Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
22:01:06
02.06.2018
Bukaj
-> Jarda: Hele, vůbec nevím, jakej mám předstih - nějak není čas na laborování a pokud to jede, tak na to nehrabu3

Co jsem teď složil ten motor, tak jsem nastavil předstih na nějakých cca 5°, ale ze zkušenosti z posledních cca 110 tisíc, co to auto mám, tak na spotřebu předstih vliv nemá. Ze začátku jsem jezdil za 8,5 l, ale sotva jsem si na auto zvykl a otrkal se, tak rázem spotřeba stoupla na těch plusmínus deset...4

...a teď, když auto není tak chcíplé, tak by spotřeba mohla i klesnout, nebýt toho, že si užívám toho, jak to jede a zase stejně jedu nadoraz...1 A tras, na kterých si musím hlídat rychlost a jet lážo plážo moc nejezdím...
21:49:59
02.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 02.06.18 06:52:43: mas vyssi predstih?, za 10 jezdim s octavkou, kdyz nesetrim a s nivou, kdyz setrim :), jo v cervenym MTX mi BRC taky bere desitku, ale tam na to taky nijak nekoukam...
06:52:43
02.06.2018
Bukaj
-> Evž@: Myslím, že není umění jezdit (jen v palivu) za 1 Kč/km - pokud je spotřeba kolem 8 litrů LPG, tak to při ceně kolem 13 Kč za litr celkem vychází.

Já s BRC ve 130 LPG mám spotřebu 10 l/100, škrťák vytočenej, aby neomezoval průtok a ostřejší jízda, často s naloženým vlekem...

...aspoň se mi dobře počítá cena za kilometr - cenu LPG vydělím deseti3
16:10:04
01.06.2018
Evž@
-> Tomaso435: Lovtec je fakt hladový systém.Když sem to dovez žralo to 9,5.Po pár úpravách a seřízení 8,5-9 při popojíždění 13 km do práce a 7,5-8,2 delší trasy.Pak sem zkoušel různá nastavení a poslední popojížděcí jízda do práce 7,7 a na dálku to bude asi pod 7.

Chce to šroub na reduktoru více vytočit a škrťák přitahovat do doby než to začne být lenivý.

Dost nechápu když lidi ve svých inzerátech píšou že jezdí za 1kč/km přitom tam nic neupravovali jako předstih a spol.Některý ty systémy jsou asi líp řešený.
14:30:32
01.06.2018
Tomaso435
-> Jarda: na elektrokole na mě fouká prší a odejdou drahý baterky :-D to nemá moc budoucnost... :D

klidně s htp budu jezdit. nemám s tim jedinej problém :D až seženu málo jetej kus, nebo kus co má krátce po go hlavy tak si ji klidně koupím a budu se těšit spotřebě kolem 5l.
14:22:15
01.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 12:15:04: no kdo chce, at si jezdi s htp :))), -> Tomaso435 01.06.18 12:16:07: vsechna BRC berou trochu vic, no

Po 3 km mam spotrebu kolem 16 na octe, az pak to zacne klesat, s rapidem jsem 3 mesice jezdil denne 4 km a taky spotreba kolem 15, to je normalka... Porid si elektrokolo4
12:16:07
01.06.2018
Tomaso435
aha tak mám BRC a né lovtec natož lovato 3
12:15:04
01.06.2018
Tomaso435
-> Jarda: to by se to lpg nevyplatilo už když htp jezdí do 6 :-D a to se musíš hodně snažit aby to tolik sežralo :D
12:04:17
01.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 10:38:21: tak pri takto kratkejch trasach to mas jeste dobry, to bych s octou mel tak 11 :)
10:38:21
01.06.2018
Tomaso435
-> Jarda: prave ja se ted nejak po 8 nemůžu dostat. Pravdou je ze jezdim z 70% 10km popojíždky. A na benzin to uz neprepinam vubec
09:25:32
01.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 09:17:24: na lovatu na zlutym rapidu 300tis. km a o vymene vubec neuvazuju, posledni projizdka - trochu jsem to drzel u krku se spotrebou 7,3 :)
09:17:24
01.06.2018
Tomaso435
-> Jarda: necelejch 100 000 km
14:42:24
31.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 31.05.18 12:45:03: lovtec mozna vymenit, kolik ma najeto? Lovato nemen, po vymene na tom budes jen hur, tam bych

menil jen snad pri destrukci te membrany :)
12:45:03
31.05.2018
Tomaso435
Tak se na to mam vysrat?

Mam lovtec myslim. Nebo lovato. Uz nevím. Ja esu by tim nesla spotřeba dolu :-D
09:34:26
31.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 30.05.18 21:59:05: lovato jsem menil preventivne a zbytecne...
21:59:05
30.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 30.05.18 21:44:51: a co mas? puvodni v elpigazu netvrdnou, ale ty nove polske jsou tvrde po 50tis. km, no ja blbec je vymenil8
21:47:39
30.05.2018
Kocvin
-> Tomaso435: Tvl já jezdím původní, 19-ti leté plíce ve hnědé, zatím bez sebemenších problémů.. 3 Tam už musí být membrána tvrdá jak paroh..
upraveno 1x, naposled 30.05.2018 21:48:05
21:44:51
30.05.2018
Tomaso435
Je složité vyměnit membranu v reduktoru? Mam sadu na go a teoreticky by po 90 000km mohla bejt uz tvrdší a tim by to mohlo zbytečně vic žrát
20:28:05
28.05.2018
Tomaso435
-> Jarda: já tu origo prasklou mám ještě schovanou, kdyby náhodou... až pojedu do garáže tak ti to klidně vyfotím.. bylo barevný místo kde šel asi olej do vody proto pořád tak zasraná voda... temac sem dal jednou a výsldkem bylo že se rozpustil v nemrzce a byla z toho oranžová sračka...

jinak těsnění mám RS .pač sem potřeboval vyšší kvuli srování hlavy. ale i tak mám kompresi vyšší, ale na to LPG je to asi OK.
20:25:21
28.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 20:22:00: me nikdy hlinikova nepraskla, jen jednou litinova 1304 spis tesneni... co mas ? temac? dej elring4 temac jsem jednou namontoval kazovej s prolisovanym tesnicim krouzkem, byla v nem trhlina



Na mamky favu chybelo 50% dosedaci casti vlozky - vyzrane od zeleneho fridexu, divne ze jen jedna, dal jsem tenkrat kupodivu temac a drzelo to nekolik let.
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:27:14
20:22:00
28.05.2018
Tomaso435
-> Jarda: jesi i druhá hlava je KO tak ja už to fakt mrdám 3



.... a nebo muže bejt načatá vložka?
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:23:23
20:18:57
28.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 19:55:06: uplne stejne jsem to mel ted u nivy na valci, do kteryho sla voda, nevim proc, ale dokonce i ten zavit od oleje9
19:55:06
28.05.2018
Tomaso435
-> Nwkt: hlava je tam rok a asi 10 000km. ta prasklá což nebylo vubec vidět je pryč. a vodu to nežere jen od počátku koupě ji to sem tam prskne víčkem ven dle zaschlých kapek na nádržce. teplota se drží vejš než obvykle. chladičem to není. ale nevim dělá to tak už téměř 100 000 co ho mám. vložky sou přesazený, kroužky když se tohle dělalo byly OK. honování na vložkách OK. Jediný co se nedělalo pač by se nestihla stk bylo zabroušení ventilů a gufera.

Jo a paradoxně když jedu dlouho pomalu a v klidu tak se teplot drží vejš pořád a nehejbe se. Pokud jedu jak hovado tak se ručička pohybuje i dolu :-D a taky na tomhle válci svíčka má závit od oleje . ostatní ne... tak nevim kde je chyba . ta nová co sem tam ted dával šla utahnout tíž posledních pár otáček. ostatní normálně.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Tomaso435 vložen 28.05.2018 19:55:06
upraveno 1x, naposled 28.05.2018 20:03:14
19:46:47
28.05.2018
Nwkt
-> Tomaso435: nezačíná ti to žrát vodu?
19:39:47
28.05.2018
Tomaso435
proč mám na fávu bílou svíčku na válci u převodovky a ostatní krásně cihlový ? :-D
09:25:50
10.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.05.18 22:34:44: ty severske zeme bohuzel projete nemam :/ ale nekdy bych rad... Se zakazem lpg do tunelu jsem se nesetkal. Trajekt pres Dardanely - tam byl zakaz lpg, mam u rapida pod gumou okna cedulku lpg, tak jsem ji jen sundal a plneni mam pod spz, tak jsem na ten trajekt normalne najel :). Do Maroka na trajekt zakaz lpg nebyl, ale v Maroku neni lpg :(. Jestli tam jsou potreba redukce taky nevim, vetsina je italie, cela vychodni evropa a asie, teda v asii maji neco sileneho, ale dokazali si to zredukovat, problem byl ve spanelsku, kde maji nejakou euro koncovku, kdyz jsem tam byl poprve, tak to byl velky problem, podruhe jsem si uz vystacil s nemeckou redukci, potom mam jeste bajonet pro benelux, francie ma italskou, dyztak Ti tu nemeckou a holandskou redukci pro jistotu pujcim, ale mam s M8 zavitem, v rapidu mam zmenu zavitu z M10 na M8, kdyz by se mi to podarilo vysroubovat (nechaval jsem to delat z nerezi) tak bych Ti to take mohl pujcit, ja letos asi pojedu do jizni Albanie a mozna i nejake narodni parky v Recku, jestli tam budu moct autem a to je vse italskej system

Trochu starsi, ale pokryti se doufam spis zlepsilo... Finsko koukam nic :/www.mesec.cz/clanky/skand inavie-pobalti-a-severni-r usko-autem to by na zlutyho rapida nebylo nebo by jsi mi musel dat dohromady karbec :) no ja bych zlutym nekdy rad do maroka a na to taky potrebuju karbec, jinak vcera jsem nastartoval BAZe a kupodivu bezel na volnobeh po zahrati docela slusne i bez sytice, ale stejne nejake syceni, jak si prisava falesnej vzduch je slyset, jestlu to zkepsil i vif nevim, ale dal jsem do vsech aut 1ml/l benzinu.
upraveno 1x, naposled 10.05.2018 09:57:11
22:57:25
09.05.2018
Bukaj
-> Borderer: Pojedu jako minule přes mosty - Německo, Dánsko, Švédsko...6
22:40:02
09.05.2018
Borderer
-> Bukaj: Pokud pojedeš jednu cestu přes Estonsko, Litvu a Lotyšsko, tak s LPG žádný problém a redukce netřeba. Jen se připrav na samoobslužné benzinky u kterých s hotovostí nepochodíš. A na trajektech je zajímala tak akorát SPZ, LPG vubec.
22:34:44
09.05.2018
Bukaj
Zeptám se na zkušenosti a úskalí (kromě menšího příručního zavazadelníku) cestování s LPG autem po Evropě a Skandinávii - asi letos opět vyrazím směr Švédsko a Norsko, tentokráte ale nikoli s Å, ale zkusil bych se 130 LPG.

Jak je to s dostupností LPG, je-li třeba nějaké redukce pro tankování, jsou místa, kam by mne nemuseli pustit (tunely, trajekty,...)...?



Jardo, spoléhám na tvé poznatky4
16:39:50
03.05.2018
dragon_cb_cz
Se sem tak vetřu s dotazem, ja antiplynař 3 1.4MPI 63kW motor v Roomsteru - má s tím někdo zkušenost s LPG?
18:22:58
25.04.2018
isti
-> Jarda: -> King: Ďakujem za názory.
07:22:44
25.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 24.04.18 23:46:34: u zlutyho rapida uz to nejak nema silu, takze to delam pred startovanim prstem4 jako snahu to ma, ale uz to ty membrany po neco pres 1/4 mega km nedokaze znasilnit :)
23:46:34
24.04.2018
King
-> isti: Jo, je to elektromagnet (obvykle) na stredu reduktoru, kterej “znasilnuje “ velkou i malou membranu a tim dokaze fouknout trosku plynu i na stojicim motoru. BRC to ma myslim realizovany jako obtokovej ventil membran. Ovladat elektromagnet je mozny plusem i kostrou.
22:02:51
24.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.04.18 21:22:45: ty tam mas horsi tu elektriku, nez ja na nive... :))) dnes jsem si s ni hral pul dne a uz zase vse funguje - pajku, pajeci vodu, kalafunu a vse poresis4
21:22:45
24.04.2018
isti
Zase mi skapíná prepínač na lpg,respektíve strana sitiča(vstreknutie)8 Túto funciu splňa elektroventil na reduktore?Baterku mám u motora,keby som k tomu dotiahol plus tak by sa to dalo prinútiť vstreknúť plyn?
23:09:24
22.04.2018
RadovanSkodovkar
Držiak u vodnej pumpy vyzerá v pohode, nikde sa nič neopiera a je cca v rovine. Závažie na poloose odstránené. Ale furt je to také nie ono 8 Mám pociť, že to robí ten felíciový silentblok reakcie.. Dal som ho nový ale proste jeho konštrukciou.. Na starom silentbloku Favoritovom to bolo v pohode. 8
19:55:34
20.04.2018
Milan 136
-> RadovanSkodovkar 20.04.18 18:05:02: ja jsem resil na pickupu hodne dlouho neco podobneho a delalo mi to zavazi na poloose71
19:04:13
20.04.2018
Kocvin
-> RadovanSkodovkar: Překontroluj pořádně uložení u vodní pumpy, tam to dělá nejčastěji.. Posunout celý držák na kastli co nejvíce dopředu..4
18:05:02
20.04.2018
RadovanSkodovkar
Nevedel som kam s tým tak zas sem.. Vo Favorite som menil motor za feldu komplet aj s prevodovkou, nápravnicou atd. Čiže mám aj feldovú reakčnú vzperu. No auto od výmeny zhlučnelo. Hlavne okolo 2tis. otáčok to je nepríjemne hlučné.. Motor by sa nemal nikde opierať. Silentblok na vodnej pumpe je nový Favoritový a reakčná vzpera má tiež nový silentblok.. Mal som povolené aj držiaky silentblokov v karosérií. Ak máte niekto nejaké nápady sem s nimi. Výfuk predná a stredná časť je nový.
19:37:58
17.04.2018
Shatter
-> mirco: dnes to už fungovalo..

a inak, toto nieje vôbec ten hlavný problém :)
upraveno 1x, naposled 18.04.2018 07:27:31
19:09:16
17.04.2018
mirco
-> Shatter: skús pozrieť káblik ku štvrtému vstreku pri termostate, lebo ak ti neukazuje ani spotrebu tak od štvrtého vstrekovaca ak sa dobre pamätám bol snímač na meranie spotreby a môžeme tam niečo byť
17:20:06
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: myslel som, že OK je len skrat na 1 valci, nie na dvoch..3 dobre beriem na vedomie, vďaka
08:50:29
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 17.04.18 08:46:21: to piseme nize, ze u LPG by to melo byt normalni4
08:46:21
17.04.2018
Shatter
-> Jarda: a tie 2 skratovane valce?
07:43:42
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Shatter 16.04.18 20:11:36: na ventilu akt.uhli jsem myslim nikdy chybu nemel, zkusil bych to uplne odpojit4
20:11:36
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: pozrel som VAG - 3 chyby..skrat na ventile uhlia, skrat na valci 1 a 2

???
13:25:19
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 16.04.18 13:11:17: vsak ja vim - kdysi jsme se tady o tom bavili, on to zkousi a kdyz to nekdo nevi, tak mu semtam nekdo da neco na prilepsenou, takhle to funguje bohuzel na velke casti emisi dnes7 od souseda si rekl dokonce 1500kc do kapsy jeste k cene emisi

-> Shatter 16.04.18 12:25:08: tak jasne, ze na benzin to hazet tu chybu nesmi
upraveno 1x, naposled 16.04.2018 13:32:13
13:11:17
16.04.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 16.04.18 12:11:48: Jak chtěl úplatek? Mají to přesně popsaný v pokynech od MDČR, že tuhle závadu u aut s LPG mají ignorovat
12:25:08
16.04.2018
Shatter
-> Jarda: Ako chyba vo VAG, by to mohlo byť, ale hádam že len počas behu LPG, kedy je benzínová časť vypnutá nie? Ale na benzín, tam nesmie byť žiaden skrat..
12:11:48
16.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> bouchy 16.04.18 10:36:16: s tim zablokovanim jsem se setkal u fabky e4 1.4mpi, u zadne feldy nikdy, zkrat vstriku valce na kostru je bezna zavada podtlakoveho lpg u feldy mpi, nikdy to zadnej problem nedelalo... a dle plynare to tam ma byt, jen na emisich za to chtel uplatek, aby to proslo :).



-> isti 16.04.18 10:33:12: mam to taky u rapida nejak tak prikostrene, ale nerez srouby a vse jeste maznute grafitkou4
Extreme Tyres