skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
22:37:11
06.12.2015
06.12.2015
King
-> Jarda: Jenze rozhozeni volnobezny LPG smesi muze zpusobit jak vetsi tlak (napor), tak i nepatrnej podtlak (pri proudeni vzduchu kolem nasosu)...
22:21:19
06.12.2015
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: tak potom je divne, ze to tu benzinovou jednotku neoblbuje, ale rovnou ji ten signal nedoda :/, no tim servem jsem myslel ten el. mag. skrtak
Nevim, jak by se tam mohl dostat ten napor vzduchu, kdyz mam snorchl dozadu, nabira vzduch od strechy.
Nevim, jak by se tam mohl dostat ten napor vzduchu, kdyz mam snorchl dozadu, nabira vzduch od strechy.
22:09:03
06.12.2015
06.12.2015
Tomaso435
-> King: přiležitostně na vrakáči oberu karbce o ufo a zkusim vyměnit... ještě je tam jeden bazmek na podtlak tak ještě s tim něco zkusim a uvidime...
22:06:58
06.12.2015
06.12.2015
King
-> Tomaso435: To vypada klasika na SEDRech, kde ma kazdej druhej karbec škubu v membrane "ufa" a nahodne se tudyma ztraci podtlak/neotvira se klapka.
22:01:21
06.12.2015
06.12.2015
King
-> Jarda: Jenom obecne - RJ lpg by mela generovat signal emulujici napetovy "šudlani" spokojeny lambda sondy (tj. pri lambda = 1) a tim oblbovat benzinovou ECU. Sama by mela signal z lambdy vyhodnocovat a doladovat bohatost na lambda =1. Nevim, jak na Nive, treba podtlakovy BRC melo jeste elmag. ventil na hadici z reduktoru do mixeru, kterym to doladovalo. Na problem s proudicim vzduchem bych to ale videl, protoze obvykle staci i nepatrna zmena tlaku v oblasti mixeru a volnobeh jde do kopru.
20:32:17
06.12.2015
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
tak u toho auta (nivy) se mi nedari seridit LPG :(
mam elpigaz - jednotku nikolaus a reduktor vega (nove membrany a vse gumove), na LPG to jede celkem dobre (a ani moc nezere na nivu - do 11l), ale jakmile dam nohu z plynu a vyradim (treba z kopecka) tak to chcipne, ale co je divne, ze ve meste, kdyz vyrazuju na krizovatkach, tak to nechcipa naporovy vzduch tam nejde, v tom problem nebude...
Co je divne, daval jsem novou lambdu - original USA a pokud jezdim na benzin, tak je diagnostika bez chyby, ale jakmile prepnu na LPG, tak se za chvilku rozsviti check engine, cekal bych, ze zavada bude chuda nebo bohata smes (v seznamu zavad tyto zavady jsou) no a ono to ale blika, ze chybí signál z lambdy pritom z te lambdy je preruseny kabel a vede do ŘJ plynu. Na té ŘJ plynu sviti cervena kontrolka, coz taky nevim, co znamena. Jinak daval jsem jeste nove servo na hadici mezi reduktor a mix.
mam elpigaz - jednotku nikolaus a reduktor vega (nove membrany a vse gumove), na LPG to jede celkem dobre (a ani moc nezere na nivu - do 11l), ale jakmile dam nohu z plynu a vyradim (treba z kopecka) tak to chcipne, ale co je divne, ze ve meste, kdyz vyrazuju na krizovatkach, tak to nechcipa naporovy vzduch tam nejde, v tom problem nebude...
Co je divne, daval jsem novou lambdu - original USA a pokud jezdim na benzin, tak je diagnostika bez chyby, ale jakmile prepnu na LPG, tak se za chvilku rozsviti check engine, cekal bych, ze zavada bude chuda nebo bohata smes (v seznamu zavad tyto zavady jsou) no a ono to ale blika, ze chybí signál z lambdy pritom z te lambdy je preruseny kabel a vede do ŘJ plynu. Na té ŘJ plynu sviti cervena kontrolka, coz taky nevim, co znamena. Jinak daval jsem jeste nove servo na hadici mezi reduktor a mix.
14:10:58
06.12.2015
06.12.2015
Tomaso435
-> King: taky si myslim... i když sem už zkušebně přikostřoval ruzně, ale zkusim ještě jednou a pořádně a na dýl..
ještě sem tedkonc zkušebně vyďál hadičku od podtlaku 2komory z karbce a vysál... no a během asi 5 vteřin to v tom udělalo jako by bubli bubli a tlak se upustil a já musel opět přisát.. jen si není KO tohle a tim pádem to na na druhou komoru nemá až takovej nášup když to ubírá postupně podtlak... ale když to udělá několikát už to nedělá :D
ještě sem tedkonc zkušebně vyďál hadičku od podtlaku 2komory z karbce a vysál... no a během asi 5 vteřin to v tom udělalo jako by bubli bubli a tlak se upustil a já musel opět přisát.. jen si není KO tohle a tim pádem to na na druhou komoru nemá až takovej nášup když to ubírá postupně podtlak... ale když to udělá několikát už to nedělá :D
13:48:52
06.12.2015
06.12.2015
King
-> Tomaso435: Ze by nejakej "zemní" problém motoru nebo etz?
13:01:27
06.12.2015
06.12.2015
Tomaso435
-> Jarda: tohle jede tak nějak furt stejně a žere taky furt nějak podobně kolem 8l.
... jinak furt řešim problémy s točkoměrem. už tam mám druhej a furt se to zasekává... at točim co točim nechce se mu moc nahoru nad 3000ot a když bouchnu do palubky posune se na 4000ot ale dal se mu nechce.. dle funkce točkoměru to auto taky jede.... a nebo právě moc nejede :D sou dny kdy to upaluje jak divý za malou spotřebu a sou dny kdy to těžce nejede za věčí spotřebu :D ... jesi něco někde se zapalováním.. ale dělám to od samýho začátku... cívka jiná, rozděovač jinej, etz jiný.. otáčkoměr jinej... svíčky jiný, káble jiný... atd atd. :D jediný co není jiný je kabel od cívky k točkoměru a napájení točkoměru...
... jinak furt řešim problémy s točkoměrem. už tam mám druhej a furt se to zasekává... at točim co točim nechce se mu moc nahoru nad 3000ot a když bouchnu do palubky posune se na 4000ot ale dal se mu nechce.. dle funkce točkoměru to auto taky jede.... a nebo právě moc nejede :D sou dny kdy to upaluje jak divý za malou spotřebu a sou dny kdy to těžce nejede za věčí spotřebu :D ... jesi něco někde se zapalováním.. ale dělám to od samýho začátku... cívka jiná, rozděovač jinej, etz jiný.. otáčkoměr jinej... svíčky jiný, káble jiný... atd atd. :D jediný co není jiný je kabel od cívky k točkoměru a napájení točkoměru...
12:42:32
06.12.2015
06.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: a co mas za multiventil? Jestli nejcastejsi tomasetto, tak tam mi to proste funguje
-> Tomaso435: divne, to spis jako by Ti uhla nasavaci trubicka, me u rapida jednou upadla a jezdil jsem jen na vypary, nejelo to, ale bylo to super usporne :-) to tankovani v kopecku na to vliv ma....
-> Tomaso435: divne, to spis jako by Ti uhla nasavaci trubicka, me u rapida jednou upadla a jezdil jsem jen na vypary, nejelo to, ale bylo to super usporne :-) to tankovani v kopecku na to vliv ma....
11:25:47
06.12.2015
06.12.2015
Bukaj
-> Jarda: Ale já mám opravu dojem, že ten plovák u mého LPG je jen čistě mechanická záležitost pro ukazatel množství paliva a na multiventil nemá sebemenší vliv. Prostě ať s nim hejbu, jak chci, tak vždy natankuji stejných 30 litrů (plusmínus dva litry) a jen jinak ukazuje palivoměr na multiventilu...
22:07:45
05.12.2015
05.12.2015
Tomaso435
-> Jarda: postupně mi klesá množství.. když mi došel plyn, nabral sem 38 ... ted už 36 max a jak píše bukaj, zobrazuje to stále plnou nádrž... a ž když plyn téměř dochází začne ukazatel padat dolů
a ještě sem si vzpoměl, že teda já tankuju na benzince která je v kopci... a jaxi při tankování stojim zadkem dolu. abych byl na rovině musel bych stát na tak 20cm cihlách
a ještě sem si vzpoměl, že teda já tankuju na benzince která je v kopci... a jaxi při tankování stojim zadkem dolu. abych byl na rovině musel bych stát na tak 20cm cihlách
21:29:17
05.12.2015
05.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: vyndas multiventil s plovakem, prihnes to a das zpet:-)
Nevidim duvod, proc by se mel prihybat
Nevidim duvod, proc by se mel prihybat
21:27:21
05.12.2015
05.12.2015
Tomaso435
-> Chali: jak?
-> Borderer: vzhledem k tomu že se ten plovák dle mě sam od sebe ohejbá sám směrem opačným ta bych ho chtěl vrátit tam kde byl puvodně
-> Borderer: vzhledem k tomu že se ten plovák dle mě sam od sebe ohejbá sám směrem opačným ta bych ho chtěl vrátit tam kde byl puvodně
21:25:36
05.12.2015
05.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer: tak samo to neni pro tupce, ja s tim po natankovani jedu min 30km
-> Tomaso435: do feldy dam 39,5 - toroid, ale tam jsem to s prihnutim prehnal a ani to nezastavi
-> Tomaso435: do feldy dam 39,5 - toroid, ale tam jsem to s prihnutim prehnal a ani to nezastavi
21:15:26
05.12.2015
05.12.2015
Borderer
Otázka je to rozumný přihejbat? Ono těch 80% není jen tak ze srandy a sluníčko umí divy.
21:06:17
05.12.2015
05.12.2015
Chali
-> Tomaso435: Jde
20:44:46
05.12.2015
05.12.2015
Tomaso435
-> Jarda: hergot... to asi u toroida nejde přihnout což? kámoš natlačí max 28 litrů do 40L. já i 38.
20:41:18
05.12.2015
05.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: clovece, tak jsem spokojenej: u nivy jsem prihnul plovak o cca 60st. a do 80l nadrze jsem dostal 77l a cerpacka byla silna a jeste 2,5l dotacila:-)
Dal jsem novou lamdu a obcas se mi na lpg rozsviti check engine, nemuzu tu lambdu spatnou lpg smesi poskodit?
Dal jsem novou lamdu a obcas se mi na lpg rozsviti check engine, nemuzu tu lambdu spatnou lpg smesi poskodit?
20:19:20
14.11.2015
14.11.2015
Bukaj
-> srdcar 120L: Fedorauto má komplet sadu, ale za poštovné a balné si docela přirážejí, od Elpege mám tu špatnou sadu a tu správnou prý nemají, to třetí zkusim, dík :)
20:01:53
14.11.2015
14.11.2015
srdcar 120L
-> Bukaj: Nevím, jestli je znáš taky, zabývají se LPG a náhradními díly k nim, tak hodně štěstí:
www.fedorauto.cz/uvod-,
www.elpege.cz/,
www.lpgprofi.cz/
www.fedorauto.cz/uvod-,
www.elpege.cz/,
www.lpgprofi.cz/
22:51:26
12.11.2015
12.11.2015
Bukaj
-> isti: No, nemusí být zrovna na skle, ale být by měla, tedy alespoň v ČR by to byla závada...
Mám také dotaz:
Dají se někde koupit jednotlivé komponenty reduktorů? Konkrétně mi jde o nějaké membránky a gumové díly reduktoru BRC. Nepotřebuji celou sadu membrán - tu jsem objednal a přišla mi jiná, než potřebuji (na e-shopu měli jinou fotku), takže mám doma za 800 Kč sadu, ze které jsem použil dvě gumičky (a poté jsem zjistil, že něco chybí a něco přebývá)
Tu sadu by mi vzali zpět, ale jen kompletní a tak nevím, jestli se někde ty gumky dají sehnat samotné. Nebo sehnat sólo pár membrán, které potřebuji - z té sady, kterou mám, lze použít velká membrána a těsnění vodního výhřevu plus nějaké o-kroužky. Membrána pro ovláání podtlakem chybí a membrána mezi plynnou a kapalnou fází je jiná. Mám reduktor BRC AT90-E podtlakovou verzi a sadu membrán AT90-E elektronickou verzi
Zatím jsem našel na jednom e-shopu membránku mezi plynnou a kapalnou fázi, ale chtějí za ní dvě kila a poštovné a balné dalších 160
Mám také dotaz:
Dají se někde koupit jednotlivé komponenty reduktorů? Konkrétně mi jde o nějaké membránky a gumové díly reduktoru BRC. Nepotřebuji celou sadu membrán - tu jsem objednal a přišla mi jiná, než potřebuji (na e-shopu měli jinou fotku), takže mám doma za 800 Kč sadu, ze které jsem použil dvě gumičky (a poté jsem zjistil, že něco chybí a něco přebývá)
Tu sadu by mi vzali zpět, ale jen kompletní a tak nevím, jestli se někde ty gumky dají sehnat samotné. Nebo sehnat sólo pár membrán, které potřebuji - z té sady, kterou mám, lze použít velká membrána a těsnění vodního výhřevu plus nějaké o-kroužky. Membrána pro ovláání podtlakem chybí a membrána mezi plynnou a kapalnou fází je jiná. Mám reduktor BRC AT90-E podtlakovou verzi a sadu membrán AT90-E elektronickou verzi
Zatím jsem našel na jednom e-shopu membránku mezi plynnou a kapalnou fázi, ale chtějí za ní dvě kila a poštovné a balné dalších 160
21:04:27
12.11.2015
12.11.2015
isti
Chystám sa s plynyvkou na stk,vyhodia ma kvôli tomu že nemám nálepku LPG na zadnom skle?
21:03:25
28.10.2015
28.10.2015
Bukaj
-> isti: Ufo pro kontakt a bezkontakt je jiné, na pohled rozlišitelné.
Ale nejde jen o samotné Ufo, ale o úpravu pohyblivé desky podtlakové regulace, neboť bezkontakt má širší rozsah regulace, než kontakt...
Ale nejde jen o samotné Ufo, ale o úpravu pohyblivé desky podtlakové regulace, neboť bezkontakt má širší rozsah regulace, než kontakt...
19:43:22
28.10.2015
28.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: to je docela malo, tim se o moc výš nedostanes... u fely jsem ho prihnul mozna o 60 :)
08:59:12
28.10.2015
28.10.2015
isti
-> Kocvin: Mám tam teraz kontaktný rozdelovač s celkom malou vôlou na oske ale chystám sa na bezkontakt.Na bezkontakte sa musí prehodiť ufo z kontaktu,poznám to na pohlad že aké je na tom či podla nejakých čísiel?(možno mám bezkontakt už z prehodením ufom)
08:50:29
28.10.2015
28.10.2015
Kocvin
-> isti: Hodně záleží na stavu zapalovaní a seřízení.. Bezkontakt z fáva taky neskutečně pomůže Já benzín nepoužívám vůbec, škodovky chytne i v mrazech na plyn bez jakýchkoliv problémů..
07:31:25
28.10.2015
28.10.2015
Bukaj
-> Jarda: Odhadem tak o 20°.
07:28:18
28.10.2015
28.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: a o kolik jsi ho prihnul? Ja u fely jsem to dost prehnal a jak jsem psal misto puvodnich 27l tam dam 39,5
Ted mi prisla nadrz 80l do nivy, tak jsem zvedav, jak se mi to podari...
Ted mi prisla nadrz 80l do nivy, tak jsem zvedav, jak se mi to podari...
07:08:04
28.10.2015
28.10.2015
Bukaj
-> Bukaj 21.10.15 19:38:57: Tak jsem včera večer zkusmo natankoval LPG o nové nádrže a vešlo se přesně 30 litrů a pak to multiventil nekompromisně utnul. Takže plovák je tam asi opravdu jen na okrasu a multiventil reguluje čerpání dle tlaku...
Až bue čas, vyměním ty membrány v reduktoru a pak zkusím ještě povolit ten regulační šroub v multiventilu, jestli se něco změní...
Až bue čas, vyměním ty membrány v reduktoru a pak zkusím ještě povolit ten regulační šroub v multiventilu, jestli se něco změní...
11:26:21
27.10.2015
27.10.2015
vhml
-> isti 26.10.15 23:16:41: za mě taky Brisky a připlatit si 10 korun za typ YCY
10:37:39
27.10.2015
27.10.2015
isti
-> Kocvin: Mám tam brysky ale typ neviem a ani to že kolko tisíc majú už za sebou ale studené štarty sú trápenie aj na benzín aj na plyn.Viem že to nemusia byť sviečky,ešte s tým laborujem.Ináč na brysky tu vela ludí nadává.
23:31:19
26.10.2015
26.10.2015
Kocvin
-> isti: Brisk D15YC momentálně najeto lehce přes 30 tis. čistě na plyn a bez problému.. Odtrh 0.6mm
23:16:41
26.10.2015
26.10.2015
isti
Aké sviečky kúpiť do motoru 742.136 na plyn?Prosím značku aj typ s ktorým máte pozitívné skúsenosti.
19:33:07
26.10.2015
26.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: jakej myslis, ze by byl nazor na prepravovany naklad - pevne pripevnenou (prikurtovanou) propadlou LPG nadrz prazdnou nebo plnou nepripojenou do systemu? pripojoval bych ji jen v pripade potreby, dal bych na ni klasickej starej (bez el. ovladani) multiventil. Na 2 80l nadrze uz bych mel slusnej dojezd i v terenu :)
Akorat k tomu poresit nejakou rychlo propojku a taky, jak ji plnit.. Koukal jsem, ze se v inzerci obcas objevuji terenni auta s dvěma LPG nadrzema...
Akorat k tomu poresit nejakou rychlo propojku a taky, jak ji plnit.. Koukal jsem, ze se v inzerci obcas objevuji terenni auta s dvěma LPG nadrzema...
08:36:38
24.10.2015
24.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: no ja mam na LPG najeto asi 600 tis. km a stalo se mi to cca 10x, u nás asi jen jednou a to mi jeste rikal, ze jim to moc netlaci a ze se to stava, ale 15kc za pokusy, kdy se do nadrze nic nedostalo zaplatit chtel. Já s tím nejvíc bojoval ve Španělsku (červený MTX - jardaj.rajce.idnes.cz/Gib
raltar_2012_-_8000_km_MTX_
Roadsterem_Nemecko%2C_Svyc
arsko%2C_Italie%2C_Francie
%2C_Spanelsko_.... ) a v Turecku (Rapid - jardaj.rajce.idnes.cz/Tur
ecko_Rapidem_2014_-_temer_
9000_km ) jinak asi 2x se mi to stalo v Chorvatsku, ale na to že jsem tam byl asi 15x ), v Rumunsku a Bulharsku.
V tom Španelsku jsou automaty, že si strhnou částku např. 20E, Ty potom tankuješ a když natankuješ třeba 15E, tak Ti 5E vrátí na ucet, jenze ja natankovat nemohl, takze mi po mesici (jsem si myslel, ze uz to ani neprijde) prislo nekolikrat 19,X Euro
V tom Španelsku jsou automaty, že si strhnou částku např. 20E, Ty potom tankuješ a když natankuješ třeba 15E, tak Ti 5E vrátí na ucet, jenze ja natankovat nemohl, takze mi po mesici (jsem si myslel, ze uz to ani neprijde) prislo nekolikrat 19,X Euro
23:36:41
23.10.2015
23.10.2015
King
-> Jarda: To je mozny - tlak par lpg v nadrzi pri 40C by mel bejt udajne 1,5 MPa a plnici tlak na cerpacce je "jen" 1 - 1,2MPa (nekde jsem nasel, ze az 2 MPa, ale spis bych veril tomu nizsimu udaji). Ovsem v praxi jsem za celejch tech 200tkm na prdy nezazil situaci, aby kvuli vysoky teplote neslo tankovat - asi mezi 1999-2006 jeste nebyl svet natolik otepleny jako dneska :-)
10:41:13
23.10.2015
23.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: no u mě taky ne, ja mluvím o teplotě uvnitř auta určitě nad 50°C, kdy se ta nádrž pořádně prohřeje...
01:03:38
23.10.2015
23.10.2015
Bukaj
-> Jarda: Tak u mého to opravdu na teplotě nezáleží - pouze na konkrétní čerpací stanici/síle čerpadla.
09:06:43
22.10.2015
22.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Mil@n: samo zkoušel, nepomaha... je to problem nekde v multiventilu v nadrzi, stoupne tam tak tlak, ze to neprotlaci
Jednou se mi akorat v Bukurešti podařilo natankovat s nastartovanym motorem.
musi to delat u vetsiny LPG aut, jen neni tolik lidi, co je trapi v takovych vedrech... nebo maji alespon klimu
Jednou se mi akorat v Bukurešti podařilo natankovat s nastartovanym motorem.
musi to delat u vetsiny LPG aut, jen neni tolik lidi, co je trapi v takovych vedrech... nebo maji alespon klimu
08:06:58
22.10.2015
22.10.2015
Bukaj
-> Jarda: Jo, tam mají i čerpačku...
07:02:08
22.10.2015
22.10.2015
Mil@n
-> Jarda: Zkoušel jsi před natankovaním upustit lpg zatlačením kuličky?
21:25:59
21.10.2015
21.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: tak jsem to nemyslel, ja tam pri poloprazdne nadrzi a vysoke teplotě nedostanu vůbec nic.... kolikrat jsem takto musel prespat u LPG cerpacky a rano uz jsem natankoval, mam to tak u vsech aut a nikdo mi neni schopen rict proc, ale cerpadlari mi rikaji, ze se to obcas stava, plynari o tom mlci, popripade to popiraji
A tam, co jedes na revizi maji i cerpacku? protoze revizi budou chtet delat urcite s plynem.
A tam, co jedes na revizi maji i cerpacku? protoze revizi budou chtet delat urcite s plynem.
19:38:57
21.10.2015
21.10.2015
Bukaj
-> Jarda: No, tak vzhledem k tomu, že včera nebyly na můj dotaz žádné odezvy a ráno jsem potřeboval jet, tak jsem jen přihnul plovák a namontoval ventil zpět. Ještě o víkendu vyčistím reduktor a vyměním membrány a někdy v příštím týdnu zajedu na revizi (raději s tankováním počkám až do ní), pak uvidím, zda se něco změnilo.
Jinak u 130LPG jsem si nikdy nevšiml, že by množství natankovaného LPG souviselo s teplotou - když jsem si v těch letošních největších hicech tankoval vždy mezi 42-45 litry.
Jinak u 130LPG jsem si nikdy nevšiml, že by množství natankovaného LPG souviselo s teplotou - když jsem si v těch letošních největších hicech tankoval vždy mezi 42-45 litry.
12:05:24
21.10.2015
21.10.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: podle me to prave v te trubicce zavirá, jak prochází tím multiventilem, ale i tlak to tam dokaze zavrit, ale to az pri plne nadrzi nebo pri poloprazdne, kdyz je velke teplo, tak proste nenatankuju, stává se mi to u všech LPG aut... mozná je to jen tlakem v nadrzi a cerpacka uz nic nenatlaci pres nejaky ventil, kdyz to vychladne, tak uz natankovat jde Kolega rikal, ze pred tankovanim v chorvatsku vzdy polival nadrz vodou :) to jsem teda nikdy nedelal... ikdyz tam by to docela rychle vyschlo :)
Do fely se mi veslo 27l, prihnul jsem plovák a vejde se 39,5 do 40l nadrze, davam na to pozor a po natankovani doplna jedu vzdy min. 30km.
Jinak presne jak popisujes ze se ti to chova u 130, tak se mi to chová u nivy, když se zadaří, tak tam dostanu 80l, natankoval jsem ve Varazdimi a dojel jsem na to do CR a tady jsem na to jeste jezdil. Nastval me v Albanii, kdyz to pri prvnim zvukovem projevu vypnul a to tam bylo LPG v přepočtu za 9kč zrovna :/
Do fely se mi veslo 27l, prihnul jsem plovák a vejde se 39,5 do 40l nadrze, davam na to pozor a po natankovani doplna jedu vzdy min. 30km.
Jinak presne jak popisujes ze se ti to chova u 130, tak se mi to chová u nivy, když se zadaří, tak tam dostanu 80l, natankoval jsem ve Varazdimi a dojel jsem na to do CR a tady jsem na to jeste jezdil. Nastval me v Albanii, kdyz to pri prvnim zvukovem projevu vypnul a to tam bylo LPG v přepočtu za 9kč zrovna :/
22:49:34
20.10.2015
20.10.2015
King
-> Mil@n: Tak to je byla nejaka zprasena zastavba LPG - typ zapalovani s tim nema co delat. Neznam konkretni zapojeni, ale cekal bych, ze do krabky s elektronikou a prepinacem lpg/benzin jde i drat od zapalovani - jednoduchej obvod pak vyhodnoti jestli zapalovani dava impulzy nebo nedava a zapne/vypne elektromagnet na reduktoru. Za reduktor, kterej davkuje i na chciplym motoru by mel nekdo dostat po čuni. Nekdy to ale neni problem pojistky, ale zanesenyho sedla ventilu v reduktoru.
22:31:09
20.10.2015
20.10.2015
Mil@n
-> King: Chapu jak to myslíš,jedině že by to ještě udělala ta ostrá vačka vs seriová Tomu bych se přiklaněl víc že ted tak nenaplní motor a ve vysledku jedu za mín.
22:25:53
20.10.2015
20.10.2015
Mil@n
-> King: no u toho reduktoru to s kontaktem při zapnutém lpg fučelo při stojícím motoru klidně furt Tak i kvuli tomu jsem dal bezkontakt.Reduktor je starý cca 4 roky a nevede z něj hadicka k saní jak u starých reduktoru...
22:19:51
20.10.2015
20.10.2015
King
-> Mil@n: To, co nazyvas ovladanim, je ve skutecnosti jenom bezpecnostni pojistka. Ta zabezpecuje to, aby do stojiciho motoru nemoh. fucet plyn. Bez ohledu na druh "pojistky" je davkovani plynu vzdycky ovladany podtlakem v oblasti lpg mixeru. Podtlak ovlada tzv. velkou membranu a ta pres paku ovlada ventil 2st. reduktoru. El. zapalovani je na plynivce prinosem, ale aby takhle zlepsilo spotrebu, muselo by to puvodni stat pekne za hovno. Nabizi se spis vysvetleni, ze motoru lip sedne regulacni krivka bezkontaktniho rozdelovace, pripadne vetsi nastavenej zakl. predstih...
20:30:53
20.10.2015
20.10.2015
Mil@n
Na spotřební škodě 120L s plynem jsem s ostřejší vačkou motoru jezdil od 8,5 do 9,8L/100km bohužel můj putovní motor ze škodovek sedmnou najezdil 150000km a ted dojezdil Tak jsem nasadil vyjetý seriový,který žere i olej ale běží a do spotřebaka ideal.Původní nežral olej jen se kousnul No jenže hned po prvním tankovaní mě bylo divné že tankuji mín jak obvykle...Ted po 10000km se mi pohybuje spotřeba od 6,9 do 7,9L/100km Podotýkám že nemám problém ho jako puvodní motor točit běžně kolem 6000ot/min Do nastavení LPG se nesahalo tak 30000km a jezdím tankovat k jedné čerpací stanici jediné co jsem vyměnil je kontaktní zapalovaní za bezkontakt Reduktor je elpigaz cometa ovladaný elektricky a né hadičkou z podtlaku,tak mě zajímá jestli má někdo zkušenost mezi reduktory ovladané podtlakem a elektronicky,jestli mohlo to zapalovaní tak ovlivnovat spotřebu?