motor se vypnul. Naštěstí to reagovalo na prohmátnutí patřičných kabelů; pak servis, kde pomazali, co šlo (vstřikovače?), všechno překontrolovali (možná ty studeňáky), vyndali, zandali a od tý doby bez problému. Hladal bych to někde na liště, svíčky, vstřikovače...
10:33:12
16.04.2018
isti
-> Jarda: Asi bol hlavný dôvod stále zhoršujúcích štartovaní kostra.Baterku mám u motora,je ukostrený na držiak baterky a držiak na motor.Spoje boli oxidované či skorodované.Na plyn som to pokazil ja3 Tým že to bolo stále horšie som hladal problém všade možne len nie tam kde bol.Vymenil som favo zapalovanie za kontaktné,na favo cívke bol káblik na 15ke na cívke s odporom treba dať káblik k lpg na odpor lebo cez odpor ide menšie napetie.Včera ešte pred opravou sa to 2x podarilo prepnúť na lpg a 2x nie.
10:09:47
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: práveže na lpg vôbec nič..problém je len pri benzíne..tak aj uvažujem že to možno ani do tohto tématu nepatrí 1 ale čojaviem, či to nemôže mať súvis?

Imo mi napadlo.. ale ak by blblo, ako to, že po tých pár sekundách stále naštartujem? čakal by som, že už nenaštartujem, resp. až po vybratí kľúčika..
10:00:36
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 16.04.18 09:56:19: a kde to teda bylo? Na privodnim ventilu nebo jinde? Protoze jsi psal, ze i na benzin to nefungovalo uplne dobre...
09:56:19
16.04.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane171 171
09:42:25
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 16.04.18 07:12:03: snimac polohy kliky nebo nekde nejakej studenacek, rele, imobilizer... Ale imo na plyn nefunguje, jen na benzin, takze kdyz to dela i na lpg, tak bych ho vyloucil4
07:12:03
16.04.2018
Shatter
S takýmto niečím ste sa stretli?:

Felicia 1.3MPi+LPG lovato. Štartuje na benzín krásne, po prepnutí na plyn ide krásne, jazda na benzín úžas, načipovaná ide ako fakt, úplná nádhera, motor tichučký, radosť jazdiť..Až kým zrazu si .... nepovie že koniec. Počas jazdy akoby som vypol motor, bez akéhokoľvek varovania, náznaku..či už pod plným plynom, či bez plynu vozenie..zrazu koniec. Musím vypnúť zapaľovanie a po pár sekundách naštartuje na benzín krásne ako by sa nič nedialo. Keď však chcem bezprostredne po takom výpadku naštartovať (vypnem zapaľovanie a hneď štartujem) Iba točí a nechytá..

Napadá niekomu niečo? 8
22:53:20
15.04.2018
RadovanSkodovkar
Môj problém s trhaním som už tiež vyriešil.. Vymenil som motor a dobre 3 Stále neviem pochopiť čo to mohol byť za problém.. či ozaj načatý ventil alebo kieho ďábla.
22:46:33
15.04.2018
MOLSO
-> isti: ja som zase inkognito ? 3 nič nie si dlžný, za prepojenie dutinky nemám ani tarifu 47 hlavne aby to jazdilo 4
15:53:39
15.04.2018
isti
-> Jarda: Ďakujem za snahu už to funguje.

A ďakujem aj pánovy X za 5min z jeho života za opravu,ani som neopítal čo som dlžný.To je ešte vo hviezdách či to bude štartovať aj za studena.
08:12:58
15.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 14.04.18 22:55:23: Syn toho plynare, o kterem jsem psal niz mi rikal, ze mu tam otec udelal malou dirku, asi pred tim ventilem, co ho ovlada plovak a tak potom muze natankovat uplne plnou... Neprijde mi to spatne, mrknu na to... Normalne bych tankoval do cvaknuti a kdyz bych jel nejakou dalku, tak bych to dotlacil.

Ale zas to je nelegalni zasah, ja to zatim mam vsude prihnutim plovak, k cemuz muze dojit jakkoliv :).

-> isti 14.04.18 22:12:24: nemusi to byt jen v elektrice, nekdy jsou ty ventily pekne ucpane parafinen4 parkrat jsem to uz musrl cistit, kupodivu za cely vylet po asii nebylo potreba a jezdi to na lpg dal...
upraveno 1x, naposled 15.04.2018 09:20:05
22:55:23
14.04.2018
Borderer
-> Jarda: Jo v tom já se nevyznám. na 28l mi to prostě cvakne a hotovo. 3
22:12:24
14.04.2018
isti
-> Jarda: Zatial sa to po prepnutý na lpg fungovalo.Dnes som prečistil všetky kostry,zajtra uvidím výsledok.
15:39:06
14.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 14.04.18 11:07:41: to by chtelo videt, nekde musis mit prechodak, ale se slabym ventilem na privodu jsem se setkal a celkem jsem s tim mel problemy u nivy, jak tankuji ruzne srajdy, nakonec jsrm se nastval a za nejakych 800kc jsem koupil nejaky silnejsi a no problem...

Za jizdy se Ti to na LPG podari prepnout?
upraveno 1x, naposled 14.04.2018 15:42:47
15:19:11
14.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 13.04.18 22:07:05: ja ji plnim na 39l, s tim, ze pak min. 40 km ujedu, ta rezerva tam je, kdyby to nekdo nechal po natankovani na slunci... A stejne se to musi menit po 10 letech, tak at dostane trochu na prdel :)

V octave mam 60 ze supa a natankoval jsem max. 49, az se mi bude chtit, tak tam taky treba trochu pridam.
11:07:41
14.04.2018
isti
136 gl motor favorit zapalovanie kontaktné neštartuje ani na plyn ani na benzín.Ak naštartuje na benzín tak len po druhom či treťom dlhom štartovaní.Pôvodne tam bol zapalovanie z favorita už som bol zúfalí a vymenil som.Pri prepnutý na plyn elektoventil cvakne ale obohacovač je mrtvý.Ktorý elektoventil je na vstreknutie plynu a dá sa nútene vyskúšať či vstreknutie plynu funguje?Neviem ako by to malo byť ale v tomto prípade lpg sistém dostává šťavu z cívky.Skúšal som žiarovkou a na cívke je šťava na odpore ale z odporu cez ˝˝pásovinu˝˝ ide slabší prúd na 15-ku(žiarovka svietí slabšie ale to by nemalo byť problém lebo aj na druhom aute je to tak)Preto je aj na prepínači slabý prúd a ani po prepnutý na benzín necvakne elektroventil na hadici.Dúfám že je to pochopitelné3 ale je mi už do plaču z tej sk*rvenej elektriky.Čo s tým,v čom môže byť problém okrem toho že nerozumiem tomu?

Ešte dodatok k tomu

Tým že bol tam favo cívka bez odporu na prepínač šiel 12v a teraz cez odpor dostává menej,či to nie je problém?Keď sa to podarí naštartovať na benzín po prepnutí na ply to funguje a aj naštartuje na lpg kým nevyhladne úpne.
upraveno 1x, naposled 14.04.2018 11:16:37
22:07:05
13.04.2018
Borderer
-> Jarda: Tak sem se splet, podle papíru mam 580x200, ale asi při výrobě přihnuli plovák víc, než je zdrávo. Vejde se tam reálně o 4 litry LPG míň. 8 (28 místo 32).
19:29:29
13.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> 11mAjA11 13.04.18 18:17:53: nastesti tu mou jednotku dyztak umi jeden internetove velmi znamej plynar, na ktereho jsou velmi dobre reference... a mam to k nemu cca 50km (z prace 20), takze vse resitelne dyztak je4
upraveno 1x, naposled 13.04.2018 19:33:53
Extreme Tyres